Putkiaivoja ovat kaikki tyynni !
Isoja, karvasia kakaroita, joilla ei oo pienintä tajua melkein mistään. No vähän on... jostain, luojalle kiitos =)
Maailmassa ei olis minkäänsortin järjestystä, jos ne sais huseerata niiku haluavat...
Täällä on rautasaha häviksissä - tuu mistään taas mitään... :/
Äijänpirut ja ryökäleet
43
208
Vastaukset
Nonnih....jos oot vaikka itte laittanu johonkin?Mieti, mieti, missä viimeks tarvittit?
Vaikka onhan se miesten tapasta, "missä mun.....on"....- rygseck
En o !
Perskuta mähän sen löytäisinkin omilta jäljiltäni...
Navetassa on semmonen levy, johon on piirretty ääriviivatkin sille samperin sahalle, nii et se löytäis sit joka kerta omalle paikalleen takas...
Joko sen on kitkaapaannu iso valkoinen otus tai sit se on menny itekseen naapuriin tyttösahojen luo :O
Purenko mä nyt ton putken poikki, mitä ?? rygseck kirjoitti:
En o !
Navetassa on semmonen levy, johon on piirretty ääriviivatkin sille samperin sahalle, nii et se löytäis sit joka kerta omalle paikalleen takas...
Joko sen on kitkaapaannu iso valkoinen otus tai sit se on menny itekseen naapuriin tyttösahojen luo :O
Purenko mä nyt ton putken poikki, mitä ??Ai hitsi, täällä tuntuu olevan tungosta mun kukkaistyökalusarjan laatikossa.... Miten se kerkes noin lyhyessä ajassa tänne saakka??
Palautan, ja kun alkaa tulla niitä vaaleansinisiä ja pinkkejä, laitan sulle puolet.rygseck kirjoitti:
En o !
Purenko mä nyt ton putken poikki, mitä ??Pure, se onnistuu sulta kyllä ;) Kuin vahvaa seinämää ja onko ees ruostumatonta, jos haponkestävää, niin kuola ei auta ;))))
- rygseck
miss.fire kirjoitti:
Ai hitsi, täällä tuntuu olevan tungosta mun kukkaistyökalusarjan laatikossa.... Miten se kerkes noin lyhyessä ajassa tänne saakka??
Palautan, ja kun alkaa tulla niitä vaaleansinisiä ja pinkkejä, laitan sulle puolet.http://www.superkauppa.fi/pinkki-tyokalusarja.html
Tommosiako ??
Voi hirvitys ;D - rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Pure, se onnistuu sulta kyllä ;) Kuin vahvaa seinämää ja onko ees ruostumatonta, jos haponkestävää, niin kuola ei auta ;))))
Hetken kyl kävi mielessä =)
No - laitoin putken sinne, mihin se sopii, vaikka se ei oo kaan se paikka ku alunperin meinasin... osaan olla joustava tarvittaessa !!!
*esittää marttyyriä* rygseck kirjoitti:
Hetken kyl kävi mielessä =)
No - laitoin putken sinne, mihin se sopii, vaikka se ei oo kaan se paikka ku alunperin meinasin... osaan olla joustava tarvittaessa !!!
*esittää marttyyriä**pyyhkii marttyyrin kyyneleitä*
Laitat ny sit kauppalistaan naisellisesti:rautasaha ja hyvä sellanen...- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
*pyyhkii marttyyrin kyyneleitä*
Laitat ny sit kauppalistaan naisellisesti:rautasaha ja hyvä sellanen...;D))
Arvaa soitinko :O
Punaviiniä
pari koukkua
rautasaha (hyvä)
muutama henkari jossa on semmoset klipsut (housuhenkari(?))
Toisessa päässä arvaillaan taas pelolla tapahtumien kulkua *hekottaa* rygseck kirjoitti:
http://www.superkauppa.fi/pinkki-tyokalusarja.html
Tommosiako ??
Voi hirvitys ;DJoo ;D Mulla on nätit kukalliset. Ei niillä paljon mitään tee, mutta näytänpä kerrankin sievältä ;)))
rygseck kirjoitti:
;D))
Arvaa soitinko :O
Punaviiniä
pari koukkua
rautasaha (hyvä)
muutama henkari jossa on semmoset klipsut (housuhenkari(?))
Toisessa päässä arvaillaan taas pelolla tapahtumien kulkua *hekottaa*Nonnih....
Fiksuna miehenä se tuo sull alkoholittomat viinit ;))
ja valmiin pyykinripustustelineen ;))- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Nonnih....
Fiksuna miehenä se tuo sull alkoholittomat viinit ;))
ja valmiin pyykinripustustelineen ;))Ähä :O
Mä juan sen hennesseyt ja sitäpaisi teline on jo viritetty ;D
Itseasiassa, ku ny oikein mietin... nii enhän mä edes tarttis koko telinettä, jos sen vaatteita ei tartteis pyykätä...
Arvaa kuka viikkaa ne !! ;DD
Mulla on vasara, pihdit.. *kokeilee miten lähtis vessipassilla...* ja kyllä mittanauhallakin voi varmaan muuta tehdä kuin mittailla...- rygseck
miss.fire kirjoitti:
;DD
Mulla on vasara, pihdit.. *kokeilee miten lähtis vessipassilla...* ja kyllä mittanauhallakin voi varmaan muuta tehdä kuin mittailla...Eiks enste tartte saada joku kii ?
Vai kuivaharjoitteletko siellä uusilla vempaimilla ???
*kikattaa*
Mitalla on hyvä mitata kun koko ratkasee !! rygseck kirjoitti:
Ähä :O
Mä juan sen hennesseyt ja sitäpaisi teline on jo viritetty ;D
Itseasiassa, ku ny oikein mietin... nii enhän mä edes tarttis koko telinettä, jos sen vaatteita ei tartteis pyykätä...
Arvaa kuka viikkaa ne !!Miks keskusteluista poistuu ihan viattomia vastauksia?
Hei KorvenKukka?
Vastasin tähän, et sinä..... ja se on pois?
Oliko oikeesti niin paha ;))))- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Miks keskusteluista poistuu ihan viattomia vastauksia?
Hei KorvenKukka?
Vastasin tähän, et sinä..... ja se on pois?
Oliko oikeesti niin paha ;))))Häh - mä en ehtiny näkeen !!!
Mitä siin oli ? rygseck kirjoitti:
Häh - mä en ehtiny näkeen !!!
Mitä siin oli ?No ei mitään sen kummempaa kuin virnistelin et...sinä
- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
No ei mitään sen kummempaa kuin virnistelin et...sinä
Tiätty ;D
Tää on just tätä hyväsisarmeininkiä !!
;D Tunnistan tuon!
"Voisit täällä joskus siivotakin!!"
"Aina sä siivoat mun tavarat pois!!"
"Ei täältä taas löydä mitään kun sä siivosit!!"
niih..
Erosin, rauhoituin, pyyhin viimeiset hikikarpalot korkeasta otsastani -NYT SE(kin) LOPPUI, rauha astukoon taloon.
Ja sitten poika:
"Sä oot taas siirtänyt mun tavarat, mä jätin sen tähän!!"- rygseck
*nauraa*
Mä oon koittanu joskus selittää tota mun omaa järjestyksenkaipuuta (pakkomiellettä) sillä kun paljon liikun pimeässä... silloin on tärkeetä että asiat ovat siellä, missä niitten pitää olla, eikä sielläpäin.
Joskus jossain työkohteessa on rakennettu uusi seinä, tai puhastu lattiaan reikä... kuis käy ?
Täällä ku on noita putkiaivoja enemmistö, nii tavarat löytyy sitte milloin mistäkin - ja mä saan räyhätä =) rygseck kirjoitti:
*nauraa*
Mä oon koittanu joskus selittää tota mun omaa järjestyksenkaipuuta (pakkomiellettä) sillä kun paljon liikun pimeässä... silloin on tärkeetä että asiat ovat siellä, missä niitten pitää olla, eikä sielläpäin.
Joskus jossain työkohteessa on rakennettu uusi seinä, tai puhastu lattiaan reikä... kuis käy ?
Täällä ku on noita putkiaivoja enemmistö, nii tavarat löytyy sitte milloin mistäkin - ja mä saan räyhätä =)Onhan se vähän helpompaa löytää vaikka rappusia jos ne pysyy paikallaan :D
Ihmettelen kuinka se toinen sukupuoli aina pystyy antamaan huonon omatunnon. Jos ei siivoa, se tulee. Jos siivoat, se tulee. Ja toisaalta, tuskin se on vain ja yksin se putkiaivo joka on vastuussa. Meinaan, koetappa kääntää tilanne ja aiheuttaa heille huonoa omatuntoa. Se valuu kuin vettä hanhen niskassa. Ei minkäänlaista tehoa. Epäilen ettei ne ihan heti opeta sitä taitoa :/- rygseck
miss.fire kirjoitti:
Onhan se vähän helpompaa löytää vaikka rappusia jos ne pysyy paikallaan :D
Ihmettelen kuinka se toinen sukupuoli aina pystyy antamaan huonon omatunnon. Jos ei siivoa, se tulee. Jos siivoat, se tulee. Ja toisaalta, tuskin se on vain ja yksin se putkiaivo joka on vastuussa. Meinaan, koetappa kääntää tilanne ja aiheuttaa heille huonoa omatuntoa. Se valuu kuin vettä hanhen niskassa. Ei minkäänlaista tehoa. Epäilen ettei ne ihan heti opeta sitä taitoa :/Saa niille huonon omatunnon =)
Ei se helppoo oo... ja pientä juonimista se kyl vaatii :O
Yks hyvä konsti on semmonen että teet ruoan hiukan liian aikaisin... jokatapauksessa mies aina myöhästyy ja sit ku se tulee kotiin, niinherkkusapuska on kuivahtanu klimppi hellannurkalla - ai että siin o hyvä sanoo, et olisit tullu ajois =)
Sit voi hiukan vihjailla, mistä kaikesta muustakin sillä kertaa jäi paitsi... *viheltelee* rygseck kirjoitti:
Saa niille huonon omatunnon =)
Ei se helppoo oo... ja pientä juonimista se kyl vaatii :O
Yks hyvä konsti on semmonen että teet ruoan hiukan liian aikaisin... jokatapauksessa mies aina myöhästyy ja sit ku se tulee kotiin, niinherkkusapuska on kuivahtanu klimppi hellannurkalla - ai että siin o hyvä sanoo, et olisit tullu ajois =)
Sit voi hiukan vihjailla, mistä kaikesta muustakin sillä kertaa jäi paitsi... *viheltelee*Heh ;DD Mun pitää vaan oppia tekemään sitä herkkua....
Mutta se viimeinen iskee pian omaan nilkkaan. Kun eihän se sitten voi tapahtua, kun tilaisuus meni jo :)))- rygseck
miss.fire kirjoitti:
Heh ;DD Mun pitää vaan oppia tekemään sitä herkkua....
Mutta se viimeinen iskee pian omaan nilkkaan. Kun eihän se sitten voi tapahtua, kun tilaisuus meni jo :)))Täs ku onnistuu huonompiki kokki =)
Riittää että se sapuskantekele tuoksuu hyvälle... nii, olis se vielä puol tuntii sitte ollu ihanaa, miks tulit niin myöhään ???
*viheltelee viatonna*
Omaan nilkkaan on tehty hyviä apuvälineitä ;D
Hih, joo kai jos on liikaa lähellä :)
Mulla soi aamulla puhelin, herrasmies:
Ootko kotona? Mulla olis tässä pussissa 36 uimakengät, haluaisitko kokeilla.
Ja niin hän tuli käymään ja toi kengät jotka on sopivat, oli tullut liikkeeseen pienemmät. Kun kävin vähän yli viikko sitten ei ollut kokoja.
Huomenna oli tarkoitus mennä kokeilemaan mutta pelasi tämä kotiinkuljetus ja hintakin oli henkilökunta alennuksella. Selvisin ilman ylimääräistä bussireissua.
Että että, empä nyt valita äijänryökäleita.
Ja kun kysymys tyttökaverini miehestä niin en joudu näitä sinun ongelmiasi kohtaamaan.
Miehet on kivoja, kaverina :)))))- rygseck
Niin ku tenavatkin - jonkun toisen =)
Sulla olikin hyvä kohtelu !!
Mut, mut... ne uimakengät... avantouintiako varten ???
Soot hullu - avannossahan on KYLMÄÄ vettä :O rygseck kirjoitti:
Niin ku tenavatkin - jonkun toisen =)
Sulla olikin hyvä kohtelu !!
Mut, mut... ne uimakengät... avantouintiako varten ???
Soot hullu - avannossahan on KYLMÄÄ vettä :OEn avantoon, niin hullu en ole.
Siis mulle ei kiitos: Ei avantoa eikä tulikävelyä. Molempiin on tullut paljon kutsuja.
Mutta kengät Egyptiin ja Punaiselle merelle.
Siellä voi olla niitä merisiilejä ja vaikka ties mitä kaikkia olentoja jotka tykkää poltella tai pistää.
Kaks viikkoo ja istun lentokoneessa tähän aikaan matkalla maailmalle :))- rygseck
tulisilla kirjoitti:
En avantoon, niin hullu en ole.
Siis mulle ei kiitos: Ei avantoa eikä tulikävelyä. Molempiin on tullut paljon kutsuja.
Mutta kengät Egyptiin ja Punaiselle merelle.
Siellä voi olla niitä merisiilejä ja vaikka ties mitä kaikkia olentoja jotka tykkää poltella tai pistää.
Kaks viikkoo ja istun lentokoneessa tähän aikaan matkalla maailmalle :))Huh !!
Mut kui Sä ne popot täältä asti sinne raahaat - eik siellä rannalla myydä/vuokrata semmosia ?
Vaikka no, tommoset kolmekutoset ei kai paljo paina =)
Sähän voisit tuoda sieltä semmosen söpön merisiilin tullessas tänne... olis kiva matkamuisto semmonen !!
Oot onnenorava *huokaa pikkasen kateellisena* ;D rygseck kirjoitti:
Huh !!
Mut kui Sä ne popot täältä asti sinne raahaat - eik siellä rannalla myydä/vuokrata semmosia ?
Vaikka no, tommoset kolmekutoset ei kai paljo paina =)
Sähän voisit tuoda sieltä semmosen söpön merisiilin tullessas tänne... olis kiva matkamuisto semmonen !!
Oot onnenorava *huokaa pikkasen kateellisena* ;DKyllä varmaan sieltäkin saa, ja snorkkelin hommankin paikan päältä.
Kauhee miettiminen mitä laittaa mukaan kun sielläkin on "talvi".
Yöllä lämpö putoo 10 asteeseen ja päivällä on jotain 20 luokkaa.
Mutta jos ei ole riittävästi niin täytynee lähteä tinkaamaan ja ostaa sieltä.
Mulla on aika kehno toi englannin kieli ja suomea siellä ei kuulemma kunnolla puhuta.
Kirjastosta lainasin arabian kielen cd-levyjä että osais edes tervehtiä ja kiittää maan kielellä.
Noo joo, täytyy myöntää että oon ihan täpinöissäni, seikkailu siitä tulee joka tapauksessa.
Nyt täytyy alkaa valmistautuu taas tonne tehtaalle.
Hyvää päivän jatkoa palstalle.tulisilla kirjoitti:
Kyllä varmaan sieltäkin saa, ja snorkkelin hommankin paikan päältä.
Kauhee miettiminen mitä laittaa mukaan kun sielläkin on "talvi".
Yöllä lämpö putoo 10 asteeseen ja päivällä on jotain 20 luokkaa.
Mutta jos ei ole riittävästi niin täytynee lähteä tinkaamaan ja ostaa sieltä.
Mulla on aika kehno toi englannin kieli ja suomea siellä ei kuulemma kunnolla puhuta.
Kirjastosta lainasin arabian kielen cd-levyjä että osais edes tervehtiä ja kiittää maan kielellä.
Noo joo, täytyy myöntää että oon ihan täpinöissäni, seikkailu siitä tulee joka tapauksessa.
Nyt täytyy alkaa valmistautuu taas tonne tehtaalle.
Hyvää päivän jatkoa palstalle.soukran....sukran....
Jos vaikka ;) salam aleikum ja tuossa muutamia tavallisimpia, lainattuna plazalta ;)
http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/kaukomatkat/afrikka/1294154/arabian-kielta/
Mulla on Golfin peräkontissa rautasaha ja vielä ihan uus. Tuunko lainaamaan?
- rygseck
Teo !!
Et voi tehdä tätä mulle !!!
Enste mä tääl haukun kaikki miehet ja sit Sä tuut ja teet kerralla mut aseettomaks tommosella herrasmiesmäisyydellä ;D
*menee nurkkaan hautomaan kostoa, joka on oleva yhtä katala* rygseck kirjoitti:
Teo !!
Et voi tehdä tätä mulle !!!
Enste mä tääl haukun kaikki miehet ja sit Sä tuut ja teet kerralla mut aseettomaks tommosella herrasmiesmäisyydellä ;D
*menee nurkkaan hautomaan kostoa, joka on oleva yhtä katala*Näytätkö mulle nyt kuvitteellista keskisormea? Mulle sattui livenä sellainen juttu, jossa ystävän vaimo soitti ja pyysi avustamaan suihkukaapin kasaamisessa, koska mies on työmatkalla. Sanoin, että joo voin tullakin. Kun sitten kolmen tunnin uurastuksen jälkeen olin tekemässä lähtöä heiltä hän kysyi, että miten voin kostaa tämän.:-DDD
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Näytätkö mulle nyt kuvitteellista keskisormea? Mulle sattui livenä sellainen juttu, jossa ystävän vaimo soitti ja pyysi avustamaan suihkukaapin kasaamisessa, koska mies on työmatkalla. Sanoin, että joo voin tullakin. Kun sitten kolmen tunnin uurastuksen jälkeen olin tekemässä lähtöä heiltä hän kysyi, että miten voin kostaa tämän.:-DDD
Mä käytän tota samaa joskus...
Ja sit että - tulet huomaamaan korvauksen suuruuden ja maksuajan pituuden =)
Äijät on tänään möllejä - näin mä olen päättäny ;D rygseck kirjoitti:
Mä käytän tota samaa joskus...
Ja sit että - tulet huomaamaan korvauksen suuruuden ja maksuajan pituuden =)
Äijät on tänään möllejä - näin mä olen päättäny ;DÄijät on tänään möllejä, mutta yritetään kestää sekin.:-)
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Äijät on tänään möllejä, mutta yritetään kestää sekin.:-)
*huokaa* ...koit ny sit tommosen kans ;D
No joo, mulla on pyykkiteline viritettynä ja oon pessy viis koneellista ripustettavaa... hyvinhän tässä kävi, vaikka ensin näytti että sen vanhan telineenrotiskon kanssa lentäis ukkoki oksalle =)
En toki peru pahoja ajatuksiani... lievennän niitä vaan hiukan ;D rygseck kirjoitti:
*huokaa* ...koit ny sit tommosen kans ;D
No joo, mulla on pyykkiteline viritettynä ja oon pessy viis koneellista ripustettavaa... hyvinhän tässä kävi, vaikka ensin näytti että sen vanhan telineenrotiskon kanssa lentäis ukkoki oksalle =)
En toki peru pahoja ajatuksiani... lievennän niitä vaan hiukan ;DEi kerrota tätä sun miehelle, eihän? :-DDD
Kaupassa käydessä mietin siinä työkalu osastolla et jotain puuttu mut en muistanu mitä:( No sit selvii kun seuraavan kerran tarvis on. Miesten kanssa kun ei oo kovin läheisissä tekemisissä ,hyvin pärjää:D Viimeaikoina ihan positiiviset kokemukset. Vävykokelas toi joulukukankin. Töissä remontti reiskat auttaneet ihan hövelisti meitä painavien sähkösänkyjen ym.sirroissa. Ne kun ei mahdu ovista sisälle ja pitää kääntää kyljelleen siirron onnistumiseks.
- rygseck
Mä oon välillä helisemässä... =)
Parhaimmillaan täällä huushollissa on ollu 4 poikaa, yks tyttö, minä ja ukko... saat uskoo että tavarat ei ollu ikinä siellä, missä niitten olis pitäny olla !
Mulle vävykokelas toi pullon amarettoa - ei ne kaikki niin huonoja ooka ;D rygseck kirjoitti:
Mä oon välillä helisemässä... =)
Parhaimmillaan täällä huushollissa on ollu 4 poikaa, yks tyttö, minä ja ukko... saat uskoo että tavarat ei ollu ikinä siellä, missä niitten olis pitäny olla !
Mulle vävykokelas toi pullon amarettoa - ei ne kaikki niin huonoja ooka ;DVÄVYKOKELAS!!!????? Jummalavita viedääks sun tytärtä? Nyt tarkkana, jätkä makeilee vaan! :-DD
- Heissuliveivaan
Kävin tänään kauppakeskuksessa ja huomasin läjän kohtuuhintaisia cd-levyjä. Siellä oli myös Bob Marleyn levy mutta valitettavasti siinä ei ollut kappaletta NO WOMAN NO CRY. On siinä niin hyvät sanat. Ei eukkoa ei itkua.
Tähän pyritään. - laahustava2
Heh hee niin siinä aina käy mitään ei löydy.
- 4,7%
Äijänpirut ja ryökäleet yms putkiaivot nyt joukolla viinakauppaan. Viinan myynti laskenut 11 % siinä samalla valtion verotulot ja se on muutenkin kuralla. Kanna kortesi kekoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816