Meillä 12 v kääpiöpinseri jolla oli aika paha anaalirauhastulehdus...lääkäriinhän sitä oli mentävä. Onko mitään keinoa ehkäistä...esim. ruokavalio neuvoja ym.Ruokavalio mielestäni aika kunnossa ja kakkakin ollut enimmäkseen hyvä...joten neuvoja ja vinkkejä,, olisin kiitollinen! :))
ANAALIRAUHASTULEHDUKSEN EHKÄISY
6
347
Vastaukset
- tyhjennys
Meillä parhaiten toimi nut anaalien säännöllinen tyhjennys kerran kuussa. Kasvattaja opetti tyhjentämään ja tulehduskierre loppui. Ellet osaa itse tyhjentää niin käy eläinlääkärillä.Homman voi hoitaa eläintenhoitajakin
- karoliin@
Haen lähinnä vaihtoehtohoitoja eli ruokavalio ym...koska lääkärinkäynnit jopa kunnalla ovat kalliita, ei tässä taloustilanteessa onnistu siellä juokseminen kovin usein! Kiitti vastauksestasi kuitenkin:)
- kivuton koira
Opettele ihmeessä itse tyhjentämään rauhaset, ruokavalio auttaa ehkä vain vähän. Itse tyhjentäminen on helppoa. Ohjeita löytyy netistä tai lääkäri neuvoo.
- mie/sie
Olen kuullut, että joku homeopaattinen " lääke" estää tulehdukset. Jotkut ns. terveyskaupat myyvät niitä. Netistäkin saattaa löytyä tuotteita homeopaattisilta sivustoilta.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Paras tapa ehkäistä nuo tulehdukset, kuten edelliset sen jo kertoivat, ovat se, että opettelee itse tyhjentämään ne säännöllisesti. Ei ole vaikeaa, kun sen oppii ja se on koiraakin helpottava asia.
- Kokemusta on.
Anaalirauhasten posto.
Tulee kaiken kaikkiaan paljon halvemmaksi, kun poistaa rauhaset, kuin että joutuu käymään vähän väliä lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699