keitä ovat ne kun asettuvat ehdolle kuuden vuoden kuluttua?
Vai yritämmekö toipua järkytyksestä, ettei yksikään Paavo menestynyt?
Veikkaampa, että tänä vuonna syntyvistä poika lapsista monikaan ei saa nimeä Paavo. Mutta Sauli ja Pekka voivat keulia nimien antamisen listoilla :)
Aloitammeko kahvikeskustelun siitä,
44
129
Vastaukset
Unohtamatta Lennua.
- ;)))
Kaikki koirat ovat Lennu nimisiä tänä vuonna. Niin ja Jenni tytöille. Ja mikäs oli hän Pekan siippa? Sopiiko suomalaiseen suuhun enducorilainen nimi?
;))) kirjoitti:
Kaikki koirat ovat Lennu nimisiä tänä vuonna. Niin ja Jenni tytöille. Ja mikäs oli hän Pekan siippa? Sopiiko suomalaiseen suuhun enducorilainen nimi?
Oletko lukenut viimeisen Tintti Enducorissa -albumin?
- i-v atte
;))) kirjoitti:
Eikös se oikea nimi ole nexar.. onhan jo nektariini mehua myynnissä;)
- ;)
i-v atte kirjoitti:
Eikös se oikea nimi ole nexar.. onhan jo nektariini mehua myynnissä;)
En ole lukenut Tinttejä. Talitinttejä tuossa pyrähtelee pihan puissa.
LaardiBee kirjoitti:
Oletko lukenut viimeisen Tintti Enducorissa -albumin?
Tinttikö se oli vai Hintti Ecuadorissa ,. no se seikkailu on nyt nähty ,.
HugaZaga kirjoitti:
Tinttikö se oli vai Hintti Ecuadorissa ,. no se seikkailu on nyt nähty ,.
Enducor sopisi hyvin Tintti -albumin mielikuvitusmaaksi.
Eikä hinteistä eroon pääse manaamalla, eli vaikka kirjottaisit palstat täyteen hinttijuttuja, niin ei ne häviä. Eikä häviä Filippiineiltä naisia (lue kotiorjia) hakevat MIEHETKÄÄN. Meitä on moneen junaan, toivottavasti kaikki epäilyttävät tyypit käyttävät niitä toisia junia.
- ingaliina
Mun mielestä kuuden vuoden päästä presidenttiehdokkaana on ainakin
Alexsander Stubb :)- ;)))
Entä Jyrki? Joko Jyrki on kypsynyt politiikkaan siinä vaiheessa ja pyrkyröi linnaan?
Ja älkää arvatko edes, kyllä Paavo Väyrynen niminen musta orhi on mukana pelissä:))) ;))) kirjoitti:
Entä Jyrki? Joko Jyrki on kypsynyt politiikkaan siinä vaiheessa ja pyrkyröi linnaan?
Ja älkää arvatko edes, kyllä Paavo Väyrynen niminen musta orhi on mukana pelissä:)))kyllä tämänkertainen vahva suosio saa Väyrysen mukaan uudestaan, ja uudestaan ,. ja uudestaan ,.
HugaZaga kirjoitti:
kyllä tämänkertainen vahva suosio saa Väyrysen mukaan uudestaan, ja uudestaan ,. ja uudestaan ,.
Paavo ei luovuta koskaan! Muistan ku joskus monta kuukautta sitte joku radiotoimittaja arveli Paavon jo tilanneen muuttoauton Mäntyniemeen.
No, ehkä ensikerralla..HugaZaga kirjoitti:
kyllä tämänkertainen vahva suosio saa Väyrysen mukaan uudestaan, ja uudestaan ,. ja uudestaan ,.
Jos ei Pave V oo mukana, osaako sitä ees tunnistaa et on pressan vaalista kyse;)
- Vaviskaa!
Irkka kirjoitti:
Jos ei Pave V oo mukana, osaako sitä ees tunnistaa et on pressan vaalista kyse;)
Hei. Paavo pitää tiedostus tilaisuuden tänään kello 16.00.
Vaviskaa! kirjoitti:
Hei. Paavo pitää tiedostus tilaisuuden tänään kello 16.00.
Hitto sit pitää suunnitelmat laittaa uusiin puihin. Onneks heräsin ja otin jo nuo korvatulpat pois. Tässä on nyt sit reilu tunti aikaa valmistautua;)
Melko varmaa on, et kyllä silloinkin jokunen Patse on ehdokkaana. Patseja riittää jokalähtöön.
Toivotaan et tää nyksä-pressa (tai siis tuleva..) tajuaa kuinka kuralla valtiontalous on ja laittaa viimeiseen asti hanttiin kaikenmaailman kukkenheim-haahuiluille.
Toivoo saa, uskoo ei tartte.- ;)))
Kuten yllä mainitsin;)
Berliinin Guggenheim kuulemma suljetaan kun ei ole kävijöitä ,. mut tänne ne yrittää rakentaa samanlaisen rahareiän ,. ensin rakennetaan noin puolella miljardilla ja sitten otetaan joka vuosi takkiin kymmeniä miljoonia kun tulot eivät kata kuluja ,.
HugaZaga kirjoitti:
Berliinin Guggenheim kuulemma suljetaan kun ei ole kävijöitä ,. mut tänne ne yrittää rakentaa samanlaisen rahareiän ,. ensin rakennetaan noin puolella miljardilla ja sitten otetaan joka vuosi takkiin kymmeniä miljoonia kun tulot eivät kata kuluja ,.
Ei puutu muuta kuin että kaupunginjohtaja Pajunen kasvattaa viikset.
Ihan sama Kukkenheimin kanssa, kunhan Helsingin kaupunki vastaa kuluista.
Eikä ihme, vaikka silti pykäisivät sen, johan näiden vaalien perusteella lähes puolet hesalaisista on homoja.LaardiBee kirjoitti:
Eikä ihme, vaikka silti pykäisivät sen, johan näiden vaalien perusteella lähes puolet hesalaisista on homoja.mun ei näköjään tarvi yksinäni kirjoittaa kaikkia homojuttuja ,.
HugaZaga kirjoitti:
mun ei näköjään tarvi yksinäni kirjoittaa kaikkia homojuttuja ,.
Turha mennä merta edemmäs homoilemaan. Ecuador on kaukana, Helsinki on lähellä. (itse asiassa juuri nyt vaikutan Hesassa, enkä tarkoita korvatöhnän eritystä)
LaardiBee kirjoitti:
Turha mennä merta edemmäs homoilemaan. Ecuador on kaukana, Helsinki on lähellä. (itse asiassa juuri nyt vaikutan Hesassa, enkä tarkoita korvatöhnän eritystä)
ei homolta voi välttyä mitenkään ,. jopa maitopurkissa lukee että homogeeninen ja pastöroitu ,. heti tulee mielikuva homoparista pastörin edessä ,. tämä siitä hyölimättä että päpit, pästörit jä kirköt västystävät hömöäviöliittöä ,.
LaardiBee kirjoitti:
Eikä ihme, vaikka silti pykäisivät sen, johan näiden vaalien perusteella lähes puolet hesalaisista on homoja.Helsingin kaupunki..? Hah, ennen lehmät lentää ennenku ykskään kaupunki pystyy tuallasia kustantaan. Muuten se ajatuksena on kyllä ihan hyvä;)
- maidonjuoja
HugaZaga kirjoitti:
ei homolta voi välttyä mitenkään ,. jopa maitopurkissa lukee että homogeeninen ja pastöroitu ,. heti tulee mielikuva homoparista pastörin edessä ,. tämä siitä hyölimättä että päpit, pästörit jä kirköt västystävät hömöäviöliittöä ,.
Ei voi olla sekä homogeeninen että pastöroitu.
Jolle tiennyt. maidonjuoja kirjoitti:
Ei voi olla sekä homogeeninen että pastöroitu.
Jolle tiennyt.Kaupassa myytävät perusmaidot ovat homogenoituja ja pastöroituja.
Miinustaja on näköjään edelleen aktiivisena kyttäämässä josko kirjotan.. ja ihan vaan siks kysynkin, vähentääkö se miinusten määrää jos laitan sexymmän kuvan galzuun? Tissivakoo ja silleen? Voisin mä kokeilla, oon kuitenki senverran musertunu tosta antipatian määrästä, jota tää miinustelija niskaani syytää.
LaardiBee kirjoitti:
Hyvä idea. Kaikille galtzuun antava etumus.
naisilla ainostaan ,. miesten etumukset voi edelleen jättää piiloon.
HugaZaga kirjoitti:
Jumankauta se on nopee..!;)
Miehet voi laittaa vaikka perssekuvan, persseiden mukaanhan miehet arvioidaan;)a-v kirjoitti:
Miehet voi laittaa vaikka perssekuvan, persseiden mukaanhan miehet arvioidaan;)mulla onkin niin komia etten juuri itsekään malta olla sitä hipelöimättä ,.
HugaZaga kirjoitti:
mulla onkin niin komia etten juuri itsekään malta olla sitä hipelöimättä ,.
Sama täällä! Laitan silti sen tissivakokuvan.
Ja kuuleppa miinustelija; toi i-v atte en oo minä, älä sitä miinusta..;)a-v kirjoitti:
Miehet voi laittaa vaikka perssekuvan, persseiden mukaanhan miehet arvioidaan;)Perseitä odotellessa;)
a-v kirjoitti:
Sama täällä! Laitan silti sen tissivakokuvan.
Ja kuuleppa miinustelija; toi i-v atte en oo minä, älä sitä miinusta..;)muista valon ja varjon leikki niin näyttää vielä paremmalta ,. namskis ,.
HugaZaga kirjoitti:
Miesten tissivaosta tursuaa tietysti tuuhea tomppa.
- ;)
a-v kirjoitti:
Perseitä odotellessa..;)
Joku päivä tärähtää :) Perseitä tarjotessa.
- ;)))
LaardiBee kirjoitti:
Mulla ei ole kuin kaksi karvaa rintakehän alueella ja nekin niin hajallaan, ettei saa edes palmikolle saati rusettiä kääräistyä.
LaardiBee kirjoitti:
Tomppa onkin aika ihana! Heti tuli tää seksipommibiisi mieleen;)
;))) kirjoitti:
Mulla ei ole kuin kaksi karvaa rintakehän alueella ja nekin niin hajallaan, ettei saa edes palmikolle saati rusettiä kääräistyä.
Palmikkoonki tarvitaan vähintään kolme karvaa..
Parempi ku nypit ne kaks olemassaolevaakin pois ja oot olevinas trendikäs ja siloinen miäs.
Miäshän sä oot..? Jos et, sit ainakin revit ne jouhet!- annikoo..
a-v kirjoitti:
Tomppa onkin aika ihana! Heti tuli tää seksipommibiisi mieleen;)
Kuuntelen Tomppaa.....ja sydän niin villisti pomppaa.....
Kahvikin kaunistaa....sanotaan mut vatsa ei kestä niinpaljoa kuin naama vaatisi.....
minulla ainakaan......höh - No sun rintas
;))) kirjoitti:
onkin sitte kananmunarinta, eihän kananmunassakaan oo karvoja ;-D.
- ;)
No sun rintas kirjoitti:
onkin sitte kananmunarinta, eihän kananmunassakaan oo karvoja ;-D.
Mainio sanonta:) Kananmunarinta. Pepposen pehmoinen ja karvaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899