James Hirvisaaren (ps) Facebook-kommentti hätkähdytti sunnuntai-iltana. Perussuomalaisten kansanedustaja kommentoi profiilissaan Ylen vaaliennustetta, jonka mukaan toiselle kierrokselle Sauli Niinistön (kok) kanssa pääsisi vihreiden Pekka Haavisto.
Hirvisaari kommentoi ennustetta näin:
En olisi ikinä uskonut, että joskus äänestäisin vihreää homoa, mutta siltä se ainakin nyt näyttää. :)
Nyt kaikki Haavistoa äänestämään!
80
299
Vastaukset
- koominen tilanne
Kumpi on parempi - rutto vai kolera? :D
- SUOMI MAAILMALLA
NYT ON SIIS AIKA VALITA KUMMAN KAHDESTA HUONOSTA VAIHTOEHDOSTA
VALITSETTE TASAVALLAN JOHTOON
PENNINPIHISTÄJÄ NIINISTÖN VAI
VIHREÄ H-MIES HAAVISTON
VALINTA ON SINUN !!! - Näin hajoaa rintama:
SUOMI MAAILMALLA kirjoitti:
VIHREÄ H-MIES HAAVISTON
VALINTA ON SINUN !!!Hirvisaari aikoo äänestää Haavistoa.
Halla-aho aikoo äänestää Niinistöä.
Vaalien ensimmäisellä kierroksella hajosivat perussuomalaisten äänet.
Vaalien toisella kierroksella hajoavat halla-aholaiset. - PS INFO
SUOMI MAAILMALLA kirjoitti:
VIHREÄ H-MIES HAAVISTON
VALINTA ON SINUN !!!Soinin ääni
23.1.2012, Timo Soini, ploki.
Vaalitaistelu saa aina ihmiset suunniltaan.
Järkevätkin ihmiset menettävät järkensä, tunne ottaa ylivallan.
Nyt on juuri se aika, jolloin molemmat puolet pistävät liikkeelle
huhun, että se Soini on tätä mieltä tai tulkitsevat asioita mielensä
mukaan. Tämä pätee myös toimittajiin.
Julkisuudessa tulkitaan Soinin sanomisia milloin mitenkin. Ei kannata
tulkita, koska tulkinta voi olla väärä. En ole kummankaan
tukijoukoissa.
Sanon suoraan, kun se Soini ääni kiinnostaa:
1. Äänestän toista finalistia, koska en ole tyhjän äänestäjä.
2. Kerron kumpaa äänestin klo 20.00 vaalipäivänä, jos joku sitä minulta
kysyy.
3. Finalistit ovat samalla viivalla harkinnan suhteen. Toisen mielestä
harkitsen Niinistön äänestämistä, toisen mielestä Haaviston
äänestämistä. Kumpikin on yhtä oikeassa. Minua ei voi laskea
kumpaankaan leiriin.
4. En ohjaa omia äänestäjiäni mihinkään suuntaan. Jokainen saa vapaasti
valita, niin kuin Perussuomalaiset aina itse vapaasti harkitsevat.
5. Olen toisella kierroksella yksi äänestäjä ? en sen vähempää tai
enempää.
6. Perussuomalaiset kansanedustajat, vaikuttajat ja äänestäjät voivat
minun puolestani vapaasti ottaa kantaa kenen puolesta haluavat.
7. Moni äänestäjäni jättää myös äänestämättä, ymmärrän sen yhtenä
kannanottona muiden joukossa.
- moraalinen rappio
Osoittaa vain sen millaisia kaappohomoja persut ovat.
- ruuttamopopersu
Rupareikä persuilla aina mielessä? Soinihan on jo vuosia käynyt kiihkeää p...se kampanjaa kautta maan.
- Persua mölinää
Rasistien persujohtaja ei päässyt lävitse alkukarsinnoista. Hirvisaari joutuu jälleen persujen tapaan kumileimasimeksi. Muut antavat persuille vaihtoehdot, joista valita.
Persut joutuvat äänestämään joko EU mies Niiniistöä, homo Haavistoa tai olemaan pelkästään puskassa mölisemässä. Tietenkin persujen on helpompi toimia, kun muut antavat hyvät vaihtoehdot valmiiksi.- kummastuttaa,,,
Jos Perussuomalaiset nyt äänestävät näitä EU "miehiä" niin turhaa se on jatkossa vastustaa EU-ta, antaa mennä vaan.
Itse p.suomalaisia äänestäneenä en aio äänestää Niinistöä enkä Haavistoa.
Mikä onkaan pelinhenki? - SUOMEN MAINE
kummastuttaa,,, kirjoitti:
Jos Perussuomalaiset nyt äänestävät näitä EU "miehiä" niin turhaa se on jatkossa vastustaa EU-ta, antaa mennä vaan.
Mikä onkaan pelinhenki?SIIS AIOT TUKEA HAAVISTOA, OLEMALLA ÄÄNESTÄMÄTTÄ
- Syyttäkää itseänne!
SUOMEN MAINE kirjoitti:
SIIS AIOT TUKEA HAAVISTOA, OLEMALLA ÄÄNESTÄMÄTTÄ
Äänestämällä Soinia Väyrysen sijasta perussuomalaiset pudottivat toiselta kierrokselta EU-kriittisen Väyrysen. Sitä saa mitä tilaa. Nyt ei ole enää vaihtoehtoja.
- muutosten tuulet
kummastuttaa,,, kirjoitti:
Mikä onkaan pelinhenki?Pannaan hulinaksi ja äänestetään Niinistöä kun kerran näin meni.
- äääni Niinistölle
SUOMEN MAINE kirjoitti:
SIIS AIOT TUKEA HAAVISTOA, OLEMALLA ÄÄNESTÄMÄTTÄ
En tue Haavistoa. Olen lähdössä ennakkoon äänestämään Niinistöä. Homo ei edustava presidenttinä.
- superperus
Haloo? Haavisto presidentiksi nyt - kun hän on saanut Suomen naurettavaan valoon, syöksyy meidän sankarimme Timo Soini pelastamaan tämän maan TOSIJYTKYLLÄ! Malttia, hyvät kansalaiset!
- Tulosta syntyi!
Pekka Haaviston kamppanjapäällikkä Teuvo Hakkarainen on tehnyt hyvää työtä!
- faktaa..............
Itse jään pois! En äänestä kumpaakaan..............
- EI HAAVISTOLLE !
sanoo Hirvisaari.
Ei mene toisella kierroksella ääni homolle !
Jumala antaa homoille tuomion sanassaan. 3.Moos.18. Siveellisyyssäädöksiä. Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: 22. ÄLÄ MAKAA MIEHENPUOLEN KANSSA, NIINKUIN NAISEN KANSSA MAATAAN, SE ON KAUHISTUS JUMALALLE.- Älä valehtele!
Valehteleleminen on syntiä. Älä kerro Hirvisaaren nimissä sellaista mitä hän ei ole sanonut. Hirvisaari on sanonut äänestävänsä Haavistoa.
"..James Hirvisaari
Törkyfoorumilla on kirjoitettu useita kymmeniä viestejä monien muidenkin poliitikkojen kuin minun nimissäni..."
Rikollista toimintaa tuollainen!
EHDOTON EI NIINISTÖLLE - SIIS HAAVISTO! - EI HAAVISTOLLE
Älä valehtele! kirjoitti:
Valehteleleminen on syntiä. Älä kerro Hirvisaaren nimissä sellaista mitä hän ei ole sanonut. Hirvisaari on sanonut äänestävänsä Haavistoa.
"..James Hirvisaari
Törkyfoorumilla on kirjoitettu useita kymmeniä viestejä monien muidenkin poliitikkojen kuin minun nimissäni..."
EHDOTON EI NIINISTÖLLE - SIIS HAAVISTO!Vastasin nimimerkille "sanoo Hirvisaari" Olisi pitänyt panna eteen vastine, olisi ollut selvempi
- äänestäkäämme oikein
Kyllä Jumala on viisas. Ihminen vain on niin äärettömän tyhmä.
Myöskin eitä tulee täältä Haavistolle EI. - SIIS NIINISTÖ !
Älä valehtele! kirjoitti:
"..James Hirvisaari
EHDOTON EI NIINISTÖLLE - SIIS HAAVISTO!Ehdoton kyllä Niinistölle. EHDOTON EI HAAVISTOLLE !
- EI HAAVISTOLLE !
Vastine nimimerkille "sanoo Hirvisaari".
Ei mene toisella kierroksella ääni homolle !
Jumala antaa homoille tuomion sanassaan. 3. Moos.18. Siveellisyyssäädöksiä. Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: 22. ÄLÄ MAKAA MIEHENPUOLEN KANSSA, NIINKUIN NAISEN KANSSA MAATAAN, SE ON KAUHISTUS JUMALALLE.
Oikaisin alun, että ei tule väärin käsityksiä. - homous este äänelle
SIIS NIINISTÖ ! kirjoitti:
Ehdoton kyllä Niinistölle. EHDOTON EI HAAVISTOLLE !
Eka kerralla äänestin Väyrystä. Tulin juuri äänestämästä, äänestin Niinistöä, jonoa oli vaalipaikalla.
Keskustellessani muutaman kanssa he olivat Niinistön kannalla tällä toisella kierroksella. Haavistolle eivät halunneet ääntänsä antaa hänen homoutensa vuoksi, siis homous tuli monelle esteeksi - Eeli
Vanha Testamentti Mooseksineen on juutalaisten pyhä kirja.
Uusi Testamentti on kristitylle Vanhaa Testamenttia tärkeämpi kirja.
Jeesuksella oli uusi sanoma: "Älkää tuomitko ettei teitä tuomita" ja "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi". Eeli kirjoitti:
Jeesuksella oli uusi sanoma: "Älkää tuomitko ettei teitä tuomita" ja "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi".Vastine Eelille
Kumpaanko Testamenttiin uskoi Keminmaan Presidenttiehdokas Paavo Väyrynen, joka uskoi evoluutioon, eli kehitysoppiin, ja hävisi vaalit.
Keminmaan kivikirkossa lepää lihallisena muumiona Jumalan mies, joka sanoi eläessään, jos minun sanani on totta niin minun lihani ei mätäne, eikä ole mädäntynyt ainakaan kahteen vuosisataan.
Ainoastaan Sari Essaja muisti vanhan maalaisliiton vaalijulisteen sisällön "Koti, uskonto, Isänmaa ja Raamattu" ovat ainoat todelliset perusteet, jonka pohjalle yhteiskuntaa voidaan rakentaa.
Sauli niinistö uskoi jonkinlaiseen jumalaan. Perussuomalainen Soini uskoi Roomalaiskatolisena Paaviin, eli Lutherin pitämään antikristukseen, eikä hänkään oikeaan Jeesukseen nimeltä mainittuna.
Haavisto ja Niinistö ovat yhtä lähellä toisiaan, kuin Perussuomalaisten ja Keskustalaisten olisi pitänyt olla lähellä toisiaan ja puolustaa toistensa näkemyksiä, mutta kenenkä rekeen Soini latoikaan vastustajan kiviä levitellen käsiään.
Jumalattomuudella ei maata rakenneta, vaikka kuinka rakastettaisiin jumalattomia arvoja. Niille arvoille Paavo Väyrynenkin kompastui kun häneltä kysyttiin pyytäisikö hän Jumalan siunausta Uuden Vuoden puheessaan kansalleen.
Arvokeskustelu liittyi tasa-arvoon, jota Raamattu ei tunne sanallakaan, sillä vallanalaisuus on Jumalan säätämä järjestys. Paavalin mukaan pelastukseen nähden Kristuksessa kaikki löytyvät samalta tasolta ottaessaan vastaan totuuden Kristuksessa.
Nämä valintojen tärkeimmät kohteet ja arvot eivät ole niitä arvoja joita Presidentti ehdokkaat ovat pitäneet itsensä arvoa korkeimpana arvona, ja maa saa Presidentin, jonka he ovat ansainneet.
Perussuomalaisten ja Keskustan tulisi vaihtaa nimensä vastaamaan yhteistä maaseudun nimittäjää yhdellä nimellä ja olla yhtä.- matkailija . .
ylifariseus_1 kirjoitti:
Vastine Eelille
Kumpaanko Testamenttiin uskoi Keminmaan Presidenttiehdokas Paavo Väyrynen, joka uskoi evoluutioon, eli kehitysoppiin, ja hävisi vaalit.
Keminmaan kivikirkossa lepää lihallisena muumiona Jumalan mies, joka sanoi eläessään, jos minun sanani on totta niin minun lihani ei mätäne, eikä ole mädäntynyt ainakaan kahteen vuosisataan.
Ainoastaan Sari Essaja muisti vanhan maalaisliiton vaalijulisteen sisällön "Koti, uskonto, Isänmaa ja Raamattu" ovat ainoat todelliset perusteet, jonka pohjalle yhteiskuntaa voidaan rakentaa.
Sauli niinistö uskoi jonkinlaiseen jumalaan. Perussuomalainen Soini uskoi Roomalaiskatolisena Paaviin, eli Lutherin pitämään antikristukseen, eikä hänkään oikeaan Jeesukseen nimeltä mainittuna.
Haavisto ja Niinistö ovat yhtä lähellä toisiaan, kuin Perussuomalaisten ja Keskustalaisten olisi pitänyt olla lähellä toisiaan ja puolustaa toistensa näkemyksiä, mutta kenenkä rekeen Soini latoikaan vastustajan kiviä levitellen käsiään.
Jumalattomuudella ei maata rakenneta, vaikka kuinka rakastettaisiin jumalattomia arvoja. Niille arvoille Paavo Väyrynenkin kompastui kun häneltä kysyttiin pyytäisikö hän Jumalan siunausta Uuden Vuoden puheessaan kansalleen.
Arvokeskustelu liittyi tasa-arvoon, jota Raamattu ei tunne sanallakaan, sillä vallanalaisuus on Jumalan säätämä järjestys. Paavalin mukaan pelastukseen nähden Kristuksessa kaikki löytyvät samalta tasolta ottaessaan vastaan totuuden Kristuksessa.
Nämä valintojen tärkeimmät kohteet ja arvot eivät ole niitä arvoja joita Presidentti ehdokkaat ovat pitäneet itsensä arvoa korkeimpana arvona, ja maa saa Presidentin, jonka he ovat ansainneet.
Perussuomalaisten ja Keskustan tulisi vaihtaa nimensä vastaamaan yhteistä maaseudun nimittäjää yhdellä nimellä ja olla yhtä.Keminmaan Vanhan kirkon kuuluisuus perustuu paljolti Luterilaiseen pappiin, Nikolaus Rungiukseen, joka toimi 30-vuotisen sodan aikana Kemin kirkkoherrana. Nikolaus Rungius kuoli vuonna 1629 ja hänet haudattiin kirkon kuoriin lattian alle, niinkuin monet nuutkin hänen aikalaisensa.
Rungiuksen lahoamaton ruumis on edelleenkin nähtävänä kirkon tiloissa.
Rungiuksen tiedetään sanoneen: Jos minun sanani eivät ole tosia, niin ruumiini mätänee, mutta jos ne ovat tosia, niin se ei mätäne.
Nikolaus Rungiuksen julistuksen totuuden voi käydä toteamassa Pyhän Mikaelin kirkossa Kemijoen törmällä.
Ristiin rastiin Suomea kierrellyt matkailija. - ? ? ?..
Eeli kirjoitti:
Jeesuksella oli uusi sanoma: "Älkää tuomitko ettei teitä tuomita" ja "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi".Missä oli Uudenliiton kristittyjen korkea-arvoisten papistojen rakkaus lähimmäisiin pimeällä keskiajalla, sillä heidän toimeksiannosta surmautettiin ja kidutettiin noin 50 miljoonaa eritavalla ajattelevaa kristittyä ?
- oikein meni !
homous este äänelle kirjoitti:
Eka kerralla äänestin Väyrystä. Tulin juuri äänestämästä, äänestin Niinistöä, jonoa oli vaalipaikalla.
Keskustellessani muutaman kanssa he olivat Niinistön kannalla tällä toisella kierroksella. Haavistolle eivät halunneet ääntänsä antaa hänen homoutensa vuoksi, siis homous tuli monelle esteeksiHURRAA HURRAA HURRAA NIINISTÖN SELVÄ VOITTO. Onnitteluni Presidentti Niinistölle ja hänen puolisolleen Jennille. Haluan toivottaa heille Jumalan siunausta vaativassa tehtävässään.
- Soini vihjaa
EI NIINISTÖÄ PRESIDENTIKSI!
Suomeksi sanottuna se tarkoittaa:
ÄÄNESTÄKÄÄMME HAAVISTOA!- OIKAISU
SONI SANOI JUURI TÄNÄ AAMUNA YLE RADIOSSA ETTÄ HÄN EI SUOSITA KUMPAAKAAN
ÄÄNESTÄJILLÄ ON VAPAUS VALITA
JOTEN ÄLÄ VÄÄRISTELE SOININ PUHEITA - perussuomalainen....
Nimimerkki Soini vihjaa.
Antaa vaan vihjata, mutta emme haavistoa äänestä ! - Hiljainen suositus
OIKAISU kirjoitti:
SONI SANOI JUURI TÄNÄ AAMUNA YLE RADIOSSA ETTÄ HÄN EI SUOSITA KUMPAAKAAN
ÄÄNESTÄJILLÄ ON VAPAUS VALITA
JOTEN ÄLÄ VÄÄRISTELE SOININ PUHEITATuo on Soinin "virallinen" mielipide. Ei hän teietenkään lähde suoraa suositusta antamaan. Hän kuitenkin kehuu vain Haavistoa - Niinistöä ei edes mainitse. Siitä voi vetää erään johtopäätöksen...
- Enemmistö..
perussuomalainen.... kirjoitti:
Nimimerkki Soini vihjaa.
Antaa vaan vihjata, mutta emme haavistoa äänestä !äänestää takuuulla Haavistoa. Se on myös puheenjohtajan hiljainen suositus.
- yhninfk
Enemmistö.. kirjoitti:
äänestää takuuulla Haavistoa. Se on myös puheenjohtajan hiljainen suositus.
enemmistö ei tod. äänestä mitään haavistoja! Sale menee ehdottomasti kirkkaasti kärkeen kärkeen! Muistakaa paljonko hän sai pelkästään ensimmäisellä kierroksella ääniä!
- Kokoomus kiittää
Hiljainen suositus kirjoitti:
Tuo on Soinin "virallinen" mielipide. Ei hän teietenkään lähde suoraa suositusta antamaan. Hän kuitenkin kehuu vain Haavistoa - Niinistöä ei edes mainitse. Siitä voi vetää erään johtopäätöksen...
Soini on jo auttanut Niinistöä tarpeeksi pudottamalla toiselta kierrokselta Väyrysen, joka olisi ollut ainoa mahdollinen uhka Niinistölle.
- Kokoomus kiittää
yhninfk kirjoitti:
enemmistö ei tod. äänestä mitään haavistoja! Sale menee ehdottomasti kirkkaasti kärkeen kärkeen! Muistakaa paljonko hän sai pelkästään ensimmäisellä kierroksella ääniä!
Toisesta kierroksesta tulee läpihuutojuttu, kiitos Soinin, joka vei Väyryseltä ratkaisevat äänet, ne joilla Väyrynen olisi päihittänyt Haaviston.
Hiljainen suositus kirjoitti:
Tuo on Soinin "virallinen" mielipide. Ei hän teietenkään lähde suoraa suositusta antamaan. Hän kuitenkin kehuu vain Haavistoa - Niinistöä ei edes mainitse. Siitä voi vetää erään johtopäätöksen...
Soinin ääni
tukijoukoissa.
kysyy.
kumpaankaan leiriin.
enempää.
kannanottona muiden joukossa.- ei homoille !
Kokoomus kiittää kirjoitti:
Soini on jo auttanut Niinistöä tarpeeksi pudottamalla toiselta kierrokselta Väyrysen, joka olisi ollut ainoa mahdollinen uhka Niinistölle.
Äänestän Niinistöä.
Homo pariskunta ei edustava maailmalla ! - KIEROILLAAN NY SITTE
Toisesta kierroksesta tulee läpihuutojuttu, kiitos Soinin, joka vei Väyryseltä ratkaisevat äänet, ne joilla Väyrynen olisi päihittänyt Haaviston.
HUOM! MYÖS ERÄÄT NIINISTÖN KANNATTAJAT OVAT ÄÄNESTÄNEET 1. KIERROKSELLA HAAVISTOA! VÄYRYSTÄ VASTAAN. NIINPÄ NYT TULEE KOSTO: ÄÄNESTÄN HAAVISTOA! NIINISTÖÄ VASTAAN. EN VIITSI EDES AJATELLA, MITKÄ VAALIT NYT OIKEASTI ON - PÄÄASIA ETTÄ ÄÄNESTÄN!
- kyykkyyn kyykkyyn
KIEROILLAAN NY SITTE kirjoitti:
HUOM! MYÖS ERÄÄT NIINISTÖN KANNATTAJAT OVAT ÄÄNESTÄNEET 1. KIERROKSELLA HAAVISTOA! VÄYRYSTÄ VASTAAN. NIINPÄ NYT TULEE KOSTO: ÄÄNESTÄN HAAVISTOA! NIINISTÖÄ VASTAAN. EN VIITSI EDES AJATELLA, MITKÄ VAALIT NYT OIKEASTI ON - PÄÄASIA ETTÄ ÄÄNESTÄN!
Haaviston äänestäjät pannaan kyykkyyn äänestämällä Niinistöä !
- Haavisto_persu
Enemmistö.. kirjoitti:
äänestää takuuulla Haavistoa. Se on myös puheenjohtajan hiljainen suositus.
Itse saan valita ketä äänestän.Se on Haavisto, äänestin jo ekakerralla ettei vaan Väyrynen pääse.
- Harmittaa !!
Totta Soini vei Väyryseltä ratkaisevat äänet. Itse äänestin Väyrystä eka kierroksella.
HARMITTAA !
Nyt ei ole muita vaihtoehtoja kuin Niinistö. - Viiva ei ole protest
KIEROILLAAN NY SITTE kirjoitti:
Viiva ei ole protesti, Niinistön pudottaminen on.
Älä ole tollo. - mummeli...
ei homoille ! kirjoitti:
Äänestän Niinistöä.
Homo pariskunta ei edustava maailmalla !Olisi noloa jos Suomineito saisi kuulla homottelua naapurimailta 6 vuotta. Emmehän me tätä halua ?
- pah!
justers kirjoitti:
Soinin ääni
tukijoukoissa.
kysyy.
kumpaankaan leiriin.
enempää.
kannanottona muiden joukossa.Monet ajattelevat, että presidentin valtaoikeuksissa on ”valuvika”. Siis että pressalla on liian vähän valtaa.
Väitän että asia on päinvastoin.
Poikani Jaakko, jonka äänestyskäyttäymisestä en tiedä mitään, totesi tuossa muutama tunti sitten, että valuvika on siinä että eduskuntavaaleihin mennään sammmutetuin lyhdyin – ja se nimenomaan heikentää parlamentarismia. Rampauttaa sen.
Meillä Suomessa eduskuntavaalien äänestäjä ei koskaan tiedä mihin hänen äänensä lopulta vaikuttaa. Millaista hallitusta hän äänestää. Esimerkisi Ruotsissa viime vaaleissa oli etukäteen selvillä mihin ääni menee, minkälaista hallitusta (blokkia) äänestäjä äänestää. Mutta meillä monet äänestivät perussuomalaisia jotka saivat vaalivoiton ja luikersivat kauniisti parlamentaarisesta vastuustaan. Parlamentarisimi ei siis toimi, Suomessa. Muualla paremmin.
Sanon, että valuvika on parlamentarismin käytännössä, ei presidentin valtaoikeuksissa.
- Ja jos ette voi...
Jos omatuntonne tai muu estää teitä äänestämästä Haavistoa, jääkää kotiin.
(Jääkää kotiin)- ei homoa pressaks
Ei jäädä kotiin haavisto pudotetaan pois. Äänestämään jo keskiviikkona.
- Kokoomus kiittää
ei homoa pressaks kirjoitti:
Ei jäädä kotiin haavisto pudotetaan pois. Äänestämään jo keskiviikkona.
Soinilla ja Haavistolla on kummallakin ollut käyttönsä. Kaikki menee kokoomuksen laskelmien mukaan. Niinistöläisiä naurattaa!
- kenttäläinen...
Entisenä perussuomalaisena äänesti ja äänestän jatkossakin Haavistoa. En ole puoluetukimiljonääri, siksi en voi äänestää suurenrahan edustajaa.
- suuri raha
Vastine kenttäläiselle.
Protestina äänestän NIINISTÖÄ. Homo ei käy pressaksi.
- fiimncty
Niinistöä äänestämään!
Tässä hieman tietoa haavistosta! http://ollipusa.puheenvuoro.uusisuomi.fi/94860-missä-ovat-presidenttiehdokas-haaviston-näytöt - NIINISTÖ PRESSA
Kaksivaihtoehtoa, joten äänestän Niinistöä. Homoa en missään tapauksessa.
- Niinistö paree
Molemmat ne on eu-miehiä, mutta toinen pojan kanssa maailmalle lähdös, niin mistä siellä kirjoitetaan joka ikinen kerta kun nää lähtee valtiovierailulle?? Ei enää kehtaa suomalaiseksi itteänsä maailmalla sanoa!
Kapteeni vai sivari puolustusvoimien johtoon?
Tumma mies vai tiedotuspäällikkö Pressan puolisoksi edustushommiin?- Huh, huh
Siis kampaajapoika Equarodista vai tiedotuspäällikkö Suomesta? Pressahan niitä töitä tekee, mutta kyllä se on selvä, että media uutisoisi tätä puolisoa ekassa vaihtoehossa joka maailman aviisissa, olis se semmonen globaali jytky. Pitäis muuttaa kirjat Ambomaahan siinä vaiheessa... ;D
- äänestämään
Kyllä Niinistö parempi vaihtoehto kuin homo, joten ääni Niinistölle.
- Vaikea valinta
Kumpanako Haavistoa tituleerattaisiin: Hyvää päivää Herra Presidentti vai Hyvää päivää Rouva Presidentti?
- Tykki
Niinistö on pätevämpi, siksi hän.
- ei vihreää
Nyt kaikki Niinistöä äänestämään Huomenna se tapahtuu.
- väri ryvettynyt
Vihreä väri näyttää tällä hetkellä mustalta, eikä taida enää koskaan vihreältä näyttää.
- Ruotsilla töissä
Kokomustaruskealta ja tuoksuu pahalle?
- joopa joo
Jos ja kun meillä on vain Kehäkolmosen etelänpuoleiselle väelle sopivat presidenttiehdokkaat --> pitäkää presidenttinne. Irrotetaan muu Suomi omaksi valtiokseen. Eikä tänne sitten teitä enää kaivata.
- erinlainenihminen
miksi ihmisten pitää syrjiä ihmisiä seksuaalisuudensa takia? miksei jokainen suomalainen voisi miettiä siltä kantilta, jos haavisto ei olisikaan homo, kumpaa silloin äänestäisin. Minun mielestäni tässä on tärkeää nyt Suomen hyvinvointi tulevalle 6 vuodelle, miettikää siis tarkkaan kumpaa haluatte äänestää, kummalla on paremmat ehdotukset ja teot etu sijalla. Itse äänestäisin Haavistoa, sille nuoret ovat tärkeä osa hyvinvointivaltiota ja hän on nähnyt maailmaa eri näkökulmista. En halua olla yksi niistä ihmisistä jotka ovat niin rasismeja, ettei seksuaalisuudensa takia voi auttaa paremman ehdokkaan pääsyä presidentiksi. miettikää siis todella tarkkaan, tässä on suomi kyseessä, ei päättömät mielipiteet homoudesta! Suomi siis kyseessä ei homous!!!
- 69
Tässä nyt ei edes ole kysymys suomalaisten mielipiteistä seksuaalisen suuntauksen suhteen, vaan enemmänkin ulkomaalaisten. Aivan naurettavaa kuvitella, että ulkomailla oltaisiin valtiomiestasolla yhtään sen suvaitsevaisempia kuin täällä. Homppelipresidenttipari ei tiedä kuin ongelmia valtiovierailuilla ja saa meidät vain naurunalaisiksi.
Presidentti ei suomen hyvinvointia muutenkaan ratkaise. Presidentin pitää olla arvokas ja edustava, muut hoitavat oikeat työt ja Haavistollekin työtä riittää. - Perus Suomalainen
Vastine nimimerkille "erinlainen ihminen"
Mitä KORKEIN HERRA tähän sanoo. . . 3.Moos.18. Siveellisyyssäädöksiä. ja HERRA PUHUI Moosekselle sanoen: jae 22. Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, SE ON KAUHISTUS.
Kysynkin onko vihreille jäänyt Raamattu pölyttymään kirjahyllyyn ?
- Arvokeskustelu
Jenni on hieman piikamaisessa roolissa, kaikki pyörii puolueen kuvioissa ja työkään ei enää ole itsellistä vaan aarvostus tulee miehen kautta. Antoniolla sentään on oma elämäkin ja hän saa jatkossakin olla inhimillinen.
- Tötterö täynnä
YÄÄK - vihreää homoa
ei ole pakko äänestää. - Politrukki82
Tuolla ytimekäs kannanotto vihreään politiikkaan:
http://medianvahtikoira.blogspot.com/2012/01/vihrea-manifesti.html - Ulkopolitiikkaa
Hyvä avaaja!
Haaviston meriitit ulkopolitiikassa ovat kiinnostavia.
Ulkopolitiikka-lehti pyysi viime vuoden maaliskuun lopulla neljääkymmentä suomalaista asiantuntijaa nimeämään ja listaamaan 10–20 tärkeintä suomalaista kansainvälistä vaikuttajaa politiikassa ja talouselämässä.
Heillä tuli olla työnsä tai verkostojensa kautta poikkeuksellista vaikutusvaltaa maailmalla.
Pekka Haavisto sijoittui tässä vertailussa sijalle 5, korkeammalle kuin istuva tasavallan presidentti.
Sauli Niinistö ei 26 enemmän kuin yhden maininnan keränneen vaikuttajan joukkoon mahtunut lainkaan.
Listan ykkönen, presidentti Martti Ahtisaari on nimennyt Pekka Haaviston ”seuraajakseen” ja kertonut mm., että YK:n pääsihteeri Ban-Ki Moon pyysi häntä esittelemään Haaviston tälle. (http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/66195-han-on-ahtisaaren-valinta-”seuraajakseen”)
Haaviston kokemus kansainvälisistä tehtävistä onkin omaa luokkaansa: hän johti YK:n ympäristöohjelman UNEP:n tutkimusryhmiä mm. Kosovossa, Afganistanissa, Irakissa, Liberiassa, Palestiinassa ja Sudanissa, vastasi YK:n köyhdytettyä uraania koskevista kenttätutkimuksista Kosovossa, Montenegrossa, Serbiassa ja Bosnia-Hertzegovinassa, toimi UNEP:n edustajana selvittämässä Romaniassa Baia Maren kaivosonnettomuutta, Euroopan unionin erityisedustajana Sudanissa ja Darfurissa 2005–2007, YK:n erityisasiantuntijana Darfurin rauhanprosessissa 2007 ja ulkoministerin erityisedustajana Afrikan kriiseissä 2009 lähtien edelleen.
Näihin tehtäviin hänet on nimetty ensisijaisesti asiantuntemuksensa, ei poliittisen taustansa vuoksi. Vihreät on pienpuolue, jolla ei ole poliittista muskelia nimittää ihmisiä kansainvälisiin palkkiovirkoihin.
Niinistön kansainvälinen kokemus painottuu vahvasti pankkipuolelle: Hän on toiminut Euroopan investointipankin varapääjohtajana ja Euroopan jälleenrakennus- ja kehityspankin hallintoneuvoston puheenjohtajana ja itse pankin puheenjohtajana, sekä Kansainvälisen valuuttarahaston valuutta- ja rahoituskomitean jäsenenä. Yhtään väheksymättä tämän merkitystä, presidentin kansainväliset tehtävät ovat pääosin muualla kuin rahoitusmarkkinoiden toiminnan piirissä. - qvist...
vedä tumppuus ja pakene vuorille viherpiipertäjä hirvisaari moisine persuines, anna persutta haavistolle ja ole persu..
- Tarvitaan arvojohto
Suomen presidentin tehtäväkentäksi on nykypäivänä jäänyt lähinnä edustuksellisuus ja siksi ainoa kunniallinen valinta on valita presidentiksi Sauli Niinistö. On Haavistolla sitten mitä meriittejä tahansa kansainvälisissä tehtävissä, niin tässä presidentin tehtävässä ne jäävät toisarvoisiksi kun edustuksellisuudesta tulee hänen kohdallaan homouden takia vain maailmanlaajuista häpeää, joka korostuu varsinkin itsenäisyyspäivän vastaanotoilla. Olisi pöyristyttävää nähdä homopari vastaanottamassa juhlavieraita linnan vastaanotolla!
Jos Haavisto valittaisiin presidentiksi jonkin ihmeen vääristymän kautta, niin ainakin minä häpeäisin olla senjälkeen suomalainen. Haavisto ei sovi presidentiksi myöskään siksi, että on siviilipalvelusmies. Kuinka sellainen voisi olla maamme puolustusvoimien ylipäällikkö???- ennakkoon !
Olen juuri lähdössä äänestämään Niinistöä !
- Miettikäänyt
Niinistö maaseuden ykkösvalinta.
Vihreiden tavoite on vain asettaa normikansalaisille lisää ympäristöveroja sekä vaikeuttaa kansan köyhempien osien elämistä suomessa. Suomi on laaja maa ja elämää on muuallakin kuin pääkaupungissa.
Jos Haavisto olisi presidentti, hänellä olisi valta päättää joistakin virkamiesten nimityksistä. Tästä johtuen VALITKAA NIINISTÖ.
Kukaan maaseudun ihminen ei hyödy vihreiden politiikasta, joka on täysin kehäkolmen sisäpuolisien määräämää veron keruuta.
NYT järki käteen, valitseeko Helsinkiläiset meille presidentin vai me kaikki yhdessä.
Jokainen tyhjä äänestys tai äänestämättä jättäminen on ääni Haavistolle.
ÄÄNESTÄ NIINISTÖÄ - JÄRKI VALINTA- Niinistön puolella
Olen miettynyt ja valistanut ja kehoittanut äänestämään Niinistöä. Monet tapaamistani henkilöistä ovat Niinistön kannalla. Miksi Niinistön kannalla, koska heille olisi perin outoa, että Suomella olisi homo presidenttinä.
Emme valitse homoa Suomen Presidentiksi ! Äänestäjät älkää jättäkö äänestämättä. - mummeli
Niinistön puolella kirjoitti:
Olen miettynyt ja valistanut ja kehoittanut äänestämään Niinistöä. Monet tapaamistani henkilöistä ovat Niinistön kannalla. Miksi Niinistön kannalla, koska heille olisi perin outoa, että Suomella olisi homo presidenttinä.
Emme valitse homoa Suomen Presidentiksi ! Äänestäjät älkää jättäkö äänestämättä.Niinistö tyylikkäämpi Herrasmies.
- Kuntauudistus?
Tärkeintä torpata kokoomuksen nousu ennen syksyn kuntavaaleja.
Jo pelkkä tämän kysymyksen esiin nousun pelko on jo saanut paniikkia kokoomusleirissä, huomasitteko?
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/01/1483740/hs-jatkoselvitys-lykkaamassa-kuntauudistusta-yli-vaalien - dana29
Ääni Haavistolle on ääni vihreälle politiikalle ja mm. holtittomalle suvaitsevvuudelle, esim. maahanmuutto. Miettikää, kumpi herroista OIKEASTI on suomalaisuuden puolella....
- Niinkö?
Mies paloiteltiin ja keitettiin seksileikkien päätteeksi
Torstai 26.1.2012 klo 09.48 (päivitetty klo 10.19)
Saksassa on paljastunut kammottava paloittelumurha.
Ensihoitajat löysivät kadonneen miehen paloitellun ja osittain keitetyn ruumiin berliiniläisestä yksityisasunnosta, saksalainen BZ-lehti kertoi keskiviikkona. Syyttäjien mukaan mies oli murhattu "seksuaalisen nautinnon" vuoksi.
Uhri, 37-vuotias pankkiiri Carsten Srock työskenteli osa-aikaisesti homosaunassa nimeltä "Boiler". Uudenvuodenaattona hän oli työvuorossa baaritiskin takana ja lähti sen jälkeen Michael S. -nimisen miehen mukaan. Poliisin tutkijoiden mukaan he olivat sopineet harrastavansa seksileikkejä Michael S:n asunnossa Mariendorfissa.
Srock nosti ison summan rahaa pankkiautomaatista ja soitti miesystävälleen ilmoittaakseen, ettei ole tulossa kotiin sinä yönä. Seuraavana päivänä Srockin puhelin oli kiinni. Tammikuun 2. päivä miesystävä ilmoitti Srockin kadonneen.
Srockin kohtalo paljastui kuitenkin vasta, kun Michael S. soitti hätänumeroon epäonnistuneen itsemurhayrityksen jälkeen.
Ensihoitajat saapuivat asuntoon ja löysivät verilammikossa viruvan Michael S:n, mutta myös jotain paljon karmivampaa. He kutsuivat paikalle poliisit.
Carsten Srockin hirvittävä kohtalo oli selvinnyt. Michael S:n kaksiosta poliisit löysivät Srockin ruumiin, jonka raajat oli leikattu irti joko kirveellä tai isolla veitsellä. Irrotetut ruumiinosat oli kiedottu muovikasseihin ja muovikelmuun ja jätetty lojumaan pitkin asuntoa. Poliisit löysivät myös Srockin pään, joka oli osittain keitetty.
Michael S toimitettiin sairaalaan, missä hän BZ:n mukaan tunnusti murhan poliisille.
Ruumiinavaus paljasti myöhemmin, että miehet olivat harrastaneet seksiä vain vähän ennen murhaa. Uhrin tarkka kuolinaika ei kuitenkaan ole vielä tiedossa.
Järkyttävä tapaus on muistuttanut saksalaisia kannibaali Armin Meiwesistä, joka vuonna 2001 kastroi, murhasi ja söi verkossa tapaamansa miehen.
Lähde: The Local
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012012615127716_ul.shtml- Kauhistuttavaa oli
Hirveitä ihmisiä homot !
Ääni menee varmasti Niinistölle, se on varma se.
- yks vaan
En äänestä enää perussuomalaisia. Soinilla ei ole pelisilmää ja persuissa on liikaa homofobiootikkoja. Taidan äänestää jatkossa kepua. Nyt ääni menee Haavistolle. Vastustan kokoomuksen ylivaltaa.
Jos Jussi Niinistö valitaan puheenjohtajaksi, mietin uudestaan. Jussi Niinistössä on persujen tulevaisuus.- Koroljov
Minunkin mielestäni Perussuomalaisten on aika vaihtaa puheenjohtajaa. Timo Soini ei ole poliittinen rasite pelkästään omalle puolueellaan, vaan koko Suomelle. Hänen vaikutuksensa asioiden kehitykseen on kokonaan kielteinen.
- Hirvisaari lienee
tullut vihdoin kaapistaan ulos ja uskaltautuu nyt tunnustautumaan poikkeavaksi, vai sanotaanko sitä erillaisuudeksi vai miksi..... Kovanaama onkin vihertävä homppeli, joka on vain esittänyt jotain, mitä ei oikeasti ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796