SAULI NIINISTÖN AJATUS ON PITÄÄ KOKO MAA ASUTTUNA.

IHAN TAVIS EKI

SAULIN OTE ON AIVAN YLIVOIMAINEN JA KOKEMUS JONKA HÄN OMAA ON PIAN KOKO SUOMEN KÄYTETTÄVISSÄ.SAULI HUOLEHTII KOKO MAAN EDUISTA EIKÄ HYPI PUPPELIPOIKANA VAIN PK SEUDULLA.SUOMI SAI KESTÄÄ 18 VUOTTA "LOPALISAATIO HÖMPPÄÄ"JA NYT ON MAHDOLLISTA SAADA JOHTOON MIES JOKA TUNTEE HUOLTA MYÖS KOTIMAAN IHMISISTÄ JA HEIDÄN ARJESTAAN.ÄÄNESTÄ SIIS NUMEROLLA 6

5

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin tai siis siitä kuinka kotimaan ihmisiltä saataisiin rahat veks.

• Piikalikka.

Eikö Perkele vieläkään mene perille mihin on kasakuntaa Katainen Stubin ja Niinistön suurella avustuksella viemässä?
        En kuitenkaan periaatteesta äänestä HOMOA. On valittava pienempi paha etten hypi aidan yli periaatteissa.
        Viidenmiljoonan ja niistäkin vain kolmas osa töissä. Olemme valmiita rahoittamaan monikymmenkertaisia valtioita??.
        Eipä silti olemmehan SUOMALAISIA jotka ovat aina avustaneet heikompia ja nyt kun on maksettavaksemme tullut kolmekertaa sotakorvaukset, lapsemme ja heidän lapset maksaa ne mihin papereihin hallituksemme valtuutettu Katainen on kirjoittanut lähtemättömän allekirjoituksen.
        Luin jostakin, että Kataisen turvatoimia olisi lisätty?
        Miksi pitäisi jos on varmaa, että tämä on samanlainen Suomi kuin ennenkin?
        Pelkääkö Jyrki jo henkensä puolesta?
        Täällä on saanut elää ja asua kaikki kuten haluaa mutta johtajamme esimerkkiä noudattaen lisään ensikesänä tehoa aidan paimenpoikaan.
        Hyvää kevättä ja Jussuf (sesama) terveisiä navetalta.

• mökin ukkeli

Niinistö kannattaa kuntien pakkoliitoksia joita hän perustelee maaseudun elossapidolla.
      Siis ihan päinvastoin kuin oikeat maaseutulaiset!

• aito kokoomuslainen
    • sauli on

ko..ko..ko..ko kokoomuksen ukkokukku salainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2821
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1804
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      382
      1670
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1447
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1257
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1146
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe