Henkilökohtaisesti netti on antanut minulle paljon. Olen löytänyt sielunkumppaneita, ystäviä, tuttavia, uusia ulottuuvuksia itsessäni, uusia perspektiivejä, ym...
Kun mietin miten paljon olen omasta itsestäni tänne kirjoittanut, sekä ihan tapahtumista että tuntemuksista, heräsi kysymys että puhuinko koskaan naimisissa ollessani näin paljon ja tyhjentävästi omalle puoliskolle? En tainnut. Näistä mun vuosista täällä saisi varmaan paremman yhteenvedon kuin melkein 20 vuotta ukon kanssa. Surullista eikö?
Tästä tulikin mieleen, että nettikirjoittelua voisi hyvin käyttää myös parisuhdeterapiana, eikö? Täällä on helppo puhua ilman että toinen keskeyttää, tai sitten voisi virittää toisen tunnelmaa samalle tasolle kuin itse on. Jopa fyysisesti. Ihan liian vähän aikaa tulee käytettyä toiseen kun on kyse vanhasta parisuhteesta.
Nettikirjoittelu terapiamielessä?
35
138
Vastaukset
Nii.....olisko kuitenkin niin, et se parisuhde saattas pysyä paremmin kasassa jos juttelis sille kaverille, eikä nettiin ;)))
Eekäku.....kun täällä netissä ei koskaan tiedä millaisen vastaanoton ne sun terapia-istunnot saa?
Veikkaisin et täällä on mahdollisuus saada melkosia traumojakin?Oho! Mähän pääsinkin tänne..
Se olis tietty suotavaa että sekä puhuu että pussaa :) mutta eihän silloin tarvita terapiaa, jos pystyy puhumaan puolin ja toisin?
Ajattele vaikka sellainen tilanne että toisen naama kyllästyttää. Kunnon puheenaihetta ei ole keksitty kahteen pekkaan vuosiin, muuta kuin että töissä meni paskasti ja mitä ruokaa tänään. Täällä me muut ollaan keksimässä vaikka mitä hömppää ja asiaa, tulevat tänne ja sukeltavat toistensa mieleen ja rakastuvat taas uudestaan. Siihen samaan mitä ne joskus 20 vuotta sitten rakastui. Paitsi että kohde on kypsempi ja viisaampi.
Tai, jos vaikka seksi ei enää suju. Pieni flirtti sähköpostitse, ja taas lähtee!
Vai otanko nää mun vaaleanpunaiset lasit pois.
Traumoja saa vain silloin, jos päästää vääränlaiset ihmiset omaan elämään. Oonhan mä vierestä saanut muutaman seurata, mutta ittelläni on pelkästään hyvät kokemukset omista terapiasessiostani :) Vaikka olen puhunut itselleni todella kiperistäkin asioista, ei ole niistä kukaan koskaan sanonut mitään minkä kokisin pahana.miss.fire kirjoitti:
Oho! Mähän pääsinkin tänne..
Se olis tietty suotavaa että sekä puhuu että pussaa :) mutta eihän silloin tarvita terapiaa, jos pystyy puhumaan puolin ja toisin?
Ajattele vaikka sellainen tilanne että toisen naama kyllästyttää. Kunnon puheenaihetta ei ole keksitty kahteen pekkaan vuosiin, muuta kuin että töissä meni paskasti ja mitä ruokaa tänään. Täällä me muut ollaan keksimässä vaikka mitä hömppää ja asiaa, tulevat tänne ja sukeltavat toistensa mieleen ja rakastuvat taas uudestaan. Siihen samaan mitä ne joskus 20 vuotta sitten rakastui. Paitsi että kohde on kypsempi ja viisaampi.
Tai, jos vaikka seksi ei enää suju. Pieni flirtti sähköpostitse, ja taas lähtee!
Vai otanko nää mun vaaleanpunaiset lasit pois.
Traumoja saa vain silloin, jos päästää vääränlaiset ihmiset omaan elämään. Oonhan mä vierestä saanut muutaman seurata, mutta ittelläni on pelkästään hyvät kokemukset omista terapiasessiostani :) Vaikka olen puhunut itselleni todella kiperistäkin asioista, ei ole niistä kukaan koskaan sanonut mitään minkä kokisin pahana.Joo, ota, please ;>)
No juu, voishan sitä sellaistakin terapiaa kokeilla ja onhan niinkin, että muut ihmiset saavat vanhasta, tutusta puolisostakin uusia piirteitä esiin.
Mut mietis ny, jos haalaisit tänne ukkos ja se osoittautuskin tuppisuuksi, konservatiiviseksi pöllypääksi ja töykeäksi...
Vietä siinä sitten romanttista aikaa?- qq
anjaniina_ kirjoitti:
Joo, ota, please ;>)
No juu, voishan sitä sellaistakin terapiaa kokeilla ja onhan niinkin, että muut ihmiset saavat vanhasta, tutusta puolisostakin uusia piirteitä esiin.
Mut mietis ny, jos haalaisit tänne ukkos ja se osoittautuskin tuppisuuksi, konservatiiviseksi pöllypääksi ja töykeäksi...
Vietä siinä sitten romanttista aikaa?Voi voi...
Vaihtakaa vaikka sänky siitä 180cm leveästä 100cm leveäksi niin tunteet kuumenee ja lattialla kolisee:)
Elämässä pitää olla vaihtelevaisuutta. Jos ei muuta niin syö sen aamupuuron vaikka kylmänä ilman voisilmää. Ei elämänkumppanilta oman elon tylsyyden poistoa voi vaatia, se kun on meistä itsestämme kiinni.
Miehenä voin kertoa ettei se aina ole helppoa uusia asioita jutustella vaimolle jos sillä on ollu ne "samat sloggyt" jalassa viimeiset 20-vuotta. Tarkoitan samaa asennetta ja elämäntapaa vuodesta toiseen. Johan siinä perhana kerkee juttelemaan päivän säät 20-vuoden aikana moneen kertaan.
Teitä naisia kiinnostaa vain miehet joita ette kunnolla hallitse, pyllistä niin isken ruoskalla! qq kirjoitti:
Voi voi...
Vaihtakaa vaikka sänky siitä 180cm leveästä 100cm leveäksi niin tunteet kuumenee ja lattialla kolisee:)
Elämässä pitää olla vaihtelevaisuutta. Jos ei muuta niin syö sen aamupuuron vaikka kylmänä ilman voisilmää. Ei elämänkumppanilta oman elon tylsyyden poistoa voi vaatia, se kun on meistä itsestämme kiinni.
Miehenä voin kertoa ettei se aina ole helppoa uusia asioita jutustella vaimolle jos sillä on ollu ne "samat sloggyt" jalassa viimeiset 20-vuotta. Tarkoitan samaa asennetta ja elämäntapaa vuodesta toiseen. Johan siinä perhana kerkee juttelemaan päivän säät 20-vuoden aikana moneen kertaan.
Teitä naisia kiinnostaa vain miehet joita ette kunnolla hallitse, pyllistä niin isken ruoskalla!Tsot poika!
Täällä ei ruoskita ketään ;))) Taidetaan köyttää sut sängynpäätyyn ;)
Mut sanotaan näin, että eriaikoina elämää kiinnostaa erilaiset miehet.
Silloin kun on lapsia, ei miehen tartte kännätä eikä olla väkivaltainen, silloin turvallisuus on valttia.
Sittenkun on vastuussa vain itsestään, voi hiukan villimpi tapaus kiinnostaa ;) Tai upseeri ja herrasmies ;)
Uskon edelleenkin siihen Kaarina Määtän diagnoosiin, että parhaiten pysyvät yhdessä pariskunnat, joilla on aina joku yhteinen projekti.
Matkustelu, autosuunistus tms...- qq
anjaniina_ kirjoitti:
Tsot poika!
Täällä ei ruoskita ketään ;))) Taidetaan köyttää sut sängynpäätyyn ;)
Mut sanotaan näin, että eriaikoina elämää kiinnostaa erilaiset miehet.
Silloin kun on lapsia, ei miehen tartte kännätä eikä olla väkivaltainen, silloin turvallisuus on valttia.
Sittenkun on vastuussa vain itsestään, voi hiukan villimpi tapaus kiinnostaa ;) Tai upseeri ja herrasmies ;)
Uskon edelleenkin siihen Kaarina Määtän diagnoosiin, että parhaiten pysyvät yhdessä pariskunnat, joilla on aina joku yhteinen projekti.
Matkustelu, autosuunistus tms...Hmm, miksei noita molempia puolia voisi löytyä yhtäaikaa. Vaimon kanssa hiukan villi ja lasten kanssa tasapainoinen?
Siinä vaiheessa kun mies sanoo vaimoaan äidiksi on syytä huoleen jos sana ei ole kohdistettu lapselle.
Naisen määritelmä mitä naisen tulisi olla on varmasti mielenkiintoinen. Voisitteko esittää sen meille kaikille miehille:)
Onko naisen ainoana vaihtoehtona etsiä lapsenvahti Perjantai-illalle ja viedä mies ravintolaan hyvän ruoan ääreen kynttilänvaloon vai miten se suhde naistenasein pysyisi freshinä..mitä ne naiset voisivat tehdä ettei isäntä kyllästy ja löhöä siellä sohvalla katsoen jotain Al Bundya...love and marriage...ja koiralle 5 dollaria suuhun.
Mielestäni etäisyys lähentää, kun on välillä yksin arvostaa puolisoaan paljon enemmän. qq kirjoitti:
Hmm, miksei noita molempia puolia voisi löytyä yhtäaikaa. Vaimon kanssa hiukan villi ja lasten kanssa tasapainoinen?
Siinä vaiheessa kun mies sanoo vaimoaan äidiksi on syytä huoleen jos sana ei ole kohdistettu lapselle.
Naisen määritelmä mitä naisen tulisi olla on varmasti mielenkiintoinen. Voisitteko esittää sen meille kaikille miehille:)
Onko naisen ainoana vaihtoehtona etsiä lapsenvahti Perjantai-illalle ja viedä mies ravintolaan hyvän ruoan ääreen kynttilänvaloon vai miten se suhde naistenasein pysyisi freshinä..mitä ne naiset voisivat tehdä ettei isäntä kyllästy ja löhöä siellä sohvalla katsoen jotain Al Bundya...love and marriage...ja koiralle 5 dollaria suuhun.
Mielestäni etäisyys lähentää, kun on välillä yksin arvostaa puolisoaan paljon enemmän.Viittaan uudelleen edelliseen vietsitsiini.
Pitäisi olla aina joku projekti...
Jotain mitä pariskunta suunnittelee yhdessä, vaikka se olis lomamökin vuokraaminen ja siellä lekottelu.
Mut ettei ihan sammaloitus, pitäs keksiä mielenkiintoisia, yhteisiä harrastuksia....
Tossa just katselen telkkarista ohjelmaa, Sapattivuosi lapsien kanssa.
Tämä parikunta on ottanut vuoden aikaa ja ajaa lasten kanssa Afrikan halki.
Rahaa on joka päivälle 42 ekee..ei siis mitään luxusta
On varman hyvä esimerkki yhteisestä proggiksesta?
JA siitä miten mies saadaan pois soffalta ;)- qq
anjaniina_ kirjoitti:
Viittaan uudelleen edelliseen vietsitsiini.
Pitäisi olla aina joku projekti...
Jotain mitä pariskunta suunnittelee yhdessä, vaikka se olis lomamökin vuokraaminen ja siellä lekottelu.
Mut ettei ihan sammaloitus, pitäs keksiä mielenkiintoisia, yhteisiä harrastuksia....
Tossa just katselen telkkarista ohjelmaa, Sapattivuosi lapsien kanssa.
Tämä parikunta on ottanut vuoden aikaa ja ajaa lasten kanssa Afrikan halki.
Rahaa on joka päivälle 42 ekee..ei siis mitään luxusta
On varman hyvä esimerkki yhteisestä proggiksesta?
JA siitä miten mies saadaan pois soffalta ;)Kyllä, uskallusta tehdä uusia hullujakin ideoita.
Hulluus voi ilmetä esimerkiksi sellaisena ilmentymänä että herätän vaimoni keväisenä kauniina aamuna kello viisi, kiskon ylös sängystä kävelemään ulos, katselemaan heräävää luontoa, lintuja sekä seesteistä järvenselkää. Ai miksi niin aikaisin? No, eihän se muuten olisi hullua:)
Pienistä arkipäiväisistä jutuista koostuu elämisen kokonaisuus. Pieni ele aamupöydässä, tv:tä katsellessa, nukkumaan mennessä, ihan millon vain. qq kirjoitti:
Kyllä, uskallusta tehdä uusia hullujakin ideoita.
Hulluus voi ilmetä esimerkiksi sellaisena ilmentymänä että herätän vaimoni keväisenä kauniina aamuna kello viisi, kiskon ylös sängystä kävelemään ulos, katselemaan heräävää luontoa, lintuja sekä seesteistä järvenselkää. Ai miksi niin aikaisin? No, eihän se muuten olisi hullua:)
Pienistä arkipäiväisistä jutuista koostuu elämisen kokonaisuus. Pieni ele aamupöydässä, tv:tä katsellessa, nukkumaan mennessä, ihan millon vain.No eihän tuo ole huonompi idea ollenkaan.
Aamulla kello viis on luonto parhaimmillaan.
Rapsauta sauna lämpeneen samalla.
Joskus pitää sekoittaa rutiinit ;)
Sullahan on ihan oikeet reseptit ;)
(toivottavasti vaimonkin mielestä ;)))
- rygseck
Joo... mulle on =)
Mulla menee toi kirjottelu kyl enempi kyseenalaisen huumorin ja mauttomien hölötyksien kirjoittamiseen :O
Jotain sellasta, joka olis kaukana arjesta - vähän toisessa ulottuvuudessa.
Se arki ku on tos ympärillä ja the truth is out there - totuus on tuolla ulkona...
Sitä mä käyn läpi tässä kokoajan... välillä pitää päästä veks siitä !
Regrubsehilla ei oo muuten rahahuolia. Hänel ei kolota polvet, vaikkas melkosen vanha onkin. Hänt ei koskaan väsytä.
No... hän on perso kullanvärisille juomille ja liikkuu epämääräisessä sakissa - siinä lie yhdistelmä, joka takaa pitkän elämän (?)Be carefull out there ;))
Regrubseh on pölisevä muumio joka pikkukänäs hoippuu eestakas ja tekee kunniallisten ihmisten elämän hel....ksi ;)))- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Be carefull out there ;))
Regrubseh on pölisevä muumio joka pikkukänäs hoippuu eestakas ja tekee kunniallisten ihmisten elämän hel....ksi ;)))Jummi !
Muumio on ihan pölyssä =)
Mut... ku Reggis on sentäs prinsessa... toisin ku se amerikan halpiskopioversionsa s'dlanodcm - siis tosi big mama :P
Jotain tyyliä sentäs :O rygseck kirjoitti:
Jummi !
Muumio on ihan pölyssä =)
Mut... ku Reggis on sentäs prinsessa... toisin ku se amerikan halpiskopioversionsa s'dlanodcm - siis tosi big mama :P
Jotain tyyliä sentäs :OToki me nyt sen verta tyyliä pidetään et pysytään miltei eurooppalaisssa...;)
Joo mikä lie musta mama...big and fat...
Aristokratia on sentään aristokratia, mut muumiosta ei kai oikein voi sanoo, et olis siniverinen....?- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Toki me nyt sen verta tyyliä pidetään et pysytään miltei eurooppalaisssa...;)
Joo mikä lie musta mama...big and fat...
Aristokratia on sentään aristokratia, mut muumiosta ei kai oikein voi sanoo, et olis siniverinen....?Näillä pakkasilla on Andien laamaki siniverinen :O
Mut vakavissaan... joo, onhan se ihan terapeuttista väliin hölöttää ihan puutaheinää. Tos tuli töissä taas niin asiapitoista ohjelmaa koko halvatun viikonlopun, et yhtään ei kapulakieltä mulle tänään !!
Parisuhde voi kans hyvin näinä hetkinä - saa toinen osapuoli rauhassa venyä soffal, ku toinen höpöttää virtuaalilivessä =)
On muuten uus soffa talossa - tai ei silleen uus... viiskytluvun helmi, semmonen mis on jouset ja jouhet. Mahtava kapistus... sille tulee kohta oma huone =) rygseck kirjoitti:
Näillä pakkasilla on Andien laamaki siniverinen :O
Mut vakavissaan... joo, onhan se ihan terapeuttista väliin hölöttää ihan puutaheinää. Tos tuli töissä taas niin asiapitoista ohjelmaa koko halvatun viikonlopun, et yhtään ei kapulakieltä mulle tänään !!
Parisuhde voi kans hyvin näinä hetkinä - saa toinen osapuoli rauhassa venyä soffal, ku toinen höpöttää virtuaalilivessä =)
On muuten uus soffa talossa - tai ei silleen uus... viiskytluvun helmi, semmonen mis on jouset ja jouhet. Mahtava kapistus... sille tulee kohta oma huone =)Jouset ja jouhet...hmmm...varovasti sen kans?
Niinpä se on itselläkin, ei jaksa illalla enää keskittyä kenenkään huoliin...
Mieluummin ottaa kevyesti.
Tosin tänään oli jo kyl hetken hauskaa, nauroin melko hervottomana kun luin sitä Artsin naittoa ;) ja pöllön rukouksia ;)- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Jouset ja jouhet...hmmm...varovasti sen kans?
Tosin tänään oli jo kyl hetken hauskaa, nauroin melko hervottomana kun luin sitä Artsin naittoa ;) ja pöllön rukouksia ;)Jossain kohtaa tarvii uusia sen päällinen, muuten on timmissä kunnossa vanhus...
Jouset pitää kyl testata pikimmin ;D))
Että mä rakastan vanhoja huonekaluja !!
Niinkö se oli et sua ja Artsia naitetaan ?? Olishan se komeeta - tuksu repis sun hiuksia ja olisitte seiskassa koko revohka... tiä vaikkas päätyisit putkaan ;D
Jumalauut, mä näen otsikoita mielessäni !! Nauruterapia on erittäin tarpeellista aika ajoin, sen olen myös kokenut :))) Joku joka vetää vaik korvasta sieltä ojasta kun.. mitähän siellä ojassa pitikään tehdä.
AI MEKÖ OLLAAN EPÄMÄÄRÄISTÄ SAKKIA, häh ;D samperi, lainaan qq:n piiskaa kohta... :)))rygseck kirjoitti:
Jossain kohtaa tarvii uusia sen päällinen, muuten on timmissä kunnossa vanhus...
Jouset pitää kyl testata pikimmin ;D))
Että mä rakastan vanhoja huonekaluja !!
Niinkö se oli et sua ja Artsia naitetaan ?? Olishan se komeeta - tuksu repis sun hiuksia ja olisitte seiskassa koko revohka... tiä vaikkas päätyisit putkaan ;D
Jumalauut, mä näen otsikoita mielessäni !!Niin minäkin, huokaus...
Ja koko hääväki samassa sopassa.
Laitettas Tuksu poron selkään ja tunturiin ;))) ja pidettäs miehet ;)anjaniina_ kirjoitti:
Jouset ja jouhet...hmmm...varovasti sen kans?
Tosin tänään oli jo kyl hetken hauskaa, nauroin melko hervottomana kun luin sitä Artsin naittoa ;) ja pöllön rukouksia ;)Nyt on pakko ruveta seuraa noita otsikoita tarkemmin ,ettei mee vaan ohi jotain:)))
Sussa on ainesta;)- rygseck
miss.fire kirjoitti:
Nauruterapia on erittäin tarpeellista aika ajoin, sen olen myös kokenut :))) Joku joka vetää vaik korvasta sieltä ojasta kun.. mitähän siellä ojassa pitikään tehdä.
AI MEKÖ OLLAAN EPÄMÄÄRÄISTÄ SAKKIA, häh ;D samperi, lainaan qq:n piiskaa kohta... :)))No ette te - vaan se lukuisten jumalten joukko, mikä tota Reggistä aina seuraa joka paikkaan =)
Ketä siellä ny oli... Anubis, Amon, Apis... ihme väkee :O
Nii ja sit on se Tsup - kullanvärisen juoman jumala ;D
Njooh... tästä jos ny siirtyis arkisiin asioihin hetkeks - mä meinasin tänään ihan oikeesti, et alan laittaa astiat käytön jälkeen suoraan kaappiin.... Koskakohan väki täällä alkais huomaamaan ??
Ei ne alkais... täällä ku tehdään sitä jo :/
Minusta on hyvää vauhtia tulossa kontrollifriikki - enkä tykkää siitä yhtään ! rygseck kirjoitti:
No ette te - vaan se lukuisten jumalten joukko, mikä tota Reggistä aina seuraa joka paikkaan =)
Ketä siellä ny oli... Anubis, Amon, Apis... ihme väkee :O
Nii ja sit on se Tsup - kullanvärisen juoman jumala ;D
Njooh... tästä jos ny siirtyis arkisiin asioihin hetkeks - mä meinasin tänään ihan oikeesti, et alan laittaa astiat käytön jälkeen suoraan kaappiin.... Koskakohan väki täällä alkais huomaamaan ??
Ei ne alkais... täällä ku tehdään sitä jo :/
Minusta on hyvää vauhtia tulossa kontrollifriikki - enkä tykkää siitä yhtään !Ai sillä on henkistä painolastia :)))
Hah ;D onneksi teillä ei oo koira, vois mennä joku kuukausi ennen kuin kukaan huomaa mitään :))
Teini-ikäiset taitaa saada aina sen pahimman puolen esiin :/ olisit mennyt naimisiin jonkun vähän vanhemman kanssa ;D- rygseck
miss.fire kirjoitti:
Ai sillä on henkistä painolastia :)))
Hah ;D onneksi teillä ei oo koira, vois mennä joku kuukausi ennen kuin kukaan huomaa mitään :))
Teini-ikäiset taitaa saada aina sen pahimman puolen esiin :/ olisit mennyt naimisiin jonkun vähän vanhemman kanssa ;DSe ei toimi :/
Mut heitettiin tuolta kuuskymppisiltä veks, ne on liian vanhoja vissiin mun höpötyksille =)
Haaveissa olis semmonen liki yheksänkymppinen, sydänvikanen hölkkähullu, jolla ei ol tenavia ! rygseck kirjoitti:
Se ei toimi :/
Mut heitettiin tuolta kuuskymppisiltä veks, ne on liian vanhoja vissiin mun höpötyksille =)
Haaveissa olis semmonen liki yheksänkymppinen, sydänvikanen hölkkähullu, jolla ei ol tenavia !Mitä sä siellä häröilit, kun en näe missään juttuas ;)
Miks ihmeessä meet horiskojen sekaan ;)))
Joskus tuntuu et täälläkin on jo jutut kuoleman ja ....välistä, ni ei ny enää yhtään puudutavampia ;))rygseck kirjoitti:
Se ei toimi :/
Haaveissa olis semmonen liki yheksänkymppinen, sydänvikanen hölkkähullu, jolla ei ol tenavia !Ne ei ymmärrä hyvän päälle! Vai ymmärsikö, kateellisuus iski :)))
- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Mitä sä siellä häröilit, kun en näe missään juttuas ;)
Miks ihmeessä meet horiskojen sekaan ;)))
Joskus tuntuu et täälläkin on jo jutut kuoleman ja ....välistä, ni ei ny enää yhtään puudutavampia ;))Et näe et - ku se poistettiin ;D
Se oli ny semmonen alotus vaan... *viheltelee viatonna* - rygseck
miss.fire kirjoitti:
Ne ei ymmärrä hyvän päälle! Vai ymmärsikö, kateellisuus iski :)))
Ne ei halunnu luopua Teosta ja Tompasta !
rygseck kirjoitti:
Et näe et - ku se poistettiin ;D
Se oli ny semmonen alotus vaan... *viheltelee viatonna*Aijaha...kerro vähän millanen.
Meniks sä pönttö vaatiin jotain takasin?
Et kai?rygseck kirjoitti:
Ne ei halunnu luopua Teosta ja Tompasta !
Ny on kuule palaverin paikka tuolla suljetulla ;)
Hus sinne!
JUSTIINSA.- rygseck
anjaniina_ kirjoitti:
Ny on kuule palaverin paikka tuolla suljetulla ;)
Hus sinne!
JUSTIINSA.Elä huua !
Tuun jahka ehdin... pitää tota... polttaa yks tupakka... ja ... *luimistelee* rygseck kirjoitti:
Elä huua !
Tuun jahka ehdin... pitää tota... polttaa yks tupakka... ja ... *luimistelee*Joh, sielä on muutama tiukka kysymys ny.
Kattotaans kenen karvat pöllyytetään ;)))) Ja aidan yli hyppimiset kielletään huonojalkasilta ja muumioilta ;)))
- qq
Tällaisella tunteella kun elää ja on, ei kuole kylmänä vaan maa sulaa ympäriltä.
http://www.youtube.com/watch?v=aZJbljclhj8&NR=1&feature=endscreenMulle on joskus "laulettu" tämä, aikas sulattavaa sekin :))
http://www.youtube.com/watch?v=MnJ-cXfUves&feature=related
Mitä tämä palsta (ja aiemmin 40 ) merkitsi ja merkitsee minulle?
TERAPIAA eron jälkeen: Kirjoittamalla sai omia ajatuksia järjestykseen. Palstalaisten kommentit helpottivat, koska huomasin, etten ollutkaan kokemusteni kanssa yksin.
VERTAISTUKEA JA AJANKULUA: Äiti ja kolme mukkuikäistä tenavaa... pakkohan se oli (ja on) jonnekin höyryjä päästellä ja maailmanmenoa kummastella. Nyt yksi murkuista asustaa jo omaa pesää. Ja hänen ansiostaan saan nauttia isovanhemmuudesta. Tuo mukavaa vaihtelua murkkupoikien kanssa vietettävään arkeen. Ja tietenkin myös lisää ilon ja kirjoittamisen aiheita.
YSTÄVIÄ JA SIELUNKUMPPANI: Mukaan on tarttunut muutama naispuolinen ystävä palstan ulkopuolelle saakka. Palstan ansiota myös on, että nykyinen miesystäväni, sielunkumppanini löysi tiensä sähköpostin kautta elämääni. Hänen kanssaan keskustelemme paljon. Ja vähintäänkin yhtä vaihtelevista aiheista kuin täällä konsanaan. Joka päivä.
TÄNÄÄN AJANKULUA: Mutta eihän puheliaalle ihmiselle yksi juttukaveri riitä. On kiva vaihtaa kokemuksia, näkemyksiä tai vain heittää huulta erilaisten ihmisten kanssa. Ihan hyvä paikka kirjoitella ja huomata, että me 50 -ikäiset olemme ihan yhtä vilkkaita ja eloisia kuin konsaan kouluiässä.
Tämä vastaus on kirjoitettu myöhäisen kahvipaussin aikana. Tänään ei ollut kiintoisaa käytäväkeskustelua... hyppäsin siis tänne.
Kirjoittelemisiin =)Moips! :)
Aika lailla samaa kuin täälläkin. Joskus kun aloitin, mun elämässä oli tasan kolme henkilöä, joista kaksi puhui kakka-pissa-kieltä :)) eli parit 6 vuotiaat... Samat ympyrät, päivät pitkät. Ei se paljon ole muuttunut, paitsi että lapset kiroo englanniksi ;))
Mukavaa saada olla sun kahviseurana!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889