kaikille
hyvää joulua
6
114
Vastaukset
Hyvää joulua, ollaan kiltisti niin pukki voi tuoda kullekin ansaitsemansa lahjan. Minä aion avittaa pukkia ja käydä laittamassa viking-loton kupongin ensi keskiviikolle. Luppaan että jos tullee tuo 23 miljoonaa euroa, se näkkyy Hetan raitilla jollaki tavala. Jos ei muuten niin patsaan laitan (itsestäni tietenki)...
- Jouiluinen mieli
Hyvää joulua ja ennenkaikkea joulumieltä jokaiselle!Emmehän soimaa naapureita,emmekä muitakaan kanssaeläjiä.
- realisti jo
onhan täällä lapsellista porukkaa, kerran joulupukkiin uskotaan. Joulupukki on vain taruhahmo ja normaalisti vain lapset uskoo mokomaan.
Hyvää joulua kuitenkin kaikille.- inhorealismi
ei auta ketään, joulu on joka tapuksessaa ja eikä joulupukki ole tarua vaan elämäntapa:) Toisinaan ja joskus jouluna ja sillon tällön imuroidessa viiimejouluisia neulasiia, tai ehkä ne on jo ensi joulun naulasia...kuka tietää???
Ehkä ei kukaan.
- kaakille
uuden vuoden pukki tulee venäjällä ,uuutta voutta kaikkille
- KIIKINKAAKIN
kukaset kaikille kans. Äläkää ampuko rakaketteja, ei ne ole tehny meile mittän pahha...eiän? Voihan keppi sentään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450