Lauantai huomenta ;o))),,,

pikkupakkasen sävyttämässä tunnelmassa ;o))),,,

Mulla ois yks pikku pyyntö,,, kuka tervais tuon kuun,,, edes yhdeks yöks,,,
No en onneks kuitenkaan vielä ainakaan ole alkanu ulvomaan,,, mutta tää tulee rasittavaks,,, vai pitäskö mun lähteä pikimmiten sinne jonnekkin, ja siellä ulvoa kuu pimentoon;o))),,,

14

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuuuuuuuuuuuuuu....no nyt se katos.;))
      Huomenta...tänään on koiramainen päivä.;D
      Eilen tuiskutti lunta, onneksi tuo myräkkä hieman rauhoittui...nämä pakkaset ei haittaa vielä tahtia.;)

• Huhuuuuuuuu ;o))),,,,muista kunnon iltapuhallus ;o))),,, en mä tiä miks toi kuu valvottaa,,, mitähän keksis että sais sen valvomisen katoamaan?,,,
        Eipä tuiskuta, ihan kivalla kelillä mennään ;o))),,,
        Ainiin, teillon siellä ne fifikisat,,, käytikkös omaa näytillä, tai ainakin katsomassa kaikenmaailmanfifkisoja?,,,

• mokka-mari kirjoitti:

Huhuuuuuuuu ;o))),,,,muista kunnon iltapuhallus ;o))),,, en mä tiä miks toi kuu valvottaa,,, mitähän keksis että sais sen valvomisen katoamaan?,,,
        Eipä tuiskuta, ihan kivalla kelillä mennään ;o))),,,
        Ainiin, teillon siellä ne fifikisat,,, käytikkös omaa näytillä, tai ainakin katsomassa kaikenmaailmanfifkisoja?,,,

Katsomassa kävin pelkästään...kauhea hulina siellä oli, paljon koiria ja paljon ihmisiä, noitakin oman rodun edustajia n. 60 kappaletta. Ihan vaan kävimme ottamassa oppia tulevaa varten.:) On nääs alaikäinen tää mun lapsonen vielä.;))

• Huomenta toisen kerran tänään .Ekaks varhaisella töihin ja nyt unien jälkeen uus vuoro oottaa. Eikös kuu jo puolikas kohta oo . Lumisadekin sen peittää.

• Melkeen huomenta ;o))),,, niin juukelin tokkurainen olo kun tuolla maailmalla tuli viihdyttyä, ja porukkaa pilvinpimein liikkeellä,,,
        No ei mulle tarvii olla kun rippunen kuunsirppiä, niin se on siinä,,,
        Ei sitä kuuta lumisade peitä muuten kun visuaalisesti,,,Se vaan on mun elämässä mukana ollu niin kauan kuin jaksan muistaa,,, en tykkää yhtään,,,

• mokka-mari kirjoitti:

Melkeen huomenta ;o))),,, niin juukelin tokkurainen olo kun tuolla maailmalla tuli viihdyttyä, ja porukkaa pilvinpimein liikkeellä,,,
        No ei mulle tarvii olla kun rippunen kuunsirppiä, niin se on siinä,,,
        Ei sitä kuuta lumisade peitä muuten kun visuaalisesti,,,Se vaan on mun elämässä mukana ollu niin kauan kuin jaksan muistaa,,, en tykkää yhtään,,,

Työni parissa olen törmännyt muutamaan samaisen asian kanssa painivaan. Viimeks yövuorossa eräs heistä heilutteli jalkojaan kokoyön ylösalas ja hälytteli yökölle. Hoitsukin hyvin pysy hereillä siinä:)))

• Irkka kirjoitti:

Työni parissa olen törmännyt muutamaan samaisen asian kanssa painivaan. Viimeks yövuorossa eräs heistä heilutteli jalkojaan kokoyön ylösalas ja hälytteli yökölle. Hoitsukin hyvin pysy hereillä siinä:)))

Onhan noita samasta ongelmasta kärsiviä tullu vastaan,,, jotkut todella levottomia, mut mulla on vaan se etten saa nukuttua,,, vaikka onhan siinäkin jo tarpeeksi ;o))),,, pirullista pyöriä kun hyrrä sängyssä,,, mut en nouse sängystä poiskaan,,, melkeen tulee väkisinmakuu mieleen ;o))),,,

• Itsekin joskus valvon kun pitäis nukkua ja eihän se mukavaa ole. Mut siihen muut syyt kun kuutamo. Lähinnä työvuorot ilta -aamu ja silleen. Sama kun jäis jo illasta aamuks valmiiks. Yritän keksiä jonkun kuun kadottamisloitsun sua varten:)))

• No kaikkein kurjinta jos on pätkä aamu, ja sit yöks sen jälkeen,,, raskaaksi menee, mut pakkohan se on tehdä, ei paljon jää lepoaikaa, ja jos vielä työ tulee mielessä kotiinkin, niin se tekee vaan levottomaks,,,
        Koitas joku loitsu keksiä,,, jos viimein saisin kuutamoyötkin nukuttua ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

No kaikkein kurjinta jos on pätkä aamu, ja sit yöks sen jälkeen,,, raskaaksi menee, mut pakkohan se on tehdä, ei paljon jää lepoaikaa, ja jos vielä työ tulee mielessä kotiinkin, niin se tekee vaan levottomaks,,,
        Koitas joku loitsu keksiä,,, jos viimein saisin kuutamoyötkin nukuttua ;o))),,,

Näinhän se menee tänäänkin pätkä jne. Ja joskus vielä ennen pätkää ilta 12-21 . Tutulta kuulostaa työt ei kyllä meidän alalla lopu.

• Irkka kirjoitti:

Näinhän se menee tänäänkin pätkä jne. Ja joskus vielä ennen pätkää ilta 12-21 . Tutulta kuulostaa työt ei kyllä meidän alalla lopu.

Ja jos vielä joku jää saikulle,,, niin jatka päivää, tai mene vaparilla töihin,,, se on jatkumo kierre,,,

• Äläs nyt kuuta pois manaa. Heittäydy vain nakusillesi ja anna tanssin tulla.

Näin talvella kannattaa heittää sellainen vauhdikas tanssi ettei tule vilu.

• Höh, no enhän mie manaakkaan kuuta pois, terveta sen kyllä haluaisin, mut en yletä ;o))),,, ja se kuuakka ja ukko on siellä jo tervasankkonsa kans olleet ikuisuuden, niin ne ei sitä kyllä tee ;o))),,, Elikkä taas tarvittas sitä pitkää miestä ;o))),,,

Pittääks se tanssi ulkona heittää?,,, ei hitto ainakaan täällä kaupungin pihassa,,, tulee joko sinibaretit, tai valkeetakkiset hakemaan ;o))),,, ja naapureilla lystiä vuosien ajan,,, mä taidan jättää sen tassin, sinne jonnekkin,,, ja mites jos vasta kesällä, ois ripeemmät askeleetkin, kun hyttysiä, ja kaikenmaailman muita hörhiläisiä pitää pakoon tanssia ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Höh, no enhän mie manaakkaan kuuta pois, terveta sen kyllä haluaisin, mut en yletä ;o))),,, ja se kuuakka ja ukko on siellä jo tervasankkonsa kans olleet ikuisuuden, niin ne ei sitä kyllä tee ;o))),,, Elikkä taas tarvittas sitä pitkää miestä ;o))),,,

Pittääks se tanssi ulkona heittää?,,, ei hitto ainakaan täällä kaupungin pihassa,,, tulee joko sinibaretit, tai valkeetakkiset hakemaan ;o))),,, ja naapureilla lystiä vuosien ajan,,, mä taidan jättää sen tassin, sinne jonnekkin,,, ja mites jos vasta kesällä, ois ripeemmät askeleetkin, kun hyttysiä, ja kaikenmaailman muita hörhiläisiä pitää pakoon tanssia ;o))),,,

Kai se tanssi tepsii sisälläkin mutta mutta...

Älä yhtään ujostele. Minä olen ihan oikeasti kierinyt nakusillani hangessa täällä keskellä kaupunkia. Tosin kyse oli tyttöjen saunaillasta, enkä ollut ihan varsinaisesti selvin päin. Minulla oli todella hauskaa ja niin kuulemma naapureillakin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe