Tulipas yllätyksenä postista kilon verran suklaalla

ingaliina

päällystettyjä vohveleita:))) En enää muistanutkaan kun jokin aika sitten lähetin palautetta kuluttajapalveluun.Ostin lahjaksi jouluna laatikollisen banaaniveneitä yhdelle lapsiperheelle.Laatikosta löytyi yksi banaanivene jossa oli tummaa väriä ja siinä oli valkoinen karva liimautuneena.Lähetin sen sitten kirjekuoressa ja nyt tuli vastaus.Kovasti kiittelivät ja oli kuulemma arvokasta palautetta.Eteenpäin aikoivat lähettää karkin:)
En mä ajatellut että palkitsevat jotenkin...
Voi vitsi..säilyisköhän nuo vohvelit pitempään pakasteessa, kun ei tee mieli niitä kun on vasta päässyt eroon joulun herkuista

38

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä voin antaa täältä etelästä lapsiperheen osoitteen,,, jos on mitekään epävarmaa niiden vohveleiden säilyminen ... :-DD

• igaliina

Noh..mä mietin vielä:D Jospa ne alkaisi maistumaan kun aikaa kuluu ja karva unohtuu;)) Mistähän se karva oli oikein peräisin.Onneksi oli valkoinen eikä musta:)))

• Banaaniveneet nam nam, ihan ovat lempimakeisia.;)
      Saattaahan niissä jotakin sivuosumia joskus löytyä, ihan hyvä palauttaa ja saada vastineeksi jotain enemmän.
      Mä voisin kyllä syödä ne herkut, jos ei sulle kelpaa.;)
      Täytyy kyllä leipoa tuoretta pullaa, kun tekee mieli jotakin makeaa kahvin kanssa.:)

• ?

miten leivotaan muuta pullaa kuin tuoretta?

• ingaliina

Syömättä kuulemma loput jäivät kun löytyi se yksi viallinen.Niitä oli 1.5 kg siinä laatikossa:)
        Jo vain herkut antaisinkin jos olisit lähempänä;)
        Mä paistoin lettuja viikonloppuna kun joulupullia ja pipareita on vieläkin.
        Käväisin puolen tunnin reippailulla äsken.Täällä -18 pakkasta.

• ainaskii:DDD

sitten joudutkin pidentämään niitä hiihtolenkkejäsi ainakin 100km/päivä. Herkuilla on taipumus näkyä muuten pyllyposkissa. :DD

• ;)))
        ? kirjoitti:

miten leivotaan muuta pullaa kuin tuoretta?

No, vanhemmista jauhoista saa aikaan vanhempaa pullaa, vai meneekö se niin?

• ingaliina kirjoitti:

Syömättä kuulemma loput jäivät kun löytyi se yksi viallinen.Niitä oli 1.5 kg siinä laatikossa:)
        Jo vain herkut antaisinkin jos olisit lähempänä;)
        Mä paistoin lettuja viikonloppuna kun joulupullia ja pipareita on vieläkin.
        Käväisin puolen tunnin reippailulla äsken.Täällä -18 pakkasta.

Jopas teille on pakkasen lykänny. Täällä on -4.8 ja siinä vaiheilla koko päivän pysytelly. Hyvä oli hiihtosää, tosin lumisade antoi haastetta lisää. Rieskan paistoin, maistui lenkin jälkeen. Työkaverikin sai siitä osansa kyläillessään.

• ingaliina
        Irkka kirjoitti:

Jopas teille on pakkasen lykänny. Täällä on -4.8 ja siinä vaiheilla koko päivän pysytelly. Hyvä oli hiihtosää, tosin lumisade antoi haastetta lisää. Rieskan paistoin, maistui lenkin jälkeen. Työkaverikin sai siitä osansa kyläillessään.

Nyt on luvannut vielä enämpi pakkasta viikonlopuksi mutta kohta ei ole kuin yöpakkasia kun aurinko alkaa lämmittämään.
        Ihan on ollut ihme talvi.Lumi tuli niin myöhään ja ei kovia pakkasia montaa päivää kerrallaan.
        Voi..varmaan hyvää kun on kotona leivottua.

• annikoo..

Kyllä virheellisestä tai pilaantuneesta tuotteesta kannattaisi .....aina antaa palautetta.....kaikesta ei aina viitsi... ..Itse olen valittanut kerran kun juomassa oli musta spiraalin tapainen roska......se tutkittiin ...ja vastaus oli että vaahtomuovia....ja sain korvauksen..... Toinen oli sinihomejuusto......joka oli pilaantunut........siis kasvoi erilaista hometta kun mitä piti.......haju sen kertoi heti kun pakkauksen avasi.......siitäkin sain kolme pientä.....erilaista juustoa..ja kiittivät palautteesta....
      Suklaaherkut ei kelvanneet edes vieraille....tuossa joulun jälkeen...onko kaikki niin kyllästettyjä vielä herkuilla......

• ingaliina

harmittaa kun tässä aiemmin löysin salaatista,sellaisesta mikä on pakattu umpinaiseen pussiin sellaisen isokokoisen kärpäsen.Oli ruskea ja karvainen.Salaatti olikin ulkolaista.Tavallisesti ostan kotimaista mutta vahingossa olin ostanut sen.
      En oikein tiedä miten sen kärpäsen olisi pitänyt pakata ja se oli niin inhottavan näköinen että samantien nakkasin roskiin koko salaatin.

• annikoo..

Sepä siinä on usein ......se vaikeus pakata...ja kertoa päivämäärät ja koodit....sekä viedä postiin...... Ja joskus heittää epäilyttävän heti samantien roskiin.......Viimeisin ruokakohu on nyt tämä kebab kohu......

• ingaliina
        annikoo.. kirjoitti:

Sepä siinä on usein ......se vaikeus pakata...ja kertoa päivämäärät ja koodit....sekä viedä postiin...... Ja joskus heittää epäilyttävän heti samantien roskiin.......Viimeisin ruokakohu on nyt tämä kebab kohu......

Niin ja meneehän siitä sitten jo postimaksuakin isommasta paketista enämpi.
        Mutta kovasti tosiaankin kiittelivät palautuksen antamisesta.
        Olen minäkin seurannut tuota kebab kohua.Ei sitä aina tiedä mitä suuhunsa laittaa.

• ;)))
        ingaliina kirjoitti:

Niin ja meneehän siitä sitten jo postimaksuakin isommasta paketista enämpi.
        Mutta kovasti tosiaankin kiittelivät palautuksen antamisesta.
        Olen minäkin seurannut tuota kebab kohua.Ei sitä aina tiedä mitä suuhunsa laittaa.

Kyllä se kärpänen olisi pitänyt palauttaa lähtömaahansa, että jäniksenä tullut mamu ei kuulu suomalaiseen ruokakulttuuriin;)

• ingaliina
        ;))) kirjoitti:

Kyllä se kärpänen olisi pitänyt palauttaa lähtömaahansa, että jäniksenä tullut mamu ei kuulu suomalaiseen ruokakulttuuriin;)

Kyllä vain jäi vähän vaivaamaan se kärpänen ja jospa olisi vielä saanut kuinkakin hyvän korvauksen siitä:))
        Mä en oikein tohtinut sitä tutkia kuin pakkauksen läpi:) Jos olisi vaikka lentoon lähtenyt..

• annikoo..
        ingaliina kirjoitti:

Kyllä vain jäi vähän vaivaamaan se kärpänen ja jospa olisi vielä saanut kuinkakin hyvän korvauksen siitä:))
        Mä en oikein tohtinut sitä tutkia kuin pakkauksen läpi:) Jos olisi vaikka lentoon lähtenyt..

Heips....tänään kun kastelin joulutähteäni...oli kummallinen kotilo siinä mullanpäällä......heitin sen vessasta alas....ei kai ollut oikea paikka mutta reagoin niin nopeasti....ötökät on joskus niin epäilyttäviä....
        Juolutähti oli myös kummallinen...se pudotti kaikki lehtensä.....ja nyt on uusia vaikka kuinka paljon.......ajattelin vähänaikaa katsoa mitä siitä kehittyy.......

• ingaliina
        annikoo.. kirjoitti:

Heips....tänään kun kastelin joulutähteäni...oli kummallinen kotilo siinä mullanpäällä......heitin sen vessasta alas....ei kai ollut oikea paikka mutta reagoin niin nopeasti....ötökät on joskus niin epäilyttäviä....
        Juolutähti oli myös kummallinen...se pudotti kaikki lehtensä.....ja nyt on uusia vaikka kuinka paljon.......ajattelin vähänaikaa katsoa mitä siitä kehittyy.......

Moikkelis!! varmaankin siitä kotilosta olisi joku kehittynyt kesäksi:)Olisihan se voinut olla vaikka joku hieno perhonen tai sitten joku inhottavan näköinen ötökkä jolla paljon jalkoja ja sarvet:)
        Samanlailla olisin minäkin hävittänyt sellaisen:)
        Joulutähti pudottaa lehdet jos on liian märkä tai liian kuiva,mutta tekee sitten uusia lehtiä ja jos viitsii hoitaa sitä niin saa siitä kauniin viherkasvin.Huono sitä on saada uudelleen kukkimaan.Mulla on myös pudottanut lehdet ja kukka on vielä.

• annikoo..
        ingaliina kirjoitti:

Moikkelis!! varmaankin siitä kotilosta olisi joku kehittynyt kesäksi:)Olisihan se voinut olla vaikka joku hieno perhonen tai sitten joku inhottavan näköinen ötökkä jolla paljon jalkoja ja sarvet:)
        Samanlailla olisin minäkin hävittänyt sellaisen:)
        Joulutähti pudottaa lehdet jos on liian märkä tai liian kuiva,mutta tekee sitten uusia lehtiä ja jos viitsii hoitaa sitä niin saa siitä kauniin viherkasvin.Huono sitä on saada uudelleen kukkimaan.Mulla on myös pudottanut lehdet ja kukka on vielä.

Hassun näköinen se joulutähti minulla...mutta kun se alkoi kasvattamaan lehtiä oikein vauhdilla......tuntui jo keväälle...kun vihertää sentään joku.....
        Valoisuus voittaa ja päivä pidentyy.....

• .,.,.,
        annikoo.. kirjoitti:

Hassun näköinen se joulutähti minulla...mutta kun se alkoi kasvattamaan lehtiä oikein vauhdilla......tuntui jo keväälle...kun vihertää sentään joku.....
        Valoisuus voittaa ja päivä pidentyy.....

Kokeilin kerran että kuinka kauan joulutähti säilyy minulla hengissä Melkein 2 vuotta. Kukkikin seuraavana kesänä. Sitten syksyllä oli kuollut kun en ollut kotona sitä hoitamassa.

• Mulla on sen verran kokemusta tuosta tuotevirheen reklamoinnista että sain korvauksen uuden laminaatin varjäämästä matosta.
      Ei siinä matossa pitäny olla mitään virhettä, eikä se kastunut mistää kohtaa lattialla, se vaan värjäsi laminaatin punaiseksi,,, ei puhdistunu millään aineella. Laittoivat siivousfirman kokeilemaan puhdistusta, mut eipä vaan onnistuneet. Harmitti todella se värjäytyminen, menin myyjän pakeille, ja niin vaan korvasivat,,,

• ingaliina

Höh..kaikkea sitä tulee katsottuakin kuin noita kaunareita:)) Aika menee ihan hukkaan:)
        Sulla onkin ollut sitten vähän isompi juttu.Onpa ollut tosi ihme väriä joka ei millään keinon ole lähtenyt.Varmaan sait hyvän korvauksen kun lattia meni kerta pilalle.

Joku kertoi lähettäneensä viallisen siivousmopin varsineen ja oli saanut kaksi samanlaista takasin:)

• ingaliina kirjoitti:

Höh..kaikkea sitä tulee katsottuakin kuin noita kaunareita:)) Aika menee ihan hukkaan:)
        Sulla onkin ollut sitten vähän isompi juttu.Onpa ollut tosi ihme väriä joka ei millään keinon ole lähtenyt.Varmaan sait hyvän korvauksen kun lattia meni kerta pilalle.

Joku kertoi lähettäneensä viallisen siivousmopin varsineen ja oli saanut kaksi samanlaista takasin:)

Ei kait ne uudet mopit ollu kans viallisia? ;o))),,,
        sain muuten pitää sen maton, pesin sen, ja olipas se vesi todella punasta,,, tuli tasasen punanen ;o))),,, osa väreistä tosin muuttu aivan erikoisiksi, mut tuolla se on siellä jossain eteisen lattialla, se lattia menee uusiin puihin,,, ei haittaa vaikka värjäis, mut eipä ole väri enää riittäny irtoamaan,,, vaikka lumesta ja ulkoa kengistä tulleessa vedessä lionnu,,,

• ingaliina
        mokka-mari kirjoitti:

Ei kait ne uudet mopit ollu kans viallisia? ;o))),,,
        sain muuten pitää sen maton, pesin sen, ja olipas se vesi todella punasta,,, tuli tasasen punanen ;o))),,, osa väreistä tosin muuttu aivan erikoisiksi, mut tuolla se on siellä jossain eteisen lattialla, se lattia menee uusiin puihin,,, ei haittaa vaikka värjäis, mut eipä ole väri enää riittäny irtoamaan,,, vaikka lumesta ja ulkoa kengistä tulleessa vedessä lionnu,,,

No se olisikin vasta ollut,jos olisivat olleet uudetkin viallisia ja edestakaisin lähetellä niitä:DOli niin onnellinen niistä mopeista:))
        Mä mietinkin että varmaan matosta tulee punainen vesi jos pesee.Olikohan siinä millainen pesuohje vai oliko ohjetta ollenkaan?
        On se kumma joskus vaikka on ihan vaalean sävyinenkin vaate,niin saattaa siltikin ihmeesti väriä päästää.

• ingaliina kirjoitti:

No se olisikin vasta ollut,jos olisivat olleet uudetkin viallisia ja edestakaisin lähetellä niitä:DOli niin onnellinen niistä mopeista:))
        Mä mietinkin että varmaan matosta tulee punainen vesi jos pesee.Olikohan siinä millainen pesuohje vai oliko ohjetta ollenkaan?
        On se kumma joskus vaikka on ihan vaalean sävyinenkin vaate,niin saattaa siltikin ihmeesti väriä päästää.

No kun olivat eheitä moppeja, niin hyvin varmaan pyyhkii ;o))),,,
        Olihan siinä pesuohje, mut ei mitää mainintaan että ois pitäny pestä ennen käyttöönottoa,,, no pilallahan se ois ollu heti,,, meni tosiaan senverran pahan väriseksi, ettei sitä enää voinu tänne lattialle laittaa,,, ja en ois uskaltanukkaan kun punanen vesi kerto että kaikki ei ole ok.,,,
        Pesuohjeessa laakapesu, haalealla vedellä, no niin tein, mut joku kude se oli mikä oli väärin värjätty,,, kuivaus laaka-asennossa,,, mut mitäs sen oli enää väliä miten sen kuivas,,, oli värit jo sekasin,,,

• ingaliina
        mokka-mari kirjoitti:

No kun olivat eheitä moppeja, niin hyvin varmaan pyyhkii ;o))),,,
        Olihan siinä pesuohje, mut ei mitää mainintaan että ois pitäny pestä ennen käyttöönottoa,,, no pilallahan se ois ollu heti,,, meni tosiaan senverran pahan väriseksi, ettei sitä enää voinu tänne lattialle laittaa,,, ja en ois uskaltanukkaan kun punanen vesi kerto että kaikki ei ole ok.,,,
        Pesuohjeessa laakapesu, haalealla vedellä, no niin tein, mut joku kude se oli mikä oli väärin värjätty,,, kuivaus laaka-asennossa,,, mut mitäs sen oli enää väliä miten sen kuivas,,, oli värit jo sekasin,,,

Pyyhkii,pyyhkii :D
        En mä kyllä koskaan ole osannut ajatella että uusi matto voisi värjätä lattian.Mutta tästäkin sun jutusta osaan minäkin varautua kun uuden maton ostan ja tarkistaa että onko värjäävä matto:)
        Mulla on pari mattoa joissa pesuohje oli että ei saa laittaa pesuainettakaan ja laakapesu .Ne matot ovat vieläkin minulla ihan hyvässä kunnossa vaikka olen pessyt samanlailla kuin muutkin.
        Ovat helpot ja kevyet,eivätkä kerää pölyä itseensä.

• silmät meikattu

Olen antanut palautetta viallisesta meikkikynästä joka ei pysynyt silmissäni vaan valui ja tuhrasi ..palautin ko kynän ja se tutkittiin ja siitä puuttui joku ainesosa..Sain paljon ko firman tuotteita.Sain ihonhoito ja pudistustuotteita ja meikkejä:) Lumenelta..

• en ymmärrä?

Miksi miinusta?--Eikö meikkiä saa käyttää vai mitä ihmettä?..

• ingaliina

Lumene onkin hyvä merkki,minäkin käytän lumenen tuotteita.
      Olet saanut kyllä hyvän korvauksen ja tuollaisen kynän voi lähettää kirjekuoressakin.Ei paina paljoa:)

• PerErik

Mulle sattui kerran tulemaan Malboro askista sellainen tupakki, missä ei ollut filtteriä ns.karvaperse. Lähetin sen myös kirjekuoressa tupakkatehtaalle laadunvalvontaan, mukaan laitoin saatekirjelmän sepustuksineen, allekirjoitin sen ja pistin osoitteeksi varuskunnan ja komppanian missä silloin palvelin.

Meni noin kuukausi, kun postinjaolla päivystäjä huusi mun nimen. No, menin tietty kyseleen, että mitä nyt mulle ois tullut, niin hän ojensi mulle paketin. Olen aivan äimänkäkenä, että kuka mulle nyt paketin ois lähettänyt? Selvishän se pian, että se oli sieltä tupakkifirmasta ja laittoivat koko kartonkin tupakkia yhdestä viallisesta. Kiittelivät myös kovasti hyvästä ja asiallisesta palautteesta :)

• ingaliina

Heips PerErik:)
        Mä ensin käsitin että siekin olit löytänyt jostakin karvoja;)) En ole kyllä koskaan tuollaista karvaperse nimitystä käyttävän kenenkään:))
        Saitpas siekin mieluisan palkkion vaivan näöstä:)
        Toisetkin varmaan hyötyivät niistä:)

• kannattaa valittaa

Ostin kerran maksamakkaran, joka maistui ihan valkosipulilta, vaikkei siinä sellaista pitäis olla ollenkaan. Lähetin kuluttajapalveluun viestiä ja myöhemmin sainkin ison paketin kyseiseltä firmalta, jossa oli hyvityksenä kaikenlaista sen firman elintarvikkeita.

• ingaliina

Niin ei taida olla sellaista kuin valkosipuli maksamakkaraa olemassa.Ainakin tuoteselostuksessa pitäisi mainita.Sun ei tarvinnut sitten lähettää sitä makkaraa sinne,vaan uskoivat muutenkin?

• Tuli tosiaan yllätyksenä tänään ;o))),,, Postinkantaja kolisteli oven takana, ihmettelin et kuin tänne tulee postia, menin ovelle, niin oli semmonen yli A5 arkin kokonen litteä paketti mitä se yritti tunkea luukusta sisään,,, No otin sen suoraan käteen, ja kun avasin, niin eikös sieltä tullu 2 miesten sukkaparia (*_*),,, kokoa 41-43,,, Eikä ole kauankaan kun tuli miesten boxereita kahdet ;o))),,, Onkohan joku nappureista asialla, vai miten ihmeessä niitä mulle tulee?,,, kait noi naapurit haluaa että mä jonkun uroon tänne roudaan, ja kohta koko vaatekerta valmiina ;o))),,,

• Mutta vaikeaksihan se menee, jos on ekaks tietynkokoiset vaatteet, ja ja niihin pitäs mies löytää :o)
        Vaan saattaapihan se olla, että ikään kun sattumalta sopivan kokoinen mies ilmestyy tekemään tuttavuutta ;-)

• natugladiaattori kirjoitti:

Mutta vaikeaksihan se menee, jos on ekaks tietynkokoiset vaatteet, ja ja niihin pitäs mies löytää :o)
        Vaan saattaapihan se olla, että ikään kun sattumalta sopivan kokoinen mies ilmestyy tekemään tuttavuutta ;-)

;o))),,, pitäskö laittaa vaikka tuonne treffit osastoon vinkillä, et vaatekertaa tullu, pakosta palauttanu, mut voin tilata uudelleen, kun vaan MIES kokoa sukat 41/43, ja boxerit kokoa L on sopiva koko ;o))),,, oli ihan sepaluksella varustetut ;-DDD,,, Keles kun palautin ne,,, ois valmiina, ja vähemän vaivaa uudelleen hankinassa;o))),,,

• ingaliina
        mokka-mari kirjoitti:

;o))),,, pitäskö laittaa vaikka tuonne treffit osastoon vinkillä, et vaatekertaa tullu, pakosta palauttanu, mut voin tilata uudelleen, kun vaan MIES kokoa sukat 41/43, ja boxerit kokoa L on sopiva koko ;o))),,, oli ihan sepaluksella varustetut ;-DDD,,, Keles kun palautin ne,,, ois valmiina, ja vähemän vaivaa uudelleen hankinassa;o))),,,

Olen kuullut että jos on yhden kerran luvannut ottaa vastaan sukkia tai miesten tai naisten alkkareita,niin niistä on vaikea päästä eroon.Monta kertaa saa soittaa ja kertoa että ei enää tarvi lähettää,mutta siltikin niitä vain tulee:) Väliin voi tulla naistenkin pikkareita:)Varaudu vain että niitä voi tulla lisääkin:)))
        Jos joku sun naapuri on saanut niitä jo tarpeeksi ja laittaa kierrätykseen:))

Mä muuten sitä sun värjäävää mattoa niin mietin että seuraavana yönä unissa olin värjäämässä omaa mustaa takkia punaiseksi:DDD

• ingaliina kirjoitti:

Olen kuullut että jos on yhden kerran luvannut ottaa vastaan sukkia tai miesten tai naisten alkkareita,niin niistä on vaikea päästä eroon.Monta kertaa saa soittaa ja kertoa että ei enää tarvi lähettää,mutta siltikin niitä vain tulee:) Väliin voi tulla naistenkin pikkareita:)Varaudu vain että niitä voi tulla lisääkin:)))
        Jos joku sun naapuri on saanut niitä jo tarpeeksi ja laittaa kierrätykseen:))

Mä muuten sitä sun värjäävää mattoa niin mietin että seuraavana yönä unissa olin värjäämässä omaa mustaa takkia punaiseksi:DDD

No mikshän mä miesten alkkareita ostasin?;o))),,, vai pitäskö hommata jos vaikka ;o))),,, Enkä ole edes tilannu naistenkaa alusvaatteita, kun tiedän tasan tarkkaan ettei ne ole mun kokoon sopivia,,, en kerro miks, mutta ;-DDD,,, koko ei varmasti passaa,,, Enkä sukkiakaan,,, kun tuolla kaupoissa on just mun mieleisiä, ja jotkut tuttavien muksut myy sit niitä joidenkin harrastusseurojensa ylläpitämisen tukemiseksi,,,

;-DDD,,, vai mustaa punaseks ;o))), toistappäin se kyllä vois jotenkin onnistua, mut unimaailmahan tekee tepposensa,,, Onnistuko se värjäys?,,, Olisit kokeillu unikuvassa lilaa, tummaa luumua, jos se vaikka ois onnistunu ;o))),,,

• ingaliina
        mokka-mari kirjoitti:

No mikshän mä miesten alkkareita ostasin?;o))),,, vai pitäskö hommata jos vaikka ;o))),,, Enkä ole edes tilannu naistenkaa alusvaatteita, kun tiedän tasan tarkkaan ettei ne ole mun kokoon sopivia,,, en kerro miks, mutta ;-DDD,,, koko ei varmasti passaa,,, Enkä sukkiakaan,,, kun tuolla kaupoissa on just mun mieleisiä, ja jotkut tuttavien muksut myy sit niitä joidenkin harrastusseurojensa ylläpitämisen tukemiseksi,,,

;-DDD,,, vai mustaa punaseks ;o))), toistappäin se kyllä vois jotenkin onnistua, mut unimaailmahan tekee tepposensa,,, Onnistuko se värjäys?,,, Olisit kokeillu unikuvassa lilaa, tummaa luumua, jos se vaikka ois onnistunu ;o))),,,

Niin voisihan olla yhdet ainakin varalta;))) Mun tuttava kertoi kun hänelle tulee joka kuukausi housupaketti,että ovat väliin niin huonolaatuisiakin ja väliin kokokin vaihtelee.En ole kyllä minäkään tilannut kun kaupassa näkee heti onko malli ja koko sopiva.Niin kauniita alusvaatteita on nykyään tarjolla:)

Niinhän se unessa monesti käy että uni keskeytyy ja eikä saa valmiiksi mitä on suunnitellut:)Kyllä mä aamulla vilkaisin että onko takki vielä musta yön jäljiltä:DD
        Varmaan se värjäys tuli siitäkin uneen kun en tykännyt mustasta väristä takkia ostaessa:)Lilan olisinkin ostanut mutta oli se väri loppunut:)

Nyt pitää kiirehtiä kauppaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe