Se asettuu aina tielle ja alkaa jaaritella. Jos jotain ottaa puheeksi, se suuttuu.
Joskus riittää suuttumisen aiheeksi tervehtiminenkin. Onko kenellä samantyylisiä,
huomionkipeita naapureita?
Naapurina yksinäinen mies
10
168
Vastaukset
Johan on nyt naapurit tapetilla ;)
Juu, ei ole.Minun naapurini on mm. valitellut kun käynyt ikkunasta kurkkaamassa kesä yönä et ei nähnyt kun oli verhot edessä. Ja kaikkea muuta mielenkiintoista. Naapureita on moneksi sen olen saanut huomata.
No olet sinä kans!
Vedät verhot eteen etti naapuri näe, teit tahallas tuon kyllä ;))
Jessus, kehtaavatkin ;)anjaniina_ kirjoitti:
No olet sinä kans!
Vedät verhot eteen etti naapuri näe, teit tahallas tuon kyllä ;))
Jessus, kehtaavatkin ;)Näin tuli tehtyä ;)) Ja ainonkin piilotin varastoon ,nyt ei sit kuulema tiedä siitäkään oonko kotona vai en:D. Pitäs sillon olla pihassa kun oon kotosalla. Kiusan tekoa,kiusantekoa:D
Irkka kirjoitti:
Näin tuli tehtyä ;)) Ja ainonkin piilotin varastoon ,nyt ei sit kuulema tiedä siitäkään oonko kotona vai en:D. Pitäs sillon olla pihassa kun oon kotosalla. Kiusan tekoa,kiusantekoa:D
Kyllä käy sääliksi naapuriparkojas ;)
Mutta oikeesti, eikös se niin ole et ihmisellä ei tapahdu mitään jännittävää omassa elämässä, jos pitäämiettiä mitä muut puuhaa?
Vai onko se sitä, että ihminen koittaa vertailla omaa elämäänsä muiden elämään, saadakseen tietää...niin mitä?anjaniina_ kirjoitti:
Kyllä käy sääliksi naapuriparkojas ;)
Mutta oikeesti, eikös se niin ole et ihmisellä ei tapahdu mitään jännittävää omassa elämässä, jos pitäämiettiä mitä muut puuhaa?
Vai onko se sitä, että ihminen koittaa vertailla omaa elämäänsä muiden elämään, saadakseen tietää...niin mitä?Kyllä minäkin heitä kohtaan tunnen myötätuntoa heikkoina hetkinäni;) En sentään niin sydämetön ihminen ole. Toivottavasti tähänkin asiaan on jonkinlaista terapiaa saatavilla ,ja ovat sitä saaneet. En tiedä sitäkään käyteytäänkö siedätys hoitoa tälläisissä tapauksissa?? Siinä tapauksessa joutuisin olemaan läsnä.
Toisaalta ovat ihan harmittomia tapauksia eivätkä kellekään vaaraksi:)) Vaati vain aikansa hokata, et näinhän se täällä meneekin. Eikä kukaan pääse käymään ovellani salaa poissa ollessani. Ei tästäkään kannata stressiä repiä;)Irkka kirjoitti:
Kyllä minäkin heitä kohtaan tunnen myötätuntoa heikkoina hetkinäni;) En sentään niin sydämetön ihminen ole. Toivottavasti tähänkin asiaan on jonkinlaista terapiaa saatavilla ,ja ovat sitä saaneet. En tiedä sitäkään käyteytäänkö siedätys hoitoa tälläisissä tapauksissa?? Siinä tapauksessa joutuisin olemaan läsnä.
Toisaalta ovat ihan harmittomia tapauksia eivätkä kellekään vaaraksi:)) Vaati vain aikansa hokata, et näinhän se täällä meneekin. Eikä kukaan pääse käymään ovellani salaa poissa ollessani. Ei tästäkään kannata stressiä repiä;)Joo, tuossa on tasan kaks mahdollisuutta.
He on joko uteliaita ja harmittomia, tai uteliaita ja pahantahtoisia...
Vähän niinkuin muuan siivoaja aikoinaan.Kyseli jokaisen olinpaikan jollei näkynyt, halusi tietää millä lomalla ollaan jne...
Mietin aina miks, kun ei se niillä tiedoilla mitään tehnyt...?
Nyt on oikein ihana karhuliini naapurina, hyvä kaveri ja auttaja. Autamme toisiamme puolin ja toisin.
Edellisessä asunnossa oli useampi yksinäinen mies naapurina.
Muttei kyllä kukaan heistäkään ollut mitenkään suuttuvia.
Huomionkipeitä kyllä monellakin tapaa :)))- qq
Muutin rivitaloon aikoinaan ja ympäristön ihmiset kertoivat ja varoittelivat naapurini olevan piru, hyvin epämiellyttävä. Hän oli noin 53-vuotias mies joka oli mennyt uudestaan(taas) naimisiin muttei asunut yhdessä uuden naisen kanssa vaan yksin.
No, omasta erosta oli kulunut jo vuosi ja aloin katsella uusia naisehdokkaita, nuoria ja vanhempia välillä. Luonani kävi useita naiskanditaatteja lähinnä yökylässä mutta myös vakinaiset naiset ilta-aikaan juttelemassa, siivoilemassa, tehtiin ruokaa yhdessä, katsottiin telkkaria, saunottiin ilman seksiä jne. Normi menoo kodinhengettärien kanssa.
Oli helteinen kesä, otin takapihalla usein aurinkoa seuranani naisia tai ei, naisia oli useimpia kierrossa yhtäaikaa ihan kaveri systeemillä. Naapurin "piru" tuli ensimmäisen kerran juttelemaan ja puheli että on hänkin ollut sinkku ja meno ihan ok, mut sulla tuntuu noita naisia käyvän täällä niinku enemmänkin...juteltiin siinä ja hän kertoi menneensä vasta naimisiin..neljännen kerran. Valitti miten kalliiksi häät olivat tulleet, olisi nääs päässy Barbadokselle kahdeksiviikoksi mamman kanssa ihan samaan rahaan. Naapurina funtsin sekunnin yrittäen löytää jotain piristävää sanottavaa..en keksinyt muuta kuin et..hei, muista sitten viidennellä kerralla. No, ei se sitä oikein heti ymmärtänyt kannustavaksi ja piristäväksi kommentiksi.
Ihan mukava piru se oli, olin hänelle muutenkin tosi huomaavainen, soitin musaa iltakuudesta aina yhdeksään ja annoin ilmaisen uusinnan yöllä noin kello kahdesta neljään. Hänen ei tarvinnut valita musiikkia, olin niinkuin DJ.. - ...........
ei he välttämättä ole yksinäisiä, eivät vaan tuo naista kotiinsa, voivat olla vaikka parisuhteessa ja asuvat vaan eri asunnoissa, eli ei passaa mennäflirttailemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969