Minua säälittää,kun varatut miehet käy maksullisissa naisissa.
Yleinen syy tähän on: Vaimo ei halua harrastaa seksiä (kuka hullu haluaa olla ikuisuuden selibaatissa?) Mikä on naisten syy,että oman miehen kanssa ei haluta harrastaa seksiä?
Yksi syy myös on se. Naiset eivät ole välttämättä kokeilun haluisia miestä rupeaa kyllästyttämään aina sama. Kannattaisiko rohkaistua ja suostua miehenne ehdotuksiin.
Pukeutukaa seksikkäästä stay-upit,sukkanauhat ja joku seksikäs asu os miehenne sitä vaatii älkääkö olko missään todella epä seksikkäissä rumissa vaatteissa se vie loputkin halut.
Onhan se ikävää,kun miehen rahat menee maksullisiin samalla rahalla mies voisi ostaa naiselle seksikkään asun tai kukkia! H*uoriin tuhlaaminen on TURHAA!
Säälin varattujen miehen naisia!
73
1561
Vastaukset
- Kissan mies
Miksi säälit naisia, kun ne lahnaan haksahtaneet miehet sen säälin tarpeessa ovat?
- 1+2
Jotkut käyttävät prostituoituja vain koska siihen on mahdollisuus.
- Kokemusta on...
1+2 kirjoitti:
Jotkut käyttävät prostituoituja vain koska siihen on mahdollisuus.
Joillekkin prostituutio on ainoa mahdollisuus...
Jospa miehet itse alkaisivat ensin kiinnitämään huomiotaan omaan ulkonäköönsä, hygieniaansa, pukeutumiseensa sekä mieskuntoonsa sängyssä. Ei nainen jaksa koko ajan sitä, että ollaan miehen halujen ehdoilla. Pukeudu niin, ollaan näin, blaa-blaa. Mielummin sitten tarjotaan omalle miehelle "ei kiitos seksiä hänen kanssaan" ja otetaan se nautinnollinen seksi mielummin vaikka naapurin tummaihoisen Yussuf'in tai Ahmedin kansssa, joilla on kullikin paljon isompi kuin suomimiehen haarukassa oleva nurminakki.
Jos mies ei itse ymmärrä parantaa hänen omaa markkina-arvoaan oman naisensa silmissä, niin pidetään miestä puutteessa. Jos miehen markkina-arvo on niin heikko, että hänen pitää maksaa seksistä, niin voi-voi. Me naiset saadaan seksiä ilmaiseksi. ;)- Kaksinaismoralismia
Niinpä, jokainen suomalainen nainen katsoo olevansa täysin oikeutettu ja pätevä ohjeistamaan suomalaisia miehiä.
Mutta auta armias, jos joku suomalainen mies erehtyy tekemään samoin, ohjeistamaan suomalaisia naisia julkisuudessa: Mies joutuu vähintään haukutuksi lyttyyn ellei hän peräti saa potkuja työpaikastaan. Kaksinaismoralismia kirjoitti:
Niinpä, jokainen suomalainen nainen katsoo olevansa täysin oikeutettu ja pätevä ohjeistamaan suomalaisia miehiä.
Mutta auta armias, jos joku suomalainen mies erehtyy tekemään samoin, ohjeistamaan suomalaisia naisia julkisuudessa: Mies joutuu vähintään haukutuksi lyttyyn ellei hän peräti saa potkuja työpaikastaan.Tietysti se on naisen tehtävä ohjeistaa miehiä, sillä nainen näkee parhaiten miesten puutteet. Eihän mies itse kykene kahteen asiaan yhdellä kertaa; vaikka havainnoimaan naisen epäkohtia miehen omaan toimintaan nähden ja samalla kyetä ymmärtämään, että kuinka monet niistä epäkohdista ovat johdannaisia miehen omista puutteista ja epäkohdista. Siksi naisten on kerrottava asiat miehelle ja toivottava, että mies ymmärtää asian yhdellä kertaa ja tajuaa aloittaa omien puutteittensa sekä epäkohtiensa parantamisen. Jos taas mies ei ymmärrä, vaan ajattelee, että hän on itse täydellisyys epäkohtiensa kanssa niin silloin sellaiselle miehelle tarjotaan kotona "ei kiitos - ei seksiä tänään".
Jos mies haluaa käydä sen takia maksullisilla naisilla, ettei hän itse ole valmis muuttamaan itseään paremmaksi oman naisensa kanssa, niin siitä vain. Kun hän vain muistaa sen, että miehen oma nainen saa samoin hakea itseään tyydyttävän seksin keneltä toiselta haluaa. Tosin naisen ei tarvitse maksaa siitä seksistä, kuten miesten tarvitsee. Aina löytyy joku avulias mies auttamaan, jos oma mies ei sitä halua tehdä. Vaikka naapurin Mohammed tai joku toinen.- Mies maksaa siitä
mina1985 kirjoitti:
Tietysti se on naisen tehtävä ohjeistaa miehiä, sillä nainen näkee parhaiten miesten puutteet. Eihän mies itse kykene kahteen asiaan yhdellä kertaa; vaikka havainnoimaan naisen epäkohtia miehen omaan toimintaan nähden ja samalla kyetä ymmärtämään, että kuinka monet niistä epäkohdista ovat johdannaisia miehen omista puutteista ja epäkohdista. Siksi naisten on kerrottava asiat miehelle ja toivottava, että mies ymmärtää asian yhdellä kertaa ja tajuaa aloittaa omien puutteittensa sekä epäkohtiensa parantamisen. Jos taas mies ei ymmärrä, vaan ajattelee, että hän on itse täydellisyys epäkohtiensa kanssa niin silloin sellaiselle miehelle tarjotaan kotona "ei kiitos - ei seksiä tänään".
Jos mies haluaa käydä sen takia maksullisilla naisilla, ettei hän itse ole valmis muuttamaan itseään paremmaksi oman naisensa kanssa, niin siitä vain. Kun hän vain muistaa sen, että miehen oma nainen saa samoin hakea itseään tyydyttävän seksin keneltä toiselta haluaa. Tosin naisen ei tarvitse maksaa siitä seksistä, kuten miesten tarvitsee. Aina löytyy joku avulias mies auttamaan, jos oma mies ei sitä halua tehdä. Vaikka naapurin Mohammed tai joku toinen.Kaikki tuo on mahdollista vain siksi, että mitään tasa-arvoa ei ole kuin juhlapuheissa, vaan seksuaalinen valta on naisilla.
Mies maksaa siitä kirjoitti:
Kaikki tuo on mahdollista vain siksi, että mitään tasa-arvoa ei ole kuin juhlapuheissa, vaan seksuaalinen valta on naisilla.
Sehän on sitä kokonaisvaltaista tasa-arvoa, sillä miehillä on valta työelämässä. Joten molemmilla on omansa. Vasta sitten, kun naisilla on työelämässä saman varran valtaa kuin miehillä, voi mies päästä samaan seksuaalisella puolella naisen kanssa. Ja kuten varmaan tiedät, siihen menee vielä kauan.
- Tasa-arvo on
mina1985 kirjoitti:
Sehän on sitä kokonaisvaltaista tasa-arvoa, sillä miehillä on valta työelämässä. Joten molemmilla on omansa. Vasta sitten, kun naisilla on työelämässä saman varran valtaa kuin miehillä, voi mies päästä samaan seksuaalisella puolella naisen kanssa. Ja kuten varmaan tiedät, siihen menee vielä kauan.
Mikä ihmeen valta miehillä työelämässä on?
Suomessa samasta työstä maksetaan sama palkka niin miehille kuin naisille. Eri ammateissa on eri suuret palkat, mutta ammatin saa vapaasti valita itse.
Se, että miesten ansiot ovat Suomessa suuremmat, johtuu siitä että miehet valitsevat hyvin palkattuja ammatteja ja tekevät enemmän työtunteja kuin naiset.
Naiset valitsevat matalapalkkatöitä ja tekevät vähemmän työtunteja kuin miehet. Olisi se kummaa jos niin tienaisi saman verran kuin enemmän tekevtä. Tasa-arvo on kirjoitti:
Mikä ihmeen valta miehillä työelämässä on?
Suomessa samasta työstä maksetaan sama palkka niin miehille kuin naisille. Eri ammateissa on eri suuret palkat, mutta ammatin saa vapaasti valita itse.
Se, että miesten ansiot ovat Suomessa suuremmat, johtuu siitä että miehet valitsevat hyvin palkattuja ammatteja ja tekevät enemmän työtunteja kuin naiset.
Naiset valitsevat matalapalkkatöitä ja tekevät vähemmän työtunteja kuin miehet. Olisi se kummaa jos niin tienaisi saman verran kuin enemmän tekevtä.Vai että sama palkka samasta työstä? Kuulostaa joltain vasemmistolaiselta manifestilta tai SAK:n mantralta.
Jos miehet valitsee hyväpalkkaisia ammatteja, niin miksi liki kaikki pizzantekijät ovat miehiä? Meillä naisilla on hoivavietti, siksi valitsemme ammatiksi mm. terveydenhuollon ammatteja koko skaalasta ja miehillä on tarve tehdä töitä käsillään, joten heistä tulee rakennus- ja mekaniikka-alan työntekijöitä. Noin karkeasti vedettynä. Maailma ei pyöri, jos kaikista tulisi vain johtajia tai inssejä, niin kuka ne työt silloin tekisi? Miehetkö?
Vai tekee miehet enemmän työtunteja kuin naiset? Siksi mies tekee niitä, kun hän tarvitsee saman asian tekemiseen enemmän aikaan kuin nainen.- Jos verrataan
mina1985 kirjoitti:
Vai että sama palkka samasta työstä? Kuulostaa joltain vasemmistolaiselta manifestilta tai SAK:n mantralta.
Jos miehet valitsee hyväpalkkaisia ammatteja, niin miksi liki kaikki pizzantekijät ovat miehiä? Meillä naisilla on hoivavietti, siksi valitsemme ammatiksi mm. terveydenhuollon ammatteja koko skaalasta ja miehillä on tarve tehdä töitä käsillään, joten heistä tulee rakennus- ja mekaniikka-alan työntekijöitä. Noin karkeasti vedettynä. Maailma ei pyöri, jos kaikista tulisi vain johtajia tai inssejä, niin kuka ne työt silloin tekisi? Miehetkö?
Vai tekee miehet enemmän työtunteja kuin naiset? Siksi mies tekee niitä, kun hän tarvitsee saman asian tekemiseen enemmän aikaan kuin nainen.hoitoalalla olevan miehen ja naisen palkkoja, niin ei niissä ole paljon ollenkaan eroa. Jos taas verrataan lääkärin ja hoitajan palkkoja, niin tietysti löytyy eroa, mutta mies ja naislääkärin palkka menee samoihin.
Pelkästään paikkakunta ja se millä hinnalla suostuu tekemään töitä vaikuttaa sitten kun on sama titteli.
Ja turha sitä on itkeä, että palkka ei ole lääkärin tasoa, jos on lukenut itsensä vain hoitajaksi. Suomessa kaikki voivat valita sen oman ammattinsa, joten lopeta se pelkkä huoraaminen ja ala lukea parmepaan ammattiiin, ilman sitä koulutusta kun ei saa niitä hyväpalkkaisia töitä. Tuo on pelkkää feministiä ajattelua, johon päästään vertamaalla kaikkien naisten palkkoja miesten vastaaviin. Sitten kun aletaan oikealla tavalla vertaamaan eri ammattien palkkoja, niin alkavat palkat olla samat sekä miehillä ja naisilla.
Itsellä on nainen pomona ja saa parempaa palkkaa kuin minä, pitäsikö mennä itkemään, että minun vähintään saada yhtä paljon rahaa palkaksi kun ollaan samassa firmassa töissä - Ihmiskauppaa on
mina1985 kirjoitti:
Vai että sama palkka samasta työstä? Kuulostaa joltain vasemmistolaiselta manifestilta tai SAK:n mantralta.
Vai tekee miehet enemmän työtunteja kuin naiset? Siksi mies tekee niitä, kun hän tarvitsee saman asian tekemiseen enemmän aikaan kuin nainen.Pizzaa Suomessa paistaa miehet, joiden valinnanvara on hyvin, hyvin rajattu. Vai montako suomalaista pizzanpaistajamiestä tiedät?
Jos verrataan kirjoitti:
hoitoalalla olevan miehen ja naisen palkkoja, niin ei niissä ole paljon ollenkaan eroa. Jos taas verrataan lääkärin ja hoitajan palkkoja, niin tietysti löytyy eroa, mutta mies ja naislääkärin palkka menee samoihin.
Pelkästään paikkakunta ja se millä hinnalla suostuu tekemään töitä vaikuttaa sitten kun on sama titteli.
Ja turha sitä on itkeä, että palkka ei ole lääkärin tasoa, jos on lukenut itsensä vain hoitajaksi. Suomessa kaikki voivat valita sen oman ammattinsa, joten lopeta se pelkkä huoraaminen ja ala lukea parmepaan ammattiiin, ilman sitä koulutusta kun ei saa niitä hyväpalkkaisia töitä. Tuo on pelkkää feministiä ajattelua, johon päästään vertamaalla kaikkien naisten palkkoja miesten vastaaviin. Sitten kun aletaan oikealla tavalla vertaamaan eri ammattien palkkoja, niin alkavat palkat olla samat sekä miehillä ja naisilla.
Itsellä on nainen pomona ja saa parempaa palkkaa kuin minä, pitäsikö mennä itkemään, että minun vähintään saada yhtä paljon rahaa palkaksi kun ollaan samassa firmassa töissäOnko sinulla vaikeuksia ymmärtää luettua tekstiä??? Jep, ymmärrän, että on, sillä sinähän olet mies: ;))
Vai huoraaminen??? Missä minun viestissäni olen maininnut huoraavani???
Palkat eivät ole samat samasta työstä. Niin se vain on, sillä se on pelkkää sopimusteknillistä kikkailua jolla saadaan palkkaerot samasta työstä.
Ja tuohon viimeiseen lauseeseen, sinä voit lukea oman viestisi samasta työstä verrattuna samaan palkkaan. Missä minä sanoin, että se
palkkaero koskee eri työtä???Ihmiskauppaa on kirjoitti:
Pizzaa Suomessa paistaa miehet, joiden valinnanvara on hyvin, hyvin rajattu. Vai montako suomalaista pizzanpaistajamiestä tiedät?
Bullshit! On pizzanpaistajallakin mahdollisuuksia, kun ei mene sieltä, missä aita on matalin. Sinun tuntemat ovat näemmä varmaankin menneet!
Kaksi. Ravintola Sasson Giuseppe ja Klaus K':ssa olevan Toscanini'n Carlo.- Ihmiskauppa on
mina1985 kirjoitti:
Bullshit! On pizzanpaistajallakin mahdollisuuksia, kun ei mene sieltä, missä aita on matalin. Sinun tuntemat ovat näemmä varmaankin menneet!
Kaksi. Ravintola Sasson Giuseppe ja Klaus K':ssa olevan Toscanini'n Carlo.Noi ei oo "kaikki pitsat vitosella" -paikkoja...
- kaikki naiset
mina1985 kirjoitti:
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää luettua tekstiä??? Jep, ymmärrän, että on, sillä sinähän olet mies: ;))
Palkat eivät ole samat samasta työstä. Niin se vain on, sillä se on pelkkää sopimusteknillistä kikkailua jolla saadaan palkkaerot samasta työstä.
Ja tuohon viimeiseen lauseeseen, sinä voit lukea oman viestisi samasta työstä verrattuna samaan palkkaan. Missä minä sanoin, että se
palkkaero koskee eri työtä???huoraavat jossain vaiheessa, siinä ei ole paljon eroa ostaako naiselle etelänmatkan, talon, auton vai maksaako suoraan. Ensimmäisessä vaihtoehdossa menee vain enemmän aikaa.
Missä kohtaa minä sanoin, että pomoni tekee eri työtä kuin minä? Eri titteli, sama työ, mutta kuitenkin eri palkka. - ,,,---,,,
kaikki naiset kirjoitti:
huoraavat jossain vaiheessa, siinä ei ole paljon eroa ostaako naiselle etelänmatkan, talon, auton vai maksaako suoraan. Ensimmäisessä vaihtoehdossa menee vain enemmän aikaa.
Missä kohtaa minä sanoin, että pomoni tekee eri työtä kuin minä? Eri titteli, sama työ, mutta kuitenkin eri palkka.Jos verrataan
16.2.2012 07:36
Itsellä on nainen pomona ja saa parempaa palkkaa kuin minä, pitäsikö mennä itkemään, että minun vähintään saada yhtä paljon rahaa palkaksi kun ollaan samassa firmassa töissä kaikki naiset kirjoitti:
huoraavat jossain vaiheessa, siinä ei ole paljon eroa ostaako naiselle etelänmatkan, talon, auton vai maksaako suoraan. Ensimmäisessä vaihtoehdossa menee vain enemmän aikaa.
Missä kohtaa minä sanoin, että pomoni tekee eri työtä kuin minä? Eri titteli, sama työ, mutta kuitenkin eri palkka.Itsehän sinä niin sanoit, että samasta työstä saa saman palkan.
(Tasa-arvo on / 15.2.2012 12:34 / Suomessa samasta työstä maksetaan sama palkka niin miehille kuin naisille.)
Ja nyt sitten itse todistit sen, että se ei pidä paikkaansa vaan minä olin oikeassa!
Silloin myös sinäkin myös huoraat, kun nainen ostaa sinulle jotain. Vaikka maksaa aterian. Tai jos mies ostaa sinulle oluen niin sinä huoraat silloin miehen kanssa. Mielenkiintoinen ajatuskuvio sinulla. Kun vanhempasi ostaa sulle jotain, huoraat. ;))
Enpä ole törmännyt mieheen, joka ostaisi naiselle auton tai asunnon (vain naisen omistukseen).- en kyllä ymmärrä
mina1985 kirjoitti:
Itsehän sinä niin sanoit, että samasta työstä saa saman palkan.
(Tasa-arvo on / 15.2.2012 12:34 / Suomessa samasta työstä maksetaan sama palkka niin miehille kuin naisille.)
Ja nyt sitten itse todistit sen, että se ei pidä paikkaansa vaan minä olin oikeassa!
Silloin myös sinäkin myös huoraat, kun nainen ostaa sinulle jotain. Vaikka maksaa aterian. Tai jos mies ostaa sinulle oluen niin sinä huoraat silloin miehen kanssa. Mielenkiintoinen ajatuskuvio sinulla. Kun vanhempasi ostaa sulle jotain, huoraat. ;))
Enpä ole törmännyt mieheen, joka ostaisi naiselle auton tai asunnon (vain naisen omistukseen).miten se todistaa väittämäsi oikeaksi siitä, että miehillä on työelämässä valta ja paremmat palkat , jos sanon että nainen tienaakin enemmän?
Väännät hieman asioita, en katso huoraamiseksi sitä, että joku ostaa jotain joillekin, mutta jos siihen vaihtokauppaan kuuluu myös seksi, niin silloin en näe paljon eroa asiassa onko kysessää suora raha vai jokin muu.
Kyllä, jos nainen ostaa minulle jotain ja menemme sänkyyn juurikin sen takia, niin huoraan. Mutta jos seksi ei kuulu siihen niin taasen en. Käsitätkä eroa?
Baarit on pulloillaan juuri näitä naisia, jotka eivät ole ole mielestään huoria, mutta parin juoman jälkeen kyllä lähdetään kenen kansa vain sänkyyn, vaikka aamulla ei muisteta edes kumppanin nimeä. - Ei olla meedioita
en kyllä ymmärrä kirjoitti:
miten se todistaa väittämäsi oikeaksi siitä, että miehillä on työelämässä valta ja paremmat palkat , jos sanon että nainen tienaakin enemmän?
Väännät hieman asioita, en katso huoraamiseksi sitä, että joku ostaa jotain joillekin, mutta jos siihen vaihtokauppaan kuuluu myös seksi, niin silloin en näe paljon eroa asiassa onko kysessää suora raha vai jokin muu.
Kyllä, jos nainen ostaa minulle jotain ja menemme sänkyyn juurikin sen takia, niin huoraan. Mutta jos seksi ei kuulu siihen niin taasen en. Käsitätkä eroa?
Baarit on pulloillaan juuri näitä naisia, jotka eivät ole ole mielestään huoria, mutta parin juoman jälkeen kyllä lähdetään kenen kansa vain sänkyyn, vaikka aamulla ei muisteta edes kumppanin nimeä.Sinä et puhunut viestissäsi mitään seksistä, sanoit ainoastaan, että ostaa naiselle etelänmatkan, talon, auton jne.! Opi ilmaisemaan itsesi paremmin.
- Jasoooooon
mina1985 kirjoitti:
Vai tekee miehet enemmän työtunteja kuin naiset? Siksi mies tekee niitä, kun hän tarvitsee saman asian tekemiseen enemmän aikaan kuin nainen.Mina1985 olet tyypillinen feministi lepakko, joka ei tule ikinä saamaan pitkäkestoista suhdetta normaaliin( jos edes mihinkään) mieheen, puhtaasti siit
Syystä
Että sinunlaisia näsäviisaita päänaukojia ei kestä kukaan kauan. Noi sun kommentit mitä aikasemmin esitit on niin väsyneitä, etten jaksa edes eritellä mitä kaikkea vikaa niissä on. - Kari M.
mina1985 kirjoitti:
Enpä ole törmännyt mieheen, joka ostaisi naiselle auton tai asunnon (vain naisen omistukseen)."Enpä ole törmännyt mieheen, joka ostaisi naiselle auton tai asunnon"
Niin, SINÄ et ole törmännyt.
Älä kuitenkaan yleistä. Kyllä miehet ostavat esim. autoja naisilleen.
Niin minäkin olen tehnyt. Turhaa on kuitenkin painottaa suhteissa tällaisia asioita liikaa.
Aidossa suhteessa näitä ei alleviivailla. - Rung Kari
Kari M. kirjoitti:
"Enpä ole törmännyt mieheen, joka ostaisi naiselle auton tai asunnon"
Niin minäkin olen tehnyt. Turhaa on kuitenkin painottaa suhteissa tällaisia asioita liikaa.
Aidossa suhteessa näitä ei alleviivailla.Niin, SINÄ olet ostanut.
Älä kuitenkaan yleistä. - aoiöw
Kari M. kirjoitti:
"Enpä ole törmännyt mieheen, joka ostaisi naiselle auton tai asunnon"
Aidossa suhteessa näitä ei alleviivailla.Nämä jutut täällä on välillä ihmeellisiä.
Suomessa on varmaan esim. tuhansia autoja, jotka mies on ostanut vaimolleen. ( tai sitten jollekin muulle rakastetulleen)
Mielestäni toki parempi rakkauden osoitus naiselle on huomioiminen seksissä ja toiveiden toteuttaminen siinä.
Raha jää sivuseikaksi, jos rakkaus- ja seksielämä pelaa.
Itselläni on raha-asiat kunnossa, tiedostan myös sen, että varsinaista onnea rahalla ei voi kuitenkaan ostaa.
Hetkeksi saa kyllä.
Tällä hetkellä minulla on onnellinen parisuhde, enkä anna rahan sitä sotkea. - Oletko Kyllönen
mina1985 kirjoitti:
Enpä ole törmännyt mieheen, joka ostaisi naiselle auton tai asunnon (vain naisen omistukseen)."Itsehän sinä niin sanoit, että samasta työstä saa saman palkan.
Ja nyt sitten itse todistit sen, että se ei pidä paikkaansa vaan minä olin oikeassa!"
Siis kukkuu, tyyppihän kertoi että hänen naispuolinen POMONSA tienaa enemmän kuin hän. Eri töissä on tietysti eri palkat, eivät he samoja töitä tee... - yh-yksin
kaikki naiset kirjoitti:
Missä kohtaa minä sanoin, että pomoni tekee eri työtä kuin minä? Eri titteli, sama työ, mutta kuitenkin eri palkka.olen samaa mieltä et ostamalla seksi tulee halvemmaksi kun ottaa oma nainen. Ensiksi ne on ihmisiksi mut sit tarvitaan kaikkia ja lopuksi ne pitää miestä SOSSUNA Tuolla Seksi chatissa naiset vikittelee miehiä joka tarjoo parhaimman illan ja naiset maksaa seksillä takaisin.
- suomimies69
kun ka
mina1985 kirjoitti:
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää luettua tekstiä??? Jep, ymmärrän, että on, sillä sinähän olet mies: ;))
palkkaero koskee eri työtä???Useimmissa tesseissä on sanonta samanarvoisesta työstä sama palkka esim suora uakka toine ´n voi tehdä tunnissa jotain esim 100kpl toinen 50kpl niin se joka tekee enempi saa isompaa palkkaa .usin näitä ei oteta huomioon vertaillessa palkkoja
- Siinä sopii yrittää
pitää puutteessa. Seuraa kyllä löytyy ihan helposti viimeistään rahalla
- Parasta kaikessa
Ja kun hiukan jaksaa etsiä, niin vieläpä aika pienellä rahalla!
- Kuka se käskee
kertoa sille naiselle, että käy muualla.
Mina1985 vain ymmärrät tämän maksullisuuden väärin, se raha menee siitä että nainen ei soittele perään. Onnea vain sinulle niiden muhameddien kanssa. Muista käyttää kortsua, sillä mulattia on vaikea selitää omalle miehelle.- Tuoreimmat haut
Kortsuko se on ainoa ehkäismuoto? Ja tyhmälle miehelle syy mulattilapseen on helppoa, vetoaa vain miehen hämäriin geeneihin.
- Jokaiselle jotakin
Muhametit sopii niille naisille, jotka tykkää esileikittömästä 2 minuutin panosta.
- Yhdelle kutakin
Jokaiselle jotakin kirjoitti:
Muhametit sopii niille naisille, jotka tykkää esileikittömästä 2 minuutin panosta.
Suomimies sopii naiselle, joka tykkää nauraa sille, kun suomimiehellä kiguli lerpattaa.
Ihan samaan voin vedota kuin sinäkin, että kuka sille miehelle kertoo, että nainen käy vieraissa? Tuskin ainakaan se naapurin Jorma tai Mohammed?
- Olet myös
tyhmempi kuin maksun seksistä ottavat kanssasisaresi. He saavat rahaa seksiä, mutta mitä sinä saat? no pelkästään sitä seksiä joltain ja siihen kelpaa näemmä sitten kuka vaan.
Itse arvostan jopa enemmän oikeita huoria, kuin sinunkaltaisia. He huoraavat sen rahan takia, sinä pelkästään koska sinulla on tilaisuus- Mies on tollo
Horatsun asiakas se vasta tyhmä on, koska hän mielummin maksaa seksistä, kuin hieman tuunaa itseään parempaan kuntoon ja saisi seksiä ilmaiseksi omalta naiseltaan. Varmaan tuollainen tollo tumpelomies kuin sä olet mielummin fattysäkin näköinen plösö, kuin kunnostaan huoltapitävä adonis.
- Laatu ratkaisee
Mies on tollo kirjoitti:
Horatsun asiakas se vasta tyhmä on, koska hän mielummin maksaa seksistä, kuin hieman tuunaa itseään parempaan kuntoon ja saisi seksiä ilmaiseksi omalta naiseltaan. Varmaan tuollainen tollo tumpelomies kuin sä olet mielummin fattysäkin näköinen plösö, kuin kunnostaan huoltapitävä adonis.
Suurimmalla osalla huorissa kävijöistä on oma valas kotona, jota on silloin tällöin pakko painaa vaikkei niin huvitakaan.
- FreeWilly?
Laatu ratkaisee kirjoitti:
Suurimmalla osalla huorissa kävijöistä on oma valas kotona, jota on silloin tällöin pakko painaa vaikkei niin huvitakaan.
Eikä kaikki ole edes valaita vaan joskus se mies on valas, joka ei omaa naista sitten kiihota mitenkään päin. Kukaan ei halua tukehtua tonnikeijun alle tai ikään kuin kiivetä Mount Everestille. Liian lihavat miehet, joilla hoikka vaimo, voisi katsoa peiliin ja miettiä miksei naistaan nappaa.
- Horojen
Laatu ratkaisee kirjoitti:
suurin käyttäjakunta määrältään on isomahaisia, hikisiä ja kaljuuntuvia ukkomiehiä, jotka kotona tarjoavat vaimolleen 10 minuutin munaa (sis.esileikin)
Kuulutko sinä niihin? 100% varmasti vastaus on kyllä.
valmiina koitamaan kaikkea saadaan vain tietoa.
- Mies on tollo ja
pitää pihtailevaa fattysäkkiä kotona. Sitten vielä kehuu kuinka hyvää seksi on kun saa kerran vuodessa, kun ei pihtaileviakin on tarjolla
- Mies on aina tollo
Eipä se naisen pillu siitä suurene, vaikka ulkomuodot olisivat kuinka runsaat. Mutta tollon fattysäkin kokoiselta mieheltä ei löydy kigulia haaroistaan kuin pinseteillä nykien.
- Mutta tollon
fattysäkin kokoiselta mieheltä ei löydy kigulia haaroistaan kuin pinseteillä nykien
Sinulla on kummalliset luulot esileikistä, ei ihmekkään kun ei nouse. Oletko ehdottanut suikkari pinsettien sijaan vaimollesi?- Miesten esileikki on
Suomimiehen ja sinun esileikki on HK:n sininen Åbo sinapilla ja sixbäggi kaljaa ja sitten mies sanoo eukolleen, että kostuta eukko itsesi, niin kohta tulen naimaan. Mutta sen sixbägin jälkeen mies ei enää jaksa.
- Mika42v.
Minulla on ollut addiktio ilotyttöihin jo vuosia. Haluaisin siitä eroon, mutta addiktiota voisi verrata riippuvuuteen (esim. tupakka). Ehdotuksia miten pääsisin eroon?
- Apu on lähellä
Kerro asia vaimollesi, niin hän auttaa sinua viemällä puolet omaisuudestasi.
- Simppeli
hoitokeino: Pitkä terapia. pääsi ei ole kunnossa.
- naisilla siinä
pettämisessä on melko usein äkkiä myös tunteet pelissä. Mutta jos haluaa Mokkamunaa ja elättettävän miehen, niin anna mennä vain.
Itse laitan kuitenkin ne omat rahani maksullisiin, kun ei yksi 200 egee paljon lovea tee kuussa, eivätkö soittele ainakaan perään, toisin kuin muuta kautta tavatut Eivät ne tunteet tule peliin, kun molemmat ymmärtää sen, että homman nimenä on ainoastaan seksi. Eikä tummaihoinen ala elätiksi, kun hän tietää naisen olevan jo varattu ja sen suhteen sekoittamiseen ei ole tuloa.
Vai -200€ kuukaudessa? Jos sinulle riittää, että saat kaksi naintia kuukaudessa, niin jatka vain maksullisissa käymistä. Kukapa parisuhteessa oleva tyytyisi niin vähään seksiin kuin sinä tyydyt?- Tunteet hallitsee
Pahinta mitä huoralle voi tapahua, on se että rakastuu asiakkaaseen. Sitten on koko elämä sekaisin.
- kokemus..
Tunteet hallitsee kirjoitti:
Pahinta mitä huoralle voi tapahua, on se että rakastuu asiakkaaseen. Sitten on koko elämä sekaisin.
sekin..
- kuka nyt puhui
pelkästään kahdesta nainnista kuukaudessa? Käyn välillä maksullisissa vaihtelun vuoksi, ei sitä samaa naista pelkästään jaksa viikosta toiseenkaan panna.
Ja juurikin sen vuoksi käyn hupakoissa, jotta ei tule jälkiseuraamuksia, niistäkin kun on kokemusta.
Töistäkin voi helposti jäädä pariksi tunniksi ylitöihin ja painaa hikipäässä menemään parikymppistä muijaa ja kotona sitten illalla vielä omaa jos jaksaa- Niin ja
jos vaimo parka erehtyisi hakemaan "vaihtelua" nyrkki heiluisi ja pahimmassa tapauksessa lähtisi henki. Sellaisia sankareita nämä ovat.
- sinnejatänne
miehet yleensä luulee ettei naiset tiedä kun ne "jää ylitöihin". ei kai kukaan seksia anna jollekkin kuka sitä muualta hakee.. tai ainakaan sen jälkeen kut itsekin on tullut naapurin jorman luota. Eipä sentää tarvi maksaa ja tietää että mies haluaa, toisin kuin siellä huorissa, ne antaa seksiä kelle vaan, niillekin kelle edes oma vaimo ei lämpiä.
fiksut naiset pitää suun kiinni ja antaa toisen miehen elättää ja sitten toinen on sitä villiä meininkiä varten.- et ole sitten
tavannut ikinä oikeaa huoraa. Ei nekään anna kuin yhden kerran, jos asiakas sikailee. Huorakaan ei lämpene rahasta, kun asiakkaita riittää muutenkin jonoksi asti.
Kumpi on sitten tyhmempää, antaa ilman naapurin Jormalle vai ottaa maksu niiltäkin, joille antaisi ilmankin?
- almost whore
MInulla on oikeita huoria ystäväpiirissä ja he eivät nauti siitä hommasta. Sanovat että suurin osa miehistä on todella fyysisestikin vastenmielisiä ja että he koittavat seksin tai muun aktin aikana ajatella muita asioita kuten opiskelujaan tai harrastuksiaan. Asiakkaan poistuttua he usein voivat pahoin aluksi mutta sitten hommaan turtuu ja aivot voi sopivasti saada irti vähäksi aikaa. En tunne ketään joka olisi rakastunut asiakkaaseen, vaikka mukaviin asiakkaisiin on joillain muodostunut ystävyyssuhteitakin. Monella on kotona myös poikaystävä, osa tietää myyntitoiminnastakin, mutta kun sillä tienaa niin hyvin. Kaverini tekevät 5000 euron verotonta kuukausitiliä ja itse hankin opiskelurahoja jossain paskaduunissa 1500 eurolla. Meinasin itsekin mennä mukaan hommiin mutta kun näin sen möhömahaisne ukon niin tuli niin huono olo etten pystynytkään siihen. onneksi kaverini oli varautunut tähän ja hoiti itse homman loppuun. Oli vakiasiakas. En tiedä miten miehet voi nauttia seksistä näiden naisten kanssa jotka itse ei oikeasti nauti yhtään vana suhtautuvat kuin pyykinpesuun, ei mitään mukavaa puuhaa mutta pakko tehdä-asenteella. itse ainakin haluaisin että minua halutaan ja molemmat nauttii siitä seksistä. Miehet on valmiit maksamaan yllättävän paljon tollasesta näyttelemisestä, osa kavereista kehuu ettei tarvitse edes näytellä hyvin ja silti miehet on innoissaan.
- Tuo on
totta! Isomahaisille ukkomiehille riittää kun saa vaan polkea jotain ja toteuttaa pornofilmistä katsomiaan irstailua. Nähtiinhän se, kun satoja isomahaisia, pornofilmeistä seonneita ukkomiehiä kävi polkemassa Virosta Suomeen tuotua KEHITYSVAMMAISTA nuorta tyttöä. Tyttöä, joka oli pakotettu prostituoiduksi. Isomahaiset ukkomiehet kunnostautui taas. Ritarimerkki pitäisi laittaa rintaan.
Ei näitä ukkomiehiä haittaa, vaikka tyttö yökkäilsi. Nämä ukkomiehet haluavat vaan suojaamatonta suuseksiä ja nuolentaa polkemisen lisäksi.Niitä on pakko saada ja maksetaan itsensä kipeäksi, että horo lipsuu mielellään turvaseksisäännöistä.
- Kysy Elijä
Ammatinvalinta on aina vaikea asia. Joskus ei ole vaihtoehtoja eli työ on paskaduunia ja siitä maksetaan huonosti. Näin siis yleensä miehillä. Seksialalle päätyvät naiset ovat tehneet itse valinnan paremman elintason toivossa.
Tilanne on aika surullinen kun miehille riittää näytelty nauttiminen. Se surullisuus ei niinkään ole näyttelijän vaan yleisön puolella. Miksi näille miehille ei löydy muuta kuin maksullista seksiseuraa? - almost whore
Niin mitä olen kuullut niin vain osa miehistä on sellaisia jotka eivät naista muutoin saisi, porukassa on vammaisia, ujoja tai muutoin sellaisia miehiä joiden on hankalaa löytää seksikumppania. Osa porukasta on perheellisiä 30-40 vuotiaita, voivat olla ihan asiallisiakin ja hyvässä asemassa työelämässä ja vaimokin antaa kotona. eivät kuitenkaan uskalla tai ehdi nähdä vaivaa esim rakastajattaren suhteen, vana maksettu nainen on helppo ja turvallinen ratkaisu. Vain pieni osa miehistä on sellaisia joille "vaimo ei anna" ja osalla heistäkin vaimo tietää missä mies käy, mutta ei välitä kun seksi ei enää kuulu parkiskunnan arkeen. usein nämä ovat päälle 60 v asiakkaita joilla on suunnilleen samanikäiset kumppanit ja seksi on saattanut loppua jo aikaa sitten.
Lisäksi osa porukasta on miehiä, joita kiihottaa ajatus toisen ihmisen ostamisesta ja käyttämisestä ja usein he käyvätkin useamman eri tytön luona ja rahaakin palaa kiitettäviä summia kuukausittain. Pikkuvaimo kotona voi olla täysin tietämätön "harrastuksesta". Pienellä osalla on myös erityistoiveita, joita ei uskalleta tai haluta ehdottaa vaimolle ja osa tytöistä tekee niitäkin juttuja, kuten vaikka pissaleikkejä.
Eli se on ihan huhupuhetta että maksullisissa kävisi vain luuserit jotka ei muualta saa, se ei valitettavasti pidä paikkaansa. Onhan toisen vartalon ostaminen äärimmäistä dominanssia. Vaikka kuulemma hyvin harva suomalainen asiakas on ollut ns. sika niin epäkunnioitustakin tulee vastaan, tosin sana kiertää nopeasti ja pian voi olla vaikeaa löytää ainakaan laadukasta seuraa. Monella tytöllähän rahantarpeen takana on muutakin kuin vaan opiskelu, useammalla on esim huumeongelma ja siinä onn jo asiakaskin vaarassa saada hepatiitin tai pahempiakin tauteja. mutta ne tytöt suostuvat ns mihin tahansa ja tuntuvat miehillekin kelpaavan vaikka ovat todella sairaan näköisiä. - zzzxxxccc
Kuka jaksaa lukea samaa vanhaa lehteä joka päivä? Vaihtelu virkistää ja pitää mielen nuorena! Kukkahattutädit kauhistelevat mutta onko mies tuomittu elämään ilman seksiä vain sen takia että vaimo on menettänyt kokonaan kiinnostuksen seksiin?? Mä tyydytän tarpeeni silloin pirtsakoiden maksullisten kanssa ja olen erittäin tyytyväinen! Arvatkaapa harmittaako kotona ilmoittaa että on taas lähdettävä viikon työmatkalle, ette voi uskoa miten miellyttävää on viettää viikko ns.työmatkalla, päivät palavereja illat bordelleissa. NAM!
- kaninvaimo
Mie oon vaimo ja käyn vieraissa kun oma ukko panee kuin kani ja lösähtää maate.
- nainen vm. -80
Sääli on sairautta. Jokainen saa pistää rahansa mihin tahtoo, kun kantaa kortensa kekoon kodin kuluista. Onneksi meidän naisten ei tarvitse maksaa seksistä, sillä hyviäkin ja halukkaita miehiä vielä löytyy. Minulta jopa omasta kotoa.
- matilda
voi vittu mitä sikoja pitäisi kuohita jos käypi vieraissa ja ei kaikki naiset ole tuommoisia,ne on jotka tyrkyttävät itseänsä baareissa . niin ovat ukokin sikoja luulevat saavansa kaikki naiset sormensa ympärille.
- naiset huoraamassa
miksi puhutaan vain että miehet ostaa ??
naisetkin tekee sitä
olen joutunut jopa kohteeksi mutta eipä tullut kauppoja - uskallusta:)
Jos seksi ei suju on vika yleensä molemmissa.Eikä ratkasu ole missään maksullisissa naisissa taikka miehissä.Parisuhteessa tulee joskus itte kullekin vaihe jollon on seksirintamalla on hiljasempaa.Syitä on niin monia,mutta kumppanin kanssa puhuminen ja molempien toiveita täyttämällä siihenkin löytyy ratkaisu.Pitää vaan uskaltaa kertoa omista haaveista ja siitä mitä haluaa itse ja mitä haluis toisen tekevän.Oppia ikä kaikki ja haaveet todeksi:))
- KlamydiaTippuriKuppa
Varatut miehet käy vieraissa siksi, että saisivat sukupuolitaudin. Sitten kun ne tartuttaa sen avo/aviopuolisoon, niin saavat helpommin eron. Ei tartte itse rueta ehdottelemaan eroamista.
- Olipa typerää
Suomessa saa automaattisesti eron kun hakee sitä. Taudit eivät vaikuta asiaan.
- fasdasss
Ei. Kyllä se valta seksin suhteen on myös miehellä. Jos raiskaaja haluaaa seksiä niin sitä hän myös saa. Naiset ovat lähes poikkeuksetta fyysisesti pienempiä ja heikompia kuin miehet. Mutta joo herrasmiehethän antavat näennäisesti vallan naiselle kun eivät ota väkisin. Siis tämä nyt näin pointtina. Että aivan turha kitistä että miehet olisivat sikoja.
- jjk22
http://www.youtube.com/watch?v=pldM4l15Ynw
http://www.youtube.com/watch?v=gQ2ajBsFxjo
paljastaa mielestäni kaiken, huhhuh. - Sääli vaan.
Sääli on ilmaista.
- Melonilla
Suomalaiset naiset?ovat oppineet ruotsalaisten naisten tavoille!Banaanilla paras!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039