Suoraan asiaan. Olen itse musiikkia rakastava nuori nainen, joka olisi valmis kokeilemaan hommia tiskijukkana (tai tiskijaanana).
Millaisen koulutuksen DJ tarvitsee? Järjestetäänköä mitään kursseja tai sen sellaisia? Aikaisemmin olen toiminut karaoke- juontajana (miksi kerron tämän, no, sanoimpa kuitenkin).
Olen nähnyt muutaman uudemman pöydän, joka ei vaikuta niin hankalalta, kuin voisi olettaa. Ainoa ongelmani vaikuttaa olevan se, että en osaa olla heilumatta musiikin tahdissa :DD
Kiitos ja kuulemiin!
Miksi kaikki DJ:t on miehiä??
opsikelijaduunari
3
113
Vastaukset
- sukkapuikko 258
dj ei käy kouluja...
joko kurssi tai itseopiskelua..
kurkkaa youtubesta vaikka dj amely, kaikki dj:t ei todellakaan ole miehiä ;) - h:enna
No eihän ole:Henna Kalinainenkin on nykyään dj!
- Captain Oblivious
Ainoa syy miksi joku alkaa DJ:ksi on että saa kuunnella jumputusta kaiket päivät (ei tarvitse tehdä oikeita töitä), ilmainen viina ja naisten saaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709