onko tietoa miten voi säätää ääntä kun kuulokkeissa ei vikaa ole ja koneen kaikki äänenvoimakkuusasetukset on täysillä. silti ääntä ei vaan tule kuin ehkä puolivoimakkuudella. lapsi pääsi koneelle ja kaiken mahdollisen koittaneena en enää keksi mistä tän äänen saa takasin normaaliks. joo, oon kokeillu ohjauspaneelin äänensäädön mutta näyttää että on kaikki täysillä. ei vaan silti juurikaan kuulu.
äänensäätö
2
155
Vastaukset
- oudio
No niin taas. Kannattaisko olla päästämättä lasta koneelle, jos ei ole ensin vaikkapa luonut koneeseen rajoitettua käyttäjäprofiilia.
Voihan se lapsi siitä huolimatta tosin vaikkapa uittaa näppiksen mehussa tjs.
No, yksi tarkistus tuli mieleen:
Onhan ne kuulokkeet edelleen kytketty kuulokepistokkeeseen eikä linjalähtöön. Siis ei siihen turkoossin eikä pinkkiin (mikrofoni) vaan (ainakin omassani) mustaan.- oudio
Korjaus!
Se turkoosi (tai vaaleansininen) on linjatulo, ei -lähtö. Kuulokkeilla kuitenkin siitäkin ääntä kuului omalla koneellani, tosin hiljaa.
Vaaleanvihreä on ulostulo sekä vahvistinta (etukaiuttimille) että kuulokkeita varten. Omassani tuo on musta.
http://www.hobby-hour.com/electronics/sound-card-color-code.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774