hei eli kysyisin mistä voi hakea apua bulimiaan? tavalliseen terveyskeskukseen en haluaisi mennä. sairastanut olen kaiken kaikkiaan 11 vuotta (välillä on ollut taukoa. nyt viimisen vuoden aikana tilanne paheni kun koin elämässäni suuren menetyksen ja vastoinkäymisiä. parisuhteeni ovat kaatuneet syömishäiröihini ja ystävyys suhteet ja sosiaalinen elämäkin koetuksella. nyt olen tavannut ihmisen jonka kanssa haluaisin tulevaisuudessa perustaa perheen ja asettua aloilleen. en ole puhunut asiasta mutta suhde natisee liitoksistaan kun keksin kaiken maailman tekosyitä jotta pystyn välttämään sosiaalisia tilanteita sukulaisten kanssa ja olla tapaamatta rakastani jotta voin kotona sitten ahmia. ja oksentanut olen niin paljon että nykyään pelkkä leivän syöminenki saa oksennus refleksin liikkeelle ja närästykset ja polttelut ovat todella pahoja. mieheni ei tiedä asiasta mutta olen niin loppu. pakko on kertoa ja hakea apua. Olen henkisesti kuin fyysisestikkin aivan loppu.
mistä apua bulimiaan?
kia27
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764