hyvää päivää kansalaiset! olemme päättäneet huawein kokouksessa siitä että E367 modeemin päivitys on päivitettävä viimeistään 30.12. tämän jälkeen päivitystä ei voi enää ladata palvelimelta. suosittelemme päivittämään tikkunne aliverkossa jotta siitä aiheutuisi mahdollisimman vähän haittaa operaattorille ja muille käyttäjille. jos asiassa on jotain epäselvää niin pyydämme soittamaan numeroon 0600 900 500
päivitys asiaa
peeministeri huawei
3
142
Vastaukset
- testasin numeron
eli numero on suorasoitto omaguru palveluun ilman saunalahden vaihteita. kiitän valtavasti peeministeriä sillä tähän asti olen aina joutunut soittamaan asiakaspalvelun vaihteen kautta.
- oma guru
kannattaa suhtautua varauksellisesti oma guru asiantauntijan neuvoihin sillä....... soitappa sinne niin huomaat itse mitä tarkoitan!
- sdsdghå
oon huomannu että kun tikun työntää persiisiin se lämmittää kivasti... onko päivityksen ansiota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709