Tämä Sontalahden jaettujen IP-osoitteiden systeemi on IHAN NANURISTA. Samoin ihan hanurista ovat ne, jotka kirjoittelevat tänne ****** ja sen takia niiden osoite bannataan. Kun IP-osoite menee sulkuun, niin samalla menee minulta mahdolisuus postata asiallisia viestejä. Ja vaikka uudistaa IP-osoitteensa viiteen kertaan, niin aina vaan on samalla listalla väärinkäyttäjien kanssa.
Oi miksi Sontalahti tällaisen virityksen keksit? Toiset joutuu kärsimään toisten ääliöiden vuoksi.
SAUNALAHDEN MOBIILILAAJAKAISTA SUCKS
Sucks sucks sucks
1
230
Vastaukset
- raj.nik.
ai niiku
kaks vuotta värkänny elisa/saunalahen kassa tota yhteyttä: eivät saa toimimaan kelponopeudella.. laskut kyllä tulee ajallaan. Tilaat teoreettisen kympin ,saat kolmepuolikkaan rajoitettuna (sanottiin puh.päivistyksessä?!?!?!?) WTF?
Ei haiskaha?
ai mun iipee näkyy... voD eWa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725