Hei!
Halua esitellä teille erään ohjelman johon itse hyppäsin mukaan.
Tämä ohjelma maksaa sinulle $10 kuukaudessa, voit maksaa luottokortilla.
Se mikä tässä on hienointa, on sen kumppanuusohjelma! Mahdollisuus huikeisiin lisäansioihin kun liityt tähä tiimiin:
Global Domains International, Inc.
http://www.trker.com/go/72141/heikki
Liityt siis ohjelmaan jonka kautta saat itsellesi domainin ja hostauksen ynnä muita palveluita, $10 per kk. Tähän tiimiin liittyminen takaa sinulle sen että saat 6 maksavaa referraalia omaan tiimiisi ja näin ollen teet kohta rahaa.
Global Domains International, Inc.
http://www.trker.com/go/72141/heikki
Saat kivasti lisäinfoo kun liityt tiimiin!!! Tee se tänään!
Voit kokeilla 7 päivää täysin ilmaiseksi!
Tässä vakavasti harkittava mahdollisuus
31
390
Vastaukset
- Täysi huijaus
Pyramidi, paljon saat itse uudesta jäsenestä
- GDI_marketer
Kerrotko minulle miksi tämä on pyramidi?
Täydestä huijauksesta on turha puhua. Toiminut vuodesta 2004 ja on maksanut huikeita summia jäsenilleen. Miksi pyramidi, jos maksat palvelusta johon kutsut ihmisiä ja saat provisiota heidän palvelumaksuistaan? Oletko kenties koskaan kuullut termiä "affiliate marketing"?
Se on se millä tänä päivänä tehdään rahaa. Sinä et ilmeisesti siitä ole selvää ottanut?
Hyvin helppo tuomita kaikki täydeksi huijaukseksi, jos ei ollenkaan tiedä mistä puhuu.
Voit toki olla sitä mieltä. Onneksi maailmassa on jo useita miljoonia ihmisiä jotka asiasta tietävät enemmän.
Hyvää päivänjatkoa kaikesta huolimatta! :)
P.S. Liity tiimiin ja totea itse kuinka paljon sillä voi tehdä rahaa. Voi olla että yllätyt vuoden päästä postissa tulevien shekkien suuruudesta. - Jep jep
GDI_marketer kirjoitti:
Täydestä huijauksesta on turha puhua. Toiminut vuodesta 2004 ja on maksanut huikeita summia jäsenilleen. Miksi pyramidi, jos maksat palvelusta johon kutsut ihmisiä ja saat provisiota heidän palvelumaksuistaan? Oletko kenties koskaan kuullut termiä "affiliate marketing"?
Se on se millä tänä päivänä tehdään rahaa. Sinä et ilmeisesti siitä ole selvää ottanut?
Hyvin helppo tuomita kaikki täydeksi huijaukseksi, jos ei ollenkaan tiedä mistä puhuu.
Voit toki olla sitä mieltä. Onneksi maailmassa on jo useita miljoonia ihmisiä jotka asiasta tietävät enemmän.
P.S. Liity tiimiin ja totea itse kuinka paljon sillä voi tehdä rahaa. Voi olla että yllätyt vuoden päästä postissa tulevien shekkien suuruudesta.On tietenkin hienompaa puhua "affiliate marketing" termillä kuin "kumppanuusmarkkinoinnilla", varsinkin verkostopiireissä. Sinun käyntikortissa (sieltä GDI:ltä hankitussa) tietenkin lukee hienosti "Affiliate Marketing Manager". Kaikki tuollaiset englanninkieliset termit on sinunlaiselle verkostokoukussa olevalle sama kuin kiiltävä harakalle.
Kumppanuusmarkkinointi eli "affiliate marketing" on vain yksi markkinoinnin muodoista. Siinähän yritys maksaa korvauksen tuotetun tuloksen perusteella. Ei siis mitenkään maata mullistavaa tai erityisesti se "millä tänä päivänä tehdään rahaa" kuten kovasti hehkutit. Ei edes mikään uusi keksintö.
Tiesitkö muuten, että tuon mainitsemasi shekin lunastus Suomessa on niin kallista että kaikki tienatut rahat menee sen lunastusmaksuihin. Eli jos välttämättä haluaa kokeilla. niin liittyy sellaiseen viritykseen joka ei pakota vastaanottamaan tienattuja rahoja shekkinä.
Hyvää päivänjatkoa vaan vaikka tämä tieto vain lisäsi tuskaasi! - GDI_marketer
Jep jep kirjoitti:
On tietenkin hienompaa puhua "affiliate marketing" termillä kuin "kumppanuusmarkkinoinnilla", varsinkin verkostopiireissä. Sinun käyntikortissa (sieltä GDI:ltä hankitussa) tietenkin lukee hienosti "Affiliate Marketing Manager". Kaikki tuollaiset englanninkieliset termit on sinunlaiselle verkostokoukussa olevalle sama kuin kiiltävä harakalle.
Kumppanuusmarkkinointi eli "affiliate marketing" on vain yksi markkinoinnin muodoista. Siinähän yritys maksaa korvauksen tuotetun tuloksen perusteella. Ei siis mitenkään maata mullistavaa tai erityisesti se "millä tänä päivänä tehdään rahaa" kuten kovasti hehkutit. Ei edes mikään uusi keksintö.
Tiesitkö muuten, että tuon mainitsemasi shekin lunastus Suomessa on niin kallista että kaikki tienatut rahat menee sen lunastusmaksuihin. Eli jos välttämättä haluaa kokeilla. niin liittyy sellaiseen viritykseen joka ei pakota vastaanottamaan tienattuja rahoja shekkinä.
Hyvää päivänjatkoa vaan vaikka tämä tieto vain lisäsi tuskaasi!Ihan nopeasti....
En omista ainuttakaan käyntikorttia.
Itselläni on usean vuoden kokemus "kumppanuusmarkkinoinnista", käytän siitä itse englanninkielistä termiä. Tämä siksi koska mainontani suuntautuu lähinnä englanninkielisille alueille.
En ole sanonutkaan että kyseessä olisi jokin maata mullistava keksintö.
Ja se shekki ei toki ole ainoa vaihtoehto, esim Paypal käy mainiosti. Eikä kotiuttaminenkaan niin kallista ole.
Väitän tietäväni tästä aiheesta jo jonkin verran. Ja tämä suomi24 foorumi oli todellakin väärä paikka tuoda esille yhtään mitään. Olisi pitänyt arvata.
Niin, tuon GDI team sivun muuten näkee tiimimme kautta ehkä noin 200,000 ihmistä päivässä. Onneksi et ole ihan ainoa siis... :) - Jep jep
GDI_marketer kirjoitti:
Ihan nopeasti....
En omista ainuttakaan käyntikorttia.
Itselläni on usean vuoden kokemus "kumppanuusmarkkinoinnista", käytän siitä itse englanninkielistä termiä. Tämä siksi koska mainontani suuntautuu lähinnä englanninkielisille alueille.
En ole sanonutkaan että kyseessä olisi jokin maata mullistava keksintö.
Ja se shekki ei toki ole ainoa vaihtoehto, esim Paypal käy mainiosti. Eikä kotiuttaminenkaan niin kallista ole.
Väitän tietäväni tästä aiheesta jo jonkin verran. Ja tämä suomi24 foorumi oli todellakin väärä paikka tuoda esille yhtään mitään. Olisi pitänyt arvata.
Niin, tuon GDI team sivun muuten näkee tiimimme kautta ehkä noin 200,000 ihmistä päivässä. Onneksi et ole ihan ainoa siis... :)Sulla näyttää tarina muuttuvan tilanteen mukaan. Puhut shekistä ja kun huomaat kusseesi housuihisi kotiuttelet seuraavaksi Paypal:lla. Vai että oikein englanninkielisille alueille, milloin Suomesta on tullut englanninkielinen alue? Seuraavassa viestissäsi mainontasi varmaan on suuntautunut Pohjois-Koreaan.
Jos et kestä palautetta niin lopeta ainakin pas..n jauhaminen. Joka tapauksessa kivat sulle! - GDI_marketer
Jep jep kirjoitti:
Sulla näyttää tarina muuttuvan tilanteen mukaan. Puhut shekistä ja kun huomaat kusseesi housuihisi kotiuttelet seuraavaksi Paypal:lla. Vai että oikein englanninkielisille alueille, milloin Suomesta on tullut englanninkielinen alue? Seuraavassa viestissäsi mainontasi varmaan on suuntautunut Pohjois-Koreaan.
Jos et kestä palautetta niin lopeta ainakin pas..n jauhaminen. Joka tapauksessa kivat sulle!Hah!
En kestä palautetta? Kuinka niin en.
En mä tähän jokaista detailia ala listaamaan.
Ja joo.. Kyllä, markkinointini kohdistuu lähinnä kaikkialle muualle maailmaan.
En mä tässä halua muuta tarjota kuin mahdollisuutta, josta et tiennyt mutta ehkä ilahtuisit jos saisit tietää.
Sen mä nyt tiedän että tässä foorumissa ei kannata mainostaa yhtään mitään.
Koska lähtökohtaisesti kaikki netissä tapahtuva bisneksen teko on suomessa täyttä paskaa.
Tarkoitus on vain rakentaa itselleni hiukan lisäansioita ja kertoa niistä muille, mutta en voi mitään sille jos ei kiinnosta pätkääkään.
Minua kiinnostaa.
Hauskaa päivää :) - Jep jep
GDI_marketer kirjoitti:
Hah!
En kestä palautetta? Kuinka niin en.
En mä tähän jokaista detailia ala listaamaan.
Ja joo.. Kyllä, markkinointini kohdistuu lähinnä kaikkialle muualle maailmaan.
En mä tässä halua muuta tarjota kuin mahdollisuutta, josta et tiennyt mutta ehkä ilahtuisit jos saisit tietää.
Sen mä nyt tiedän että tässä foorumissa ei kannata mainostaa yhtään mitään.
Koska lähtökohtaisesti kaikki netissä tapahtuva bisneksen teko on suomessa täyttä paskaa.
Tarkoitus on vain rakentaa itselleni hiukan lisäansioita ja kertoa niistä muille, mutta en voi mitään sille jos ei kiinnosta pätkääkään.
Minua kiinnostaa.
Hauskaa päivää :)Ei käy kateeksi ei ilostuta eikä kiinnosta. Kiitos vaan!
Puhut välillä miljoonista sitten taas tonneista. Välillä jutellaan huikeista lisäansioista ja kohta ollaan taas kympin jutuissa.
Vaikka kerrot touhuavasi välillä ympäri maailmaa on sinun bisneksen teko lähtökohtaisesti ihan täyttä p....a. Yrittäisit kuitenkin jollakin tavalla pysyä realisella tasoilla noissa jutuissasi.
Vaikka ei sen puoleen yhdessä asiassa olet täysin oikeassa. Tällä foorumilla pyörii sen verran valistunutta porukkaa että sinunlaisen pellen ei todellakaan kannata mainostaa yhtään mitään.
Jatka vaan shekkien lunastelua, ei sori sehän olikin Paypal:lla ... vai oliko enää tänään? - Näin sitä.
Jep jep kirjoitti:
Ei käy kateeksi ei ilostuta eikä kiinnosta. Kiitos vaan!
Puhut välillä miljoonista sitten taas tonneista. Välillä jutellaan huikeista lisäansioista ja kohta ollaan taas kympin jutuissa.
Vaikka kerrot touhuavasi välillä ympäri maailmaa on sinun bisneksen teko lähtökohtaisesti ihan täyttä p....a. Yrittäisit kuitenkin jollakin tavalla pysyä realisella tasoilla noissa jutuissasi.
Vaikka ei sen puoleen yhdessä asiassa olet täysin oikeassa. Tällä foorumilla pyörii sen verran valistunutta porukkaa että sinunlaisen pellen ei todellakaan kannata mainostaa yhtään mitään.
Jatka vaan shekkien lunastelua, ei sori sehän olikin Paypal:lla ... vai oliko enää tänään?Tuossa GDI on minulle tuttu.Siis kyllä 10 usd per kuukaudessa maksua,mutta ei se tarkoittaa jatkuvasti (vuosia) vaan esimerkiksi sinulla olisi alalinjalla 10 henkilöä ja maksusi samalla myös 1 USD vähemmän per kk henkilön kohti..Se on kuin pyörimästä kasvaan kasvamasta.Vaikka sinulla alalinjalla 3 henkilöä eli maksaisit 7 USD kk semmoista.Joo WS-domineja kyllä,mutta se voi riittää yksi jos haluua kun jos haluaa montakin se maksaa 1USD per domain.Se voi lunastaa shekkiä kun pitäisi olla haluaman summa esim 50 USD niin se kertyy samalla summaan ansaita sitten se täyteen.Jos muistan oikein.Se riittää vain refenssit muualta vaikka palstassa sitten se liittyä mukana..Ei se vaatisi paljonkin muuta.Minä tulin vaan tänne selittämään ja en kommentoi enempää..
- GDI_marketer
Jep jep kirjoitti:
Ei käy kateeksi ei ilostuta eikä kiinnosta. Kiitos vaan!
Jatka vaan shekkien lunastelua, ei sori sehän olikin Paypal:lla ... vai oliko enää tänään?Kiitos palautteestasi :)
Tiimin tekemisen myötä olen tottunut toisenlaiseen, mutta kiva näinkin.
En tiedä oletko herännyt väärällä jalalla vai onko ulosottomies vienyt koneesi ja kirjoittelet kirjaston koneella, mutta joka tapauksessa:
Koetko sen ongelmaksi, että joku löytäessään jotakin hyvää, tarjoaa sitä myös muille?
Pelleksi minua ei vielä olekaan kutsuttu. Taidan palata tähän aiheeseen vaikka vuoden kuluttua uudelleen. Tiimimme tuskin kaipaakaan kaltaisiasi. Menestyksen himoa näyttää löytyvän jenkeistä, hollannista, tanskasta, ranskasta, saksasta, japanista, etelä-amerikasta, venäjältä... Ei jaksa listata kaikkea.
Hauskaa päivää! :) - Täysi huijaus
GDI_marketer kirjoitti:
P.S. Liity tiimiin ja totea itse kuinka paljon sillä voi tehdä rahaa. Voi olla että yllätyt vuoden päästä postissa tulevien shekkien suuruudesta." Täydestä huijauksesta on turha puhua. Toiminut vuodesta 2004 ja on maksanut huikeita summia jäsenilleen."
On se kyllä ihme firma, miljoonia asiakkaita, jakaa ilmaista rahaa joka puolelle, toiminut jo 8 vuotta, mutta silti kukaan ei ole kkuullut ko firmasta. Markkinointikin on niin surkeasti hoidettu, että englannin kielinen markkinointi tehdään Suomesta käsin, USA:ssa tai Englannissa ei taida olla yhtään firman jäsentä?
- GDI_marketer
GDI muuten myy .ws -päätteisiä domaineja.
Jos olet joskus ostanut esim. .com tai muu päätteisen domainin, oletko koskaan tullut ajatelleeksi että siitäkin on joku provision ottanut. Mitä todennäköisimmin.
Tämä vain lisäpointtina valaisemaan asiaa.
Kiitos! :)- 33+5
Juuripa ihmettelin, miten Global Domains International, Inc. vie .WS sivulle. Eikö tämä GDI olekaan luotettava jenkki(tai muu-) firma *.com tunnuksella?
- GDI_marketer
33+5 kirjoitti:
Juuripa ihmettelin, miten Global Domains International, Inc. vie .WS sivulle. Eikö tämä GDI olekaan luotettava jenkki(tai muu-) firma *.com tunnuksella?
Heh...
Ja se domainin pääte on merkki yhtiön luotettavuudesta?
Pakko mainita tähän:
Varasin itselleni .ws -päätteisen domainin, jonka samannimisen .com -päätteisen tämänhetkinen arvo oli noin 3 miljoonaa dollaria. Ei paha..
Hauskaa päivää! - Ei hyötyä
GDI_marketer kirjoitti:
Heh...
Ja se domainin pääte on merkki yhtiön luotettavuudesta?
Pakko mainita tähän:
Varasin itselleni .ws -päätteisen domainin, jonka samannimisen .com -päätteisen tämänhetkinen arvo oli noin 3 miljoonaa dollaria. Ei paha..
Hauskaa päivää!"Varasin itselleni .ws -päätteisen domainin, jonka samannimisen .com -päätteisen tämänhetkinen arvo oli noin 3 miljoonaa dollaria."
Et sinä tule hyötymään siitä mitään. - GDI_marketer
Ei hyötyä kirjoitti:
"Varasin itselleni .ws -päätteisen domainin, jonka samannimisen .com -päätteisen tämänhetkinen arvo oli noin 3 miljoonaa dollaria."
Et sinä tule hyötymään siitä mitään.Aha :)
- GDI_marketer
Tässä muuten teille muutama muu pikkufirma, jotka tarjoavat "affiliate marketing" mahdollisuuden:
https://affiliate-program.amazon.com/
http://www.finnair.com/finnaircom/wps/portal/finnair/currentissues/currentissueeight/en_UK
Täältä löytyy muutama lisää:
http://www.affiliatescout.com/
Sieltä on helppo löytää parempia kuin GDI, eikö niin? :) - ekok
niin mitä siinä nyt sitten myydään? .ws osoitettako 120 euron vuosihintaan ?
- GDI_marketer
Kyllä. Siis 120 dollarin vuosihintaan.
Hieno juttu on tässä se, että tämä Team Elite hommaa sulle 6 maksavaa jäsentä siihen sinun ryhmään. Ja sit taas 6 heille ja taas 6.. Aina 5:lle tasolle saakka saat provikkaa myydyistä domaineista.
Tiedän todellakin että domainin saa jostain halvemmalla.
Tällasta provikkaa ei muualta saa.
Ja siis hosting kuuluu hintaan ja website builder yms.
Yks mäkkiateria kuussa, saatat tienata tällä kohta pari tonnia.
Up to you! - bailaa
GDI_marketer kirjoitti:
Kyllä. Siis 120 dollarin vuosihintaan.
Hieno juttu on tässä se, että tämä Team Elite hommaa sulle 6 maksavaa jäsentä siihen sinun ryhmään. Ja sit taas 6 heille ja taas 6.. Aina 5:lle tasolle saakka saat provikkaa myydyistä domaineista.
Tiedän todellakin että domainin saa jostain halvemmalla.
Tällasta provikkaa ei muualta saa.
Ja siis hosting kuuluu hintaan ja website builder yms.
Yks mäkkiateria kuussa, saatat tienata tällä kohta pari tonnia.
Up to you!"Kerrotko minulle miksi tämä on pyramidi?"
"Ja sit taas 6 heille ja taas 6.. Aina 5:lle tasolle saakka saat provikkaa myydyistä domaineista."
Entäpä sitä ylemmille tasoille? Ai niin ne asuu jo thaimaassa...
- nyt lähti köyhyys!
No viimeinkin! Tätä olen odottanut aivan innosta kiemurrelleen, en mitään muuta olekaan kaivannut kuin tätä hienoa mahdollisuutta laittaa 10$ kuukaudessa jonkun tilille. Olisko täällä vielä muita jotka haluaisivat? Ehkä haluatte enemmän? Laittakaa email osoite tai mikä vielä parempi oikein sivuston osoite, täältä kyllä pesee!
Kuka muka tähän lähtee mukaan, miksi? Ei suinkaan saadakseen oman domain-nimen sika-kalliiseen hintaan?
Halvempia löytyy esim www.webhotelli.fi, www.domainkeskus.com jne jne, näillä kuuluu myös palvelinpalvelut samaan, halvimmillaan n 30€ vuosihintaan, ja se osoite tulee kaupanpäälle, voit itse valita, otatko .com .ws .info .tv tai minkä haluatkaan päätteeksi. Tämä on sika-kallis palvelu!
Tähän lähtevät mukaan vain henkilöt jotka haluavat tienata tällä, se mitä myydään, on täysin sivuseikka, vaikka kärpäsiä afrikkaan. Eli mukaanlähtijä tietää jo aluksi, että kusetetuksi joutuu. Mutta toivoo, että löytää muita kusetettavia, jotka maksavat sitten hänenkin kusetuksensa.
Tämä ei mistään pyramidista eroa mitenkään, tyhmä huijaa toista tyhmää ja kaikki tietävät että tässä huijataan.- GDI_marketer
Niin...
Maksa sinä 30€ siitä domainistasi per vuosi.
Minulla on domaini, jonka "hallussapidosta" maksetaan minulle jo aika paljon enemmän kuin 30€/kk.
Tässä se ero on siihen halppan verrattuna. - rahaa pestään
GDI_marketer kirjoitti:
Niin...
Maksa sinä 30€ siitä domainistasi per vuosi.
Minulla on domaini, jonka "hallussapidosta" maksetaan minulle jo aika paljon enemmän kuin 30€/kk.
Tässä se ero on siihen halppan verrattuna.Haloo,
domainin hallussapidosta maksetaan sulle? Haiskahtaa..... - GDI_marketer
rahaa pestään kirjoitti:
Haloo,
domainin hallussapidosta maksetaan sulle? Haiskahtaa.....Niin. Juurikin niin.
Olen ostanut domainin josta maksan 10$ kuukaudessa. Minulla on "alalinjaa" joiden jokaisesta domainista saan 1$ provision per kuukausi. Aika äkkiä kääntyy voiton puolelle nimittäin. - Voitot taskuun
GDI_marketer kirjoitti:
Niin. Juurikin niin.
Olen ostanut domainin josta maksan 10$ kuukaudessa. Minulla on "alalinjaa" joiden jokaisesta domainista saan 1$ provision per kuukausi. Aika äkkiä kääntyy voiton puolelle nimittäin.Mainitsin tuosta sinun "busineksesta" eräälle verkostomarkkinoinnin asiantuntijalle. Komentti oli että täysin puhdas pyramidipeli.
Että sillain. Käännä äkkiä voiton puolelle kun vielä ehdit. Pian teet seuraa Kailajärven Hannulle ja kumppaneille. - GDI_marketer
Voitot taskuun kirjoitti:
Mainitsin tuosta sinun "busineksesta" eräälle verkostomarkkinoinnin asiantuntijalle. Komentti oli että täysin puhdas pyramidipeli.
Että sillain. Käännä äkkiä voiton puolelle kun vielä ehdit. Pian teet seuraa Kailajärven Hannulle ja kumppaneille.2004 vuodesta on homma pelittänyt täysin ongelmitta. Kannattais varmaan sen sinunkin asiantuntijan oikeasti itse ottaa selvää, kuinka tämä pelittää.
Mitä tarkoittaa "täysin puhdas pyramidipeli"? Onko se negatiivinen vai positiivinen asia? Kaikki "pyramidit" on suomalaisten mielestä hanurista, mutta niitä kun on olemassa hieman eri tyyppisiä.
On mullakin jo asiantuntemusta jostakin ja tämä on oikeasti aika jees. - Mikä asiantuntemus
GDI_marketer kirjoitti:
2004 vuodesta on homma pelittänyt täysin ongelmitta. Kannattais varmaan sen sinunkin asiantuntijan oikeasti itse ottaa selvää, kuinka tämä pelittää.
Mitä tarkoittaa "täysin puhdas pyramidipeli"? Onko se negatiivinen vai positiivinen asia? Kaikki "pyramidit" on suomalaisten mielestä hanurista, mutta niitä kun on olemassa hieman eri tyyppisiä.
On mullakin jo asiantuntemusta jostakin ja tämä on oikeasti aika jees.Toistelet jokaiselle samaa verkostomantraa mitä kaikki muutkin täällä verkostohuuhaasta kiihottuneet. Ihan sama mitä sanoo niin sulle homma on taivaan lahja.
Mutta sen verran, että jos et edes tiedä mikä on "pyramidipeli" niin en heti lähtisi kyllä asiantuntemuksella kerskumaan.
- tosikko
Hei GDI-_marketer!
Täällä olisi ainakin 1 innokas ja tiedonhaluinen ja rahan ansaitsemisintoilija,joka haluaisi tietää lisää tuosta mahdollisuudestasi,joten kirjoittelehan:
yrittajat@luukku.com- GDI_marketer
Ei ainakaan tuohon mailiin saa perille... :)
Korjaa jos vielä kiinnostaa, mulla on message valmiina.
- tosikko
Kokeile tänne: paiviglad@hotmail.com tai paiviglad@netti.fi
- Verkostoituja
Moi GDI mies.
Laitako tuleen vähän lisä infoa? petteri.jarvi@hotmail.fi
Petteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706