sillä silmällä

HankalaaON

Kun tässä on ollut yli seitsemän vuotta yksin, katselee jo jokaista vastaantulevaa miehenpuolta sillä silmällä. Mutta kun herralla vatsa pönöttää ja niska punoittaa, ei vilku silmä eikä heru mukavia sanoja, edes kaupan ovella? Väilillä näyttävät suorastaan äkäisiltä, nuo ukot.
Mistä näitä yksinäisiä miehiä tapaa, niitä kuulemma jossain on? Pitäisikö töihin mennessä kipaisa huoltoaseman baarin kautta, pubeissa en hytky enkä laulele karaokea misään.

26

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patu-56

Miehet touhuilee ja harrastaa omiaan. Eipä ne enää naisen komenneltaviksi ala jos kerran eroon ovat päässeet. Ja tuheroa voi poikkeilla saamassa tallinnan puolella jos siitä tarvetta. Samalla voi tuoda edulliset saunakaljat.

• Käytännössä siis?

Mua kiinnostaa tuo tuheropoikkeilu Tallinnan puolelle. Naisena mietin että onko se turvallista seksitautimielessä vai ajatteleeko miehet et kerran täällä vaan eletään jos nyt joku seksitauti tulee niin se on laiffii? Itse jos ajattelen vastaavaa niin pitäs olla suojat joka paikassa eli kumipuku päällä... Kyllä itsekin olisin valmis yhden yön hupeihin täs iässä kun oma vapaus tärkeää. En vaan uskalla ottaa riskiä ja pilata elämääni yhden yön tähden.

• lkjg
        Käytännössä siis? kirjoitti:

Mua kiinnostaa tuo tuheropoikkeilu Tallinnan puolelle. Naisena mietin että onko se turvallista seksitautimielessä vai ajatteleeko miehet et kerran täällä vaan eletään jos nyt joku seksitauti tulee niin se on laiffii? Itse jos ajattelen vastaavaa niin pitäs olla suojat joka paikassa eli kumipuku päällä... Kyllä itsekin olisin valmis yhden yön hupeihin täs iässä kun oma vapaus tärkeää. En vaan uskalla ottaa riskiä ja pilata elämääni yhden yön tähden.

Normaali seksisuojaus riittää, mikäli ei aio harrastaa sitä sukeltaessa.

• lkjg kirjoitti:

Normaali seksisuojaus riittää, mikäli ei aio harrastaa sitä sukeltaessa.

Kuules... herpes ja satiaiset tarttuvat suojallakin. Ja herpes on lisäksi parantumaton viirus.

• asd
        miss.fire kirjoitti:

Kuules... herpes ja satiaiset tarttuvat suojallakin. Ja herpes on lisäksi parantumaton viirus.

Toki toki kaikella on riskinsä. Ainoat satiaiseni olen saanut kauniilta perhetytöltä vaikuttaneelta suomalaiselta nuorelta naiselta 20v sitten.

• totta on

Niin , oma kokemukseni on että kyllä me viisikymppiset naiset olemme todellakin ylijäämä kamaa, eipä ikäisemme miehet enää kiinnostu , nuorempia etsivät. Joten aloittaja on ihan oikeassa.

• Ei kait ihan noin ole yleistettävissä. Tiedän ikäisiäni jotka saavat seuraa halutessaan ikäisistään sekä nuoremmistaankin.

• Minulla on hyvin miellyttävänoloinen mies tässä ihan naapurissa, puhuu sopivasti säästä, ajatus on raiteillaan, on solakka, kuntoilee luomuliikkuen ja vaikuttaa säntilliseltä, mutta ei liian pikkutarkalta ja ääni on miellyttävä. Luulenpa, että joku nainen tulisi hyvinkin onnelliseksi hänenlaisensa kanssa elämää jakaen. Itse en ole viellä silläsilmällä asteella, mutta hyvä on havaita että ihan normaaleja ihmisiäkin maailma on täynnään.

• Hitto samassa paketissa kaikki :D Pie nyt vähän kuitenkin vipinää ,jos vaikka se sillläsilmällä aste saapuukin elämääsi taas;)))

• Irkka kirjoitti:

Hitto samassa paketissa kaikki :D Pie nyt vähän kuitenkin vipinää ,jos vaikka se sillläsilmällä aste saapuukin elämääsi taas;)))

..... kohtalonherrat vaikuttaa miun elämässä niin, että patarasta vaan on katsella välimatkan päästä ja unohtaa omat vipinät ennen kuin pääsevät ees aluilleen ... oikotieille jos lähtee niin suossahan sitä huomaa olevansa kun ei ole siipiä.

• g_j kirjoitti:

..... kohtalonherrat vaikuttaa miun elämässä niin, että patarasta vaan on katsella välimatkan päästä ja unohtaa omat vipinät ennen kuin pääsevät ees aluilleen ... oikotieille jos lähtee niin suossahan sitä huomaa olevansa kun ei ole siipiä.

...viisaita viestit. Siipiä ootellessa .....

• poikakani -57
        Irkka kirjoitti:

Hitto samassa paketissa kaikki :D Pie nyt vähän kuitenkin vipinää ,jos vaikka se sillläsilmällä aste saapuukin elämääsi taas;)))

Ne on miehiä varten, ne maksulliset tuherot.
        Ei pelota, eikä siksi että olisivat terveysriskejä.

Kyseinen poikakani on ilmeisesti kipee, kun seksi haluttoman näyttelijän
        kanssa ei anna mitään, eli nautinto vaatii naisen rehellistä halua, nautintoa ja tykkäämistä.
        Eikä mitään kännisen yhden yön tykkäämistä, vaan perinteistä, vanhaa kunnon
        tykkäämistä, kuten silloin ennen 35 vuotta sitten.

Kyseinen pätkä poikakani on jo vaipunut synkkyyteen, kun ei enää kiinnosta
        känni, eikä tanssi ole koskaan toiminut, eli ei edes voi saada naista kun ei
        käy piireissä.
        Kun vielä lukee naisten vaatimustasoja, pitkistä ja tummista, riskeistä ja
        vahvoista miehistä, pessimismi valtaa kukkakepin.

Onko koolla väliä ? Seuraavaan naisen haku ilmoitukseen poikakanikin
        laittaa vaatimuksiin, "oltava sormelle pinkee, mielummin siro pienirintainen,
        kuin rinnat riippuvat."

Vitsi, vitsi, todellisuudessa poikakanille kelpaa ihan tavallinen missityyppinen
        nainen, kunhan on vaan pätkä, ei pitkä.

• poikakani -57 kirjoitti:

Ne on miehiä varten, ne maksulliset tuherot.
        Ei pelota, eikä siksi että olisivat terveysriskejä.

Kyseinen poikakani on ilmeisesti kipee, kun seksi haluttoman näyttelijän
        kanssa ei anna mitään, eli nautinto vaatii naisen rehellistä halua, nautintoa ja tykkäämistä.
        Eikä mitään kännisen yhden yön tykkäämistä, vaan perinteistä, vanhaa kunnon
        tykkäämistä, kuten silloin ennen 35 vuotta sitten.

Kyseinen pätkä poikakani on jo vaipunut synkkyyteen, kun ei enää kiinnosta
        känni, eikä tanssi ole koskaan toiminut, eli ei edes voi saada naista kun ei
        käy piireissä.
        Kun vielä lukee naisten vaatimustasoja, pitkistä ja tummista, riskeistä ja
        vahvoista miehistä, pessimismi valtaa kukkakepin.

Onko koolla väliä ? Seuraavaan naisen haku ilmoitukseen poikakanikin
        laittaa vaatimuksiin, "oltava sormelle pinkee, mielummin siro pienirintainen,
        kuin rinnat riippuvat."

Vitsi, vitsi, todellisuudessa poikakanille kelpaa ihan tavallinen missityyppinen
        nainen, kunhan on vaan pätkä, ei pitkä.

Heh, Lajitoveri? Ihan asialliset vaatimuksetkin...

• Juuri nyt heitä voi löytää hiihtämästä. Oliko tämä asiaton viesti????? Tottahan se on. Minulle ainakin heittävät muutaman sanakin ohi mennessään.

• Tuossa huoltoasemassa oli ideaa :)) siellä näkyy meilläkin hengailevan ukkoja (enimmäkseen) silloin ja tällöin. Mitä jos laitat hameen päälle, valtaat nurkkapöydän kahvin kanssa ja lueskelisit näyttävästi Emmanuellea.. vai tehoaisko tässä iässä enemmän se Tekniikan Maailma heille? Jalkapallo-uutiset?

• Hei kun keikuskelen

Pitäisiköhän ehdottaa kaikille vapaina oleville ihmisille, että tälläisivät hmmmm.... vaikkapa takin kaulukseen pienen Merkin, valkoinen pieni pyöryläinen. Sitten olisikin helppoa pikkusen katsettaan kääntää ja vilkuttaa klink-klink-iskun silmäluomellaan.:)

Nyt kun mitään merkkejä ei missään näy, on peräti mahdotonta tietää, kuka yksin elelee. Suurin osa kun on kuitenkin avioliitossa. Minä en ainakaan alkaa vilkuilemaan vieraita miehiä missään kaupan nurkalla:)

Mikä ihme juttu siinä on, että jotain tanssiravintolaa pidetään jonakin kummallisena paikkana. Tai siis monet pitävät.
      Niin miehet kuin naisetkin elelevät omia arkipäiviään. Käyvät töissä ja mahdollisesti harrastavat mitä kukin harrastaakin. Ne on niitä hommia, joihin ei useinkaan sekoiteta mitään vilkuilujuttuja Siinä mielessä. Ei yritetäkään Iskeä.

Sitten kun on sillä tuulella, että pistetään vapaata kehiin ja mahdollisesti ajatellaan, että josko menis kattelemaan jotakin toista sinkkua, niin eikö sitä ole luonnollista mennä sellaiseen paikkaan, missä on oletettavaa, että sielä paikassa vilisee vapaina olevia tyyppejä.
      Tanssipaikassa tanssitaan ja pikkusen jutellaan ja jos tuntuu, että juttu luistaa, niin voihan sitä vaikka enemmänkin jutella tanssilattian syrjässä.

Erilaisia "kokoonpanoja" on ravintola pullollaan. Pariskuntia, jotka tykkää tanssahdella, porukoita jotka ovat tulleet keskenään rupattelemaan, sitten seassa niitä ei-seurustelevia, jotka mahdollisesti tahtovat tavata toisen "siinä mielessä".

Ei ole kummallista, jos joku yrittää ravintolassa "iskeä", se jotenkin sopii sinne. Ei ole myöskään kummallista kieläytyä "jatkotoimenpiteistä", kunhan sanoo, että on tullut vain pikkusen tuulettumaan tai omien kavereitten kanssa juttelemaan. Tai ei yksinkertaisesti ole sillä hetkellä "etsimässä" seuraa.
      Enemmän kummallista on (mielestäni), jos jossakin urheilusalissa ruvetaan oikein iskemään siinä mielessä. Yleisesti ottaen jokainen keskittyy siihen omaan peliinsä ja korkeintaan vaihtaa muutaman mukavan sanan, jossa ei ole mitään "sellaista".

Siispä ehdotan (tämän lyhyen puheeni jälkeen), että mene sinne, missä niitä vapaita on eniten.

• Kyllä Heikku olet oikeessa, että halutessaan löytää aina jotain. Onkohan tämä jokin aika ajoin toistuva provo?

• Hei kun keikuskelen
        PupuPuskasta kirjoitti:

Kyllä Heikku olet oikeessa, että halutessaan löytää aina jotain. Onkohan tämä jokin aika ajoin toistuva provo?

No pikkusen on kyllä semmonen hytinä takaraivos, että tämäkin aloitus on semmonen tosta-noin-vaan-keksitty.
        Toisaaltaan voihan olla toisinkin, kun ei voi tietää.
        Joskus oikein naurattaa, kun tulee kerta toisensa jälkeen sepostettua samanlaisia vastauksia. Hieman oon yrittänyt muuttaa sanajärjestystä, ettei ihan mene toistoksi:)

Mutta mitäpä siitä. Olokoot niin. Ruoka on valmistumassa uunissa, eikä täs nyt ole muutakaan örvehtimistä. Ihan kiva lepposasti lueskella muiden kommentteja.

• HankalaaON
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

No pikkusen on kyllä semmonen hytinä takaraivos, että tämäkin aloitus on semmonen tosta-noin-vaan-keksitty.
        Toisaaltaan voihan olla toisinkin, kun ei voi tietää.
        Joskus oikein naurattaa, kun tulee kerta toisensa jälkeen sepostettua samanlaisia vastauksia. Hieman oon yrittänyt muuttaa sanajärjestystä, ettei ihan mene toistoksi:)

Mutta mitäpä siitä. Olokoot niin. Ruoka on valmistumassa uunissa, eikä täs nyt ole muutakaan örvehtimistä. Ihan kiva lepposasti lueskella muiden kommentteja.

Provosoiduin kyllä Kednah:n aloituksesta, mutta totta joka sana. Ja ihan parisen viikkoa sitten olen tullut tälle palstalle, että te olette enemmän tuttuja keskenänne te toiset.

• Hei kun keikuskelen
        HankalaaON kirjoitti:

Provosoiduin kyllä Kednah:n aloituksesta, mutta totta joka sana. Ja ihan parisen viikkoa sitten olen tullut tälle palstalle, että te olette enemmän tuttuja keskenänne te toiset.

Jep, Ok. Terve tulemas palstalle:)

Väärin sitten meni mun takaraivon hytinät.
        Toisaaltaan mainitsin, että voi hyvinkin olla ihka aito aloitus. Kun ei tiedä aina satavarmasti.

Vastasin aloitukseesi ihan tosissani, että Tämän Tässä Täten Teille Tiedoksi Tällään:)

Aikanaan, kun palstalle tulin ja uskaltauduin jotakin kirjoittamaan, niin eiköhän tullut liuta kommenttia, että minä muka kirjoittelisin useilla puskilla. Suoraan sanoen en edes tiennyt, mitä se Puska-sana tarkoitti. Kauhiaa.

Onneksi ihanainen Koti-kiusattu (joka valitettavasti ei enää tällä palstalla kirjoittele) kirjoitti minulle sellaisen kommentin, että ei tarvitse välittää muiden sen kaltaisista kirjoitteluista.
        K/K otti sen huomioon, että Voi olla niin, että olen ihan uusi kirjoittaja, kuten silloin mainitsinkin.

• poikakani57
        PupuPuskasta kirjoitti:

Kyllä Heikku olet oikeessa, että halutessaan löytää aina jotain. Onkohan tämä jokin aika ajoin toistuva provo?

Kapakassa vapaa aamuun asti, sitten kiireesti kotiin perheen luo.

Kauemmin aikaa todella yksin kotona olleena, suutaan puhumiseen aukomatta,
        muuttaa ihmisen kummajaiseksi.
        En usko suureen suosioon kapakassa, erakoituminen karkoittaa älyköt.

Täällä oli idea, valkoisesta pyörylästä takin kauluksessa, tunnus yksinelämisestä.
        Itse alan merkkinä käyttämään eriparin jalka-asusteita, sukat, "kirkkokengät"
        ja ulkojalkineet. Koska mahtaa tulla ensimmäinen yksinelävä eripari vastaan.

Tiedä häntä, vaikka heti Sari Essayah:n numerointi reisulla trehvais eriparin.

• Hah, taitaa olla paha silmä se millä katsot. Ainakaan oma turhamainen silmäni ei peilistä tuommoista kuvaa tunnista.

Mutta mikäs tässä on itsekseen elellessä, ei se ainakaan minun hyvää tuultani ole häirinnyt. Ole sinäkin sinumpi itsesi kanssa niin alkaa äreiltä ukoilta herua mukavia sanoja...

• HankalaaON

Pääosin kommentit menivät sitten seksin puolelle, muutamaa lukuunottamatta.
      Onko sitten yhtikäs mitään elämää lähes kuusikymppisellä naisella, joka on ihan timmillä työelämässä mukana. Eli siedettävän oloinen, vyötärö löytyy, lantio on ja rinnatkin navan yläpuolella, mutta ei ihan ensimmäisenä ajattele maksullista tai maksutonta seksiä.
      Kyllä varmaan hengenheimolaisen kohdatessani pöllytän miehen niin, ettei hän hetikohta tiedä mikä oli, meni ja tuli.
      Mutta ihan ensimmäisenä en notku ikkunlaudalla pitseissä edes posteljoonia väijymässä, silläsilmällä.

• -..-,-.,-

Ikuna en ole pubeissa hytkyillyt, saati karaookkea huudellut.

Mutta, niin vain on muksaa, olla kanssa rakkaan, jo yli 30 vuotta, eikä suotta.

• L - L

Miehen silmät.

Yksinäiset ja kaksinaiset miehet katsevat aina "sellaisilla" silmillä.

Ikääntymisen myötä muutkin ukot laiskistunevat ja, jos tilaisuutta ei suoraan tyrkytetä, niin aktiviteetti jää "sillä silmällä" katseluksi jos kotona on yhteishenkinen kodin hengetär.

Yhteishenkinen hengetär takaa myös sen, että sillä silmällä katseva ukko katselee niin nuoria ja tasokkaita naisia että silmillä katselu jää yhteistä harrastusta koskevaksi, miellyttäväksi keskusteluksi.

• Tunnistin itseni. Joskus pönötän, toisinaan punotan, enkä heitä läppää markettien ovilla. Marketeissa en viihdy muutenkaan, eli ilme saattaa olla siellä meikäläisellä happaman oloinen. Jossain hyvässä pubissa jossa soi esim. blues, saattaa pönötys olla vähäisempää ja ilmekin löysempi monella muullakin, itseni lisäksi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe