>>On sen verran rankka flunssa, kurkkukipuineen, yskineen ja jäsenten särkyjen keralla nyt päällä, että ajankohtaisuuden vuoksi kysynkin, miten teillä on tapana hoitaa flunssaanne?
>>Nyt, en sitten tarkoita ns.konjakkihoitoa, koska ne reseptit on kyllä itselläkin hallussa. Pieni loraus, esim. viskiä kuuman kahvin joukkoon helpottaa hetkellisesti olotilaa tietenkin....
Nyt ohjeita kehiin, joita teillä varmasti riittää.....,D)
22
109
Vastaukset
- ingaliina
No minulla on tapana heti flunssan oireiden alettua kuumentaa punaviiniä lasillisen ja laittaa jalat niin kuumaan veteen kuin pystyy.Viini pitää juoda nopeasti.
Tulee ihanan lämpöinen olo ja sitten villasukat jalkaan ja peiton alle.
Toimii hyvin ainakin flunssan ensioireisiin.Tää on lääkäriltä saatu ohje:)Toista päivää jo poden, mutta punkkua löytyy varastosta, joten on kokeiltava, koska reseptisi tuntuu mielenkiintoiselta,D) Montas lasia pitää napata, että varmasti helpottaa?...
- ingaliina
kuittaaja kirjoitti:
Toista päivää jo poden, mutta punkkua löytyy varastosta, joten on kokeiltava, koska reseptisi tuntuu mielenkiintoiselta,D) Montas lasia pitää napata, että varmasti helpottaa?...
Kokeile vaan..kyllä se kummasti oloa helpottaa.Lasillinen riittää kahdesti päivässä ja siinä viinissä pitää olla jonkin verran prosentteja:)Sehän kihahtaa kyllä ensinnä päähän kun sulla on ne jalat kuumassa vedessä kun juot.Suosittelen kyllä:)
- Lääket.dosetti
Ihan nopea diagnoosi ja hoitokeino on ehdottomasti:
" Housut pois ja hoitoon" Tylsä ohje tässä, oireiden mukainen lääkitys ohjeiden mukaan lepo ja lämmin juominen siinäpä se . Pikaista paranemista toivotellen.
> No olihan tuo todellakin "hieman" tylsähkö ohje.. >o,o< no, kai se tästä sitten pikkuhiljaa.. Pitääkin sukeltaa tuonne untuvatäkin alle hyvän kirjan pariin....
Karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme.
Lääkkehillä hoidelkaa Nalleystäväämme.
Maito tuore lämpöinen hyväks olla voisi.
Vehnäkorppu valkoinen ehkä avun toisi.
Patjaksensa parahin matto levitellään,
Peitteheksi toinenkin kääritähän hellään.
Laulu kaunis lauletaan univirreksensä,
Itse käymme uinumaan hänen vierellensä.
Vahtikoira vartio uskollisna meitä,
Kunnes koittaa aamunkoi, hän ei meitä heitä.
Uni paras lääke on, siitä nauttikaamme.
Nalle-raukan kuntohon aamuksi jo saamme.....;o)...Ethän ole unohtanut rauhottavan musiikin parantavaa vaikutusta terveydentilaasi?
Olet ihan rento,,, silmäluomesi tuntuvat raskailta,,, muistat lapsuuden kotisi ikkunasta avautuvan avaran maiseman,,,,,,,, sinä tunnet itsesi ikään kuin leijuvan,,,,
musiikki hiljenee,,,, olet syvässä unessa.Perskeles,, musiikki unohtui. :-D
http://www.youtube.com/watch?v=SkmDfUca85Q&feature=relatednatugladiaattori kirjoitti:
Perskeles,, musiikki unohtui. :-D
http://www.youtube.com/watch?v=SkmDfUca85Q&feature=relatedNyt kuulet etäisen kusiikin,,,, ajattelet jotain,,, alat herätä ja .......
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=HDLLXUaqZxg
Kiehautappa vettä, lisää siihen sitruunateetä, ja lisäksi hunajaa ;o))),,, tulee ainakin hetkoseksi hunajainen olotila ;o))),,,
Atssshhhiiii, pikaista paranemista ;o))),,,>> Hyviä vinkkejä kaikki, mutta oma viski resepti on nyt otettu käyttöön,, varoen, ettei tule ylikuntoa äkistään...
- valetohtori
Kaikki ohjeet hyviä, mut soittele kumminkin varmuudelta lähimmäisillesi ja kerro heille.. tämä oli nyt tässä;)
- Kaltto
Otat nyt pesäpallomailan. Sillä sitten kunnon mäjäys toiseen polveen. Jos tuntuu, että flunssa vielä vaivaa, tärskäytät sitten siihen toiseenkin.
- .:)
kuittaaja kirjoitti:
Joo, onneksi en omista mailaa,, saattaisin vielä kokeilla....,D)
Laitas valkosipulin kynnet korviin ja nenänreikiin tunniksi.:) Voit tietty keittää nuo kynnet sen tunnin jälkeen ja juoda liemen.
.:) kirjoitti:
Laitas valkosipulin kynnet korviin ja nenänreikiin tunniksi.:) Voit tietty keittää nuo kynnet sen tunnin jälkeen ja juoda liemen.
> Hip hei! Aina vaan paranee ohjeet... tuota en olisi kyllä itse oivaltanut..
- titityy^^^^
Laita coldrex tabletti teipillä otsaasi ja sivele nenääsi sipulilla päältäpäin.
Älä unohda laittaa pässinpökkimiä villahousujasi jalkoihisi ja vinkkeleitä koipiisi.
Tietenkin kunnon karvalakkki suojelee päätäsi vedolta.
Lataa lisäksi ainakin neljä täkkiä päällesi kun käyt sänkyysi lepäämään.
Muista olla kuorsaamatta.>>kuorsaamisen estoksi olen teipannut selkääni pesäpallon ilmastointiteipillä... Noi muut on ihan fuulaa, koska viski kolisee suonissa ja tuo autuaan olon tähän synkkään kondikseen. ,D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979