Soinin peli on jo pelattu, häntä ei kannata nyt enää äänestää.
Nyt huolehditaan siitä, että Pekka Haavisto pääsee toiselle kierrokselle, sillä hän voi voittaa Niinistön.
Väyrynen voidaan jättää huoletta kolmanneksi, hän on yhtä epäluotettava mies kuin Soinikin!
Hei äänestetään Haavisto jatkoon ja jätetään
11
71
Vastaukset
- Paavo voittaa
Haaviston valinta toiselle kierrokselle varmistaisi Niinistön valinnan. Nyt tarvitaan jämäkämpää miestä vastaan siksi 4 Paavo Väyrynen.
- Me eletään jo nykyai
Ei hukata ääniä Väyryseen!
Väyrysestä ei tule koskaan presidenttiä tähän maahan. Hän on menneisyyden brezneviläinen poliitikko.
Me eletään nyt jo nykyaikaa, ja Neuvostoliittokin on hajonnut. Olet varmaan kuullut siitä.
Äänestetään Pekka Haavisto Tasavallan presidentiksi, hän on nuori valtiomies ja kansainvälinen rauhandiplomaatti.
- tyttelin huivi
Näitten vaalien jälkeen Soini irvistelee pää punaisena vielä pitkään. Siinä saa persukenttä kuulla kunniansa. Timpan miljoonapussista on turha odottaa murusiakaan. Eiköhän säätiö ole jo perusteilla Suhosen malliin?
Näinhän tässä on onneksi käymässä. Suomessa on riittävästi valistuneita ihmisiä kierouteen taipuvaisen änkyrän päihittämiseen. Haaviston sujuva TV-esiintyminenkin on vahvistanut (oikeaa) mielikuvaa hänen pätevyydestään.
- Heteromies
Outoa käyttäymistä näiltä Haaviston kannattajilta. Haukkuvat Soinin ja perussuomalaiset. Sen päälle odottavat ääniä Haaivstolle.
- Tyhjänhän saa pyytäm
Jokainen täällä tietää, etteivät Soini ja änkyräpersut ole koko perussuomalainen puolue.
Perussuomalaisilla on ollut paljon aivan järkeviä ihmisiä äänestäjinä, mutta nyt he osaavat jo siirtyä oikeiden poliitikkojen kannattajiksi.
Soinilla oli tilaisuus näyttää mihin hän pystyy, mutta se näyttö ei kiinnostanutkaan häntä. Soini on vain höpöhöpön puhuja, joka yrittää vakuuttaa, vaikka mitään vakuuksiakaan ei ole olemassa.
Tyhjänhän saa pyytämättäkin, ja kyllä kai kaikki järkevät perussuomalaisetkin sen tietävät.
Juuri siksi Pekka Haavistolla on niin suuri kannatus myös perussuomalaisten keskuudessa. Eihän ole mitään syytä hukata enää ääniä Soiniin, joka on jo tipahtanut vaalista. - Mä oon heteroomies!
Mä oon heteroomies ja äänestän vain heteroo! Kukaan muu ei voi olla presidentti kuin oikea heteroomies!
Mä oon heteroomies! Jokainen todistakoon, että on heteroo, jos aikoo saada ääneni, sillä mä oon heteroomies!
Mulla ei oo perhettä eikä naista, mutta mulla on periaatteet. Mä oon heteroomies! Ja tämä maa on heteeroiden maa! Heteeroiden puolustama maa!
Mä oon heteroomies! Ei mulla oo vaimoo, kun kaikki homoot vie multa naiset! Homoot ovat naisen parhaita kavereita, mutta mä oon heteroomies eikä mulla oon naista!
Mä oon heteroomies ja mä äänestän vain heteroo! Vain toinen heteroomies voi saada mun äänen, oonhan mä heteroomies! - Asdertson
PS:n riveistä sitä löytyi jos mistään Pekka Haaviston homottelijoita ja vihreiden mollaajia. Peiliin saa katsoa myös Soini, ei hänkään ihan viaton ole.
Mutta kakkoskierroksen lähestyessä PS-äänestäjäkin joutuu valitsemaan jonkun muun kuin oman puolueensa kandidaatin.
Ei tämä Soinillekaan maailmanloppu ole - kunnallisvaaleissa tänä syksynä tulee perussuomalaisilla olemaan merkittävä rooli, ja olemalla muuta kuin presidentti, Soini kykenee olemaan hajottamatta puoluettaan EU-kriittisiin ja maahanmuuttovastaisiin.
PS:n kaupunkilaissiipi ei ehkä silti menisi Paavo Väyrysen taakse. Moni taas vierastaa Sauli Niinistöäkin tämän EU-kytköksien ja Guggenheim-avokätisyyden karkottamana.
Ettäkö perussuomalaisia äänestäisi toisella kierroksella Haavistoa, ei ole ollenkaan pois suljettua.
Haavisto edustaa kuitenkin puoluerajoja ylittävää keskustelukulttuuria, jossa perussuomalaisillakin on olemassaolon oikeutuksensa.
Nythän tarvitaan vain presidentti. Kuntapuolella PS:llä riittää tekemistä. - Soini toisaalle!
Asdertson kirjoitti:
PS:n riveistä sitä löytyi jos mistään Pekka Haaviston homottelijoita ja vihreiden mollaajia. Peiliin saa katsoa myös Soini, ei hänkään ihan viaton ole.
Mutta kakkoskierroksen lähestyessä PS-äänestäjäkin joutuu valitsemaan jonkun muun kuin oman puolueensa kandidaatin.
Ei tämä Soinillekaan maailmanloppu ole - kunnallisvaaleissa tänä syksynä tulee perussuomalaisilla olemaan merkittävä rooli, ja olemalla muuta kuin presidentti, Soini kykenee olemaan hajottamatta puoluettaan EU-kriittisiin ja maahanmuuttovastaisiin.
PS:n kaupunkilaissiipi ei ehkä silti menisi Paavo Väyrysen taakse. Moni taas vierastaa Sauli Niinistöäkin tämän EU-kytköksien ja Guggenheim-avokätisyyden karkottamana.
Ettäkö perussuomalaisia äänestäisi toisella kierroksella Haavistoa, ei ole ollenkaan pois suljettua.
Haavisto edustaa kuitenkin puoluerajoja ylittävää keskustelukulttuuria, jossa perussuomalaisillakin on olemassaolon oikeutuksensa.
Nythän tarvitaan vain presidentti. Kuntapuolella PS:llä riittää tekemistä."Nythän tarvitaan vain presidentti. Kuntapuolella PS:llä riittää tekemistä."
Kiitos, Asdertson.
Tuo on kyllä totta. Soinia tarvitaan isompiin asioihin syksyn kunnallisvaaleissa.
Perussuomalaiselle voisi hyvin sopia, että Haavisto syrjäyttäisi Niinistön.
Näpäytys Guggenheim-tuhlailusta ja kritiikittömästä elitisyisestä EU-hörhöilystä.! - EI homoa
Soini toisaalle! kirjoitti:
"Nythän tarvitaan vain presidentti. Kuntapuolella PS:llä riittää tekemistä."
Kiitos, Asdertson.
Tuo on kyllä totta. Soinia tarvitaan isompiin asioihin syksyn kunnallisvaaleissa.
Perussuomalaiselle voisi hyvin sopia, että Haavisto syrjäyttäisi Niinistön.
Näpäytys Guggenheim-tuhlailusta ja kritiikittömästä elitisyisestä EU-hörhöilystä.!Uskokaa pöllyttelijä homot JO!
- en minä voi
ikinä pussata Pekkaa SUULLE! Vain Timoa voisin!
Siinä se kammotus on, persreikä haisee ja maistuu huulilta!
Vaikka kuis kaunis mies olis mutta se tieto mihin suut ym. menee :-(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902090- 1201983
- 771689
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097