Aamukahveen, mukin kahvassa katsellen. Ulkona 16,3 astetta. Todennäköisesti ei lämmintä koska lunta on riittämiin.
Eipä muuta tälle erää. Nouskahan hyvin ja sopivalla jalalla.
Hyvää sunnuntaita.
27
120
Vastaukset
- metronoumio loponen
Kyllä joka paikassa on sää? Ainakin normaalisti on ollut.
- annikoo..
Sunnuntain huomenet.....nousin varmaan kierähtämällä....en tiedä kumpi jalka edellä..... Kylmältä näyttää 16 ....ja tuntuu kuin 21 sanotaan säätiedotteessa.....
Kauniilta näyttää maisemat .....kun on niin puhtaan valkoista ja valoisaa. - hilma haahtinen
Kylymää piteleepi. Kui tuo Aurajokiki o vielä sulana?
- vilu vauhkonen
Voe mahotonta, eikö se aura jäävy millään? Siin taittoo olla vetellä kuorrutettu allas, liian paljon fotaa ja juoksevaa, ei jäävy ei. Mites suomen joutsen pysyykö pinnalla?
- mauno vaahtonen
vilu vauhkonen kirjoitti:
Voe mahotonta, eikö se aura jäävy millään? Siin taittoo olla vetellä kuorrutettu allas, liian paljon fotaa ja juoksevaa, ei jäävy ei. Mites suomen joutsen pysyykö pinnalla?
näkyy siitä vielä mastot.
- Kapten Köli :)
mauno vaahtonen kirjoitti:
näkyy siitä vielä mastot.
Sittenhän sillä on puhtaat purjeet, huuhdottu Aurajoessa.
- ingaliina
Reippaat huomenet:)
Mä nousin varmaan ihan sopivalla jalalla kun käväisin reippailemassa 6 kilometrin lenkinkin.Ihana tunne nyt:) -12 astetta mittarissa.Sopiva talvisää.Vitsi kun mä virkistyin lenkillä.Suosittelen muillekkin reippailua.Pakkasmittaria vahtiessa oon arponu hiihtolenkki vai kävely avannolle. Kävelyyn kallistun. -16.3 mittari lukema tällä hetkellä.
- ingaliina
Irkka kirjoitti:
Pakkasmittaria vahtiessa oon arponu hiihtolenkki vai kävely avannolle. Kävelyyn kallistun. -16.3 mittari lukema tällä hetkellä.
Joo on kyllä vähän liian kylmää hiihtämiseen tuollaiset pakkaslukemat.Varmaan sulla jonkin verran matkaa avannolle niin hyvä lenkki tulee kävellenkin.Vai meinaatko pulahtaa samalla reissulla avantoon itsekkin :)
ingaliina kirjoitti:
Joo on kyllä vähän liian kylmää hiihtämiseen tuollaiset pakkaslukemat.Varmaan sulla jonkin verran matkaa avannolle niin hyvä lenkki tulee kävellenkin.Vai meinaatko pulahtaa samalla reissulla avantoon itsekkin :)
Ehkä 3-4 km yhteen suuntaan matkaa. Nyt on jo uimapuku päällä sinne sit kohti laituria ja järveä. Tarvii kyllä aika paljon lämmintä vaatetta lisäks matkalle:)))
- :D
Irkka kirjoitti:
Ehkä 3-4 km yhteen suuntaan matkaa. Nyt on jo uimapuku päällä sinne sit kohti laituria ja järveä. Tarvii kyllä aika paljon lämmintä vaatetta lisäks matkalle:)))
Hui karmeeta. Jotkut menossa avantoon ja valkoinen intiaani hyvä jos sisällä tarkenee 22 asteessa :) TeräsTellervoja ootte.
- -26,7
Irkka kirjoitti:
Onko myös kamiina selkärepussa?
ingaliina kirjoitti:
Aivan mukava pyöräilykeli tuollainen 15 pakkasastetta. Silloin ei ole kovin liukastakaan.
Kerrospukeutuminen on kaiken a ja o.- ingaliina
Irkka kirjoitti:
Oot sie irkka kyllä karaistunut nainen:)Sanovat että avantouinnista tulee riippuvaiseksiVarmaankin mukava tunne sen uinnin jälkeen.
Täälläkin tuossa järvessä olisi mahdollisuus saunaan ja avantouintiin mutta ei minulla ainakaan rohkeus riitä.Ajatuskin jo hirvittää:)) ingaliina kirjoitti:
Oot sie irkka kyllä karaistunut nainen:)Sanovat että avantouinnista tulee riippuvaiseksiVarmaankin mukava tunne sen uinnin jälkeen.
Täälläkin tuossa järvessä olisi mahdollisuus saunaan ja avantouintiin mutta ei minulla ainakaan rohkeus riitä.Ajatuskin jo hirvittää:))Itse ekaa kertaa tutustuessani avanto uintiin epäilin kovasti menenkö veteen ollenkaan. Mut uteliaana piti sit kokeilla kun kaveri kinus mukaansa. Mä jatkoin sit harrastusta (jäin koukkuun). Houkuttelijani ei tainnu käydä sen jälkeen kertaakaan.
kuittaaja kirjoitti:
Aivan mukava pyöräilykeli tuollainen 15 pakkasastetta. Silloin ei ole kovin liukastakaan.
Kerrospukeutuminen on kaiken a ja o.Kasvot piti suojata kunnolla aamulla töistä palatessa. Lämminhän siinä tuli polkiessa kokonaisuutena kuitenkin.
huomenta vaan. kaffemuki tiälläkin kourassa, ulkona pakkasta asteen verran. odotettavissa on rauhallinen päivä jääkaappia nakerrellen ja kirjaa lueskellen :-)
- :))
Huomenta vaan :)
pakkasta on 18,5
puhdasta lunta paljon :)
aurinko armas näkyilee taivaalla ...
Oikee jalka ensin silleen ....))- o / o
Oikee tietenkin:) Muutenhan mä olisin vasen.original ;)
Suoritin pienen aterioinnin. Lasangea lepopäivän ratoksi sellainen pieni annos. Ei sitä enempätä tarvii kun ei ole kaloreille kulutusta. Sorminäpyttely ei vie energiaa liian monta kaloria. - :))
o / o kirjoitti:
Oikee tietenkin:) Muutenhan mä olisin vasen.original ;)
Suoritin pienen aterioinnin. Lasangea lepopäivän ratoksi sellainen pieni annos. Ei sitä enempätä tarvii kun ei ole kaloreille kulutusta. Sorminäpyttely ei vie energiaa liian monta kaloria.Taitaa minullakin sinne pitsan puolelle kallistua :))
Nenu vuotaa..... ei viitsi kovin vaikeeta ruokaa siihen jotain salaattia lisukkeeksi ...siis pitsaan...
iloista päivää...)
- emili-a
Pakkasta -12C uudenmaan alueella. Aurinko paistaa täydeltä, komia pakkaspäivä (*suunnittelee ulkoilua*).
-26 oli parhaimmillaan meillä...ulkoiltu on auton kanssa.;)
En muista kummalla jalalla nousin, mutta nousin kuitenkin ja kahdella jalalla kävelen edelleenkin.;))
Koiruli hoiti itselleen ehkäisyn, söi tytön e-pillerit....vissiin ajatteli aloittaa seurustelun naapurin poikakoiran kanssa.;)- ;)))
:D
Eipä sitten hätiä mitiä, hormoonit on omasta takaa.
Mutta eihän se koira ole vielä naima iässä. Onko ees ripityskoulua takana? ;))) kirjoitti:
:D
Eipä sitten hätiä mitiä, hormoonit on omasta takaa.
Mutta eihän se koira ole vielä naima iässä. Onko ees ripityskoulua takana?Juuh, ei oo riparia vielä suoritettu...ne on nykyisin niin aikaisin nuo teinit aikuisia.;)
Onneksi oli sylkenyt osan matolle, osa tulenee luonnollisen kiertokulun kautta...toivottavasti ei esiinny mitään hihhulioireita myöhäisvaikutuksena...
- Katri
Kirjoitus virheitä,ihan oikeesti.Katsokaa kirjoittamaanne tekstiä,-ihan oikeesti.
- ;)))
Tärkeintä on tämä sähköinen sanoma mikä näkyviin syntyy, ei se montako jotain mitä ihmettä virhettä on mukana. Kun sanat ovat suomalaisia ja ymmärrettäviä, ei tässä istuta korkeakoulussa suomemme kielemme tunnillamme :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979