uusi vuosi

tii-na-...

uudet hiukset tuli käytyä tänään leikkauttamassa jumppaan ja kuntosalille lähden tutustumaan lauantaina karkkilakon tein koko täksi vuodeksi mitähän tästä vuodesta vielä tulee todennäköisesti voi sanoa vuoden päästä ettei taaskaan tullu mitään muutosta entiseen vieläks te muut teette lupauksia ja päätöksiä vuodenvaihteessa.

26

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei lupauksia, ei uusia velvollisuuksia, mutta linja pitää ja huomenna teen jotain ennenkuulumatonta.:-DDDD

• tii-na-...

sekin on jo totain kun tekee jotain ennenkuulumatonta määkään en oo pitkiin aikoihin tehny mitään päätöksiä vuodenvaihteessa mutta nyt päätin taas kerran että voin sit taas voivotella keskenäni ettei sekään pitäny lähinnä nyt tää karkkilakko jotain lakkoja aina yritettävä =))))) tein muuten tikusta asiaa ;))))))

• tii-na-...

sitä kannattaa käyttää hyväksi yleensä sitä on aina heikoilla vaikka olis oikeessakin näitten isojen firmojen kanssa tossa toisessa nojatuolissa haukotellaan jo niin kovasti että itteensäkkin rupee nukuttaan ei muuta kun öitä.

• Aiotko warettaa?

• Eipäole tullut tehtyä lupauksia ennen eikä nytkään. Kyllä se tämäkin vuosi metkunsa näyttää ,ens vuonna tähän aikaan on jo niistäkin viisaampi.

• tii-na-...

se tässä vuosien vaihtumisessa ja sen myötä vanhenemisessa onkin hyvää että viisastuu ainakin jossain asioissa.

• tii-na-... kirjoitti:

se tässä vuosien vaihtumisessa ja sen myötä vanhenemisessa onkin hyvää että viisastuu ainakin jossain asioissa.

niin... tai sit ei viisastu joissain asioissa, ei sitten millään vaikka mikä olis:))) Iskee päätänsä seinään vuosi toisensa jälkeen. Ei ihme jos/ kun alkaa olla jo ränsistyneen näköinen lopulta:))

• tii-na-...
        Irkka kirjoitti:

niin... tai sit ei viisastu joissain asioissa, ei sitten millään vaikka mikä olis:))) Iskee päätänsä seinään vuosi toisensa jälkeen. Ei ihme jos/ kun alkaa olla jo ränsistyneen näköinen lopulta:))

niitäkin löytyy täältäkin olis se niin helppoo jos aina kun tekee jotain just sillei miten ei pitäs tehdä ja päättää ettei koskaan enää pitäs kans sen päätöksensä mutta jossain asioissa se vaan lipsuu kerta toisensa jälkeen kannattas muuten laittaa joku pehmuste siihen pään ja seinän väliin niin pysys paremmassa kunnossa siltä osin ;)))))

• tii-na-... kirjoitti:

niitäkin löytyy täältäkin olis se niin helppoo jos aina kun tekee jotain just sillei miten ei pitäs tehdä ja päättää ettei koskaan enää pitäs kans sen päätöksensä mutta jossain asioissa se vaan lipsuu kerta toisensa jälkeen kannattas muuten laittaa joku pehmuste siihen pään ja seinän väliin niin pysys paremmassa kunnossa siltä osin ;)))))

Kiitti vinkistä. Pitäsköhän tuota pyöräily kypärää käyttää ihan normi arjessakin???Ei tarvis niitä pehmusteita väsätä mistään:D

• tii-na-...
        Irkka kirjoitti:

Kiitti vinkistä. Pitäsköhän tuota pyöräily kypärää käyttää ihan normi arjessakin???Ei tarvis niitä pehmusteita väsätä mistään:D

se olis kyllä hyvä ja helppo sit kyllä vois olla että rupeis tapeetit kärsimään sehän on aika kovaa materiaalia mutta saisit sit hyvän syyn uudistaa seiniä jos et sit hakkaa aina samaan kohtaan ;))))

• tii-na-... kirjoitti:

se olis kyllä hyvä ja helppo sit kyllä vois olla että rupeis tapeetit kärsimään sehän on aika kovaa materiaalia mutta saisit sit hyvän syyn uudistaa seiniä jos et sit hakkaa aina samaan kohtaan ;))))

Lopulta kai siihen seinäänkin tulee reikä ,jos samaa kohtaa kokoajan ???;)

• tii-na-...
        Irkka kirjoitti:

Lopulta kai siihen seinäänkin tulee reikä ,jos samaa kohtaa kokoajan ???;)

niinhän siinä sit käy mää taidan lähtee nyt takoon päätä tyynyyn että jaksaa taas herätä virkeenä uuteen aamuun öitä ja kivoja unia.

• tii-na-... kirjoitti:

niinhän siinä sit käy mää taidan lähtee nyt takoon päätä tyynyyn että jaksaa taas herätä virkeenä uuteen aamuun öitä ja kivoja unia.

Samat sanat tyyny alkaa houkuttaa kovasti puoleensa. Unia sinne kans!

• Rimmir tänään

En uskalla tehdä lupauksia uudelle vuodelle. Mutta... tuli postilaatikkoon taas kevätkurssi ilmoituksia ja sieltähän löytyikin vaikka mitä.
      Tietenkin zumba , sitten afrikkalainen tanssi ja 50 ruoanystävä sinkuille järjestetään kurssi moneksi kerraksi :) Mistä sitä tietää tuosta viimeksimainitusta kurssista vaikka sieltä löytyisi joku joka haluaisi pistää lusikkansa samaan soppaan.
      Kaikkiin näihinhän on haettava, ei auta mikään.
      Pilateskurssillekin täytyisi ilmottautua.

Muuten hiuksista puheenollen. Tässä pian toista kuukautta sitten kyllästyin kuontalooni joka oli taas jälleen kerran niin lätsäkäs ja kamala kesän jälkeen. Tilasin ajan kampaajalle , no hän kysyi että mites laitetaan. Valitsin kolme eri väriä, yksi pohjaksi ja kaksi raidoiksi. Kampaaja ensin oli hieman skeptinen mutta pysyin valinnassani.
      Seuraavan viikon aikana kolme työkaveriani (naispuolisia) tekivät saman jutskan.
      Tilasivat ajan kampaajilleen ja laitattivat hiuksensa erivärisiksi ja leikkauttivat eri muotoon.

• tii-na-...

mää oon käyny kerran pilateksessa tyttäreni ja sen kaverin kanssa siitä ei tullu yhtään mitään kun niillä oli niin hauskaa että se meni rätkättämiseksi koko tunti lähinnä kumminkin sisäänpäin ja vedet silmissä yksin jos menis niin ehkä siitä sais jotain irti moniväriset hiukset on ihan kivan näköiset mää vaan pysyttäydyn näissä mustissa malli aina vaan välillä vaihtelee muutama vuos sitten mulla oli ihan blondit ja tosi lyhkäset hiukset mutta tää musta on niinkun omempi jos ei olis väriä olis varmasti aikas harmaa maantienvärinen.

• Oohan varovaine siellä soppa kursilla .Tiedä minkälaisiin keitoksiin lusikkas pistät;)

• tii-na-... kirjoitti:

mää oon käyny kerran pilateksessa tyttäreni ja sen kaverin kanssa siitä ei tullu yhtään mitään kun niillä oli niin hauskaa että se meni rätkättämiseksi koko tunti lähinnä kumminkin sisäänpäin ja vedet silmissä yksin jos menis niin ehkä siitä sais jotain irti moniväriset hiukset on ihan kivan näköiset mää vaan pysyttäydyn näissä mustissa malli aina vaan välillä vaihtelee muutama vuos sitten mulla oli ihan blondit ja tosi lyhkäset hiukset mutta tää musta on niinkun omempi jos ei olis väriä olis varmasti aikas harmaa maantienvärinen.

No ei hukkaan menny sekään tunti nauruhan tunnetusti pidentää ikää.

• tii-na-...
        Irkka kirjoitti:

No ei hukkaan menny sekään tunti nauruhan tunnetusti pidentää ikää.

ei menny ei mutta kun muut on tosissaan vetää henkee ja puhaltaa ulos mun mielestä se kuulosti ihan samalta kun hengityskone sairaalassa ja pitäs yrittää olla hiljaa ja hengittää oikeen ja siinä samalla sit pidättää naurua tai sit hekottaa niin etti kuulu mitään eikä kukaan huomaa.

• tii-na-... kirjoitti:

ei menny ei mutta kun muut on tosissaan vetää henkee ja puhaltaa ulos mun mielestä se kuulosti ihan samalta kun hengityskone sairaalassa ja pitäs yrittää olla hiljaa ja hengittää oikeen ja siinä samalla sit pidättää naurua tai sit hekottaa niin etti kuulu mitään eikä kukaan huomaa.

Jos kaikessa tuossa oisit onnistunu ,olisit ollu tosi hyvä. Oisit jo eka tunnilla päihittäny ne kaikki konkarit. Ja arvaa vaan miten niitä ois sit suututtanu. Hyvä ettet pilannu niiden iloa siinä asiassa;)

• Mä teen lupauksen, etten tee lupauksia. Ainakaan 'julkisesti'.. onnistuu paremmin.. jos on onnistuakseen ;)

• tii-na-...

kyllä määkin oon mielessäni lupaillu kaikenlaista kesken vuottakin mutta nyt toin oikeen julki kotonakin ton karkkijutun niistä ei oikeestaan tuu kun turvottava olo ja ei kai ne oo mitenkään tarpeellisiakaan.

• Ich bin...

Edelleenkin sama lupaus/päätös pitää eli tänäkin vuonna pidän hyvää huolta itsestäni. Kun itse voin hyvin, olen parempi ihminen muille.

Hyvä päätös tuo jumppa/kuntosali, yritä pitää se, tsemppiä!

• tii-na-...

se on muuten selvästi havaittavissa itsellä mitä paremmin voi ja mitä paremmassa kunnossa on sitä helpompi on kestää pienet vastoinkäymiset ja paremmin näkee lläheisissään ne hyvät puolet katotaan miten ämmän käy ton kuntoilun kanssa mitään muuta ongelmaa siinä ei oo kun pitkä matka että aina jaksais lähtee.

• Ich bin...
        tii-na-... kirjoitti:

se on muuten selvästi havaittavissa itsellä mitä paremmin voi ja mitä paremmassa kunnossa on sitä helpompi on kestää pienet vastoinkäymiset ja paremmin näkee lläheisissään ne hyvät puolet katotaan miten ämmän käy ton kuntoilun kanssa mitään muuta ongelmaa siinä ei oo kun pitkä matka että aina jaksais lähtee.

Sepä se, juuri tuo lähteminen onkin monelle se vaikein juttu, oli kuntoilupaikka sitten lähellä tai kaukana.

Itse aina edellisenä viikonloppuna kirjoitan allakkaan seuraavan viikon salipäivät. Onhan tämä elämä mennyt aikatauluttamiseksi, mutta sopii mulle. Mitenkään orjallisesti en salipäiviä noudata, jos tulee jotain muuta menoa, niin sitten menoksi vaan.

Liikunnan jälkeinen euforinen olotila on jotain sellaista, mitä kaikkien kannattaisi tavoitella.

• Valmistaudun ensimmäisessä vastauksessani antamaani jutskaan.:-))

• tii-na-...

lykkyä tyko.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe