puumanainen - leijonamies

Lorena*

Luin MTV3 viihde sivustoa jossa artisti ihmettelee "puumanaisten" aktivvisuutta varsinkin promillerajan ylityksen tuomaa toimintaa.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1461760/tomi-metsaketo-puumanaiset-ovat-hammentavan-suoria

Onko ilmiö vanheneva nainen haluaa nuoremman miehen ystävyyttä ja nuori nainen vanhenevan miehen läheisyyttä. Etsiikö nuorempi mies elämäänsä äiti hahmoa ja nainen isä hahmon tuomaa turvallisuutta? Yleensä yli 60v henkilöillä on jo nuoruuden haihatukset takana päin ja talous kohdallaan.

Näin vaan menee onko malleina presidentti ehdokkaina olevien liitot nro2,
30v nuoremman henkilön kanssa esimerkkeinä. Sekään ei ole vuorenvarmaa, että nuorempi kumppani jaksaa hoitaa vanhenevan tapauksen loppuun saakka. Tämän päivän elämänrytmi on hyvin hektistä, saattaa ja on tapahtunut, nuori kumppani onkin jäänyt vanhan siipan hoidettavaksi. Siinä sitä uusiorakkaus onkin koetuksella. Yrittänyttä ei voi moittia kun kohtalon tuomille sairauksille ei kukaan voi mitään.

Jokainen kulkee omaa valitsemaansa polkua, toivon vain kaikkien onnistuvan polkujensa valinnassa.

34

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..--,-.,-,

Minun ei ole tarve, saati halu, miettien pohtia muitten rakkautta, kiintymystä.
      Niin kauan kuin on rakkautta maailmassa, niin kauan ihminen voi hyvin.

Rakkaus on moni-ilmeinen. Kunhan on rakkautta, se riittää kirvoittamaan ihmisille hyvää mieltä, välittämistä, läheisyyttä, kullekin omanlaistaan.

Olkoot puumat ja uumat, kahden kauppa, kolmannen korvapuusti.

• ujo piimä

Lorenan aloittama teksti on nääs psykologinen juttu. Viimeinen lause antaa vastuksen sinulle yrmeään suhtautumiseesi asiakirjoitukseen. Näkyy sitä artistikin olevan ihmeissään moisesta käytöksestä.

• --.,'.-
        ujo piimä kirjoitti:

Lorenan aloittama teksti on nääs psykologinen juttu. Viimeinen lause antaa vastuksen sinulle yrmeään suhtautumiseesi asiakirjoitukseen. Näkyy sitä artistikin olevan ihmeissään moisesta käytöksestä.

Olkoon vaikka kuin yrmeää, tunnen myötähäpeää, jos joku arvostelee rakkautta.
        Rakkaus on niin monimuotoinen pakkaus.

Asia??

• Heitä kuvatiin.

Paljonko Haaviston kumppani on Pekkaa nuorempi . Tuskin montaakaan vuotta.

Lipposella , Niinistöllä ja Gustafsonnilla on nuoret vaimot .
      Se lisää edustavuutta, kuten linnanjuhlissa näitte.

• 54/55

Sauli Niinistö s. -48 / Jenni Haukio s. -77 Ikäero 29 vuotta.

Paavo Lipponen s. -41 / Päivi Lipponen s. -67 Ikäero 26 vuotta.

Pekka Haavisto s. -58 / Nexar Antonio Flores s. -78 Ikäero 20 vuotta.

• -.
        54/55 kirjoitti:

Sauli Niinistö s. -48 / Jenni Haukio s. -77 Ikäero 29 vuotta.

Paavo Lipponen s. -41 / Päivi Lipponen s. -67 Ikäero 26 vuotta.

Pekka Haavisto s. -58 / Nexar Antonio Flores s. -78 Ikäero 20 vuotta.

Jospa IQ:t täsmäävät?
        Se on paljon tärkeämpää.

Mieti mitä muuta voit jurnuttaa.

• %%%%%%%
        -. kirjoitti:

Jospa IQ:t täsmäävät?
        Se on paljon tärkeämpää.

Mieti mitä muuta voit jurnuttaa.

Kun ottaa nuoren lapsekkaan vaimon hänet ukko voi kouluttaa mieleisekseen. Näin on tapahtunut, 29v nuorikko polki jalkaa, en tule julkisuuteen en halua olla esillä, nyt sitten on niin maar julkisuuden kipeä linnan juhlien jatkoilla. Joten on se kutosen ukko osannut nuorikon kouluttaa. Venkoilija ukko lausunnoissaan.

• bessie*

Mielestäni tässä on kysymys vain (liian) humalaisten estottomuudesta, ja ehkä vähän sellaisesta "porukassa tyhmyys tiivistyy" ilmiöstä ja ajan hengestä. Kyseinen artisti ilmeisesti vetoaa juuri vähän vanhempiin naisiin, joiden nyt kuitenkaan ei odoteta käyttäytyvän aivan yhtä villisti kuin mitä nuoret naiset ovat tehneet jo iät ja ajat omien suosikkiensa kohdalla.
      Artisti olisi voinut vain paeta kirkkoon tms. ja ehkä jättää kommentoimatta, ellei nyt sitten huomiota sillä tavoitellut.

Näissä asioissa on yleensä kaksi ihmistä sitä polkua valitsemassa ja tarkoitus kai olisi, että kaksi polkua yhtyisi.
      Ikinä en pystyisi vilpittömästi sanomaan, että toivon kaikkien onnistuvan polkujensa valinnassa.

• jocus*

Kirkko on turvallinen paikka. Siellä ei varmaankaan heitellä pikkuhousuja artistien silmille.

• bessie*
        jocus* kirjoitti:

Kirkko on turvallinen paikka. Siellä ei varmaankaan heitellä pikkuhousuja artistien silmille.

:)

Mikäli tämä artisti olisi puhunut vain naisista, eikä siis määrätyn ikäisistä naisista, olisin jättänyt kirjoittamatta. Nyt jäi vähän epäselväksi, hyväksyisikö hän nuorten naisten suorittamat halaamiset. Mielestäni (mahdollinen) avoin ikäsyrjintä on yhtä tahditonta kuin tuo halaaminenkin.
        Itselleni ei kyllä johtuisi mieleenikään mennä seksuaalissävytteisesti tai muutenkaan halailemaan edes sellaista artistia, jonka ohjelmisto ja esiintyminen on sillä tavalla provosoivaa. Olen tietenkin myös sitä mieltä, että myös miehellä on oikeus sanoa EI seksuaaliselle häirinnälle, eikä tule hyväksyä että sitä eitä vähätellään tai naureskellaan.
        Esiintyvät ja naisia villiinnyttävät miehet voisivat kuitenkin ensin tavalliseen tapaan hoitaa/hoidattaa erilaiset turvajärjestelyt ja aika pitkälle myös sietää mukisematta ammatin varjopuolet.

Voisin minä kai pikkuhousut - tai varuiksi parit kolmetkin, kun olen huono heittämään - tuolta vähän jo liian kulahtaneista ottaa taskuuni johonkin tilaisuuteen, jos se niiden liehuttaminen ja viskely yhteistä tunnelmaa kohottaa.

• Mikä ihme?

Mitä ihmettelemistä tuossa on?

Noin miehet ovat tehneet kautta aikojen. Kenenkään sitä analysoimatta ja sen kummemmin ihmettelemättä.

Et kai tosissasiluule presidenttiehdokkaiden liittojen olevan selityksenä tälle ikivanhalle tavalle?

• Veloeena

Nii, eiks saulinki lapsivaimo ole vaan velvollisuudesta menny vihille sen kaa, sehän on saman puolueen pr-tyttöjä;)

• jocus*

Jatkuvana naisten paheksunnan aiheena miesten nuoret vaimot ovat olleet iän kaiken. Ilmiö on miehillä luonnonvalintaan perustuva: suvun jatkumisen kannalta oli viisasta vaihtaa naaras nuorempaan, kun tämä ei enää ollut hedelmällisessä iässä ja uros oli.

Järkisyillä nuoria kumppaneita ei voi nykyään perustella, paitsi lyhyissä seksisuhteissa, joita puumanaisetkin ensisijaisesti hakenevat. Niissä nuoret ovat tietysti järkevin valinta.

• Mikä ihme?
        jocus* kirjoitti:

Jatkuvana naisten paheksunnan aiheena miesten nuoret vaimot ovat olleet iän kaiken. Ilmiö on miehillä luonnonvalintaan perustuva: suvun jatkumisen kannalta oli viisasta vaihtaa naaras nuorempaan, kun tämä ei enää ollut hedelmällisessä iässä ja uros oli.

Järkisyillä nuoria kumppaneita ei voi nykyään perustella, paitsi lyhyissä seksisuhteissa, joita puumanaisetkin ensisijaisesti hakenevat. Niissä nuoret ovat tietysti järkevin valinta.

Miehiä ohjavat geenit, naisia nautinnot?

;)

• jocus*
        Mikä ihme? kirjoitti:

Miehiä ohjavat geenit, naisia nautinnot?

;)

Miehiä ohjaavat geenit ja nautinnot, naisia nautinnot. Tässä tapauksessa.

• Yllättäen, lukiessani tätä iänikuista aloitusta, joka tuhansittain toistuu, joka kuukausi, huomasin että olin kirjoittanut tähän sopivan lässytyksen yhteen toiseen aloitukseen, tässä siitä viipaloitu osa:

"Koska meillä on kohta Joulu, niin aloin vetistelemään: Jospa minulla olisi sisko.
      Paha on, perinteisen ruttunaamaisesta kuolleen vauvan naamasta mitään karmeaa kuvitella.
      Muuta kuin lytätty arkku.
      Siksipä nyyhkytin kaipuustani sinullekin parhaani.

Broidin kanssa meiltä roikkui hyvin, niiden hoitoon meni kokonainen Vihta saunareissulla, ja toinen Vihta sit muualle. Mutta minua ei isokaan pippeli kiinnostanut, eikä broidiakaan.
      Noh! satunnaisesti omani kiinnosti.
      Pieni ja suloisen tiukka pimppi oli kyllä aina perimmäinen tavoitteeni, oikeastaan, on vieläkin.
      Harmillista että Suomessa ei enää saa sillee saada, joskus olisi kiva muistella 14v.
      Aika lähestyy, jolloin minäkin joudun vain halimaan sillee sisarellisesti ja pyöräyttämään laihaa tukanriekaletta.

Oudosti kyllä saa saada, ihan julkisestikin, Presidenttimmekin kannustaa kokeilemaan.
      Ihan kauheasti en hämmästyisi vaikka sukurutsauskin sallittaisiin tulevassa lainsäädännössä,
      se ehkä vaatii vähän enemmän kirkkomme Piispojen painostamista. Uutisten mukaan Hollannissa on päästy jo aikasti pitkälle.

No miten on? Saitko stondiksen vai kastuitko, vai ihan molemmat?
      Harvasulkaiseni?
      H. :)

• bessie*

Kuten tavallista, tyydyin vain vilkaisemaan, sanasta sanaan en yleensä viitsi lukea.
        Kuten aika usein ennenkin, tekstisi on minusta jo kertavilkaisun perusteella jotenkin niin ällöttävää ja vastenmielistä, ettei tee mieli lukea sanasta sanaan ja etsiä mahdollista ajatusta.

En tiedä miten harvasulkaisesi reagoi, mutta minä nyt reagoin toteamalla että onpa jotenkin sairasta tekstiä. Vähempi varmaan riittäisi provoilussakin.

• bessie* kirjoitti:

Kuten tavallista, tyydyin vain vilkaisemaan, sanasta sanaan en yleensä viitsi lukea.
        Kuten aika usein ennenkin, tekstisi on minusta jo kertavilkaisun perusteella jotenkin niin ällöttävää ja vastenmielistä, ettei tee mieli lukea sanasta sanaan ja etsiä mahdollista ajatusta.

En tiedä miten harvasulkaisesi reagoi, mutta minä nyt reagoin toteamalla että onpa jotenkin sairasta tekstiä. Vähempi varmaan riittäisi provoilussakin.

"bessie*"

Ei sinun tarvitse herättää yleistä huvittuneisuutta, kertomalla mikä ei minussa kiinnosta.
        Samanlaisia selittäjiä kun on jo tuhat, ainaski.
        Kun minä kirjoitan, on lähtökohtani että lukijat ovat 60 .
        Eli sen verran vanhaa porukkaa että he ymmärtävät mikä on provoilun ja sairaan tekstin ero.
        Sairaan tekstin kertomaa asiaa ovat he jo kokeneet, sairaan kauan sitten.
        Ja, vaikka olen toisin huomannutkin, ei tämän ikäisillä ole enää syytä provosoitua yhtään mistään.

Toivon kuitenkin että kerrot minulle mistä eniten voit pahoin.
        Ja kerrot samalla, mistä minun elämänkokemuksestani olet jäänyt paitsi, ja miksi?
        H.

• ihan outoo
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

Ei sinun tarvitse herättää yleistä huvittuneisuutta, kertomalla mikä ei minussa kiinnosta.
        Eli sen verran vanhaa porukkaa että he ymmärtävät mikä on provoilun ja sairaan tekstin ero.
        Ja, vaikka olen toisin huomannutkin, ei tämän ikäisillä ole enää syytä provosoitua yhtään mistään.

Ja kerrot samalla, mistä minun elämänkokemuksestani olet jäänyt paitsi, ja miksi?
        H.

Minua kiiinnostaa mikä on harvasulkainen, ala vai yläpää?

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

H.

Hunkszille

Luuletko minun piittaavan pätkääkään siitä, että herätän huvittuneisuutta?
        Sinäkö sanot minua selittäjäksi?! Jo on... Jos ehdoin tahdoin kirjoitan mielipiteeni, niin millä sen saat selittelyksi väännettyä?
        Totuus on, etteivät sinun kirjoituksesi useinkaan ole minusta kiinnostavia jo senkään takia, etten jaksa miettiä mitä tarkoitat. Aloituksen aiheestakin riippuu, luenko sinunkin viestisi vai hyppäänkö yli.

En ole voinut pahoin, ainoastaan ärsyyntynyt ja sanonut että minusta tekstisi on (useinkin) ällöttävää, vastenmielistä ja jotenkin sairasta. Erilaisuus sinänsä ei minua häiritse, päinvastoin.
        Miksei tämän ikäisellä olisi enää olisi syytä provosoitua enää mistään, ja jos kerran sitä mieltä olet, niin miksi vitussa sitten provoilet juuri täällä?
        Useimmat meistä esim. hyväksyvät presidenttiin kohdistuvan arvostelun ja vitsailun, mutta eivät loukkaavaa epämääräistä vihjailua.

En halua kertoa mistä sinun elämänkokemuksestasi arvelen/tiedän jääneeni paitsi. Enkä muuten pidä sinua edes todellisena.

• bessie* kirjoitti:

Hunkszille

Sinäkö sanot minua selittäjäksi?! Jo on... Jos ehdoin tahdoin kirjoitan mielipiteeni, niin millä sen saat selittelyksi väännettyä?
        Totuus on, etteivät sinun kirjoituksesi useinkaan ole minusta kiinnostavia jo senkään takia, etten jaksa miettiä mitä tarkoitat. Aloituksen aiheestakin riippuu, luenko sinunkin viestisi vai hyppäänkö yli.

En ole voinut pahoin, ainoastaan ärsyyntynyt ja sanonut että minusta tekstisi on (useinkin) ällöttävää, vastenmielistä ja jotenkin sairasta. Erilaisuus sinänsä ei minua häiritse, päinvastoin.
        Miksei tämän ikäisellä olisi enää olisi syytä provosoitua enää mistään, ja jos kerran sitä mieltä olet, niin miksi vitussa sitten provoilet juuri täällä?
        Useimmat meistä esim. hyväksyvät presidenttiin kohdistuvan arvostelun ja vitsailun, mutta eivät loukkaavaa epämääräistä vihjailua.

En halua kertoa mistä sinun elämänkokemuksestasi arvelen/tiedän jääneeni paitsi. Enkä muuten pidä sinua edes todellisena.

Ollaan joskus pikkasen sanailtukkin hunksin kans ja ihminen jolla on pätevyys joka lähtöön on pikkasen muovisen tuntunen.
        Katuuskottavuus puuttuu .

• piikkiö kirjoitti:

Ollaan joskus pikkasen sanailtukkin hunksin kans ja ihminen jolla on pätevyys joka lähtöön on pikkasen muovisen tuntunen.
        Katuuskottavuus puuttuu .

"Piikkiö"

Minä olen kerran tapellut Hagiksen torinlaidalla, ja kerran Kolmannenlinjan alkupäässä.
        MINULTA ei veri vuotanut.
        Eka kerta oli 29v. ja toka kerta 38v.
        SIlloin olin vähän kovempi kuin nyt.
        Hän on hyvä ja tulee tänne ja kävelee viivani ylitse niin katsotaan kumman Kaarnalaiva menee katuojassa kovenpaa. Voittaja saa sit puristaa häviäjän kättä niin kovaa kun enää lähtee.
        H. :)

• bessie* kirjoitti:

Hunkszille

"bessie*"

Kiitos siitä että kuitenkin vastasit vähäpätöisyydelleni.
        Tärkeintä oli kuitenkin se että otit kantaa tuntemalla ärsyyntymistä.
        Se kertoo minulle että seisot sanomasi takana.

Olisin edelleen ihastunut jos jatkaisit kommentoimistasi, ja ihqu minustakin.
        Tyyliin: Olkaatte te kylmät tai kuumat vaan koskaan ei välinpitämättömät.

H.

• "ihan outoo"

60 ovat viettäneet ihqu mahdotonta elämää.
      Hippejä kun ovat olleet.
      Heillä ei ole 70 kaltaista pehkoa jäljellä.
      Viikset kyllä, se kun on se hellempi puoli.
      H.

• pettynyt :-((

Eli villi arvaus, ei tieto, sinuna jättäisin arvailut sikseen loukkaat ihmistä.

• 61v vanha akka :-)

Luin tuon Metsäkedon jutun ja hänhän puhuu pikkujoulujen aikaisesta elosta.

Kautta aikain, pikkujouluissa, on roiskutettu ja rapattu). Amatöörit, jotka kerran vuodessa, pääsevät juhlimaan (usein myös ilmaisen viinan kera), ottavat kaiken irti siitä yhdestä illasta.

Usein kuulee, ikäistemme naisten sanovan: olen jo sen ikäinen, ettei minun tarvitse hävetä mitään, tekemisiäni, sanomiani jne.. Osinhan tuo on totta. Tuskin me enää, punastumme, ravintolassa syödessä, jos oliviin keihästäminen haarukkaan päättyykin pöytäliinalle.

Lopuksi, en niin kirjaimellisesti ottaisi tuota Metsäkedon juttua. Hiukan julkisuutta saanut nuorimies ja pikkujouluaika. Sanoisin, hakemalla haettu uutinen.

(kuitenkin niin naisilla kuin miehilläkin on oikeus ottaa nuorempi, jos tarve siihen on, ilman nimityksiä (puunainen).

• Neljän tähden illall

Onneksi juttu ei ollut Pasi Hailiosta.

• tiptiptap
      • Missi oli Anni

Kippasi. Naisen ruoka oli syömättä ja hän kaatoi jo aloittamansa ruuan missin lautaselle.

Vain palomies voi tehdä noin.

• .

Puumainen - leijonainen, voi olla kumpikin puoliso.

Itse uskon ihmiseen, kukin polkunsa valitsee kuljettavakseen.
      Minulle riittää omani, en ala muita äkseeraamaan.

Niin erilainen onni on kunkin oma.
      Nyt, kun ei enää tarvi tehdä, kuin oletetaan, kukkikoon kunkin onni ja rakkaus, niitä ilman olisi maailmamme kovin köyhä ja iloton.

Tuli otettua päivällä parin tunnin ettonet, nyt on mieli virkeä, kuin varpunen.

• Lorena*

Artistin julkisuuteen tuoma visio suositusta esiintyjästä myös lieveilmiöineen, jotka eivät aina tunnu hyvältä. Koskettelu puhumattakaan halaamisen naiskansanedustajat ovat viimevuosina yksityisyyden suojan nimissä vieneet jopa oikeuteen saakka, nimikkeellä häirintä - yksityisyyden suoja. Voi ajatella yksityisyyden suojan koskevan myös artisteja.

Olen ymmärtänyt, konserteissa, viihdekonserteissa, teatterissa ym suosion osoitukset - kukat toimitetaan ns takakautta artisteille. Ei tule tätä asian julkisuuteen tulevaa halaus-ilmiötä, tuntuu varmaan epämiellyttävältä vieraiden ihmisten kimppuun hyökkääminen esiyksen jälkeen. Aivan oikein artistilta tuoda epäkohta esille, toivottavasti ihmiset ajattelevat mitalin tätäkin puolta.

Mielipitetä pitää ja saa tuoda esille, ei kaikki ihmiset ole mitäänsanomattoman
        naiveja = kaikki on hyvin tapauksia, mitään muutosta yli hilserajan meneviin tapoihin ei tulisi. Palstalla saa olla kaikennäköisiä julkaisukelpoisia eriäviä mielipiteitä, ne auttavat tulemaan esille ns vanhojen koinmyrkkyjen keskeltä, huomioimaan eri näkökohtia. Aina sitä on opissa kun variksenpoika tuulessa, eipähän hapannu ajatusmaailma kun tuo oman näkemyksensä esille.

• skraabaaja

En ole kiinnostunut lasteni ikäisisitä miehistä. Vaikka tämän ikäisistä monet haluavat vanhemman naisen kanssa seksisuhteen. Senhän jo näkee täältä treffipalstalta, tulee yhteydenottoja 20-40 vuotiailta miehiltä usein.
      Eilen tansseissa yksi nuori mies, joka oli ihan sen näköinen että olisi voinut olla minun poika, siis samat piirteet ja tukan sekä silmien väri kuin meidän suvussa.
      En lähtenyt flirttailemaan, vaikka oli kiltin oloinen. En todellakaan voisi ajatella mitään yli 25 vuotta nuoremman miehen kanssa. Kuitenkin 10-15 v nuorempi olisi minusta hyvä.

• Olen kuusikymppinen.

Mulle riittää ihan oman ikäinen tai pikkasen jopa vanhempikin mies. Ei tartte häpeillä jo vähän rypistynyttä ja roikkuvaa olemusta, kun on vertainen kumppani.

• :))

Woihan karsastuksen karkkipäivä : uhri?

Hehhehhihhahhahhhaaaahaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe