Saako Suomessa enää naurattaa ihmisiä?

LaardiBee

Tulee vain mieleen, että voiko mitään humoristista esittää missään, kun aina on joukko vihaisia kansalaisia älämölöämässä. Itse en seuraa Putous -ohjelmaa, mutta tavan takaa saa lukea otsikoita kuinka kauhiasti siinä pilkataan kaikkia ihmisiä.

Pitäisi noille valittajille esittää vaikkapa Joel Lehtosen kirjoihin perustuvia hyviä suomalaisia elokuvia ja kysyä sitten, pilkataanko niissä joitain ihmistyyppejä, vai ovatko ne taidetta?

Vaatin ehtottomasti, että oheisen otsikon kaltainen uutisointi välittömästi kielletään, koska siinä on selvästi vihakirjoitusperäinen aspekti ulkomaalaistaustaisia vähäosaisia kohtaan :

http://www.nelonen.fi/uutiset/urheilu/uutinen/viisi-pummia-ampunut-mäkäräinen-kymmenes-takaa-ajossa

43

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kauhia.. saako muuten pummin ampumisesta saman ku ihmisen ampumisesta?
      No niin siis.. joo ei, huumori on pahasta, pelsepuupin juonista katalin. Äärettömällä hartaudella julistan; Ihminen, älä naura. Nauru vie turmioon ja ikuiseen kadotukseen.

• En tiedä, millaiset lait säätelevät nykyään pummaamista. Jos pummi käy ärhentelemään ja puremaan, niin voiko sen lopettaa?

Tuo mäkäräinen edelleen kutkuttelee vanhoja muistoja, kun itsekin harrastin nuorena miehenä ampumista (ennen armeijaa). Silloin muistaakseni laukausta, joka osui tauluun, mutta ei pisteille, kutsuttiin mäkäräiseksi.

• Vippaa mulle viitonen.;)

• Demoniiih...;o)...

Lukemiseksi voinen suositella Tuomas Kyröä.."Kyllä minä niin mieleni..ööööh...siis taas pahoitin.."...;o)...

Ja hälle, joka viel senkin jälkeen uskaltaa viljellä huumoria...suosittelen varustautumaan rautalankavyyhdellä..:o/... Voehan...Kauhuskenaario pukkaa päälle..Huumori leimataan vihapuheeksi..Huumori kriminalisoidaan...Ja vai itku jää..koutsaajana Kim Jong Un...;o)...

• Luulen, että parin viikon päästä julistetaan maahan suruaika, kun Paavo ei saa tarpeeksi ääniä. Siis se Paavo, joka on kaikkein asiallisin ja jolla on valtaisa kansainvälinen kokemus Suomenlahden pohjia myöten.

• -mietiskelijä-
        LaardiBee kirjoitti:

Luulen, että parin viikon päästä julistetaan maahan suruaika, kun Paavo ei saa tarpeeksi ääniä. Siis se Paavo, joka on kaikkein asiallisin ja jolla on valtaisa kansainvälinen kokemus Suomenlahden pohjia myöten.

No, sehän on jo tiedossa, että Paavo putoaa jatkosta ja surunauhoja käsivarteen on jo laitettu myyntiin lähimarketteihin. ,-)

• ;)))
        -mietiskelijä- kirjoitti:

No, sehän on jo tiedossa, että Paavo putoaa jatkosta ja surunauhoja käsivarteen on jo laitettu myyntiin lähimarketteihin. ,-)

Saammekohan Paavo V mukit joista voimme juoda muistokahvit ja mukana käyttöohjevihko miksi juuri Paavo V ei päässyt presidentiksi.

Mitä tulee Paavo MoniputkiLipposeen, Junger olisi voinut jo erota, sitä ovat toivoneet kentältä ne 500 000 demaria, toisin kun Junnger väitti ihan muuta. Niin että syvä suruaika on tiedossa demiksillekin ja Junger kaivaa älypuhelimestaan syyn, miksi hänen ei tarvitse erota. Hän tulee väittämään, että hän sai 500 000 tekstiviestiä, että hänen on jatkettava. Minne hän voisi lähteäkään. Demaritoimisto tulee olemaan hänen suojatyöpaikkansa loppuelämän ajan. Suomessa ei ole niin itsemurha-altista firmaa, että palkkaisi tuon monisekoittajan ajamaan firmansa konkkaan;)

Mitä tulee muihin ehdokkaisiin, lopputulos on tiedossa. Vaikkakin eräänä päivänä heitin eräälle palstalle kommentin; loppukilpailussa ovat mukana Timo Soini ja Paavo Väyrynen Saulin saadessa tyytyä pronssimitaliin.

• LaardiBee kirjoitti:

Luulen, että parin viikon päästä julistetaan maahan suruaika, kun Paavo ei saa tarpeeksi ääniä. Siis se Paavo, joka on kaikkein asiallisin ja jolla on valtaisa kansainvälinen kokemus Suomenlahden pohjia myöten.

mua kyllä vähän pelottaa se mainos jossa se sanoopi notta PÖÖ ,.
        luikin heti vessaan piiloon ja ovenraosta kurkkimalla katsoin loppuosan mainoksesta ,.

• vaalijorina 2
        ;))) kirjoitti:

Saammekohan Paavo V mukit joista voimme juoda muistokahvit ja mukana käyttöohjevihko miksi juuri Paavo V ei päässyt presidentiksi.

Mitä tulee Paavo MoniputkiLipposeen, Junger olisi voinut jo erota, sitä ovat toivoneet kentältä ne 500 000 demaria, toisin kun Junnger väitti ihan muuta. Niin että syvä suruaika on tiedossa demiksillekin ja Junger kaivaa älypuhelimestaan syyn, miksi hänen ei tarvitse erota. Hän tulee väittämään, että hän sai 500 000 tekstiviestiä, että hänen on jatkettava. Minne hän voisi lähteäkään. Demaritoimisto tulee olemaan hänen suojatyöpaikkansa loppuelämän ajan. Suomessa ei ole niin itsemurha-altista firmaa, että palkkaisi tuon monisekoittajan ajamaan firmansa konkkaan;)

Mitä tulee muihin ehdokkaisiin, lopputulos on tiedossa. Vaikkakin eräänä päivänä heitin eräälle palstalle kommentin; loppukilpailussa ovat mukana Timo Soini ja Paavo Väyrynen Saulin saadessa tyytyä pronssimitaliin.

Timo kyllä kiilaa käärkipariin. Sille ei mahda kukaan mitään, eikä tarvikaan, mutta Niinistön epäilen kylläkin tulevan vastapeluriksi toiselle kierrokselle.
        Sitten onkin kisa tiukkaa ja muutamalla prosentti yksiköllä toinen näistä tulee lunastamaan paikan seuraavalle kuusvuotis kaudelle. Mutta, kumpi toinen? Se riippuu meistä kaikista ja siitä mitä arvoja kannatamme. Mitään henskeleitä ei vielä voida paukutella kummankaan puolesta, koska tilanne elää vielä. ;)

• Siis minä...
        vaalijorina 2 kirjoitti:

Timo kyllä kiilaa käärkipariin. Sille ei mahda kukaan mitään, eikä tarvikaan, mutta Niinistön epäilen kylläkin tulevan vastapeluriksi toiselle kierrokselle.
        Sitten onkin kisa tiukkaa ja muutamalla prosentti yksiköllä toinen näistä tulee lunastamaan paikan seuraavalle kuusvuotis kaudelle. Mutta, kumpi toinen? Se riippuu meistä kaikista ja siitä mitä arvoja kannatamme. Mitään henskeleitä ei vielä voida paukutella kummankaan puolesta, koska tilanne elää vielä. ;)

No jos kansan timppa on toisella kierroksella, käyn antamassa ääneni hänelle. Sauli on turhan etäinen hahmo ja jo politiikaltaan eri paria kuin kansan mies ja nainen.

• Kyllä näin on: nauraminen ja kaikenlainen ilonpito on kielletty. Joku eu direktiivi sen kieltää. Et sit lukenu sitä otsikkoa iltalehdestä kun siitä kerrottiin. Jos suu pielet vahingossa nousee ylöspäin täytyy se pyrkiä estämään kaikinkeinoin. Itse ostin tokmannin tarjouskorista ison kasan "jesaria". Sillä saa teipatuksi suu pielet silleen et ne ei millään nouse kiristää pahasti jos yrität hymyillä.
      Mut ei siinä vielä oo kirjallista eikä kuvallista ohjetta siihen ,myöhemmin varmaan tulee!!!
      Rangaistus rikkomuksesta tais olla 700 € jos oikein muistan. Putousta en ole uskaltanut tästä syystä kuin kerran vähän aikaa katsoa.

• Saapiha sitä nauraa, ku muistaa vaan nauraa niin, että tulee kyyneleet silmiin. Suupielet ko nousee ylös, ni voi aina selittää jotta tuskasta irvistelee.

• LaardiBee kirjoitti:

Saapiha sitä nauraa, ku muistaa vaan nauraa niin, että tulee kyyneleet silmiin. Suupielet ko nousee ylös, ni voi aina selittää jotta tuskasta irvistelee.

Vähän menee kyllä selittelyn puolelle. Tiedä meneekö läpi ???Mut mitä ammuntaa sä oot harrastanu ja millä tasolla? Uteliaisuuttani vain kun yks ent kilpa ampuja on tuttu.

• Irkka kirjoitti:

Vähän menee kyllä selittelyn puolelle. Tiedä meneekö läpi ???Mut mitä ammuntaa sä oot harrastanu ja millä tasolla? Uteliaisuuttani vain kun yks ent kilpa ampuja on tuttu.

No ei sitä hirveän vakavaksi harrasteeksi voi kutsua. Pienoiskiväärillä joskus 15-vuotiaana räiskin. Tietysti ihan radalla ja hirsee isän liian iso ampujan takki päällä. Enempi tuli istuttua haudassa ja tauluja ylös-alas hilattiin.

Vaan otettiin sitten kerran matsi jonkun toisen isän pojan kanssa haudassa istumisen jälkeen. Jotta 30 laukausta makuulta 50 metrin päästä. Eihän siitä toisesta vastusta ollu, selityksiä kyllä löyty. Ja tuli siinä suoritettua joku ampumamerkkiki. Ei kuitenkaan mitään kummallista. Intissä oli sen verran hyötyä, että se A-luokan merkki irtosi hikoilematta.

• Aha :o(((,,, no mun täytyy sit toi hymynkare riipasta pärstältä pois, ja ottaa kaikki asiat vakavasti,,, Miten se onnistuu????,,, kun tuppaa vaan hymyilyttämään,,, mut saako hymyillä?,,, voin mä kyllä ääneenkin nauraa, jos lupa annetaan :o(((,,, ;o))),,, kumpi on suositeltavampi tapa osottaa mieltään?,,,
      Hitto kun kohta taas pitää mennä maailmalle mieltymään,,, semmottis kivaan juttuun mukaan,,, ja sitä en jätä väliin, kun nimenomaa pyysivät,,, eiks sunnuntai ruokailu jossain ihanassa paikassa ole sen arvoista, että tämmösen höpön voi ohittaa? ;o))),,,

• Kyllä ihmisen on pakonedessä pystyttävä vaikka mihin!!! Laki ja järjestys se olla pitää!!! Ei siinä mitään poikkeus sääntöjä ole. Ala vain opetella sinäkin olemaan ruttunaama.

• Lepopäivähän pitäisi pyhittää eikä maistella nautinnon hetelmiä. Sukankutimet käteen ja radiota kuuntelemaan. Eikä mitään citymeteliä, vaan harrasta kuunnelmaa tai jumalanpalvelusta.

• Irkka kirjoitti:

Kyllä ihmisen on pakonedessä pystyttävä vaikka mihin!!! Laki ja järjestys se olla pitää!!! Ei siinä mitään poikkeus sääntöjä ole. Ala vain opetella sinäkin olemaan ruttunaama.

No en ala ;o))),,, minnuu kun ei millään keinolla saa ruttunaamaks ;o))),,, vaikka hyvin hyvin moni sitä haluaiski,,, Meneeköhän niillä nyt naama ruttuun?,,, No jospa ne korvais mun ruttusen naaman,,, niitä kun on NIIN monta ;o))),,, mut haitanneeko se mitään?,,,, se on heidän elämäntyylinsä, ja asenteensa,,,

• LaardiBee kirjoitti:

Lepopäivähän pitäisi pyhittää eikä maistella nautinnon hetelmiä. Sukankutimet käteen ja radiota kuuntelemaan. Eikä mitään citymeteliä, vaan harrasta kuunnelmaa tai jumalanpalvelusta.

Ja höhhhhh,,, ei mitään kutimia käteen tänään,,, aamulla kyllä ihan vahingossa tuli sitä harrasta mieltä, kun telkku oli ykkösellä, ja sieltähän ehti pölähtää jotain kirkonkellojen aikaan tulevaa ohjelmaa ennen kasia,,, säikähdin jo et telkku meni piloille, mut vielähän tuo toimii kaikien 37 kanavan voimin ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Ja höhhhhh,,, ei mitään kutimia käteen tänään,,, aamulla kyllä ihan vahingossa tuli sitä harrasta mieltä, kun telkku oli ykkösellä, ja sieltähän ehti pölähtää jotain kirkonkellojen aikaan tulevaa ohjelmaa ennen kasia,,, säikähdin jo et telkku meni piloille, mut vielähän tuo toimii kaikien 37 kanavan voimin ;o))),,,

37 kanavaa on Saatanasta. Ihmiselle riittää yksi suora kanava Ylös.

• LaardiBee kirjoitti:

37 kanavaa on Saatanasta. Ihmiselle riittää yksi suora kanava Ylös.

No ei mistään saatanasta, vaan telkusta ;o))),,,

Mä valitsen ihan ite millä hoidan tuonne YLÖS ne yhteydet,,, Usein vaan tuntuu että kaikenmaailman satelliittiyhteydet on häsläämässä siin yhteydenpidossa :o(((,,, Mistähän sais suoran linkin?,,,

• luther king
        LaardiBee kirjoitti:

Lepopäivähän pitäisi pyhittää eikä maistella nautinnon hetelmiä. Sukankutimet käteen ja radiota kuuntelemaan. Eikä mitään citymeteliä, vaan harrasta kuunnelmaa tai jumalanpalvelusta.

suosittele mieluummin kansanradiota, niin et sinäkään saa syyttelyitä uskontoon agiteeraamisesta.

• ;)))
        mokka-mari kirjoitti:

No ei mistään saatanasta, vaan telkusta ;o))),,,

Mä valitsen ihan ite millä hoidan tuonne YLÖS ne yhteydet,,, Usein vaan tuntuu että kaikenmaailman satelliittiyhteydet on häsläämässä siin yhteydenpidossa :o(((,,, Mistähän sais suoran linkin?,,,

Eipä ole rukouksetkaan enää (ainakaan) kahteenkymmeneen vuoteen menneet kuin taivaan tuuliin. Sillä avaruudesta on niin paljon romua ja tutkaimia ja vakoilusatelliitteja, jotka kaappaavat huonotkin rukousyritykset ja koodaavat ne eteenpäin vääristellyssä muodossa. Yläkerran ukko saa haltuunsa ties mitä kapulakieltä, eikä osaa kohdentaa oikein ihmisten lähettämiä toiveita mm taivaspaikan ja rantatontin suhteen. Suurin osa mökkiläisistä taitaa joutua sinne tulijärven rannalle;)

• ;))) kirjoitti:

Eipä ole rukouksetkaan enää (ainakaan) kahteenkymmeneen vuoteen menneet kuin taivaan tuuliin. Sillä avaruudesta on niin paljon romua ja tutkaimia ja vakoilusatelliitteja, jotka kaappaavat huonotkin rukousyritykset ja koodaavat ne eteenpäin vääristellyssä muodossa. Yläkerran ukko saa haltuunsa ties mitä kapulakieltä, eikä osaa kohdentaa oikein ihmisten lähettämiä toiveita mm taivaspaikan ja rantatontin suhteen. Suurin osa mökkiläisistä taitaa joutua sinne tulijärven rannalle;)

No ei tarvinnu rukoilla,,, jos joku meistä ei hiljaa mioelessään rukoillu ruoan puolesta,,, hyvää oli ;o))),,,
        Avaruuden kanssa ei kait ollu mitään tekemistä tuon sessioin aikana, mut miten tämä elämä soljuu sen jälkeen?,,, sen aika näyttää ;o))),,, pitäneekö rukoilla siunausta ja mielerauhaa muutamille ;o))),,,
        Mä voinkin tässä samalla esittää tuonne yläkertaan sen pienen rukoukseni,,, mulla on jo rantapaikka ;o))),,, ei tulijärven rannalla, ihan on kesyllä paikalla ;o))),,,

• -mietiskelijä-

Niinpä niin. Kyllä tämän hauskuus vainon näkee jo tälläkin palstalla helposti. Jos, joku erehtyy hieman jokeilemaan, haukutaan välittömästi juopoksi, tai muuten mielenvikaiseksi. Tai, ainakin käsketään painumaan huuhaalle, vaikka siellä ei huumoria nykyään enää edes tunneta.
      Että, näin on vakaviksi ja tosikoiksi, tai katellisiksi muuttunut muutamat anonyymit kirjoittajat. Arvostellessaan anonyymejä, nikillään kirjoitellessaan kovasti ihmetteleviä moisesta arvostelusta.

• :))

Huumoria olla pitäää :)) satiirista ...
      kunnon tinkaus eli väittely on poikaa :))
      Meidän ei kannattas olla niin herkkä hipiäisiä noiden maahan muuttajien kohdalla,
      kun ne huutaa anna mun pestä pyykit sun vuorolla jos et anna olet rasisti...:)))
      Ei se näin voi mennä....

• Häätäjä.

Onneksi ei tarvitse käyttää talon pyykkitupaa. Muuten olisi Suomi-Muut Maat maaotteluja turhan usein. Ei sen puoleen suomalaisuuden ja talon edustajana olen käynyt pari kertaa häätämässä ylimääräisiä ulkopuolisia pyykkäreitä välittämättä rasismisuudesta tai vastalauseista pätkääkään, että lajitoverini ovat päässeet sinne vuorollaan.

• Rasismifasismi nostaa päätään. Tarkoittaa sitä, että kukkahattutädit ovat tuomitsemassa rasisteiksi katsomansa ihmiset keskitysleireihin.....

• Ei saa, jos ei osaa.;)
      Ja sitäpaitsi nuo putous ohjelman sketsihahmot oli mun mielestä aika tylsiä.....ei niiden luomiseen ole käytetty paljon mielikuvitusta eikä huumoria, vai eikö sitä ole keksijöillä irronnut?

• putoais pois.

Rollaattori vanhus on kyllä oikeasti pohjanoteeraus. En millään löydä siitä huumoriin vivahtavaakaan.

• Sorry, en avannut tuota linkkiä heti....:DDDDDDDDDDD
      En kyllä ala itkemäänkään...toimittajan pummi.;))

• voi *ittu!

Mitä hauskaa on vapisevassa, kuolaavassa, rollaattorilla kolistelevassa vanhusparka hahmossa? Onko se käsityksesi hauskasta vitsistä?

• LaardiBee

Kuten varmaan aloituksesta osaat lukea, en seuraa Putous -ohjelmaa.

Joel Lehtosen Putkinotko -elokuvassa esitetään samalla tavalla vanhat ihmiset hölmöinä, tietysti ilma rollaattoria, koska sitä ei oltu vielä tuolloin kehitetty.

Esimerkkinä voisi todeta, että en minäkään aikoinaan jaksanut nauraa tomppeleiden Petelius ja Kalliala etnisille hahmoille. Kun ei niissä ollut mitään hauskaa.

• vai 'ittu?
        LaardiBee kirjoitti:

Kuten varmaan aloituksesta osaat lukea, en seuraa Putous -ohjelmaa.

Joel Lehtosen Putkinotko -elokuvassa esitetään samalla tavalla vanhat ihmiset hölmöinä, tietysti ilma rollaattoria, koska sitä ei oltu vielä tuolloin kehitetty.

Esimerkkinä voisi todeta, että en minäkään aikoinaan jaksanut nauraa tomppeleiden Petelius ja Kalliala etnisille hahmoille. Kun ei niissä ollut mitään hauskaa.

Pitäisi katsoa, jos kerran sen mainitsee avauksessaan!

• vai 'ittu? kirjoitti:

Pitäisi katsoa, jos kerran sen mainitsee avauksessaan!

Ei tarvitse katsoa kaikkea potaskaa, mitä ruudusta tulvii. Ei, vaikka olisi HD.

• Vt Freud''
        LaardiBee kirjoitti:

Onko väri kans? :DD

• suora on paras
        LaardiBee kirjoitti:

Se on makuasia, sanoi koira kun, jne.
        Et anna näyttelijöiden kyvyille arvoa? Kokeileppa itse mennä munaamaan itsesi suoraan lähetykseen? Se on vaikea laji. Kannattaisi hieman miettiä mitä potaskaksi nimittelee. Muttethan sinä ole sitä katsonutkaan ja silti potaskaksi sitä sanot? Ihan vain mutu tuntumalla ja iltapäivälehtien älämölöjen perusteella lyttäät ?
        Katso kerran ja mieti mahtaisiko sinusta olla siihen suoritukseen?

• Vt Freud'' kirjoitti:

Onko väri kans? :DD

Värillä ei ole väliä, kunhan se on mustavalkoinen. Ja HD on tietysti Heavy Duty, eli kunnon tissiohjelmia.

• suora on paras kirjoitti:

Se on makuasia, sanoi koira kun, jne.
        Et anna näyttelijöiden kyvyille arvoa? Kokeileppa itse mennä munaamaan itsesi suoraan lähetykseen? Se on vaikea laji. Kannattaisi hieman miettiä mitä potaskaksi nimittelee. Muttethan sinä ole sitä katsonutkaan ja silti potaskaksi sitä sanot? Ihan vain mutu tuntumalla ja iltapäivälehtien älämölöjen perusteella lyttäät ?
        Katso kerran ja mieti mahtaisiko sinusta olla siihen suoritukseen?

Kun kirjoitan "kaikkea potaskaa", niin ei se tosiaankaan tarkoita jotain nimenomaista ohjelmaa. Varsinkaan, kun en ole katsonut.

Kyllä minä mielestäni voin arvostella vaikkapa jääkiekkojoukkueen peliä, vaikka en itse pysyisi kymmentä sekuntia pystyssä siellä. Eli jos nyt sattuisin katsomaan jotain tuollaista ohjelmaa, niin minulla on oikeus olla mitä tahansa mieltä esiintyjien hyvyydestä. Eli minulla on oikeus mielipiteeseen tarvitsematta olla näyttämötieteen professori.

Nyt menen katsomaan telkusta roskaviihdettä, koska sitä ei tarvitse arvostella.

• annikoo..

Vuoden urheilija ......Kaisa Mäkäräinen ...antoi toimittajille vähän kommenttia....
      Hyvä Kaisa......

• Niinhän se on, että maalla on helppo olla viisas, kun merellä myrskyää.

Niin on myös urheilijan vaikea ymmärtää toimittajaa, jota toimituspäällikkö uhkaa joka päivä potkuilla, ellei lehtiä revitä käsistä.

• annikoo..
        LaardiBee kirjoitti:

Niinhän se on, että maalla on helppo olla viisas, kun merellä myrskyää.

Niin on myös urheilijan vaikea ymmärtää toimittajaa, jota toimituspäällikkö uhkaa joka päivä potkuilla, ellei lehtiä revitä käsistä.

Niimpä...tuo pummijuttu oli lähinnä hauska.......mutta epäonnistumisista kyllä aika raadollisesti heti revitään.....myös urheilijaa.....Vaikka takana on MM ää ja EM ää..ja maailman cuppia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe