olevansa suomalainen tekstiteeveeltä just luin että haavistolle tulee tappouhkauksia mutta onhan se tosi asia että suomessa tehdään henkirikoksiakin tosi paljon maan kokoon nähden.
kohta ei kehtaa enää sanoo
88
319
Vastaukset
- tiina...
loka on lentänyt pressa vaalien toisella kierroksella sosiaalinen media pursuaa loukkauksia ja julkisesti kantansa ilmoittaneet julkisuuden henkilöt ja poliitikot ovat saaneet viharyöpyn niskaansa tää on aivan uskomatonta kyllä alkaa suomalainen olla sieltä ja syvältä.
- maarina1 ejk
Voi, että on tyhmää.Median syytä kaikki...
- tiina...
maarina1 ejk kirjoitti:
Voi, että on tyhmää.Median syytä kaikki...
nää kaikki keskustelupalstat ja naamakirjat kuuluu siihen sosiaaliseen mediaan ei oo median syytä vaan meidän kirjoittelijoiden jotka ylläpidetään näitä keskusteluja kyllähän se on huomattu jo täälläkin törkyä törkyn perään...
- Heli.L
tiina... kirjoitti:
nää kaikki keskustelupalstat ja naamakirjat kuuluu siihen sosiaaliseen mediaan ei oo median syytä vaan meidän kirjoittelijoiden jotka ylläpidetään näitä keskusteluja kyllähän se on huomattu jo täälläkin törkyä törkyn perään...
Montako avausta olet jo itse tehnyt liittyen Haavistoon ja homouteen?
Jos homouden kannattajat eivät pitäisi asiasta näin kovaa ääntä niin olisi paljon hiljaisempaa. - tiina...
Heli.L kirjoitti:
Jos homouden kannattajat eivät pitäisi asiasta näin kovaa ääntä niin olisi paljon hiljaisempaa.tää ei nyt liittyny millään tavalla homouteen itehän sää sen taas otit asiaks lopeta jo tää aloitus liittyi tappouhkauksiin pidä vaan huoli omista avauksistasi.
- Liian kovaa ääntä
Heli.L kirjoitti:
Jos homouden kannattajat eivät pitäisi asiasta näin kovaa ääntä niin olisi paljon hiljaisempaa.ja provosoivaa käytöstä pitävät homouden kannattajat. Tuntuu siltä, ettei Suomessa ole tällä hetkellä mitään muuta niin tärkeää kuin homojen oikeudet!!
Myös juuri siksi ihmisiä ärsyttää tällainen jatkuva vouhkaaminen - ja ihmiset ovat saaneet tarpeekseen jatkuvasta jankuttamisesta ja ajoittain erittäin provosoivasta homoystävällisten taholta.
Homouden pitäisi olla myös yksityisasia - pitäkää välillä se räyhkeä suunne kiinni!
Kohtuus kerjätessäkin - sen kun tajuaisitte ja antaisitte ihmisille muutakin kuin jatkuvaa ulvontaa! - jocus*
Heli.L kirjoitti:
Jos homouden kannattajat eivät pitäisi asiasta näin kovaa ääntä niin olisi paljon hiljaisempaa.Varmaan olisikin. Palstalla vouhkaisivat vain homofobikot keskenään, eikä kukaan olisi eri mieltä. Aika äkkiä julistajat hiljenisivät, jos ei kukaan panisi hanttiin.
Kuulehan sie ystäväiseni.
Kuten olet huomannut, niin viimeaikoina on täällä sanansäilä säihkynyt.
Aikasti monella on ollut sanottavaa aikasti monelle, varsinkin heillä jotka ovat oikeassa. En vaan ole vielä keksinyt ketkä ovat oikeassa aikuisten oikeesti, koska suurin osa hölmöistäkin tuntuvat aikuisilta.
Taitavat kyllä olla Suomalaisia kaikki, sieltä ja syvältä, mistä Jussi aikanaan kaivoi. Kultaisen kotimaamme maaperästä, missä nuoret sankarit lepäävät kuunnellessaan Honkiemme huminaa.
Monta on mielipidettä:
Kannatan hinttiä.
Kannatan heteroa.
Kannatan ihmistä, kunhan hän on kunnolla.
Kannatan ihmistä, vaikka hän ei olisikaan kunnolla.
Ei muuta kunniaa...
Minäkin sain jokusen tappouhkauksen mutta erosimme onneksi ajoissa.
Minut on uhattu myös kuristaa reisien väliin jos en olisi siellä kunnolla.
Se on niin suloisen perisuomalaista tuo uho ja uhkailu, niin kirveellä kun ilmankin.
Joten annetaanko Suomalaisten olla ja nauretaan niille? (TikTak)
YH.- tiina...
jokainen on varmasti oikeassa mielestään omien mielipiteittensä kanssa mutta kyllä se on menny mun mielestä enemmän kun vähän yli siellä sun täällä se että sää oot saanu tappouhkauksen sillä ei oo mitään tekemistä niitten tappouhkausten kanssa mitä pressaehdokkaalle satelee elämää on ollu senkin jälkeen kun jussi maata kaivoi nuoria sankareita on tullu senkin jälkeen kun vanhat sankarit on haudattu mullan alle ei maailma pysähtyny syyskuuhun nelkyt neljä.
- tasapuolinen?
tiina... kirjoitti:
jokainen on varmasti oikeassa mielestään omien mielipiteittensä kanssa mutta kyllä se on menny mun mielestä enemmän kun vähän yli siellä sun täällä se että sää oot saanu tappouhkauksen sillä ei oo mitään tekemistä niitten tappouhkausten kanssa mitä pressaehdokkaalle satelee elämää on ollu senkin jälkeen kun jussi maata kaivoi nuoria sankareita on tullu senkin jälkeen kun vanhat sankarit on haudattu mullan alle ei maailma pysähtyny syyskuuhun nelkyt neljä.
Huolestuttaako sinua mys uhkaukset mitä satelee persuille?
- tiina...
tasapuolinen? kirjoitti:
en seuraa yleensä politiikkaa nyt vaan on pakko kun sitä tulee tuutin täydeltä tiedotusvälineestä ei voi sulkea silmiä ja korvia.
tiina... kirjoitti:
"tiina..."
Olihan se aikasti raaempaa kun lähin ihminen ilmaisee tarkoituksensa kuin se että joku epämääräisyys maailmalta olisi lähettänyt minulle saman uhkauksen.
So, so...nyt minusta tuntuu että olet harhautunut elämästä uskosi vuoksi :)
Ajattele nyt, kuinka paljon naisten tasa-arvovaatimuskin on saanut aikaan uhkauksia ja henkistä/fyysistä väkivaltaa, huumepiireissä tasa-arvovaatimus ja maksuhaluttomuus aiheuttaa ihan samaa.
Ja molemmissa piireissä joutuvat vapaaehtoisetsintäpartiot tuhlaamaan aikaansa. :)
Siinä käy siten kuten Karjalankannaksella, pieneen arkkuun mahtuva luukasa löytyy, se haudataan sitten itkuisin menoin, lukuunottamatta pientä irtisahattua palaa josta on analysoitu DNA.
Elämä ei koskaan ole pysähtynyt, ei edes pimeällä keskiajalla, silloinkin kehiteltiin haluttua uutta elämänmuotoa, onneksi kuitenkin sillekin kävi kuin Hitlerille, Vatikaani saatiin jonkinlaiseen kuriin.
Saamme sanoa että maailmamme on lätyskä, saamme sanoa että se pyörii, saamme sanoa että aurinko ja maailma pyörii maailmamme pillin mukaan.
Saamme myös sanoa ei se ihan niin mene.
Karmeankaameaa on ihmiselo ollut, on ja jatkuu seuraavissa numeroissa, eikö vain??
YH. :)- tiina...
hunksz kirjoitti:
"tiina..."
Olihan se aikasti raaempaa kun lähin ihminen ilmaisee tarkoituksensa kuin se että joku epämääräisyys maailmalta olisi lähettänyt minulle saman uhkauksen.
So, so...nyt minusta tuntuu että olet harhautunut elämästä uskosi vuoksi :)
Ajattele nyt, kuinka paljon naisten tasa-arvovaatimuskin on saanut aikaan uhkauksia ja henkistä/fyysistä väkivaltaa, huumepiireissä tasa-arvovaatimus ja maksuhaluttomuus aiheuttaa ihan samaa.
Ja molemmissa piireissä joutuvat vapaaehtoisetsintäpartiot tuhlaamaan aikaansa. :)
Siinä käy siten kuten Karjalankannaksella, pieneen arkkuun mahtuva luukasa löytyy, se haudataan sitten itkuisin menoin, lukuunottamatta pientä irtisahattua palaa josta on analysoitu DNA.
Elämä ei koskaan ole pysähtynyt, ei edes pimeällä keskiajalla, silloinkin kehiteltiin haluttua uutta elämänmuotoa, onneksi kuitenkin sillekin kävi kuin Hitlerille, Vatikaani saatiin jonkinlaiseen kuriin.
Saamme sanoa että maailmamme on lätyskä, saamme sanoa että se pyörii, saamme sanoa että aurinko ja maailma pyörii maailmamme pillin mukaan.
Saamme myös sanoa ei se ihan niin mene.
Karmeankaameaa on ihmiselo ollut, on ja jatkuu seuraavissa numeroissa, eikö vain??
YH. :)sää ja sun karjalankannas...
tiina... kirjoitti:
sää ja sun karjalankannas...
"tiina..."
...kannaksesi....
Hän laittaa sit edes jonkinlaisen hymiön naamastaan... :)
H.- saastana mitä ....
hunksz kirjoitti:
"tiina..."
...kannaksesi....
Hän laittaa sit edes jonkinlaisen hymiön naamastaan... :)
H.Tällä viestillä laitat tiinan mielipiteen roskiin ja vielä ilkeät alistaa hymiöä pyytämällä, idiootti.
saastana mitä .... kirjoitti:
Tällä viestillä laitat tiinan mielipiteen roskiin ja vielä ilkeät alistaa hymiöä pyytämällä, idiootti.
"saastana mitä ...."
Ihqupitkästi ja pitkästä ilosta, olen saanut nauttia Tiinan surkeasta kielenkäytöstä.
Ihan kaameista mielenliikkeistään ja kammottavasta asenteellisuudestaan.
Tuo hyllyv...ei ku hyllyissä viihtyvä sulottareni on ihminen joka ei minua ymmärrä, enkä minä aina häntä, mutta ihquvarmasti halataan jos niin lähelle toisiamme pääsemme.
Kuten rakastavaiset, niin myös sairaat sielut tunnistavat toisensa. :):)
Ja siinä ei kinkku ratkaise mitään, rasvainenkaan.
H.- jocus*
tasapuolinen? kirjoitti:
Ilman muuta kaikki uhkailut huolestuttavat, ja jos persuja uhkaillaan, se on minusta yhtä tuomittavaa. Homoudenko takia heitäkin uhkaillaan?
- sensuroiduthullut
sensuroituja sanoja ovat "pää" ja "rätti" myös eli tulee tähtiä tilalle jos yrität.
Ilmeisesti nykyään pitäisi sanoa "ihmisen aivoja sisältävä osa" ja "pyyheliina", sitten.- pyyheliinasentään
Eli SENKINi: "ihmisen aivoja sisältävä osa ja pyyheliina" sentään!
- Rättipää..
pyyheliinasentään kirjoitti:
Eli SENKINi: "ihmisen aivoja sisältävä osa ja pyyheliina" sentään!
Tää on koe.
- Aina ensiksi
Minkämaalaiseksi olet sitten päättänyt ryhtyä? Ruotsalaiseksi ehkä? Suoraan
sanoen en oikein ymmärrä tätä tapaasi tehdä aloituksia langanpäistä, jotka eivät oikein solmiudu yhteen. Naisen logiikka on kuulemma käsittämätöntä. Minun ja sinun logiikkasi eivät kohtaa, vaikka kaiketi olemme samaa sukupuolta, joten tässä tapauksessa väittämä on totta.
Jos Haavisto saa tappouhkauksia, tuskin sinun henkesi vaarassa on. Kun toistaiseksi olet suomalainen kaikesta huolimatta, lienet huomannut näin kunnioitettavaan vanhuuteen päässeenä,että kaikki mitä uhataan tehdä on eri asia kuin tehdä. Yleensä ne.jotka jotakin Suomessa tekevät, eivät kerro siitä etukäteen. Muuten meistä usiampi olisi naputtelemasa taivaallisia harppuja sen sijaan,että horisemme täällä.
Mistä syystä vanhaa naista sanotaan joskus vanhaksi harpuksi? Nimitys on kai tarkoitettu halventavaksi. Harppu on kuitenkin kaunis soitin ja kauniimpi soinniltaan kuin vaikka sähkökitara. Tosin on myönnettävä,että asia on kytköksissä siihen, kuka soittaa. Kaunista ja harpukasta päivää vaikka en ymmärrä,mikä on oikeastaan aiheesi paitsi se, että on tärkeää olla UNO.- tiina...
tää on sit mahdottoman kivaa tää piilo v....lu mutta mää en voi sille mitään ettet sää nää laittaa neulansilmään asioista voidaan olla eri mieltä mutta mikä saa sun mieles niin pisteliääksi kun nää mun aloituksen tää on just sitä törkyä toisista ei vaan oo mihinkään muuhun...
- tiina...
kirjoittaisit edes omalla nimmarillas etkä käyttäs toisten nimmareita mää en jauha mitään mää vaan totesin niinkun moni muukin totee täällä mutta ikävä kyllä suurin osa teistä kirjoittajista ei osaa mitään muuta kun haukkua toisia kirjoittajia mutta se taas ei oo mun ongelma.
- ?????????
tiina... kirjoitti:
kirjoittaisit edes omalla nimmarillas etkä käyttäs toisten nimmareita mää en jauha mitään mää vaan totesin niinkun moni muukin totee täällä mutta ikävä kyllä suurin osa teistä kirjoittajista ei osaa mitään muuta kun haukkua toisia kirjoittajia mutta se taas ei oo mun ongelma.
?????
Kuka täällä nyt haukkuu ?
Mitä ihmettä sä oikekin keuhkoot ? - kuka on oikea
????????? kirjoitti:
?????
Mitä ihmettä sä oikekin keuhkoot ?rekkaamatonta nikkiä on helppo käyttää hyväkseen.
- tiina...
????????? kirjoitti:
?????
Mitä ihmettä sä oikekin keuhkoot ?siitä nyt oli poistettu viesti välistä mutta saitpahan sääkin ärjähdettyä.
- kuka on oikea
tiina... kirjoitti:
siitä nyt oli poistettu viesti välistä mutta saitpahan sääkin ärjähdettyä.
Ärähdinkö??
- tiina...
kuka on oikea kirjoitti:
Ärähdinkö??
kysymysmerkkeilijä ärähti et sinä.
- vanhareetta
Zeetsus, ei jaksa niin pitkää henkee ottaa, että saisi kirjoituksesi luettua. Pisatutkimuksia ei vissiin ole tehty silloin, milloin olit kouluiässä ; /
- tiina...
kannattaa olla sit lukematta jos ei henki riitä voithan vaika tavata pisatutkimus on mulle ihan vieras sana eikä anna aihetta ruveta ettiin googlesta ja tiedoksi vaan ettei tää elämään kouluttautuminen lopu koskaan mutta hienoo pääsit sääkin vähän tökkäseen...
Tuota tuota..tarkoitatko että et siksi kehtaa sanoa olevasi Suomalainen noitten tappouhkauksien takia vai sen takia mitä Haavisto edustaa.
Kyllä minä kehtaan sanoa olevani tän maan kansalainen.
En ole nähnyt tilastoja missä sanottaisiin nykytilanteesta mikä on tapposuhde muihin maihin verrattuna.- tiina...
no just noitten tappouhkausten takia en määkään oo tilastoja nähny mutta kyllä niitä harvase päivä saa lukee lehdistä ja kuulee televiissiosta ja onhan tää suomi niin pieni maa.
tiina... kirjoitti:
no just noitten tappouhkausten takia en määkään oo tilastoja nähny mutta kyllä niitä harvase päivä saa lukee lehdistä ja kuulee televiissiosta ja onhan tää suomi niin pieni maa.
Minkälaisia tappouhkauksia Haavisto saa ja miksi hän saa niitä? Kysyn koska olen ulkona kuin lumiukko.
- suoma....
korpikirjailija kirjoitti:
Minkälaisia tappouhkauksia Haavisto saa ja miksi hän saa niitä? Kysyn koska olen ulkona kuin lumiukko.
TyypillistäTtiinan vouhotusta vaan.
- tiina...
korpikirjailija kirjoitti:
sulle jo varmaan vastattiinkin tekstiteeveellä oli että hän on joutunut antamaan poliisille selvitettäväksi tappouhkauksia joita hon on saanut satuin sitä tässä vahingossa ihmetteleen niin sain taas noi räksyttäjät perääni.
- Suora toiminta paras
tiina... kirjoitti:
sulle jo varmaan vastattiinkin tekstiteeveellä oli että hän on joutunut antamaan poliisille selvitettäväksi tappouhkauksia joita hon on saanut satuin sitä tässä vahingossa ihmetteleen niin sain taas noi räksyttäjät perääni.
Vaan eipä joutunut ulkomaanpelle, olikohan joku Hetemaj, syytteeseen kun uhkaili julkisesti persujen kansanedustajaa. Jos olisi tilanne ollut toisin päin, johan olisi medis pullistellut ja häkki heilahtanut. Tällaisia nämä uhkaukset Suomessa ovat.
- 14
Kohta ei viitsi sanoa olevansa Suomalainen ulkomaanmatkoilla.
Luulevat että kaikki ollaan homoja ja tullaan homoilemaan.Uteliaisuudestani johtuvissa, joskus kyseenalaisissa tilanteissa, vaikka homoilusta ei olekaan kyse, olen ilmoittautunut Estocolmosta kotoisin olevaksi sveduksi.
Antaa mennä naapurin piikkiin!- --------
Liekö kovinkin tarpeellinen ajatus, ottaen huomioon maailman yleisen tiedottomuuden maastamme, ja vielä vähemmän sen asukkaista.
Minimaamme olematon väkiluku taitaa useimmille olla täysi tuntematon sivu. -------- kirjoitti:
Liekö kovinkin tarpeellinen ajatus, ottaen huomioon maailman yleisen tiedottomuuden maastamme, ja vielä vähemmän sen asukkaista.
Minimaamme olematon väkiluku taitaa useimmille olla täysi tuntematon sivu.Kansallisuutta kysyttäessä lienee kohteliasta vastata?
- --------------
laiska-lasse kirjoitti:
Kansallisuutta kysyttäessä lienee kohteliasta vastata?
Enhän siihen ottanut kantaa, vaan siihen, jos kertoo olevansa Suomesta, on se useimmille, kuin ulkoavaruudesta.
Tai kuin aikoinaan eräs amerikkalainen juontaja piti venäläisinä suomalaisen yhtyeen jäseniä.
Niinhän Nokiaakin pidetään japanilaisena tuotteena. - tiina...
niinkö meinaat mää en kyllä tarkottanu tota mutta sää oot just niitä sen tyyppisiä jotka vois niitä tappouhkauksia lähettää joista tämän aloituksen tein.
-------------- kirjoitti:
Enhän siihen ottanut kantaa, vaan siihen, jos kertoo olevansa Suomesta, on se useimmille, kuin ulkoavaruudesta.
Tai kuin aikoinaan eräs amerikkalainen juontaja piti venäläisinä suomalaisen yhtyeen jäseniä.
Niinhän Nokiaakin pidetään japanilaisena tuotteena.Lähempänäkin uteliaisuuden puutetta.
Monella svedullakin on varsin ihmeellisiä käsityksiä Suomesta.
4-kymppinen englantilainen opettaja kehuu pizzerian pöydässä Suomea.
Hyvin on meillä asiat koska meillä on vesivoimaa ja Pohjanmeren öljy.
Engelsmanni tehtailija ihmettelee ettei ole Helsingin ja Lappeenrannan välillä näyhnyt yhtään neukkusolttua.
Onko meillä oma rahà?
Onko omat poliisit?
Ei suinkaan omaa armeijaa?
Onko yksityisomisteisia taloja?
Jne.
Saman hepun jenkkivävyn täydellistä tietämättömyyttä ei tarvitse ihmetelläkään!
Mitähän keskiverto, kadulta pysäytetty suomalainen tietää em. vävyn Tennesseestä?
Muutaman kerran, tungettuani nokkani kyseenalaisiin paikkoihin, on minulta kysytty
kansallisuuttani. Silloin olen pannut synnin svedujen piikkiin.- jocus*
Tuskin ulkomailla luultiin, että kaikki suomalaiset ovat naisia, kun presidenttimme oli nainen. Tai miehiä Kekkosen aikaan.
laiska-lasse kirjoitti:
Uteliaisuudestani johtuvissa, joskus kyseenalaisissa tilanteissa, vaikka homoilusta ei olekaan kyse, olen ilmoittautunut Estocolmosta kotoisin olevaksi sveduksi.
Antaa mennä naapurin piikkiin!Parasta se onkin ulkomailla hölmöiltyään hihkaista "Heja Sverige"!
Tulin niin uteliaaksi kun en saanut vastausta ja menin iltalehden nettisivuille. En päässyt tietty sisään, näin vain lööpin, enkä tullut hullua hurskaammaksi, mutta aloin selailla vanhempia jutskia.
Lainaus:
Flores kertoo haastattelussa, ketä olisi äänestänyt, jos Haavisto ei olisi ehdolla. Kanta kääntyy yllättäen puolison pahimpaan vastustajaan.
- Taitaisin äänestää Niinistöä! Hän on aina ystävällinen ja lisäksi komea.
Toinen lainaus:
"...perheeni oli vaikea hyväksyä, että olen homo, Flores kertoo. Hänen äitinsä ei ollut uskoa poikaansa, ja kun lähipiiri oli myös järkyttynyt, Flores päätti lähteä kotoaan välttyäkseen ongelmilta..."
Flores on nyt suomen kansalainen, hävettääköhän häntäkin nyt sanoa olevansa suomalainen?"Munamaitoiseni"
Suomalainen voi olla vain hän jonka molemmat isoisovanhemmat ovat syntyneet Suomessa.
Mieluiten saa olla vanhempikin suku. Eikä haittaa vaikka olisivat pitkänenäisiä, laihoja, kauniita Ruotsinkielisiäkin, sukunsa kun ovat saaneet useitakin Missejä aikaiseksi, kansainvälisiäkin.
Suomen kansalainen näyttää saavan olla kuka vaan, vaikkapa olisi isoisää myöten Ugandasta
Suomi-Ruotsi maaottelu ei enää näytä siltä kuin ennen.
Hyvä luoja! Kohta meillä on rallikuski jonka nimi on Bulazeeba Molukkilabu!
Kummallinen ajatus, perhe häätää lapsensa mutta Suomi syleilee? Ei oikein tahdo ymmärtää.
Suomihan haluaa yhdistää perheitä, hakisivat nyt hänenkin perheensä tänne, olisi kiva nähdä kuinka eläväistä heillä perhe-elämä olisi. Toinen ressukka saattaisi saada Diplomaattisen koskemattomuuden ja veli tms. jahtaisi Fiskarsin kirveellä. :)
H.aukeaa tästä kirjoitti:
Ehkä poliitikkojen pitäisi pakottaa Poliisi ottamaan vakavasti myös naisten ja miestenkin, tavisten, epätoivo tappouhkauksista. Heitä kun tapetaan eniten.
Ja Poliisit joutuvat raadot korjaamaan pois.
Jospa Poliisi pakotetaankin laittamaan Haavistolle lähestymiskielto?
Joskus tuntuu että lähestymiskielto saa tappajat eniten raivoihinsa, kuten itsarihakuiset saavat kicksinsä rekka-autoista.
Meillä on ollut liian paljon naisia sosiaaliministereinä.
Siksi taitaa olla myös niin, että autoja syytetään siitä että kuskinsa tappaa itsensä tahallisesti mutta sitä ei mainita, Lehdet vain kertovat autovastaisesti tutkijalautakunnasta, kuten jossain on sovittu, kuten näyttää sovitun toisesta "tappajasta", Tupakasta.
Marihuana ja Hashis alkavat kuitenkin saada lääketieteellistä arvostusta lehdissäkin.
Tietysti käy niin että se hyväksytään yksimielisesti, kysymättä maalaisilta mitään.
Niiltä aitosuomalaisilta.
H.- Kylläpä ovat
hunksz kirjoitti:
Ehkä poliitikkojen pitäisi pakottaa Poliisi ottamaan vakavasti myös naisten ja miestenkin, tavisten, epätoivo tappouhkauksista. Heitä kun tapetaan eniten.
Joskus tuntuu että lähestymiskielto saa tappajat eniten raivoihinsa, kuten itsarihakuiset saavat kicksinsä rekka-autoista.
Siksi taitaa olla myös niin, että autoja syytetään siitä että kuskinsa tappaa itsensä tahallisesti mutta sitä ei mainita, Lehdet vain kertovat autovastaisesti tutkijalautakunnasta, kuten jossain on sovittu, kuten näyttää sovitun toisesta "tappajasta", Tupakasta.
Marihuana ja Hashis alkavat kuitenkin saada lääketieteellistä arvostusta lehdissäkin.
Tietysti käy niin että se hyväksytään yksimielisesti, kysymättä maalaisilta mitään.
H.kaameita nuo Sauli Niinistön lampanjaa pitävät!
Tappouhkauksia ei ole ikinä ennen Suomessa presidentin vaaleissa kuultu!
Haavisto nukkuu hyvin tappouhkauksista huolimatta. Kylläpä ovat kirjoitti:
kaameita nuo Sauli Niinistön lampanjaa pitävät!
Tappouhkauksia ei ole ikinä ennen Suomessa presidentin vaaleissa kuultu!
Haavisto nukkuu hyvin tappouhkauksista huolimatta."Kylläpä ovat"
Se on oikeesti Lambaadaa....
H.- tiina...
voi teitä kun ette voi pysyä asiassa väännätte väen väkisin taas tänkin jutun homoiluun onko se nyt tärkein asia tässä maailmassa.
- tiina...
aukeaa tästä kirjoitti:
tossa oli muuten tosi hyvää tekstiä näistä uhkauksista ja sama pätee kunnianloukkauksissa pitäs pystyä aina seisoon sanojensa takana.
- Korppis*
tiina... kirjoitti:
voi teitä kun ette voi pysyä asiassa väännätte väen väkisin taas tänkin jutun homoiluun onko se nyt tärkein asia tässä maailmassa.
Älä vouhkaa Tiina, Haavisto on mitä ilmeisemmin saanut uhkailua homoutensa takia.
Aloitat aloituksen homopressaehdokkaasta eikä saa mainita homoudesta vaan pitää keskustella "uhkauksista" ei voi ketään vähempää kiinnostaa vain uhkailusta puhuminen tässä yhteydessä.
Se voisi olla hyvä keskusteluaihe, mutta toisena aikana ei nyt koska tunteet käyvät kuumina, puolesta ja vastaan.
Esim. aloitus.... oletko kokenut uhkailua.... aiheesta voisi jokainen löytää mielenkiintoisen omakohtaisen esimerkin, kuten esim. minäkin. - vähempiki riittäs
tiina... kirjoitti:
kyllähän homoudesta on pidetty valtavaa ääntä on tullu vaikutelma maailman tätkeimmästä asiasta.
kirkkoki menny täysin sekasi,
jakautunu kahtia
millää ei enään näytä olevan väliä, rikollisuus ja ihmisten riisto saa jatkua surutta, raha virtaa vain rikkaitten taskuun, köyhän kansanosan kustannuksella. - Korppis*
hunksz kirjoitti:
"Munamaitoiseni"
Suomalainen voi olla vain hän jonka molemmat isoisovanhemmat ovat syntyneet Suomessa.
Mieluiten saa olla vanhempikin suku. Eikä haittaa vaikka olisivat pitkänenäisiä, laihoja, kauniita Ruotsinkielisiäkin, sukunsa kun ovat saaneet useitakin Missejä aikaiseksi, kansainvälisiäkin.
Suomen kansalainen näyttää saavan olla kuka vaan, vaikkapa olisi isoisää myöten Ugandasta
Suomi-Ruotsi maaottelu ei enää näytä siltä kuin ennen.
Hyvä luoja! Kohta meillä on rallikuski jonka nimi on Bulazeeba Molukkilabu!
Kummallinen ajatus, perhe häätää lapsensa mutta Suomi syleilee? Ei oikein tahdo ymmärtää.
Suomihan haluaa yhdistää perheitä, hakisivat nyt hänenkin perheensä tänne, olisi kiva nähdä kuinka eläväistä heillä perhe-elämä olisi. Toinen ressukka saattaisi saada Diplomaattisen koskemattomuuden ja veli tms. jahtaisi Fiskarsin kirveellä. :)
H.Hönöstööpeli Hunkzs
Eikö suomen kansalainen ole suomalainen?
Tarkoitan, että Flores on suomen kansalainen, mutta ei suomalainen. - psilosybilla
hunksz kirjoitti:
H.Psilosybiinitkin ovat tulossa masentuneiden lääkkeeksi.
Tutkijat voivat todistaa että niillä saadaan aikaan pysyvä vaikutus
Vihdoinkin lkavat verhot hälventyä ja totuus pääsee esiin Korppis* kirjoitti:
Hönöstööpeli Hunkzs
Eikö suomen kansalainen ole suomalainen?
Tarkoitan, että Flores on suomen kansalainen, mutta ei suomalainen."Laihakoipeliini"
Suomen kansalainen ei ole Suomalainen, jollei hänellä ole suvussaan takanaan ihquvanha Suomalainen historia..
Englannista löytynyt nuorten miesten hautakaan ei kerro kaikkea, vaikka Viikinkien palkkasotureita saattoivatkin olla.
H.- tiina...
Korppis* kirjoitti:
Älä vouhkaa Tiina, Haavisto on mitä ilmeisemmin saanut uhkailua homoutensa takia.
Aloitat aloituksen homopressaehdokkaasta eikä saa mainita homoudesta vaan pitää keskustella "uhkauksista" ei voi ketään vähempää kiinnostaa vain uhkailusta puhuminen tässä yhteydessä.
Se voisi olla hyvä keskusteluaihe, mutta toisena aikana ei nyt koska tunteet käyvät kuumina, puolesta ja vastaan.
Esim. aloitus.... oletko kokenut uhkailua.... aiheesta voisi jokainen löytää mielenkiintoisen omakohtaisen esimerkin, kuten esim. minäkin.mutta se on taivaan tosi aloitan mää mistä vaan keskustelun niin suurin osa kirjoittajista hyökkää mun kimppuun ja vääntää mun kirjoitukset ihan päälaelleen jos mää sanon että se on väärin että uhkaillaan niin taatusti kaikki muut kirjoittaa että ei oo ja vaikka mikä olis uhkailun aihe niin ei ihmisille saa antaa tappouhkauksia kyllähän tohonkin aloitukseen olis voinu kirjoitta asiasta silloin kun mää sain tappouhkauksen... mää en oo saanu koskaan tappouhkausta niin en voi asiasta kirjoittaa omakohtaisesti mulla on nyt vaan ollu liikaa aikaa lupaan täyttää aikani jollain muulla kun kirjoittelemalla tänne.
- Korppis*
tiina... kirjoitti:
mutta se on taivaan tosi aloitan mää mistä vaan keskustelun niin suurin osa kirjoittajista hyökkää mun kimppuun ja vääntää mun kirjoitukset ihan päälaelleen jos mää sanon että se on väärin että uhkaillaan niin taatusti kaikki muut kirjoittaa että ei oo ja vaikka mikä olis uhkailun aihe niin ei ihmisille saa antaa tappouhkauksia kyllähän tohonkin aloitukseen olis voinu kirjoitta asiasta silloin kun mää sain tappouhkauksen... mää en oo saanu koskaan tappouhkausta niin en voi asiasta kirjoittaa omakohtaisesti mulla on nyt vaan ollu liikaa aikaa lupaan täyttää aikani jollain muulla kun kirjoittelemalla tänne.
Selittää sinä ainakin osaat. Myönnä vain rehellisesti, että provot vetää parhaiten, on näet omakohtaista kokemusta aivan kuin uhkailustakin.
Tunnut tietävän jo mitä aloituksillesi tapahtuu, niin luusisi, että osaisit varoa aiheita, jotka vähääkään viittaa poikkeaviin.
Minulla taas on ollut aikaa kun se Väyrynen tipahti toiselta kiekalta ja kiireet loppui kuin seinään. - tiina...
Korppis* kirjoitti:
Selittää sinä ainakin osaat. Myönnä vain rehellisesti, että provot vetää parhaiten, on näet omakohtaista kokemusta aivan kuin uhkailustakin.
Tunnut tietävän jo mitä aloituksillesi tapahtuu, niin luusisi, että osaisit varoa aiheita, jotka vähääkään viittaa poikkeaviin.
Minulla taas on ollut aikaa kun se Väyrynen tipahti toiselta kiekalta ja kiireet loppui kuin seinään.mutta kun se on ihan sama mihin mun aloitukset viittaa niin aina on paikalla joku joka on aina paikalla.
- kysyn näin
vähempiki riittäs kirjoitti:
kyllähän homoudesta on pidetty valtavaa ääntä on tullu vaikutelma maailman tätkeimmästä asiasta.
kirkkoki menny täysin sekasi,
jakautunu kahtia
millää ei enään näytä olevan väliä, rikollisuus ja ihmisten riisto saa jatkua surutta, raha virtaa vain rikkaitten taskuun, köyhän kansanosan kustannuksella.rikollisuus ja ihmisten riisto ei ole sama asia kuin homous
vai kuinka
- demeter
Kyllä minustakin politikoihin kohdistuvat tappouhkaukset ovat meillä aika uusi ilmiö, mutta ilmeisesti niitä on yhtä lailla muuallakin. Eivätköhän ne tule julkisen ammatin kylkiäisinä ja kuten joku sanoi, suurin osa niistä jää uhon ja puheen tasolle.
Toisaalta, jouduttiinhan Jyrki Kataiselle lisäämään henkivartijoita tämän
EU:n talouskriisin vuoksi. Niin että vakavasti ne on kai sitten otettu maan
hallinnossakin.- tiina...
ei niitä suomessa oo ennen pressan vaalien aikaan ollu ainakaan mää en muista ja vaikka kuka sanoo ja kirjoittaa mitä onhan nää vaalit törkeyksiä täynnä kyllä sen on näilläkin palstoilla huomannu.
tiina... kirjoitti:
ei niitä suomessa oo ennen pressan vaalien aikaan ollu ainakaan mää en muista ja vaikka kuka sanoo ja kirjoittaa mitä onhan nää vaalit törkeyksiä täynnä kyllä sen on näilläkin palstoilla huomannu.
Ei kyllä minunkaan mielestäni moisia uhkauksia voida *se on nyt tätä aikaa*leimalla painaa.
Jokin roti sentään ihmisille ja medialle on oltava. "jouduttiinhan Jyrki Kataiselle lisäämään henkivartijoita tämän EU:n talouskriisin vuoksi"
Tätähän olenkin aina sanonut: Poliisi on aina rikollisen puolella ja suojelemassa heitä rehellisten reaktioilta.
"Tapa yksi, olet murhaaja. Tapa miljoona, olet sankari." En muista kuka tämän totesi.- Nainen ja illu
******** kirjoitti:
Ei kyllä minunkaan mielestäni moisia uhkauksia voida *se on nyt tätä aikaa*leimalla painaa.
Jokin roti sentään ihmisille ja medialle on oltava.Äänestän tyhjää. Piirrän p-reijän lippuun.
- voi suomiparkaa ,,
haloooooo, niinistö on yhtä vastenmielinen kuin haavisto, haukkukaa välillä sitäki, sanokaa suorat sanat, hyiii ku inhottaa molemmat, toinen tyhmä ja toinen homo.
- toista äänestin
Onneksi sinä olet viisas ja hetero. Eikö olekin kiva haukkua muita ja asettautua ikäänkuin toisten yläpuolelle?
- jocus*
Tyhmä ei ole kumpikaan. Toinen on kokoomuslainen ja toinen ei. Minä äänestän sitä toista.
- ??????
Liekö kannattajien mainoskikka? Epätoivoisen ehdokkaan eteen voidaan tehdä mitä vaan!
- Olen saanut
aikoinani mustalaisilta ainakin viisi tappotuomiota jopa päin näköä, joten mitä nyt tällaiset kirjoitukset ovat ?
Minusta ne edustaan kirjoittajan voimattomuutta köyhyyteen.
Niin kovin noista itselleni saaduista oli kun miespuolinen paikallinen "mustalais- kingi" tuli juovuksissa ojentaa / pelottelemaan minua / meitä. Tässäkin oli kyse vaan rahasta..ja tapaukset tapahtui työpaikallani. Viiskymppisiin en näköjään saa enää viestiäni läpi, saati et se pysyis siel.
Mutta tajuatko nyt, et on ihmisiä jotka haluaa että henkilöt riitelevät palstoilla, esiintyen milloin kenäkin, niin kauan kuin ei ole rekisteröitynyt.
Kaikki viestit lähti tuolta 50, mut ehkä täällä ne säilyy.
Minuun meni täydestä, luulin viestejä sinun viesteiksesi, mutta kun oikein ja todella ajattelen, et kenen ketju se oli, niin tajua aika monta asiaa, menneisyydestä ja nykyisyydestä....
Ja niistä ketkä esiintyvät muiden nimellä- sairaus tuokin on
Mee muualle luuloines.
- HSn kirjoitus kuvaa
sairaus tuokin on kirjoitti:
Mee muualle luuloines.
"Alussa näki, että Sauli Niinistö oli todella jännittynyt ja hermostunut. Varsinkin siinä kohdassa, jossa käsiteltiin vaalirahoitusta, Niinistöllä taisi keittää. Ja se näkyi ontuvissa vastauksissa.
Pekka Haavisto aloitti hyvin taitavasti ja viileästi argumentoiden. Vaalirahakeskustelusta hän selvisi hyvin ja onnistui horjuttamaan Niinistöä.
Yhteinen vetoomus sen puolesta että ehdokkaiden puolisoille annettaisiin ihmisarvo vaalikeskustelussa, oli hyvin vakava. " - tiina...
Mee muualle luuloines.
kuules sairaus tuokin on ei se ole luuloo vaan täyttä totta piti mun nimittäin käydä eilen oikasemassa muutama viesti tuolta viiskymppisistä kun ne oli kirjoitettu mun nimelle eihän siinä sillon oo mitään jos aina vaihtaa nimmaria niinkun sääkin muttei koskaan myös tiedä kenen kanssa jutustelee.
- vaihtuva nikki paras
tiina... kirjoitti:
kuules sairaus tuokin on ei se ole luuloo vaan täyttä totta piti mun nimittäin käydä eilen oikasemassa muutama viesti tuolta viiskymppisistä kun ne oli kirjoitettu mun nimelle eihän siinä sillon oo mitään jos aina vaihtaa nimmaria niinkun sääkin muttei koskaan myös tiedä kenen kanssa jutustelee.
rekkaamattoman ongelma ja sairaat sit luulottelee ja arvailee.
Mee muualle luuloines.
Josko et sekaantuis asiaan josta et mitään ymmärrä.
Viestini oli tiinalle kun havaitsimme et joku tuolla 50 sotki rekkaamattomana keskustelua, esiintyen tiinana.
Kerroin täs tiinalle ja hänkin sen jo tajuaa, että on puskissa ihmisiä jotka haluavat epäsopua palstoille, herjaten toisen nimellä toista nimimerkkiä.Puskista.Matkien toisten tapaa kirjoittaa.
Kuten sanoin, minuun meni täydestä
Mut toi ketju jossa se tapahtui, oli aika lailla selitys asialle.Muistan aloittajan jo menneisyydestä ja monta kiivasta riitaa joita niistä poiki.- Kisaajia ovat
tiina... kirjoitti:
Kristittyjen Al Qaidaa vastaava nettiversio on aktiivisempi kuin aurinko. Kuvittelevat lopunaikojen olevan käsillä. Ja niiden hörhöjen kanssa pitäis vielä asua samassa maassa! Idioottimaiseks mennyt tää Suomen maakin!
- Kiusaajia ovat
Kisaajia ovat kirjoitti:
Kristittyjen Al Qaidaa vastaava nettiversio on aktiivisempi kuin aurinko. Kuvittelevat lopunaikojen olevan käsillä. Ja niiden hörhöjen kanssa pitäis vielä asua samassa maassa! Idioottimaiseks mennyt tää Suomen maakin!
Nimimerkiksii oli tarkoitettu 'Kiusaajia ovat'. Uu tippui matkasta. Niin, noi lopun aikojen soturit ovat vielä tuntematon, mutta mahdollisesti haitallinen ryhmä, mutta toimivat jo harmillisen aktiivisesti.
- kiinnostaa...
anjaniina_ kirjoitti:
Viestini oli tiinalle kun havaitsimme et joku tuolla 50 sotki rekkaamattomana keskustelua, esiintyen tiinana.
Kerroin täs tiinalle ja hänkin sen jo tajuaa, että on puskissa ihmisiä jotka haluavat epäsopua palstoille, herjaten toisen nimellä toista nimimerkkiä.Puskista.Matkien toisten tapaa kirjoittaa.
Mut toi ketju jossa se tapahtui, oli aika lailla selitys asialle.Muistan aloittajan jo menneisyydestä ja monta kiivasta riitaa joita niistä poiki.kuka sen aloituksen teki, ehkå hän on kiusannut muitakin?
kiinnostaa... kirjoitti:
kuka sen aloituksen teki, ehkå hän on kiusannut muitakin?
Kannattaa mennä katsomaan-
Jos nyt sit pääsee jyvälle enäämistään kun kaikki on poistettu- On tääkin foorumi
anjaniina_ kirjoitti:
Kannattaa mennä katsomaan-
Jos nyt sit pääsee jyvälle enäämistään kun kaikki on poistettuNää pelurit kirjoittelee kaikenmoista ja kokeilee umpimähkäisiä 'täsmäheittoja' jotain tai jotakuta 'varman päälle tiedettyä' eli kuviteltua ihmistä vastaan, ja sitten poistattavat oman kommenttinsa ylläpidolta. Ja ylläpitohan palvelee vehkeilijää koneen varmuudella!! Tarkoituksena on saada kiusanteon kohde vaikuttamaan vainoharhaiselta ja näyttämään siltä, että tämä vastailee itselleen tai kirjoittelee omissa maailmoissaan mihin sattuu kommenttiin. Onhan näitä virityksiä nähty. Ei vaikuta ihan terveeltä.
vaihtuva nikki paras kirjoitti:
rekkaamattoman ongelma ja sairaat sit luulottelee ja arvailee.
Poistaa ne rekattujenkin mielipiteitä niin tältä kuin 50-palstoilta ja varmaan muiltakin. Asiallisia mielipiteitä, mutta kun ei satu olemaan sama kuin seriffin...
Jossain puhutaan jostakin mielipiteen ja sen esittämisen vapaudesta, mutta se kai tarkoittaa samaa kuin Ruotsin töläisten myötämääräysoikeus. Eli siellä saa työläinen määrätä just saman kuin työnantaja...- taas vaihtui nikki
sitroen kirjoitti:
Poistaa ne rekattujenkin mielipiteitä niin tältä kuin 50-palstoilta ja varmaan muiltakin. Asiallisia mielipiteitä, mutta kun ei satu olemaan sama kuin seriffin...
Jossain puhutaan jostakin mielipiteen ja sen esittämisen vapaudesta, mutta se kai tarkoittaa samaa kuin Ruotsin töläisten myötämääräysoikeus. Eli siellä saa työläinen määrätä just saman kuin työnantaja...Tarkoitin sitä, että kun omalla nimellään ja rekkaamattomana kirjoittaa niin sitä on helppo käyttää hyväkseen ja väärillä tavoilla.
- Mi-llan......
anjaniina_ kirjoitti:
Mut toi ketju jossa se tapahtui, oli aika lailla selitys asialle.Muistan aloittajan jo menneisyydestä ja monta kiivasta riitaa joita niistä poiki.paraskin puhuja
Älähän nyt tiina mahottomia juttele,eihän se meiän häpeä oo jos tuntemattomat hurjia haastelee.
jos omat pennut hölmöilee niin se on meiän vanhempien häpeä mut miten sitä vieraitten hommista vastais.
Mä ainakin meinaan olla Suomalainen jatkossakin.- tiina...
no en kai nyt ihan tosissani mutta tiedä mikskä tää maailma vielä menee jos vaikka sit muutan afrikkaan jos ei afrikka tule minun luokseni mää niin kaipaan sitä tunnelmaa kun jokainen on oma itsensä ja tyytyväinen siihen vähään mitä on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952