Kevään merkki, kun lumet sulaa. saas nähdä tuleeko tänävuonna vielä kovia pakkasia. Olisi tietty kivaa jos järvet jäätyisivät kunnolla, eikä tulisi lunta, niin pääsisi luistimilla pitkiäkin matkoja.
Joskus tullut aurattua sellainen labyrintti jäälle, missä on voinut luistella pitkiäkin matkoja etsiskellen "ulospääsyä".
Nyt tulee kyllä vettä kuin aisaa ja se lumi mikä jouluksi satoi on kyllä jo tiessään.
"Sataa sataa ropisee"
7
75
Vastaukset
Toivon pientä pakkasta ja vähäistä lumenmäärää, No, se on ainoastaan toive, Olin jo aamusta tarkastamassa venepressun kiinnityksiä. Sen verran navakasti puhalsi läpi yön,
Onneksi täällä sisällä on lämmintä ja kummasti tuo joulukuusi piristää mielialaa. Se on melkein valmis eli uusia koristeita tulee harkiten ja esim. matkamuistoina.
Pidän keväällä Bratislavasta ostetusta yksisarvisesta ja kahdesta pienestä srasseilla koristetusta valokuvakehyksestä, joihin laitoin kuvat viime vuonna kuolleista koiristani. Haluan, että he säilyvät muistoissa ja ovat osa seuraavienkin joulujen ketjua."Kaikki koirat pääsevät taivaaseen".
http://www.youtube.com/watch?v=1tNteadOLoo&feature=related
Joo, kyllä harmitti joulun alla sulanut hento lumiharso joka edes hieman valaisi ympäristöä. Nyt on sellainen myräkkä että poliisin kehotus pysyä sisällä tuntuu hyvinkin ymmärrettävältä. Eipä kiinnostaisi nyt ajella teitä pitkin jos olisi auto.
- Hei kun keikuskelen
Niinä talvina, kun maa piilottelee ittiään paksun lumikerroksen alle, syösyy mun ajatuksetkin talven syvyyksiin. Edellinen syksy tuntuu kaukaiselta ja tuleva kevät on NIIIIN kaukana jossakin kaukaisuudessa, että väkisinkin vaipuu mieli matalaksi.
Hyi. Ällöä. En ole talvi-ihminen.
Mutta.
Tälläiset lumettomat talvet saavat aikaan itsesuojeluvaistoisen ylimaallisen kyvyn Fuskaamiseen. Ah, miten ihana, kun onnistuu fuskaamaan itseään. Onnistunut fuskauspäivä takaa tunteen, että ei moju missään umpi-talvessa, keväästä ja kesästä kaukana.
Nurmi on vihreä talvellakin. Koivujen runkojen alaosa on samammoonen, kuin kesällä. Kivet näyttävät tyytyväisiltä kesät talvet ja linnut ja oravat hääriskelee toimeliaina.
Miten fuskataan. Tässä Resepti (tätä reseptituotosta ei syödä, vaan se vedetään aivojen mielitunneosastoon)
Keitä pannullinen kaffetta (mieluummin pannukaffetta)
Sillä aikaa, kun vesi odottaa kiehumistaan, aloita kerrospukeutuminen.
Suositus: Mitä enemmän kerroksia, sitä kesäisempi tunne tulee.
Kasaa tarvittava määrä kahvia kiehuvaan veteen ja vie pannu pannumyssyn alle muhimaan.
Kerrospukeutumisen ylimmäksi kerrokseksi valitse Todella lämmin, iso takki.
Villasukkaiset ketarat saappaisiin.
Kaada kaffet mukiin, ota ISO tyyny kainaloon ja tallustele ulos,
Istu tyynyn päälle.
Nyt alkaa varsinainen "maustaminen"
Anna luomiesi valahtaa munien päälle siten, että alaluomen yläpuolelle jää vain pikkuruinen rakonen, josta voit. lähes vaivalloisesti katsella luontoa ympärilläsi. Kyse silmien Sirrillään pitämisestä.
Suuntaa sirrisilmäsi nurmikkoon ja puiden alarunkoon siten, ettet näe puiden lehdettömyyttä.
Ala hörpiskellä mukista kahvia.
Lämmin kahvi valuu sun sisähä, höyryävä aromi sun nenähä, KESÄINEN maisema sun silmihi.
Tällä tavalla tunnet, että eihän täs oo pitkäkään aika Oikeaan kesään.
Talvimasennus väistyy, mikäli on yrittänyt hiipiä sun lähelle.
Jos käytät tätä Reseptiä joka heevetin aamu, niin takaan, että Kevät tulee.
Olen suunnitellut reseptini pantentoimista.Minulle talvinen kesä on saunan lauteilla nautittu jäätelö. maistuu paremmalta kuin uskoisi:)
Vähäiset lumet tosiaan hävinneet yön aikana. Tuuli vinkuu nurkissa. Työkaverilta "tilattu" retkiluistelu seura ei näytä kovin todennäköiseltä lähiaikoina. Ulos aion uskaltautua, ei ole näillä kulmilla niin rajuja myrskyjä et ois kiellettyä.
ei täälläkään mitään kovempaa myrskyä. Sirkkelin ja muiden työkoneiden suojana ollut autoteltta saanut vähän kolhuja. naapurin auton suojana ollut teltta näköjään tuhansina "p...n päreinä". naapurin rouva pyysi minua jokin aika sitten ankkuroimaan hänen telttansa harjateräksillä maahan, mutta kun on yhtä reipas ja ahkera kuin minä, niin tietäähän sen ettei kerennyt (jaksanut). HUH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806