http://www.iltalehti.fi/viihde/2011120914911251_vi.shtml
Ruotsalaiset alkavat pikkuhiljaa järkiintymään, ja kampeamaan emä loistaan ja siipeilijää palliltaan!
Sama herätys pitäisi saada Suomeenkin, ja laittaa pressan tittelit jäihin, ja pressanlinnat kirpputoreiksi ! Naantalin Kultarantaan Heikki Hurstille, köyhien avustamis tilat !
Late Lapista. SSSS Ry!
"TURHAPURO" KUSESSA !
1
106
Vastaukset
Pressan paikkaa ei sentään Suomessa saa vain sillä perusteella, että on syntynyt tiettyyn sukuun. Jaa mutta eikö kuulostakkin hienolta, että on valtionvirkamies, ilman mitään koulutusta vain sen takia, että on siniverinen, ai että kun kuulostaa demokraattiselta ja ei yhtään korruptiota ole siinä. Tai varmasti sitä kaiken maailman kouluja on käyty valtion rahoilla mutta päivääkään sitä koulutusta ei ole käytetty mihinkään.
Toisaalta tolkuttomat rahamäärät Suomessa vallattoman pressan kuskaamiseen milloin mihinkin kissaristiäisiin ja kauppakeskuksen avajaisiin kuluu ja sitten vielä pitää käydä New Yorkissä YK:n päämajassa puhumassa jotain schaissee rauhasta, veljeydestä ja tasa-arvosta, minkä jälkeen USA:n edustaja vaatii sotaa. Sitten vielä Venäjän tandemin kanssa pitää käydä pyöräilemässä tai jotain muuta kivaa, vaikka kalastaa Lapissa tai jotain.
No oli miten oli niin paska haisee ja banjot soi, oli sitten kuningas tai pressa tai diktaattori niin kyllä sen tietää, kenen niskaan se paska laskeutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039