Missä seisoo totuus, vai seisooko tänä päivänä enää mikään?

Niin no junat kuulema ainakin seisoo joskus pakkasessa.

Tiedetään, että totuus ei pala tullessa, mutta sulaako se kuumuudessa?
Miten paljon meidän pitää saada informaatiota löytääksemme totuuden?

No mutta, kannattaakohan tälle ikäryhmälle, joka tätä palstaa lukee, esittää enää moisia kysymyksia? :o)))

Ps. Repikää siitä huumoria jos kukka löytyy. :-D

11

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seisoo ne junat kesälläkin. Asemilla. On helpompi nousta kyytiin.

Totuus ei tosiaan pala tulessa. Kansan Uutiset on kehno sytyke.

Kannattaa esittää kysymyksiä. Oppia ikä kaikki. Ei oppi ojaan kaada.

• ;)

Minä luotan siihen mitä Jyväskyläläinen Ratsia lauloi aikoinaan: Totuus löytyy kaurapuurosta. No, harvoinpa nautiskelen kaurapuuron äärellä. Mutta silloin kun sitä syön, syön totuuden mukaisesti yksi annos per mies.

• Sei Sokki

On hyvä pitää mielessä se,että joskus aina joku seisoo ! Joskus juna,välillä bussi ja aika usein myös .... järki. Ihan pakkasesta ja vuodenajasta riippumatta. Se riippuu vähän siitä mistä se roikkuu.

• Jos /kun järki seisoo ei sitä itse huomaa. Kaveri varmaan kyllä sen tekee. Riippuu asiasta, onko hyvä vai huono jos siitä huomauttaa;)

• Vaan kesäisinhän sahoilla usein iskee seisokki niin, että koko porukka joutuu lähtemään linjalta. Sit mennään kovana kotiin.
        Kyllä siinä kuppanikin kuumenee, kun seisokista äimistynyt latelee heti ovella kaikki osaamansa tuhmuudet. ;-))
        Karenssihan ja pitkä odotushan siitä seuraa ennenkö saa,, työttömyyskorvausta :))

• natugladiaattori kirjoitti:

Vaan kesäisinhän sahoilla usein iskee seisokki niin, että koko porukka joutuu lähtemään linjalta. Sit mennään kovana kotiin.
        Kyllä siinä kuppanikin kuumenee, kun seisokista äimistynyt latelee heti ovella kaikki osaamansa tuhmuudet. ;-))
        Karenssihan ja pitkä odotushan siitä seuraa ennenkö saa,, työttömyyskorvausta :))

Hauska toi "kuppanikin kuumenee".. lienee kuitenki tahaton lipsahdus?;)

• a-v kirjoitti:

Hauska toi "kuppanikin kuumenee".. lienee kuitenki tahaton lipsahdus?;)

Hyvä ystävä,, tänä päivänä on vain kumppaneita,,, ilmaisulla syrjimättä ketään ....

• natugladiaattori kirjoitti:

Hyvä ystävä,, tänä päivänä on vain kumppaneita,,, ilmaisulla syrjimättä ketään ....

Ai sä tarkotitki kumppania.. etkä kuppaa;) Sori;)

• a-v kirjoitti:

Ai sä tarkotitki kumppania.. etkä kuppaa;) Sori;)

Hah ha haa. Tyrin katkossa tankkaavaisempan silmäilyyn kirkoittamani testin puhteen .... :P

• se on vaan luonnollista että kylmä kangistaa ,. niin koneet kuin mielenkin.
      Totuuden voi kyllä pakastaa - elämän alkutotuuttahan nuo venäläiset tutkivat yrittävät porata esille Etelämantereella ,.

• On se vaan kiva kun kaikenlaista ja kaikkea tutkimaan on lähtijöitä. Ei minun luonteella ja pitkäjännitteisyydelläni vaan olis moiseen,, korkeintaan roudarina voisin olla matkassa.
        Kunnia heille ja tieto meille,,,kans. :o))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe