koti näyttää. Nyt olisi "sillä siisti" ohjelmalla todellista hommaa ettei tarvitse ohjelmantekijöiden tahallaan sotkea paikkoja ennakkoon.
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a272792/talta johanna tukiaisen tuhottu ja tohritty koti nayttaa katso/?p=5
Tältä Tuksun
6
67
Vastaukset
- vitun idiootti
Tämä palsta ei ole Tuksusta haaveiluun, noille turhille jutuille on omakin palstansa:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3359 - 1221
Lavastettu homma, kuten arvata saattoi.
- Late Lapista.
Kas kas, siellähän on aviomies Arto lappalainen käynyt etsimässä rahaa, kohmelo ryyppyyn !
Late Lapista. SSSS Ry! - Late Lapista
Late Lapista. kirjoitti:
Kas kas, siellähän on aviomies Arto lappalainen käynyt etsimässä rahaa, kohmelo ryyppyyn !
Late Lapista. SSSS Ry!Kas vain, feikkinikin jo sieltä heräsi pahnoiltaan!
Late Lapista. Feikkimopopojat saunan taakse Ry
- bb-kansaa kiinnostaa
Siellä ketään ole käyny.. Tajusivat vain ryyppyreissulta kotiin palatessaan että rahat on loppu, eli ei muuta kuin soitto sontalehdille niin taas hanat aukee. Toi kämppä on aina ton näkönen, viinanarkeille dokaaminen on tärkeämpää kuin siivoaminen.
"No pokkaa Tuksulla on ainakin, se on käynyt selväksi..."
Kissalan pojat varmaan onneessaan kun saavat tutkia tälläistä ilmiselvää sononko mitä. Määrärahat kun eivät näytä riittävän oikeiden rikostenkaan selvittämiseen, saati sitten sellaisen näytön saamiseen, että selvä syyllinen saataisiin tuomittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039