Mikäli on, pitää myös perustella kantansa? :D)
Omasta mielestäni päivässä ei ole mitää erokoisempaa vikaa, mutta kyllä se siitä vielä kuitenkin synkäksi saattaa muuttua. Ainakin sateiseksi.
No onkos tänään hyvä päivä?
7
61
Vastaukset
Riippuu pitkälti kuka on työpari iltav ;) Onnelle kaikki sujuu kuin unelma. Toinen vaihtoehto on et vuoro väännetään loppuun vallitsevissa olosuhteissa.
No kun on vaan,,, se hyvä päivä ;o))),,, selittelyittä paras, illallahan sen tietää että menikö noin, vai sattuko jotain mikä muutti päivänkulun,,,
- ;)
Jokainen päivä on paras mahdollinen päivä. Kysymyksessä on yksi ja ainoa sana jota käyttää - a s e n n e. Jos antautuu ajatukselle että päivä on mitä kamalammin viholainen, se on sellainen.
Sokeria ja kahvia huuleen, siitä se piristyy. Painotan sanaa sokeri! Pelkkä musta kahvi ei ole onnen lähde. Edes tilkka kermaa sekaan niin a`vottonen on hyvää ja piristävää.Liekö tuo kahvi se autuaaksi tekevä elementti, mutta oikea asenne auttaa aina selviytymään elon polulla. Sellainen positiivinen, mustan puhuvaa huumoria ymmärtävä asenne"vammaisuus" on todellakin eduksi. Yltiö vakavalla suhtautumisella saa itselleen vain migreeniä ja vatsahaavoja, parhaassakin tapauksessa. ,D)
oikein hyvä päivä. lepopäivä, kovasti tuulinen. syöpöttelypäivä, jääkaapin ovi on narissu.
kuittaaja kirjoitti:
Jooh, joskus hiljaisuus on kultaa.........
niin.. ihana röhnötellä itekseen viikon bablatuksen jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969