eläkeläinen

alli

Moikka olen juuri jäänyt eläkkeelleja mietin miten saisi ajan kulumaan.Nettiä selatessa löysin tälläise sivun ja päätin kokella löytyisiköhän täältä juttu kaveria.Olen tumma ja hoikka ,emaattinen ja sydämmellinen mummeli

28

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlliBoss

Täälläkin pätee sama kuin työnhaussa. Harmaa ja mitään sanomaton hakemus ei saa vastakaikua. Eye-catching-aloitus toimii. Pane allit heilumaan, minä toimin ikään kuin suosittelijana. Katsotaan ottaako johtoryhmä asian käsittelyyn jos ei niin sitten ei ota.

• Siitä vain osallistumaan keskusteluihin. Niihin voi osallistua myös vastaamalla muiden aloituksiin ja kommentteihin.

Tylsäähän tämä pitkän päälle jos ei muita harrastuksia ole, joten ulkoilua, ystäviä, lapsia ja lastenlapsia, käsitöitä, matkailua yms tämä ei kyllä voita, lisukkeena välttää mainiosti.

• Tilja K

Matkustele niin kauan kuin terveyttä ja rahaa riittää. Mieluiten jonkun matkakunppanin kera.

• L - L

Kiertomatkoilla löytyy aina yksin lähteneelle kavereita. Jokunen ikääntyneempi sinkku on liikkeellä.

• OlliBoss

Alli@

sait juttuseuraa älä nyt mokaa vaan vastaa kaikile jotain, ymmärsin sinun haluavan juttuseuraa.

• Et sitten oo vastannu kellekkään vaik syrämellinen sanot olevas.
      Minuu henkilökohtasest ärsyttää kun ens halutaan juttukaverii ja sit hävitään .
      Ala nyt vaan kirjottelemaan ,ei tierä vaik prinssit jo orottelee valkose hevosen seläs.

• johan se on alli kyllästyny ootteleen kun jo toissa päivänä on kyselly juttuseuran perään.

• tii-na- kirjoitti:

johan se on alli kyllästyny ootteleen kun jo toissa päivänä on kyselly juttuseuran perään.

Sellasiahan ne nykyihmiset,kauhee hoppu ja hypetystä pitää olla koko ajan.
        Mä se tein joulun tänään syrämeeni,kattosin lintulauralle josko siemenet loppu ois.
        kauniin ruskaa valkomahanen mettähiiri oli siel syömäs,en hakenu haulikkoo en vasaraa.
        Hetken sille höpisin ja toivottelin turvallist kotimatkaa,huomenna tosin olen ilkee ja pellitän jalan hiirien kiusaks.

• meeriamanda
        piikkiö kirjoitti:

Mä se tein joulun tänään syrämeeni,kattosin lintulauralle josko siemenet loppu ois.
        kauniin ruskaa valkomahanen mettähiiri oli siel syömäs,en hakenu haulikkoo en vasaraa.
        Hetken sille höpisin ja toivottelin turvallist kotimatkaa,huomenna tosin olen ilkee ja pellitän jalan hiirien kiusaks.

Niin , eläinrakkauskin voi joskus mennä överiksi. Muinoin olin paritalossa duunissa, ja ihmettelin miksi ampiaisia/mehiläisiä oli ihan haitoille asti isolla terassilla?

Asiaa hieman tutkailtua selvisi et naapurin eläinrakas rouvashenkilö oli laitellut terassilleen useita lautasia joissa oli makeaa sokerivettä!

Riitaisuuttahan siitä sit tuli, mut asiat vietiin niin pitkälle et kaupungin järjestyssäännöt kieltää ko. toiminnan. Naapurisopu meni mut niin meni ampparitkin :))

• kieli oppi virhe
        piikkiö kirjoitti:

nim. piikkiö

oravat ja metsähiiret tulevat lintulautojen takia pihalle ja siitä se riemu alkaa.
        yläpohjat pengottu,paskottu itseasiassa korjauskunnossa.Kaamea näky.

• Pjiikkiö
        kieli oppi virhe kirjoitti:

nim. piikkiö

oravat ja metsähiiret tulevat lintulautojen takia pihalle ja siitä se riemu alkaa.

Älä sure vintillä on hiiripaari orottelemassa

• sama sälli
        Pjiikkiö kirjoitti:

Älä sure vintillä on hiiripaari orottelemassa

" Pjiikkiö "

En sure , mutta ihmettelen tuota linnunsyöttöintoa omalla pihalla hygienia- syystä.
        Kaiken maailman rotan saapuvat ateriapaikalle. Oli jopa juttu paikallislehdessä .

• k/k pjiikkiö
        sama sälli kirjoitti:

" Pjiikkiö "

En sure , mutta ihmettelen tuota linnunsyöttöintoa omalla pihalla hygienia- syystä.
        Kaiken maailman rotan saapuvat ateriapaikalle. Oli jopa juttu paikallislehdessä .

Jotkut silittelee kissaa,toiset tuijottaa narunpäässä olevaa persustaa,joillakin on akvaario/terraario on käärmettä sun autoa lemmikkeinä.
        Oikein masokistit hyysää kotijuoppoa ja saavat vaivan palkaksi turpiinsa ,mikä sit on kellekkin sopivaa.
        Ittelleni on lintulauta monenvuoren tauon jälkeen käytössä, en kovinkaan paljoa jaksa välittää vaikka ihmetteletkin touhujani.
        Pystyn elämään rottalaumani kanssa.

• kielioppi virhe
        kieli oppi virhe kirjoitti:

nim. piikkiö

Piikkiö puhui kai piikkiöö, mutta itse hän, kieli oppi virhe....

• k/k pjiikkiö kirjoitti:

Jotkut silittelee kissaa,toiset tuijottaa narunpäässä olevaa persustaa,joillakin on akvaario/terraario on käärmettä sun autoa lemmikkeinä.
        Oikein masokistit hyysää kotijuoppoa ja saavat vaivan palkaksi turpiinsa ,mikä sit on kellekkin sopivaa.
        Ittelleni on lintulauta monenvuoren tauon jälkeen käytössä, en kovinkaan paljoa jaksa välittää vaikka ihmetteletkin touhujani.

"k/k jne."

"toiset tuijottaa narunpäässä olevaa persustaa"

Ahhhahhhahh! Enpä ole moiseen ajatukseen koskaan törmännyt.
        Kiitos muhevista nauruista.

Tuli mieleeni Quantanamon vartijanaiset, jotka alastonta Islamistiä taluttivat.
        Etteivät vain laivamatkalla olleet uutta oppineet?
        H. :)

• k/k pjiikkiö kirjoitti:

* * *
        Myös orava on hauska pikku otus, vierailee lintulaudalla ja syö pikkulintujen sapuskat. Nättihän se on kun mikä.
        Harrastuksista puheenollen, kävelin juuri viiden kilometrin metsälenkin, saappaat jalassa, vettä pelloilla ja metsässäkin. Että semmoinen joulu tulossa, pimeetä ja märkää.
        Mutta ei hätiä mitiä, laitetaan ledit loistamaan ja avataan liköörikonvehtirasia, eiköhän kirkastu, ellei sitten sammuta.

• persuksen tuijottaja
        hunksz kirjoitti:

"k/k jne."

"toiset tuijottaa narunpäässä olevaa persustaa"

Ahhhahhhahh! Enpä ole moiseen ajatukseen koskaan törmännyt.
        Kiitos muhevista nauruista.

Tuli mieleeni Quantanamon vartijanaiset, jotka alastonta Islamistiä taluttivat.
        Etteivät vain laivamatkalla olleet uutta oppineet?
        H. :)

Vanha vitsi et sinäkään näköjään kaikkea ole kuullut.

• persuksen tuijottaja kirjoitti:

Vanha vitsi et sinäkään näköjään kaikkea ole kuullut.

"persuksen tuijottaja"

Minä olen aikasti eläimellinen, mutta eläintä en rääkkää kotonani, enkä ole rääkännyt, tyttärellä oli muinoin häkissä Marsu. Usein itkin siksi itseni uneen. :)
        Äitinsä kanssa tappelivat kumpi sen kakat siivoaa jos se saa kulkea vapaana, minä talloin useasti kakat.
        Siinäpä ne kotieläinten persukset tulivat tutuksi.
        Niin vaimon kuin lastenkin.
        Luonnossakin tutustuin moniin persieisiin. Kummallista on että käänsivät sen puolen aina kameralleni. Jos olisin kaikki kuvat tallentanut olisi minulla aikamoinen kokoelma arveluttavia kuvia.
        Kauhulla odotankin josko aikuisten naisten peräpeili tulee rangaistavaksi teoksi, silloin tulen olemaan vakavissa vaikeuksissa.
        H.

• ;D
        k/k pjiikkiö kirjoitti:

Opetatko narunpäässä olevaa kissaasi hiiriä pyydystämään kun persuksia tuijotatat?? Olisi varmaan hauska näky. :D

Enimmäkseen siellä lintulaudan alla käy myyriä jos ei linnut ja oravat ehdi kaikkea syödä.

• Pjiikkiö
        kielioppi virhe kirjoitti:

Piikkiö puhui kai piikkiöö, mutta itse hän, kieli oppi virhe....

Pjiikkiö nyt puhuu mitä sattuu,virheillä ja ilman yleensä kylläkin virheitten kans.

• Kalle.-_

No ainahan juttukaveri löytyy. Pistät vain legendaa tulemaan, niin vastaan sinulle.
      Olen eläkkeellä oleva lastenkirjailija-opettaja.

• vikutinvekutin

No sitten vaan läppäluukkua auki, ääni ei kuulu, mutta kirjoitetussa muodossa näkyy näytössä.

• Allit 2

Voisimme aloittaa vaikkapa allien aikaan saamisesta.

3:n kimppakivan suunnittelukin tuntuisi antoisalta aiheelta.
      Ja paljon muuta kunhan jätämme maailmanrauhan, köyhyyden poistamisen yms. aiheet toisille, niihin paremmin syventyneille.

Mummeli määritelmäsi tuo mieleen harmaatukkaisen, mömmähtäneen nutturapään ja kyseinen mielikuva ei hirveästi innosta mielipiteiden vaihtoon.

• harmaa nuttura

miten harmaa tukka tai nuttura tekee keskustelukelvottomaksi?

• Allit 2
        harmaa nuttura kirjoitti:

miten harmaa tukka tai nuttura tekee keskustelukelvottomaksi?

Kyllä kai nutturapäällekin hengenheimolaisia löytyy.

• tyhmeliini

Niin Allihyvä, mistä haluaisit jutella? Pitää olla aihe.
      Kiinnostaako sinua talven ensihiutaleet, lapselapsen hymy, naapurin komea herrasmies, TV-maksun verolliseksi tai presidenttipeli?

• valitanko turhaan

En minä jaksa koko ajan harrastaa jotain, jotenkin ei ole voimia kun nuorempana. tätäkö ikääntyminen tekee?
      Eikä kestä vatsa enää alkoholiakaan, joten kapakatkin on jäänyt, tanssia en voi, sillä hikoilen muutenkin liikaa.
      Kutoessa kipeytyy jänteet ja syödäkkään ei voi usein, kun vatsa ei kestä oikein mitään.
      Onko muilla näin vaikeaa?

• .

Ei ihan noin vaikeaa.

Muistutan kuitenkin että ole onnellinen kun ainakin nuorena saatoit harrastaa kaikkea tuota...jokaiselle ei moinen rehvostelu eikä harrastelu ollut mahdollista ikinä.

;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe