Tänään koitti se surun päivä kun rakas mali pääsi taivaaseen.Ei ole kipuja eikä tuskaa.Mali juoksee taivaallisella viheriöllä kahden edellisen belgin kanssa.Tässä on takki tyhjä.Ei tassun rapinaa.Maine coon etsii kaveriaan ja mouruaa.Elä voittaa ja itkut on itkettävä.Vaikka rakkaasta koirasta on joutunut luopumaan.
Mali pääsi taivaaseen 9v.
5
673
Vastaukset
- nuori koiranomistaja
Lepää rauhassa Mali.
- 4 koiraa haudannut
OSAN OTTONI
- dn
Perjantaina 30.3,12 jouduin tekemään elämäni vaikeimman päätöksen. Rakkaani ja uskollinen ystäväni grotsku-uros ei enää nauttinut elämästä. Lisäksi hänellä oli todettu insulinoma, mikä hyvin harvinainen. Tähän kortisoni auttoi, mutta aiheutti tietenkin myös hankalia sivuoireita. Kysyin useaan kertaan eläinlääkäriltä, teenkö varmasti oikean päätöksen. Hän sanoi, että olen tehnyt kaiken voitavani ja enemmänkin koiran takia ja nyt on mun asiani päättää tehdä viimeinen palvelus hänelle. Koira nukahti nopeasti pää sylissäni ja reagoi muutenkin lääkkeisiin nopeasti. Eli taisi olla oikea hetki päästä toinen tuskistaan. Onneksi muistot jäi ja uurnakin tulee parin viikon sisällä. Toisaalta mulle jäi vielä hänen kaverinsa, nuori grotsku-uros, jonka takia täytyy itsekin jaksaa normaalia arkea. Kiitos ystäväni, että olit luonani yli 11 vuotta
- fargo
Olen joutunut luopumaan ensimmäisestä tervustani 5 vuotta sitten sen ollessa 13-vuotias. Kova paikka.
Nyt toinen tervuni täytti maaliskuussa 14 vuotta. Onneksi tämä on vielä pirtsakka tyttö,mutta jo nyt pelottaa ajatus,että parhaimmillaankaan sillä ei ole enää jäljellä kuin pari kolme vuotta. Ei ehkä sitäkään... Täytyy vaan olla kiitollinen jokaisesta päivästä. meil on belkkareit yli2 koiraa taivaas =( =( =( =( =( =( =( =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722