Pahuksen mukavaa ja asiallista henkilökuntaa ulvilan u.hallissa duunissa.
UIMAHALLI
8
644
Vastaukset
- voivittumikäpelle
Eikä, oikeesti, et kai vaan ole siellä töissä ja paikkasi on höllässä?
Täällä sitten koitat kalastella irtopisteitä.- Anonyymi
Miks mamu saa pukeutua päästä varpaisiin olevaan kaapuun mutta minun on pakko olla bikineissä. On kyllä rasismia meitä kohtaan. Mamu ei käy edes suihkussa kun pitää kaapu päällä olla suihkuhuoneessa. Samanlainen nahka niin miks pitää peitellä vai senkö takia kun ovat niin pirun rumia. Eivät kunnioita meidän kulttuuria. Voi vittu.
- yksi kävijöistä
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa,siitä että Ulvilan uimahallissa on todella ystävällistä ja asiallista henkilökuntaa,mikä vaikuttaa paljon paikan viihtyisyyteen.Kiitos ystävällisesä palvelusta!
- On teillä murheet
Mitä ihmeen palvelua uimahallissa tarvitaan?
Rahat tiskiin ja avain pöytään ja molskis.
Vai onko erityiskohtelua, esim. selänpesua ym.- Anonyymi
Kyllä palvelua tarvii pitää opettaa mamu käymään suihkussa ennen altaaseen menoa. Ilmankos syyhy leviää. Hyi hyi
- Hanski 45v
Samat tuntemukset täällä. kauniita naisia pilvin pimein. tulee älyn hyvä milei ku osaavat hymyillä kauniisti. vaude sano.
- simmarit sammarit
Sekä kohtelias huoltomies / hallimestari.upea tyyppi.
- Oukki Doukki?
Hymyä huuleen ja uimaan. ja katteleen kuumia kissoja sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712