Mitäs hiirulaista te käytätte pelatessanne pokeria? Itse vielä käyttänyt,jotain halppis hiirtä,mutta alkaa nopeus loppumaan,jos montaa pöytää hinkkaa.
Olisiko ihan logitechin mx518 kohtuu nopea tähän hommaan??
Hyvä hiiri on myös melko tärkeä väline pokerin peluussa,jotta jaksaa pelata kauan kättä väsyttämättä.
Mitäs "pokerihiirtä" käytätte? :)
4
271
Vastaukset
- pärde.
Itse käytän ihan perushiirtä,jossa ei ole mitään erikoisominaisuuksia. Merkki logitech malli halvimmasta päästä.
- gg
logitechin mx518 on itelläki. Omiin tarpeisiin ollut ihan riittävä. Kannattaa panostaa myös hiirimattoon, huomaat kyllä eron. :)
- laurun
Mulla on softa joka pelaa mun puolesta sklanskyn opin mukaan microissa takoo helposti massia, isommissa pöydissä tulee takkiin sillon käy ihan perus touchpad
- Luomunanetissä
Tosi pokeristara käyttää tietysti kaupan kalleinta laserhiirtä(ostettu tietysti pokerirahoilla), mutta hiiri on ihan paska, jos ei ole tooosi isoa näyttöä. Näyttöön täytyy tietysti ostaa viimeisintä huutoa oleva näytönohjain, koska kyllä 2D ohjelmat vaatii kaikki herkut toimiakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712