Uskomatonta palvelua Rovaniemen K-Raudassa. Rakennusosastolta ei saanut mitään palvelua, roikuin siellä 45minuuttia, tiskin takan myyjät juorusivat ku vanhat akat. Sit sinne tuli joku tuttu ihan vaan käymään ja juttu jatkui hänen kans.
Päätin piruuttani odotella että milloin tultais kysymään, mutta kyllästyin ton 45minuutin jälkeen ja läksin hittoon koko myymälästä.
Laitoin palautteen myös kaupan omistajalle suoraan ! Siinä meni isot kaupat ohi suun ku ei köyhän raha kelvannut. Tai sit en ollut naama tuttu.
K-Raudan palvelutaso
42
2527
Vastaukset
- Lakkapää/Terra/jne
Tähän kun lisää korkeammat hinnat ja huonomman valikoiman(ainakin tietyiltä tuotealueilta), on yhtälö selvä=kannattee käydä muualla.
- ostavoimanen asiakas
k-raudan palvelu ?? tietääkö ne edes mitä sana tarkottaa !!! aivan samoin kävi mulle ,kun remppasin taloa kotipaikallani joku aika sitten...en ole missään saanut surkeampaa palvelua kuin rovaniemen k-raudassa ! olisin tarvinnut vähän neuvoja ja opastusta,mutta kohtaamani herra.joka oli joku itteensä kyllästyny myyjä (luulisin) mäyskytti purkkaa ja äksyili mulle ison mahansa takaa,siihen malliin,että käännyin kannoillani ja vaihdoin kauppaa!!onneksi,sain palvelua ja oikeat tarvikkeet. jos ostaa tavaraa tuhansien jopa kymmenien tuhansien eurojen edestä,luulis sen kauppaakin kiinnostavan !!! t.ounasjoki varresta.
- sandels on parasta
Kerro vielä päivä ja tarkka kellonaika, niin pomot tietävät ketkä ovat syypäitä. Kengänkuva takalistoon ja motivoitunutta väkeä tilalle!
- sun san
Mitä sie K-Rautaan menit,mene Kodin Terraan.Asiantuntevaa palavelua ja tavara löytyy käenkäänteessä,niin ja vielä saapi bonuksiakin.On leveät,siistit käytävät ja tavara hyllyssä ja jos ei ole ,se tilathan .Hyvää palvelua!!
- asiakas myös
nuille tartte päiviä ja aikoja ilimottaa...en näköjään ole ainoa ,jota ei asiakkaksi noteeratu ! täytyy jo päälliköidenki vuosien varrella asia todeta. mutta onko halua ja uskallusta puuttua...se on toinen asia.
- ANTINKAAPO
VOIHAN HELEVETTI!! KUKA IDIOOTTI PUHUU SUOMI24 SEINÄLLE?!!??! TÄYTYY KYLLÄ OLLA AIKA RAUKKAMAISTA JA OMA ELÄMÄ TYLSÄÄ..JA KUKA SEN TIETÄÄ,OVATKO HAUKKUJAT KENTIES NAAPURIKAUPASTA....:DDD NÄISTÄ EI KYLLÄ KANNATA VÄLITTÄÄ!! MONESTI OLEN ITSEKIN ASIAKKAANA HUOMANNUT,KÄRSIVÄLLISENÄ TOSIN,ETTÄ KUN ASIAKAS JOUTUU JONOTTAMAAN 10 MINUUTTIA,SE MUUTTUU HELPOSTI 60 MINUUTIKSI!!!! SIIS OMASTA MIELESTÄ!!!! HANKKIKAA ELÄMÄ,ARVAA ONKO KAUPPIAILLAKAAN KIINNOSTUSTA KUUNNELLA TÄMMÖSTÄ PASKAN JAUHANTAA...JA SINÄ AKKA SIINÄ ENSIMMÄISENÄ,OLISIT REIPPAASTI MENNYT VAAN TISKILLE KYSYMÄÄN APUA. JOS SEISOT SIELLÄ KAUEMPANA,NIIN OMAPA ON HÄPIÄSI. KATEELLISET NIIN HUUTAA. TÄMÄ PALSTA ON TEINIEN,EI AIKUISTEN KESKUSTELUPALSTA:DD TAI AINAKIN SE NÄIN MUUTTUI. JA KYLLÄHÄN SE SYYPÄÄ USEIN ON ASIAKKAISSA. ASIAKKAAT LUULEVAT OLEVANSA NIIN HERROJA KUN KAUPPAAN TULEVAT,SAMANLAISIA IHMISIA ME KAIKKI OLLAAN,SAMALLA TASOLLA. ETTÄ VOISI SITÄ YSTÄVÄLLISYYTTÄ MOLEMMISTA PÄISTÄ TULLA!!!!
- haavistoooo
tää palsta on kyllä niin hervoton,että saa nauraa silmät päästä,,,voi teitä pieniä parkoja,,katsokaa peiliin ja imekää **!
- mää oon täällä myös
En ole tossa puljussu asioinut sen jälkeen ku kaupunkiin tuli kilpailua !
On siellä sen verran surkeaa palvelua ! Eikä siellä todellakaan välitetä asiakkaista. Myyjä on se joka tulee muuten palvelua tarjoamaan, eikä asiakkaan tule metsästää palvelua jostain juorukerhosta.- Ajantasalla
Kyllä oletkin todellinen asiantuntija..... Lähes kahteen vuotteen et ole omien sanojesi mukaan edes käynyt ko. Liikkeessä. Ehkä voisit päivittää tietojasi ennen kuin esität mielipiteitä. Eikös esim. Lakkapäälle siirtynyt k raudan myyjiä, joten uusia parempia voipi nyt olla tilalla. Kaikki muuttuu. Jos olet tyytynyt siihen palveluun silloin, on ihan oikein siirtyä näiden myyjien perässä....
- Lopputili!!!
Tainnut läskimaha saada palautetta pomolta, hahhahhahhaaaa!!!!!
TOP TOP
Muisteleppas sääntöjä vähän. Paskanpuhumista voi harrastaa, jopa yrityksiä arvostella, jos mielestään on aihetta. Mutta keneenkään yksityiseen ihmiseen et kyllä sitä saa kohdistaa. Siinä olet käräjillä aika pian ja maksumieheksi joudut tuollaisesta nimittelystä, ihan varmasti.
- ent. myyjä
Niin just arvostella voi, mutta pitää osata käyttäytyä! Henkilökohtaisuuksien meneminen nimimerkin takaa on tosi ala-arvoista. Nimimerkki "Lopputili" oivallinen esimerkki tahdittomasta kirjoittelusta. Juuri sinunkaltaisesi pilaavat hyvätkin keskustelut! Jos on kanttia arvostella jopa ulkonäköä tee se edes omalla nimelläsi!
Kauppojen asiakaspalvelussa on usein kysymys myös huonosta tuuristakin. Kyllä kai ne myyjät pääoosin haluavat tehdä työnsä hyvin ja palvella asiakkaita ihan asiallisesti. Ei ne kahden myyjän keskustelut ole suinkaan aina juoruilua.
Ja niin monta mielipidettä kuin kirjoittaa.
Itse olen erinomaisen tyytyväinen K-rautaa, valikoimat erinomaiset, hintataso ok ja palveluakin olen saanut aina kun olen sitä tarvinnut! - t-kauppias
Kyllä minusta tuntuu, että ei kellään liikkeellä ole varaa pitää huonoa palvelua tarjoavaa myyjää. Tunematta tätä tapausta sen koommin, uskallan väittää, siinä olevan väärinymmärretyn puolin ja toisin.
Itsekin myyjänä työskentelvänä, on tapauksia joissa myyjällä on "talon sisäisiä töitä ja asioita" jotka sivusta varmaan näyttävät mitääntekemättömyydeltä. Myyjä on aika suojaton asiakkaan kritiikille ja ainakin syytön asiakkaan huonolle tuulelle..
Ei ole olemassa huonoja myyjiä, eikä huonoja asiakkaita. On vain henkilöitä työssänsä... - rak.mest.
Samaa mieltä ent. myyjän kanssa! Jos sosiaaliset taidot tuolla tasolla, voi vain katsoa peiliin, miksei oikein hommat luistaa - varmaan kenenkään - kanssa. Usein moitimme asiakaspalvelua ihan aiheesta, mutta nykyisin yhä useammin myös aiheetta.
Ja koska nyt sitten arvostellaan Roin rautakauppoja, voisinpa ammattilaisena sanoa itsekin mielipiteeni. Käyn tai asioin puhelimitse/sähköpostilla Roin rautakaupoissa väh. 3 krt/vko.
Lakkapäällä pari hyvää asiantuntijaa, muut harjotelijoita. Hintataso aluksi tosi alhainen, nykyisin kallein. Tavaraa huonosti paikalla ja taso ( etenkin puutavara) alarvoista.
Terra on kallis ja henkilökunnan kanssa sama ongelma kuin Lakkapäällä. Rakentajan ei kannata poiketa, varasto olematon.
K-rauta kaikesta moittimisesta huolimatta pitänyt pintansa.
Kavereita haastatellessa myös kuluttajilla samansuuntaiset käsitykset.
Että näin me immeiset ollaan ja nähdään asiat eri tavalla.
Mutta henkilökohtaisesta v...lusta olemme varmaan kaikki normaalit ihmiset samaa mieltä....hävettävää!!! - taavetti tapiolta
no joo siihen tämä meni taas v.....i ja nöyristelemiseksi. kerroin oman tapaukseni,olisi kai ollut parempi olla kirjottamatta. ajattellin herättää vain keskustelua,asiallista. sorry,palvelkaa niitä tuttujanne ja suur-ostajia niin paljon kun haluatte ,mie en siihen puljuun tule ikinä ja piste...
- sirpa sinetästä
ei sinua kukaan ois sinne enää halunnutkaan:DDDDDD
- saarenkylä
no nii,nythän se selkes miksi tämän aihen kirjottelut meni höpinäksi ja ilkeilyksi,p....... nakkeluksi !! jututhan tuli suunnalta mistä harvemmin älyllisiä juttuja kuulee.....
- Saneeraaja
Verratkaa nyt hyvät ihmiset vaikka ostosten palautusoikeuksia.
K-Raudassa tiskit täynnä ukaaseja siitä, että palautusoikeus on maksimissaan kaksi viikkoa ja sittenkin palautussummasta vähennetään parikymmentä prosenttia. Tiliasiakkailla hieman eri säännöt. Esimerkiksi Lakkapäälle voit kantaa ostamasi kaman takaisin vaikka puolen vuoden kuluttua ja saat koko kauppahinnan mukinoitta takaisin!
K-Raudassakin tuoreimmat myyjät osaavat jo asiakaspalvelun, mutta änkyröitäkin löytyy. Kilpailijoilla on kuitenkin kokonaisuutena ihan eri meininki.- Filemon 3
Lakkapään palvelu se p...stä on. Ei asiantuntemusta lainkaan Roissa. Kaikki, mitä tilattu, päin pe...tä. Ja turhaa moittia K-rautaa, aina kaikki toimitukset ovat olleet oikein.Ja rakentajana sanon näin. kannattaa katsoa, mistä tavarat tulevat. Asiantuntemus puuttuu, uusi liike, mutta kaikki toimitukset ja tilaukset menivät pers...lleen. Niin, repikää siitä, mutta kaupan ohi kuljen. Oli niin paljon vastonkäymisiä, ja niistä piti vielä maksaa... Hävetkää
- Palautusoikeudesta
Useimpien kauppojen kuiteissa lukee "palautusoikeus 14päivää, ei koske ale-tuotteita". onhan toki myös liikkeitä joilla on erikäytäntö, kuten mainitsit saneeraaja. K-Raudan käytännön. 80% hyvitys, jos haluaa palautuksen rahana ja 100%sti jos ottaa summan edestä tavaraa. Kuittihan asiakkaalla pitää myös aina olla mukana.
Muistuttaisin myös ettei yleistä palautusoikeutta edes ole olemassa. Tätä kutsutaan vapaaehtoiseksi palveluksi, jossa liike voi itse määritellä palautusehdot. - palauttanut minäkin
Palautusoikeudesta kirjoitti:
Useimpien kauppojen kuiteissa lukee "palautusoikeus 14päivää, ei koske ale-tuotteita". onhan toki myös liikkeitä joilla on erikäytäntö, kuten mainitsit saneeraaja. K-Raudan käytännön. 80% hyvitys, jos haluaa palautuksen rahana ja 100%sti jos ottaa summan edestä tavaraa. Kuittihan asiakkaalla pitää myös aina olla mukana.
Muistuttaisin myös ettei yleistä palautusoikeutta edes ole olemassa. Tätä kutsutaan vapaaehtoiseksi palveluksi, jossa liike voi itse määritellä palautusehdot.Jep juuri näin palautusoikeudesta! Liikkeellä ei ole mitään velvollisuutta ottaa tavaraa takaisin, ellei siinä ole virhettä. Virhe ei ole se, että tavara ei ollut sellainen kuin kuvitteli tai ei muuten vain asiakas muutti mieltään. Jos tavara on virheellinen saa asiakas esim. saman tuotteen tilalle.
Monet liikkeet ottavat myyntikuntoiset tavarat takaisin tuon 14 vrk:n sisällä. Se on kaikki palvelua eikä todellakaan mitään must-juttua.
Jos liikkeessä on näkyvillä millä ehdoilla tavaran voi palauttaa, on se mun mielestä ihan suoraselkäistä toimintaa. Asiakas tietää ostaessaan ehdot.....On se vain kumma, että kaikesta löydetään moitittavaa! Vähän tyylillä teet näin tai noin aina teet väärin, kun mollata halutaan.
ja mitä tulee LP:n palautusoikeuteen ei muuten pelitä noin. Koinpa itse sen 2 viikkoa sitten.... Joten pysykää nyt edes totuudessa! Olisin odottanut, että sielläkin olisi ollut näkyvillä palautusehdot. Nyt tuli ihan puskista, mutta en moiti, omaa tyhmyyttäni oli, kun en ottanut asioista selvää! - Juippi
"Kantaa takaisin puolen vuoden kuluttua ja kauppahinta takaisin".......ja höpö höpö!!
- Kodin remontoija
Lauantaina tuntui että sitä takamusta ei K-Raudan raksapuolen myyjät saa tuolista irti sitten vaikka miten pyytäis.
Aina näytettiin sormella että tuolla olis sitä ja tuolla tuota. Eikö sitä oikeasti voi lähteä näyttämään ???!!!?!?!?!
Uskomatonta hommaa koko soopa ! - Normi-päivä
- Natsi
K-raudan hommat pebasta. Sodiksessa kukaan myyjä ei tule kysymään mitä sais olla.Jos kämpässä isompi remppa ja tili aukastu remppasediile jotta voivat tavaraa hakea tarpeen mukaan niin bonuksia ei saa vaikka laskun maksaa x 1 /vko.
Myyjien vaihtuvuus huippuluokkaa....mieluummin ajan Roihin ja kamat peräkärryyn. - Remppailija
Uudehkona paikkakuntalaisena voin sanoa, että maalipuolella K-raudasta löytyy paras palvelu verrattuna Terraan ja Lakkapäähän, se on pysynyt samantasoisena kolmisen vuotta mitä noita kauppoja olen kierrellyt. Varastopalvelu K-raudassa on huippua, samoin kassojen ystävällisyys ja yymmärtäminen, ettei kaikkea voi käsittää. Lakkapäällä kassat ehkä hieman ylimielisiä, Terrassa kuten Prismassakin, vain töissä ja silleen.
Työkalupuoli K-raudassa nykyisin tökkii... Lakkapäällä jostain syystä nykyisin toimii (henkilö vaihtoi taloa) Terrasta en edes lähtisi hakemaan.
Rakennuspuolella on K-raudassa yksi laiskahko mutta pari todella ammattitaitoista ja palveluhenkistä kaveria. LVI-puolelta löytyy tietotaitoa ja palveluhalukkuutta erityisen hienosti.
Terra on kallein, Lakkapää toiseksi kallein, ellei osaa tinkiä ja kerro, että kilpailija tarjosi halvemmalla ;) K-raudan sopimushinnat oli edulliset, enää en ole sopimusasiakkaana näköjään, joten hintataso suunnilleen samaa kuin Lakkapäällä ilman tinkimistä.
Tyhmänä saa seistä jokaisessa rautakaupassa ja odottaa palvelua, jos ei tajua mennä jonottelemaan sinne palvelutoskille. Sitä varten ne on olemassa ja apua opastusta saa kun kertoo että ei itse osaa löytää :)
K-ketjun bonushomma kusee verrattuna Terraan, jossa on jopa 5%, mutta lähtöhinnat on edullisempia.
Kaikkien kannattaa panostaa palveluun ja pitää hinat samalla tasolla niin pysyy kaikki kartalla jatkossakin. Uudet tuli tietenkin kylälle pienellä tappiolla mainetta hakemaan, mutta nyt on hinnat melkolailla samat kaikissa.
Edelleen ostelen jokaisesta mutta isommat satsit kuljetettuna tilaan K-raudasta.
Lakkapäällä kuljetuspuoli toimii paremmin ja hinnat edullisempia, kokonaispalvelu K-raudassa edelleen toiminut mukavammin.
Terra sukeltaa, K-rauta ja Lakkapää melkolailla tasoissa - Yrityskösanerauukaup
Ei sieltä mitään palvelua saa, enkä suosittele anakaan tiliasikkaaksi alkamaan. Menee enne uo miehelle ennekun huomatkaan jo pikkupiikki, siitä ei voida edes soittaa-
- 3D
Kaikesta ei saa Bonusta, juuri jos olet tiliasiakas. Silloin jää Bonukset ja Pisteet saamatta.
Terrasta ei saa 3D kuvia eikä suunnitelmia paperille. Valikoima kylläkin selkeä. - jäppinen
heittäkää jo pois....mie valitin ja halusin keskustella palvelusta,nyt meni aivan mainostamiseksi ... kuka kehuu ketäkin,herättelin juttua siittä PALVELUSTA,en hinta tasoista .
- Reiska00
Terrassa ja K-raudassa myyjät puikkii karkuun hyllyjen taa osaamattomuutensa takia,Erityisesti nämä nuoret naismyyjät ei kerta kaikkiaan bonjaa näitä rautakaupan/rauta-sisustuskaupan juttuja,kyllä tietämys verhoista,tyynyistä on kohillaan ja tapetteja osataan plärätä asiakkaan kanssa,mutta meeppä kysymään jotain esim.yksittäistä rakennustavaraa tms.ei tuu mitään.joskus eivät edes tiedä mistäpäin taloa mikin tavara löytyy tai mikä hinta.Miksi ihmeessä noita pidetään talossa väenvängällä ja ei etsitä osaavaa porukkaa?!
Rautakauppaan pitää olla alan tuntemusta,jonkinlainen kouluttautuminen alaan,asiakkaat kaikkoaa jos myyjällä ei ole muuta tarjottavaa kuin sievä hymy..
Kaikenkaikkiaan myyjä olipa se sitten nainen tai mies ei voi sanoo,että ootappa tai en tiedä. - rrrautaterrrrra
- .
Reiska on hyvä kertoo miten kenestäkään voi tulla rautakaupan ammattilainen jos ei sitä ensin opettele? Ja eikö se ole parempi, että hakee kokeneemman myyjän jos ei itse ole varma, näin oppii itsekin eikä kerro asiakkaalle väärää tietoa?
Onko tullut mieleen ettei 20v kokemusta omaavaa työntekijää ole edes niin helppo löytää?
Terrasta saa sisustussuunnitelmia paperille, ei ehkä laatoituksesta ihan täydellisiä. - style
Ja nykyään voi tehdä näppärästi sisustussuunitelman netissä . www.bettermonday.info
ei tarvitse odotella palvelua. - nuori ja osaamaton
Voi herttilei Reiska. Mie olen työtön 21 v nuori ja haluaisin rautakauppaan töihin. Mutta tuon sun kirjotuken jälkeen en taida uskaltaa edes hakea. Mistä hitosta saat kokemusta, jollet voi edes mennä harjoittelemaan. Ja kun pääset harjoittelemaan, niin yhdessä yössäkö oot ammattilainen.
Eikös nuo kaupat ole nykyisin jo aika erikoistuneita. On sisustus ja rakennuspuolta erikseen. Ei kai kukaan ainakaan heti pysty hallitsemaan koko tavaramäärää. Taidat olla aika avuton itse, että menet esim. tapettiosaston myyjältä kysyyn yksittäistä rakennustarviketta ja vielä odotat, että tämä tietäs hinnakin siltä seisomalta.
Vähän voi käyttää järkeä asiakaskin. Ja missään ei todellakaan ole harjoitusleirejä, joista pääsee sitte töihin, kun on valmis. Joo, että vain osaavaa porukkaa, mistäs se osaaminen tulee. Sun kaltaisesi aiheuttavat sen, että nuoret kokemattomat ei saa ikinä töitä.- .
Rohkeesti vain harjottelemaan ensin, siitä se ura sitten aukeaa :)
- ymmärrystä
Niinpä, kylläpä kaikki yritykset ottaisivat valmiita miehiä ja naisia, joilla väh. 10 vuoden kokemus alalta. Tai ainakin minä ottaisin, jos yrittäjä olisin. Mutta Reiskapa voi kertoa varmaan noille kaupoille. mistä sellaisia löytää.
Minusta on ihan ok, jos myyjä tunnustaa, ettei vielä tunne jotain asiaa. Parempi niin kuin että olis osaavinaan.
Pikkusen armeliaisuutta ja inhimillisyyttä pitää löytää meistä asiakkaistakin. Ihmisiä me ollaan kaikki ja varmasti jokainen haluaisi osata kaiken ja palvella Reiskaakin ihan joka asiassa.
Meneppäs Reiska kysyyn siltä 20 vuotta alalla olleelta raksa-asiantuntijalta tapetin ominaisuuksia ja hintaa. Mahtaako tulla niinkuin apteekin hyllyltä. Kaikki kun eivät osaa kaikkea, eikä tarttekkaan. Sinun kantsii käydä vain pienissä liikkeissä, joissa valikoimat suppeat, silloin saat varmaan toivomaasi palvelua. Mutta todennäköisesti valitat silloin valikoimien pienuudesta ja hintatasosta.
Nuoria vain harjoittelemaan. He ovat tulevaisuuden osaajia ja Reiskat saavat vain hyväksyä asian ja opetella käyttäytymään kannustavasti. - Muualta noutanut
K-Raudassa on aina ollut niin, että itse siellä täytyy aktiivisesti toimia.
Juoruavien myyjien keskustelut voi keskeyttää katsomalla suoraan silmiin ja sanomalla "Oletko täällä töissä palvelemassa asiakkaita, vai juoruamassa" ja pyytää vastausta kysymykseen.
Jos jää odottamaan palvelua, siellä saa kyllä odottaa aivan turhaan. Sama on ulkovaraston kanssa. - jonpetterstenild
Melkoista koiran hommaa tuo myyjän työ, en lähtis moiseen hommaan ikinä. Jos apua tarvii, niin miksei sitä voi kysyä. Ei kukaan ihminen oikeasti jaksa päivästä toiseen käyttäytyä kuin papukaija ja kysyä joka ihmiseltä samaa asiaa. Jos mä tarvin apua, niin sitä myös pyydän, ei ole todellakaan niin iso kynnys. Ehkä se motivaatiokin kasvais jos noille raukoille maksettaisiin kunnon palkkaa, mutta moista ei varmaan Keskolla ja Arinalla tarvitse toivoa.
- myyjä no 111
Oot oikeassa, se on välillä koiranhommaa! Itse olen myykä ja tiedän, kuinka ilkeitä asiakkaat voivat olla. Asiakas aina oikeassa, ei aina pidä paikkaansa. Asiakkaat vaativat mahdottomia ja jos ei onnistu, on myyjä kauhea ja liike surkea. Ja kun ei voi oikeasti ruveta tinkaamaankaan.
Asiakkaat odottavat, että hinta on halpa ja myyjä heti valmiina palvelemaan. Minäkin ymmärrän, että jollakin se meidänkin palkka maksetaan. Etelässä rautakauppa, jossa hinnat edulliset! miten? Henkilökuntaa ei ole, asiakas itse lastaa ja hakee kaiken ulkoakin ja kassa vain käy tarkastamassa. Valikoima suppea, vain kiertävimmät tuotteet. Eli jos haluatte palvelua, älkää nurisko hinnoista. Ja älkää taas vääntäkö tästäkn paskaa, esimerkki on ääripäästä.
Mites se palvelu ruokakaupassa. Jos joku on niin ääliö, että seuraa kellon kas, milloin huomataan, niin teeppä se sama ruokakaupassa. Siihen vain seisomaan keksi- ja hillohyllyn välimaastoon. Eväät kannattaa ottaa mukaan ja arautua siihen, koko päivä menee.
Kyllä miekin palkkaa ottasin tuplasti enemmän tai vaikka 100 x. Eiköhän ne kuiten
päätetä pitkälti tuolla etelän isoissa pöydissä. Tänä päivänä pitää olla tyytyväinen,
että saa sen tilin joka kuukausi. Parempi pienempi, varma palkka kuin suuri epävarma! - jonpetterstenild
Ei niinkään se ilkeys ekana tuu mieleen vaan se, että lähdetään oikeasti ihan huvin vuoksi huonosti palkattujen ihmisten työpaikoille notkumaan ja sitten keskustelupalstoille itkemään, kun ne ei tule joka ihmiseltä kysymään papukaijan lailla samoja asioita. Täytyy olla elämän aika köyhää jos on aikaa tuollaiseen. Ite näen enemmän ahdistavana sen jos miljoona myyjää on peräjälkeen kysymässä, mitä mä tartten. Jos jotain apua tartten niin käyn kysymässä, nykyään on onneks Internet, mikä helpottaa perehtymistä aiheeseen ennen kuin lähtee hakeen.
Hyvä "laiskat" myyjät, jatkakaa samaan malliin! Ei huonosti maksaville pomoille kannata antaa enemmän työpanosta kuin ne ansaitsevat. Eli kaikki Arinalaiset ja Keskolaiset; minun puolesta saatte vaikka sen koko 6-7,5-tuntisen nojailla ja jutella keskenänne, ei teidän pomot oikeesti muunlaista työpanosta voi vaatia. - myyjä 222
Kylläpä se vain on niin, että jos kauppa ei kannata niin kyllä myyjät ensimmäisenä lähtevät. Joten kyllä me myyjät parhaamme teemme ja näin pyrimme turvaamaan oman ja kaverin työpaikan.
Mun palkka ei ison iso ole, mutta hyvin on riittänyt ja joka kuu olen sen päivälleen oikeaan aikaan saanut.
Tuo edellinen kirjoittaja on vähän säälittävä. Taitaa olla katkera työtön, kun voi noin kirjoitella. Itse olen toisen mainitsemasi yhtiön palveluksessa ja ihan tyytyväinen. Siisti sisätyö, jossa luontaisetuja ja kohtuullinen palkka!
Toivottavasti minusta ei koskaan tule noin katkeroitunutta kuin jonpetterstenid on! Ainoastaan ensimmäisessä kappaleessa järkeä mukana! - jonpetterstenild
En oo katkera, enkä ole työtönkään. Myyjän työhön en kuitenkaan lähtis ikinä, senkään takia, että tulotaso tippuis aikamoisesti nykyisestä. ;) "Katkeruus" kumpuaa lähinnä myötätunnosta noiden ketjujen (etenkin Arinan) työntekijöitä kohtaan; palkat on alakanttiin ja muutenkin kohtelu ylemmiltä tahoilta on kuullun perusteella välillä aika törkeää. Ja nää ei tosiaan oo pelkkiä kuulopuheita, vaan tulee ihan entisten työntekijöiden, tuttuvien, suusta. Kummasti suut aukeaa kun työsuhde päättyy...
Muutenkin tämä "asiakaspalvelutyön" luonne on nykyään sellaista nuoleskelua, että aika lailla saa ylpeytensä niellä, että tuohon suostuu. Mulle riittäis myyjältä, että on tarpeen tullen valmis antaan vinkkejä ja kaupan synnyttyä osaa periä rahat. Henkilökohtaisesta hygieniasta osaan pitää huolen itsekin.
Mitä järkeä on antaa 110 prosenttia työnantajalle, jolta et saa 110 prosenttista kohtelua takaisin? En minä ainakaan antaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614