Onkohan mimmosella ajattelukyvyllä tuo johtavassa asemassa oleva Valviran ylijohtaja Marja-Liisa Partanen varustettu?,,, siis tuntuu uskomattomalta että hänen tasoinen ylijohtaja kehtaa möläyttä tuommosta suustaan!!!,,,
Olihan se joku Tainakin samaa mieltä asiasta, että ei vammaisia hänen naapureikseen, tiedä vaikka joku tulee pyörätuolilla HÄNEN ovensa taakseen, ja uhkailee perhettä!,,, Mitä noille tolloille voi?,,, siis ei mitään järkeä noiden ajatusmaailmassa enää ole,,, Mun mielipiteeni noin kyhytkatsantoisesta ihmisestä on - 100,,, miten tuommonen ihminen voi olla noin päättävässä asemassa?,,,
Miten ihminen voi olla noin arkijärkinen?,,, kertokaa jos tiedätte,,,
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012010515045584_uu.shtml
Nautitaan me, jotka ymärrämme jokaista ihmistä, omalla tahollamme olotilastamme, ja toivotaan että jokaiselle annetaan ihmismäinen arvostus,,, sillä eivät he ole tehneet mitään, joutuakseen tuohon tilanteeseen,,,
Mitähän tässä sanois?,,,
7
106
Vastaukset
- uskomatonta....
inhimillisyys on joillekin ihmisille niin vierasta, harmi kyllä....
No pahus vieköön,,, tulihan tää sama asia kahteeen kertaan,,, no olkoon, sillä koskaan ei tiedä jos vaikka toisesta viestistä ois opiksi jollekkin ;o))),,,
Hyvää ja lokosaa loppiaisen viettoa,,, sinne jonnekkin, missä itse kukanenkin on ;o))),,,- Löysin
tuohon samaan asiaan liittyen sen Tainan antaman kommentin. Tyhmä mikä tyhmä, eipä voi muuta todeta.
http://www.iltasanomat.fi/videot/kotimaa/facebook-vihan-kohde-en-ole-sanonut-mitaan-pahaa-kenestakaan/vid-1288427164977.htmlNo tuota mä just tarkotin, oli vaan siinä toisessa ketjussa mikä on häippässy,,,
Ikävä ihminen, mutta niinhän se on ettei kaikki ymmärrä jos on "terveiden" parissa elänyt,,, ymmärtämisen hienous kun ei ole arvomaailmasta kiinni, se on oman älyämisen takana,,,
- Näin on näreet8
Luin saman jutun ja voin vain todeta sen,että jos ja kun Valviran johdossa on tuon tason ihmisiä niin se on kyllä sopusoinnussa siihen miten Valvira on hoitanut omaa
tehtäväänsä. Työasioissa välillä ihmetyttää ne valviran lähettämät ohjeistukset. Meidän talossa ei ainakaan paranna asukkaiden hyvinvointia jotkut niiden säädökset. Tuijotetetaan johonkin yksittäiseen asiaan ja kokonaisuus unohtuu. Työhöni kuuluu myös kehitysvammaisten hoitoa.
Elävästi muistuu mieleen vuosien takainen pulina ja porina, kun Vantaan kaupunki oli kaavoittamassa erään asuntoalueen keskelle ja viereen kaupungin vuokrataloja. Hirveä huuto siitä, että "elitistisen alueen" asuntojen hinnat tippuvat.
Ja kyseessä oli Korso, tuo kaikkien espoolaisten kadehtima laadukas alue, jonka päärata jakaa kahtia. En tiedä nykytilannetta, mutta silloin kun itse asuin 10 vuotta itäpuolella, ei länsipuolella ollut yhtään vuokrataloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816