Musta silkkitoppi koko S,ylä ja alareunat punaisin kukkakoristeluin,kapeat säädettävät olkaimet.
Farkku leggingsit,siniset,Stretchiä,koko xl,mutta ovat tosi tiukat ja kapeat,takataskut ja matalahko vyötärö,jossa kuminauha,uudet.
Hinta: Toppi 25 e(sis.postikulut),Farkut 30 e (sis.postikulut)
O: MUSTA SILKKITOPPI JA FARKKULEGGINSIT
4
170
Vastaukset
- VV
verot
onko farkkulegginsit menny jo??
Moi! ei ole farkkuleggingsit menneet vielä,kyseltykään ei ole,ennenkuin sä nyt onneks:). laittasin ne mielellään niin,että maksat mun tilille sen 30 e, OP 537503-50146227,ja kun se on mun tilillä,laitan ne ne farkkuleggingsit sulle välittömästi sitten postiin. on rahat niin finaalissa,ettei ois oikein vara postiennakollakaan laittaa.tällä tavoin saisit ne kuitenkin tällä alkavalla viikolla.ja tosiaan tuohon 30 e kuuluu myös ne postikulut samaan hintaan. jos kysyttävää jotain,laitan varalta mun puh.numeron: 040/9663938.
Farkkuleggingseille jää hintaa vain n.25 euroa,koska postikoluiksi arviolta menee noin 5 euroa,että halvat ovat,kun ovat vielä ihan uudetkin :).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764