MIKÄ LAKI JA MISSÄ MAASSA ?(Islam-Suomi)

mikä maa/laki

Toivommekin, että muslimit suojelevat ummaa eivätkä anna lapsiensa osallistua sellaisille islamin tunneille, joissa opettajana toimii ei-muslimi. He voivat viedä lapsensa esim. moskeijaan oppimaan islamia, joka antaa heille todistuksen opetuksesta koulua varten. Varmasti kun asiasta aletaan saada enemmän tietoa muslimien keskuudessa, alkavat kaikki moskeijat järjestää lapsille opetusta. Ja kun koulut huomaavat, että lapsia ei enää ilmaannu islamin tunneille (joissa opettajana toimii ei-muslimi), aletaan varmasti asiaa miettiä vakavammin myös opetusvirastossa jahallituksessa. Ja in sha Allah lakiin saadaan tätä kautta muutos.

Helsingin Muslimien Roihuvuoren moskeijalla järjestettäviin lasten ja nuorten islamin opetuksen korvaaviin opintoihin voi ilmoittautua jo nyt. Ilmoittakaa lapsienne ikä ja lukumäärä sekä merkintä "islamin korvaavat opinnot" lähettämällä sähköposti seuraavaan osoitteeseen:

info@helsinginmuslimit.com

7

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaa musut kertoo

Tähän on nyt Suomessa tultu !! Muslimit ilmoittavat mitä lakia milloinkin noudatetaan ja KANSA on HILJAA..

• Suomen Kukoistus:

Hienoa! Vihdoin saadaan kansanvalta. Ihmiset sanelevat mitä lakeja haluavat, ja halitus/eduskunta/lakivaliokunnat toteuttavat.

Tämähän on aitoa demokratiaa?

Taidan vaihtaa ateismista islamiin jotta saadaan harvain/rahavallalle loppu, ja suuryhtiöiden/pankkiirien loputtomalla lobbaukselle/kansallisomaisuuksien ryöstämisille.

Eikä se 14-vuotias vaimokaan hassumpi olisi tällaiselle 40-vuotiaalle alkoholisoituneelle?

• hassan-ahmet

14-vuotias vaimokaan.... niin vanha yli-ikäinen .....

• IsäntäON Suomalainen

Muslimismia ei pidä täällä sallia missään muodossa, jos he eivät opeta jälkikasvulleen, että maassa maan tavalla, tai ulos täältä koko konkkaronkka !

• hassan-ahmet

IsäntäON Suomalainen olet rassisti

• En olisi suuresti huolissani näistä pienistä terristinaluista, kun he oppivat koraanikouluissaan kokoamaan itsemurhapommeja, räjäyttelemällä sormiaan ja kavereitaa ja valmistuttuaan pystyvät tappamaan itsensä uhraamalla muutama tuhat ihmistä.

Samaan aikaan länsimaalaisissa kouluissa olevat oppivat, kemiaa, fysiikkaa ja matematiikka ja valmistauduttuaa menevät töihin erinäisiin aseteollisuuden yrityksiin, kehittämään pommeja, jotka pystyvät tuhomaan kokonaisia kaupunkeja ja tappamaan miljoonia ihmisiä, tuhansien kilometrien päästä niin kaukaa, etteivät räjähdyksen kuumat höyryt edes lämmitä heidän ihoaan. Ja tämän tehtyään he kehittävät vielä suurempia pommeja kun heidän muslimi-ikätoverinsta luut haalistuvat, jonkin viemärin perimmäisessä nurkassa.

• sekopäätouhua.

Kustannettinhan suomen veronmaksajien rahoilla muslimien uskontokirjakin. Lukekaapa huviksenne. Eipä taitaisi onnistua jehovalaisten tai adventistien tai paavo ruotsalaisten vaatimuksesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe