Tulevaisuudessa Gambiassa tulee asumaan Suomalaisia vuosi vuodelta enemmän ja turismi tuohon maahan tulee tietysti kasvamaan uskoakseni räjähdysmäisesti.Siksipä ehdotan että joku tekis alotteen perustaa sinne Suomalainen alue jossa meikäläisiä asuu ja lomailee.Paikan nimeksi ehdotan perin nykyisen alueen nimen sekoitusta:SEKUNDA.
SUOMALAINEN YHDYSKUNTA GAMBIAAN!
15
572
Vastaukset
- miksei !?
Siis lyhennelmä Serrekundasta...KANNATETAAN !
- fiikus piikus
KOMPPAAN KYBÄLLÄ !!!
- miksi??
Jos noin hyvin viihtyy suomalaisten seurassa, että Afrikkaankin pitäisi perustaa oma alue suomalaisille, eiköhän sitten ole ihan parasta pysyä Suomessa! Haluaako joku oikeasti olla Gambiassa suomalaisten keskuudessa, juoda lapin kultaa, grillata hk:n sinistä ja valittaa joka asiasta??
- fiikus piikus
Pidä sä turpas kiinni kun et ole edes täällä käyny.
- mag
Kannatetaan x 2
- suomipaaritko
Olisko se sellainen sisäpiirkommuuni,kuin Pattayalla?
Olisi suomibaarit,saisi suomiruokaa, saisi suomiviinaa, tapeltaisiin keskenään ja kyräiltäisiin. Pelattais rikkinaisissä ja likaisissa hihattomissa paidoissa lippispäässä ja kalsarit jalassa mölkkyä.
- Putipati
Sellainenhan siitä tulisi tietysti, jos nimenomaan noista mainitsemistasi asioista pitävät ihmiset sen perustaisivat.
Varsinainen suomighetto, joka aiheuttaisi pahennusta ympäristössä. Olisi taas yksi maa lisää, jossa suomiporoja halveksuttaisiin.
Kannatan ajatusta, että voisi pitenpääkin asustella (muualla kuin ulkomaisten, paikallisia sortavien omistamissa hotelleissa) ja omalla pikku panoksellaan nostaa maan hyvinvointia, muttei missään nimessä tuollaista leiriä. - fiikus piikus
Tarkemmin tuota ideaa mietittyäni olen ehdottomasti vastaan Suomalaisen yhteiskunnan tuloa Gambiaan...
- diibaidaabai
Laulaja Tauski osti kämpän Gambiasta kavereidensa kanssa.Nyt se alkaa,nimittäin ihmisten mielenkiinto tuota maata kohtaan ja lomamatkojen kova kasvu Suomesta Gambiaan,se tulee muuttumaan hurjasti.Olen varma tästä.Espanja ja Thaimaa on jo nähty monen kohdalla.GAMBIA RULES !
- kallekeisari
Joo, kovasti on Tauskilla ja kumppaneillaan suunnitelmia, mm.kaksikerroksisesta yökerhosta kertoili. Saa nähdä mitä loppujen lopuksi toteutuu, intoa ainakin tuntuu riittävän, mutta se yksin ei aina riitä.
- kfjgkjfgkgkj
Ei, ei, ei! Älkää tulko pilaamaan Gambiaa!
- juubajuu1
kfjgk....kirjoitat siis Gambiasta ja asut siellä ja sinulla on omasta mielestäsi enemmän syytä ja oikeutta olla siellä kuin muilla suomalaisilla ?
- fiikus piikus
Ei,emme tule pilaamaan sitä,me tullaan hakemaan sinunlaiset pois sieltä tullen itse tilalle.Tauski on panomies.Tauski ymmärtää hyvän päälle.Tauski rules!
- ahdistavaa
Hyvä aloite ! maailmalle pitäisi perustaa montakin yhdyskuntaa suomalaisille. Suomea uhkaa atomi ja kaivos-saasteet sekä hallitsematon maahanmuutto varsinaisista vihollisuuksista puhumattakaan. Suomenvaltion pitäisi rahoittaa yhdyskunnan maanhankintoja sekä rakentamista ulkomaille koska valtio on syypää oman maamme ongelmiin.
- fiikus piikus
Gambiasta kotoisin oleva kaverini peri 4 tonttia Serrekunda-marketin läheisyydestä...,Aikomukseni on ostaa häneltä kaverini kanssa 1 tontti ja teemme talon sinne.Gambian suosio kasvaa koko ajan täällä Suomessa.Koko talot,tontit ja putkityöt tulevat maksamaan naurettavat 20-30 tonnia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748