levinmatkailija

yrbä

olin tässä pari viikkoa levilla,jopa oli yt.n tyttäret anteliaita temmi vieläki veresnahalla :)

23

569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spekus

jottain luokkaretkeläisiä

• yrbä

ei jos ei olleet opettajia,ikähaarukka 30-40v...ja hyvä luokkaretki niillä oli vaihtoivat miestä ku manne hevosta :)

• tietäjä

Ei net olheet Yrbä hyvä YT:n tyttäriä ko net oli Övertorneån klosseja. Olet siis harrastannu veli hyvä klossien kans anaaliseksiä. Jos veresnahka ei ennen joulua ala parahneen niin mene ihmeessä käyhmään lääkärin vastaanotolla. Saattaa olla sulla nimittäin se adds tauti päällänsä.

• joluman

kyllä YT,lä on semmosia että ne on aivan sekasi onhan ne yt,läki

• org_mIkko

Miksi kirjoitat?
      Kun luette näitä viestejä, kannattaa aina näihin ns lapsellisiin aloituksiin jättää vastaamatta. Tai jos asia polttelee ja hatuttaa todella kovasti, miettiä, miksi aloittaja kirjoitti viestin. Tämän viestin aloittajan motiiveja ei voi kuin arvailla, mutta kaikki vaihtoehdot kertovat kyllä tietyn tason ihmisestä:
      - Henkilö kävi todella Levillä ja sai joltain Ylitorniolaiselta. Miksi kirjoitti tänne?
      - "Elvistelläkseen", taisi olla poikuuden poistoreissu...
      - Aloittelee seksielämää, joka kerta on vielä elämys
      - Henkilö ei ole käynyt levillä, mutta kuuli, että joku naisporukka on käynyt
      - Kettuilun halu naisten miehille
      - Oma ihastuksen kohde kävi levillä, purkaa pettymystään
      - Purkaa omaa fantasiaansa ja ahdistustaan omasta päänupista

Joka tapauksessa säälittävä herra on aloittaja, ei kuulu ns normaalien joukkoon. Levillä on pikkujoulusesonki loppumassa. Yleinen, joskaan ei hyväksyttävä sääntö on, että reissun tapahtumista ei kerrota kotikulmilla. Aloittajalla näyttää olevan aikamoisia ongelmia itsensä ja oman minä-kuvansa kanssa, ilmeisesti myös sosiaalisissa suhteissa on ongelmia.

Tätä tuli mieleen, kun tekstiä luki varmaan parikymmentä kertaa. Ja kun tuo ahaa-elämys kasvoi mieleeni, pätin analysointini tulokset julkaista. Toki saattoi mennä pahastikin metsään...

• Pittääkö uittaa väylässä? No, ei senthään, mutta niistän kyllä ko tulet kievarhin uutena vuotena, son varma.

Viestisi itteshän on asiaa, mutta mennee vähän yli, hoksaakko missä? Tämmösenä tämä herättää juntti-vastustusta, sammaa mieltä olevat ei kirjota mithän.

Nauti joulusta, selvitethän tämä sitten uutena vuotena.

• vastaukseni
        orginal-mikko kirjoitti:

Pittääkö uittaa väylässä? No, ei senthään, mutta niistän kyllä ko tulet kievarhin uutena vuotena, son varma.

Viestisi itteshän on asiaa, mutta mennee vähän yli, hoksaakko missä? Tämmösenä tämä herättää juntti-vastustusta, sammaa mieltä olevat ei kirjota mithän.

hyvä sulle ko et tiä kelle isottelet jos tulen kievariin niin lähe äkkiä karkuun,

• terhi h
        vastaukseni kirjoitti:

hyvä sulle ko et tiä kelle isottelet jos tulen kievariin niin lähe äkkiä karkuun,

jäi kertomatta että olen sentään 17v.tyttö ja isot terävät rinnat niin uskoisin että alat pelkäämään,mikäli minua uhkasit,uudellavuodella.

• orginal-mikko kirjoitti:

Pittääkö uittaa väylässä? No, ei senthään, mutta niistän kyllä ko tulet kievarhin uutena vuotena, son varma.

Tämä kievarin uusi vuosi-viesti ei ollut siis alkuperäiselle kirjoittajalle, vaan tälle nimimerkkini kopioijalle, eli org_mIkolle.

Alkuperäisellä kirjoittajalla ei ole sosiaalisissa suhteissa kaikki osat kohdallaan kun tommosia kirjoittaa, mutta eipä ole tapanani noita ollut kommentoida, kukin elää tyylillään, eläköön miten lystää kunhan ei haittaa muita.

• terhi h,

solet mikko köpö tai homo!!!

• .,ogyuip

mikko ei kyllä tiä elämästä mithään son aivan täys pöpi!sehän on hyä ko saapi vaimokki muilta ko omilta juoppomikoilta velttoa tirriä :))))))YEEE!!!

• terhi h.

son se pikkupili mmikko itte.

• terhi h

mikko minimeisseli ei käsitä näistä tyärasioista mithään.

• kumpparimies

joo kyllä mie sen mikon tiän,olthiin pojittenkansa vaaranpäälä baarissa niin mikko laukko kaueassa häässä sisäle että eikös tuota naista auta kukhaan ko istuu jonku miehen päälä autossa ja hyppii ko mahoton ei varhmaan pääse ulos autosta.

• lissukka tyttönen

minä kerran näytin tavaraani mikolle ja tarjosin käyttöön,niin tämä sanoi surkeana "ei mulla ole antaa nuin isosta vastaan"

• ja tämä tarina on to

se on juuri sama koomikko molen nähny sen melkein aina K kaupassa-Kmikko on K kaupassa.

• kumpparimies
        ja tämä tarina on to kirjoitti:

se on juuri sama koomikko molen nähny sen melkein aina K kaupassa-Kmikko on K kaupassa.

no niin onkos täälä vieläki sama porina päälä vaihethaan jo aihetta,mie olen ihmetelly mihin se nokka katosi ja igormanni ei niistä ennää kuulu mithään,LK,n kyllä tietää että se ei jouva kirjothaan ko se laittaa niitä meän juhlia,mutta olis aina mukava kuula miten kullaki mennee.

• närkin pomo..

et suinkhaa sie temmi raualla koittanut kun veressä on,olist omalla koithanut niin ei olis ollut kuin vähän haluttomana ollut yhteys työhön,vai olikko koivun pahan kans niinkö fannykin joskus kun liitherissä käy puita hakemass,kun niisä joissakin on torthun näköinen kolo sillä ruukasi olla heppi vereslihalla,olnkin ostanut sille kuuman kesthävää vasseliinia pari pötkilöä,taijat höpöttää tuon aloitus kirjoihtuksen,ei kukhaan täällää temmirautaansa esittele,sehän on rikos kun terä asetta esithelee,eikä sitä uskoho kukhaan joten kaihnuunkylhän poika ole hilijaa,ettei sinua luuhla terhoristkhsi

• matkaaja kkkkk

joo niin pruukaa olla mut kotona ne ei puhu mithään ukolle

• Savusammi

ainahan täältä leviltä saa, jossei muuta niin mulkut turphan. Tervetuloa saunani taakse.

• levintaikaa

ikävä kyllä näin tapahtuu useasti. tiedän monen miehen naisen pettävän puolisoaan tai rakastaan

• toveri---

saattaa löytyä sielunkumppani kenen kansa karata yhdessä

• johan tuo tiethään

vattu se mikhään sielunkumppani ole joka käypi häthäisesti viehraissa ja sitte olhaan niinkö ei olis mithään tapahtunu,tulhaan kotia taikka pokakaverin tykö ja olhaan muka väsyhneitä ko on tullu lasketeltua niin paljon,kyllä varhmaan on jotaki lasketeltu niinkö housuja ja sitte valheita miesystävälle tai miehelesä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe