Helsinki Media historia CD-romppu on kyseessä. Oli ajankohtainen 95/98
winukan aikoihin. Toimi näillä järjestelmillä hyvin. Nyt rompun löydyttyä komeron-
perältä en saa sitä toimimaan. Käyttis on winukka 7, ei toimi tässä järjestelmässä.
Vai olisko vika käyttäjässä, en osaa.
Vanhat CD-romput.
4
204
Vastaukset
Oletko ajanut sen ohjelman asennus tiedoston yhteensopivuus tilassa? Eli siis laitat cd levyn koneeseen ja avaat resurssihallinnan. Tämän jälkeen etsi levyltä "setup.exe" tai asenna.exe tiedosto. (Voi olla jokin muukin, esim. autorun.exe) Paina sitä sen jälkeen hiiren oikealla painikkeella ja "yhteensopivuden vianmääritys.
Tässä pieni esimerkkikuva:
http://aijaa.com/00926951634995 ja vielä useat 98 aikaiset ohjelmat vaativat aidon DOSsin alle vaikka ohjelmien väitettiinkin olevan Windows ohjelmia, joten jos CD sisältää sellaisen ohjelman niin et saa sitä toimimaan muulla tavalla kuin laittamalla sen aitoon 98:iin tai kokeilemalla jotain virtualisointi viritystä.
- -Olli Kuhta-
Aika paha,,jos vaatii DOS:sin. Tämä Vapusen ehdotus vaikuttaa kokeilemisen
arvoiselta, mutta alkaa vaikuttamaan siltä että romput on menossa roskikseen.
Tervetullutta tietoa, molempia kiittäen: Olli Kuhta.
Vanhat CD-romput ei toimi 64-bittisellä Windowsilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942