Mitenkäs nyt, kun ei enää voi saada lapsia eikä toki jaksaisikaan hoitaa, mutta hoivavietti olisi silti tallella...
Ratkaisuhan on luonnollisesti Mies. Mies jaksaa väliajat toimia itsenäisesti, mutta on muutoin oiva valinta naiselle hellyyskohtauksen purkamiseksi. Hyväksyttekö miehet, että teille lässytetään ja leperrellään kuin vauvalle? Myöskin passataan kaikki valmiiksi sinne sohvan perukoille.
Naisen hoivavietti
49
319
Vastaukset
- ei enää beibejä
Miehet ovat suuttuneet, kun heidät unohdettiin kunkin lapsen syntymän jälkeen 18:ksi vuodeksi?
- kyllä lähtee!
Sähän voit keskittää hoivaviettis
vaikka tuheroos.
Rajaat, nypit ja pidät hyvää huolta.
Pakkohan niille on lässyttää, muuten ne taantuu ja murisevat, ja tulee korkeintaan tuollaisia kaksisanaisia lauseita, kuten "Muija. Kaljaa." tai " Mullon nälkä"
Ja jos joku Mies nyt on tästä eri mieltä, niin se on vain siksi, että hän tietää ettei aivokapasiteetti riitä käsittelemään pitkiä lauseita, joten on luonnollista että hän vastustelee.
Ja kaikki poikkeukset vain vahvistaa säännön. Hähä.- *tahtoo*
Nyt löytyi syy naisten lihomiseen. Miehet ovat netissä ja naiset joutuvat istumaan netin ääressä syömässä itse kaikki ne herkut, jotka ovat mielikuvissaan miehelle valmistaneet...
- Ich bin...
Hoivavietti säilyy läpi elämän. Kun lapset kasvavat, perheeseen otetaankin usein koira...
Luulisin, että tuo hellittelylässytys on rakastumisprosessissa ihan normaalia niin miehelle kuin naisellekin. Se on vähän niin kuin kahden keskistä hellää lepertelyä, mikä ei ole tarkoitettu ulkopuolisten korville.
Jos on elänyt pitkässä parisuhteessa ja toinen osapuoli alkaa yht'äkkiä lässyttää ja helliä ja hoivata, niin kyllä minä ainakin säikähtäisin ja tuumaisin, että onko toinen seonnut. Mikäs sitä nyt vaivaa.
Itse en lässytä vauvoille, en pikkulapsille. On olemassa kaksi urosta, joille lässytän. Toinen on koira, mamman pikku mussukka.- *tahtoo*
Mitä? Eikö kukaan mies halua olla julkisesti mamman pikku mussukka!?
- ------
Mikä ihmeen hoivavietti? Minulla ei ole koskaan sellaista ollutkaan.
Täyttä yleistystä ja kuvitelmaa.
Hoidettava tuonee vietit tullessaan. Kun mulla oli nuorempana vauvakuume niin menin päiväkotiin töihin.
Jospa se sullakin helpottais sillä, toi hoivavietti :))- ------
Minulla ei todellakaan ole koskaan ollut mitään vauvakuumetta.
Aikoinaan kävimme lapsettomuustutkimuksissa, eikä meistä kummastakaan löydetty sen aikaisin menetelmin vikaa.
Nyt tuntuu, että senkin tein vain tavan vuoksi, kun kaikilla muillakin on.
Kumpikin olemme ainokaisia, ihan hyvä lopputulos, pakko myöntää, kaksin on ihan hyvä olla. - k/k
Pakko kysyä et jos nuoruuren hoivavietti lähti kun meni päiväkotiin niin entäs nyt?
lähteekö hoivavietti jos meet ukkokotiin ?
Kiitos kysymästä. Jotakin muuta...
- *tahtoo*
Yhm... minulla olisi paljon työtä tarjota miehelle. Tietokoneen asennusta, autoremonttia, rakennustöitä jne. Kiinnostaako?
*tahtoo* kirjoitti:
Yhm... minulla olisi paljon työtä tarjota miehelle. Tietokoneen asennusta, autoremonttia, rakennustöitä jne. Kiinnostaako?
Puhelinluettelon keltaiset sivut auttavat. Hoivavietti puuttuu minultakin...
- *tahtoo*
yohuuhkaja kirjoitti:
Puhelinluettelon keltaiset sivut auttavat. Hoivavietti puuttuu minultakin...
Save mee!!!
http://natgeo.fi/luonto/ymparisto/kuvia-uuden-seelannin-oljypaasto *tahtoo* kirjoitti:
Save mee!!!
http://natgeo.fi/luonto/ymparisto/kuvia-uuden-seelannin-oljypaastoJaaaha, kumpikos sinä nyt sitten noista sanot olevasi? Sitäpaitsi tämä kaksikko näyttäisi jo pelastetulta...
- *tahtoo*
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaaaha, kumpikos sinä nyt sitten noista sanot olevasi? Sitäpaitsi tämä kaksikko näyttäisi jo pelastetulta...
Olen tuo nuupahtaneempi yksilö. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin jälkihuolto? Se tarkoittaa, että yksi hoitokerta ei riitä!
- halooooooooooooooooo
*tahtoo* kirjoitti:
Olen tuo nuupahtaneempi yksilö. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin jälkihuolto? Se tarkoittaa, että yksi hoitokerta ei riitä!
Nyt on TAAS yöpöllöllä ihailija.
Kuinka paljon pitää puskailla että olis haluttava palstan naisille
Mies kehumassa itseään on aika säälittävä
kaikki tämän palstan miehet, halooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! halooooooooooooooooo kirjoitti:
Nyt on TAAS yöpöllöllä ihailija.
Kuinka paljon pitää puskailla että olis haluttava palstan naisille
Mies kehumassa itseään on aika säälittävä
kaikki tämän palstan miehet, halooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Usko huvikses, en minä näitä ole kysynyt enkä kaivannut, epäilykseni on näiden vedätysten suunnasta mutta antaa olla, en viitsi selvittää...
- *tahtoo*
yohuuhkaja kirjoitti:
Usko huvikses, en minä näitä ole kysynyt enkä kaivannut, epäilykseni on näiden vedätysten suunnasta mutta antaa olla, en viitsi selvittää...
Vastaapas nyt minullekin...
*odottaa* - ....
ryömi spede kantosi alle
- .
Sinussa ei ole ainakaan. Narsissi.
- *tahtoo*
yohuuhkaja kirjoitti:
Hoijjaa, älkää viittikö.
Jotakin muuta palsta nyt kaipaa...Ollaanpas nyt individualisteja eikä ajatella niin yhteisöllisesti.
- Kysyn vaan
Hei ,mitä ?
Luulet nyt ehkä minua joksikin toiseksi ?
Ketä miehiä ? ;Missä ?
Raivokohtaus ? - .
Moi spede.
- .
Kysyn vaan kirjoitti:
Hei ,mitä ?
Luulet nyt ehkä minua joksikin toiseksi ?
Ketä miehiä ? ;Missä ?
Raivokohtaus ?Spede se siinä taas.
- .
Olet spede the mitätön.
- kysyn vaan
. kirjoitti:
Spede se siinä taas.
Katselemalla palstan asioita,
En ole Spede varmaan joku muu on ? - .
kysyn vaan kirjoitti:
Katselemalla palstan asioita,
En ole Spede varmaan joku muu on ?Lopeta spedeilysi. Spede
- susi vedeltä
Naisen hoivavietti usein tapahtuu kännissä. Itselläni oli nainen joka hipelöi, siveli ja suukotteli kun oli kännissä tai pahassa krapulassa...tarvitsi minua siis. Karmeinta oli kun se jatkuvasti toisti " P...i minä oikeasti rakastan sinua, rakastatko sinä minua"?? Jouduin vastaamaan että: "Joojoo....kerron sitten jos asiassa tapahtuu oleellinen muutos" :/
Ja silti se nainen jätti minut
Selvinpäin hoivaviettinsä oli kuin palkankorotus..ei näkynyt eikä kuulunut.
Petri- *tahtoo*
Olen pahoillani ketkun naisesi puolesta.
Ei ne hyväksy. Karkuun juoksevat, jos oikein alkaa hoivauttamaan.
- x-x
Ja paaaaskat. MInen tommoisiin hoitovietteihin uso. Suomiaiset ei tarvii miestä kuin remonttihommiin ja krapulapanoihin. Muuten ne hoitelee ihan muita hommia.
- *tahtoo*
Voi ei. Onko noin huono käsitys jäänyt?
- kysyn vaan
*tahtoo* kirjoitti:
Voi ei. Onko noin huono käsitys jäänyt?
Surkea vedätys
eikö sinua hävetä ?
Alatyyli
Hoivaviettii suunnataan tietysti kanavoiden kaikenlaiseen rauhantyöhön ja hyväntekeväisyyteen ja erityisen hyvänä kohteena ovat nämä koteutettavat uudet suomalaiseen elämään alkavat. Leperrellä ja lässyttää nyt ei kannata kenellekkään, koska serllainen on toisen ihmisen aliarvioimista, suorastaan pilkkaamista, Hellyys ja kaniit pehmeät ilmaisut ovat jo aidon hellyyden purkamista, kunhan nyt muistaa ihmisten omat rajat ja niiden kunnioituksen.
- Hei kun keikuskelen
Minä en ole koskaan tykännyt semmosesta lapsellisesta lässytyksestä, vauvan kielellä puhumista. Ja tuo "hoivavietti"-sanakin tuntuu vähän erikoiselta, jos sen liittää Mieheen.
En pitäisi semmosesta miehestä, joka tahtoisi, että hännelle lässytettäisiin.
Onhan niitä muitakin tapoja osoittaa, että toinen ihminen on Tärkeä.
On totta, että tykkään hemmotella toista. Välillä ja sopivin välein:) Mutta tietysti siten, että se toinenkin sitten puolestaan tahtoo välillä osoitella hellyyden osoituksia.
Lapsillekaan en koskaan lepertele ja lässytä. Lapsi voisi helposti alkaa miettimään, että en ottaisi häntä Tosissaan, jos suuni pulputtais lässynlässyä.
Hyvin aikuismaista keskustelua oon aikanani omienkin lasten kanssa toimittanut. Myös lastenlasten kanssa. Hyvin on toiminut ainakin meidän perheessä.
Jos nyt joskus tekis mieli Lässyttää, niin kaapasen jommankumman kissin syliin ja kehun, miteen Tavattoman Ihana kissa Hän on, koko maaaaailmankaikkeuden onnistunuin kissi.. Koirat tykkää kans lässähdyksistä:) Pojan koira on innoissaan, kun alan sille juttelemaan.
Miehen kanssa tykkään (ja arvelen suuresti, että mun tuntemat miehet myös) keskustella ihan järkevästi ja aikuismaisesti. Oli kyse miehestä tai naisesta, niin aijjjjjjeeee, että on kiva, kun voi pitkään parannella yhdessä maailmaa.:)
Välillä oon passaillut kovinkin. Mut on sekin kivaa, kun kiepsahtaa soffalle tai sänkyyn, ketarat oikoosena ja kaapasee kirjan kouraan, niin mies tulee jalkoja hieromaan tai keittää kunnon kaffeet ja huikkaa keittiöstä, että teenkö sinullekin leivän.
Tai että mies sanoo: "Mee sinä mamma vaikka lukemaan, kun oot touhunnut niin paljon, minä voin jatkaa tästä eteenpäin." (ja kaapasee vaikka imurin kaapista). Ei mua kukaan ole pahemmin hoivannut ikinä. Meillä on hommat tehty aina tasapuolisesti siten, että jos toinen on halunnut hoitaa pyykit, niin toinen on sitten ollut imurina ja tiskirättinä jne........mikä mua joskus on ottanut pattiin on se, että ei haluta sekuntikelloa käyttöön, mutta väitetään silti sitkeästi, että itse tehdään enemmän. Olen piruuttani ehdottanut kirjanpitoa siitä kuinka monta minuuttia kukin tekee kotihommia, mutta se on torpattu määrätietoisesti. Ei käy!
- *tahtoo*
Minä uskon sinua.
- *tahtoo*
Teotwawki kirjoitti:
Joku sentään uskoo.:-)
Ei minulla ole mitään syytä olla uskomatta...
Hoivavietti on aika pitkälle myytti. En ole koskaan edes kuullut, että miehille leperreltäisiin kuin vauvalle. Aika outo maailmankuva sinulla. Miehille nyt on yleisesti tiedossa parempaakin käyttöä kuin sohvan perälle paapominen.
- petonkimies
Aidoilla oikeilla naisilla on hoivavietti, nuoremmat ei vaan siitä tidä mitään, eikä
uranaiset, eikä moottoripyöräilevät nyrkkeilijänaiset, jotka metsästää hirviä..
" tahtoolle" terveisiä,, vaikken niin lepertelyistä välitäkään,,,
- Kaupunkilainen
Jaa-a, kun minulla ei ikinä ole ollut minkäänlaista hoivaviettiä. Päinvastoin, kaikkinainen avuttomuus sekä itsessä että muissa on pikemminkin pelottavaa. En todellakaan haluaisi, että kukaan olisi minusta ja minun hoidostani riippuvainen. Siksi toivonkin, ettei kumpikaan meistä, mieheni tai minä, sairastu pysyvästi niin, ettei pysty itse itseään hoitamaan.
Aika monet naiset kohtelevat miestä kuin lasta, kuunnelkaapa vaikka jossakin kaupassa, kuinka naiset ojentavat: "Eihän me nyt tuollaista oteta, meillähän on aina ollut tällaiset....". Minusta tuollainen kohtelu olisi alentavaa, ja siksi yritän aina puhua miehelleni kuin tasavertaiselle aikuiselle ihmiselle.Jo sana hoivavietti nostaa karvat pystyyn. Työssäni hoiva/ hoito alalla lässytys ja paapominen on se mitä on vaikea sietää. Se ei tarkoita inhimillisyyden ja asiallisuuden puuttumista. Sairas ihminen saa tarvitsemansa hoidon ja huolen pidon unohtamatta ihmisarvoa. Siviili elämässäkään en harrasta lässytystä lasten enkä muidenkaan kohdalla. Tuikkapipoisuutta en kuitenkaan tarkoita:)))
- ei yksinäinen
Onneksi ei ole miestä jota tarvitsisi hoivata. Nyt kypsässä keski-iässä on tullut jotenkin laiskaksi ja itsekkääksi. Ei tarvitse huolehtia kun itsestä.
Jo se että huushollissni asuisi toinen veisi liian paljon energiaa. Olin parisuhteessa 30 vuotta ja varmaan kiintiöni tuli täyteen yhdessä asumisesta. - .........
Onneks on muitakin samoin ajattelevia, ja olin myös 30 v parisuhteessa, ehkäpä se sai aikaan sen, että viihdyn nyt yksin ja hyvin!
Tai sitten on ihmistyyppi kysymys. Itse ainakin tarvitsen oman tilan ja yksin olo on on luonnollinen olotila. Parisuhteessa ollessani on tullut joskus tilanteita jossa yksin olemisen tarvettani ei ole kunnioitettu tai ymmärretty. Syyllistämättä sen hetkisiä kumppaneitani.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899