Siis ihan oikeesti: haluaisin tietää asuuko suomessa lyhytkasvuisia nuoria ihmisia?? ikähaarukka: (26-38) ??? olisi kysymys teille pystyisitteko seurustelemaan normaalipituisen kanssa??? Näin eilen telkkarista suomalainen ohjelman fort boyard linnake, ja näin siellä tosi komean lyhytkasvuisen! Voi luoja miten hurmaava hän on! toi pinkkin joukuen lyhytkasvuinen mies http://www.iltalehti.fi/teevee/2010121012843809_tv.shtml
Tosi komea ja karismaattinen! :)
Löytyykö nuoria miehia ja/tai naisia Suomessa lyhytkasvuisia??
2
328
Vastaukset
- bodyorbode
Voi hyvää päivää, sanon minä. Mitäpä jos selailisit edes hiukan tämän palstan aikaisempia kirjoituksia, tai vain googlaisit tietoa.
Ihan PIKKU vinkkinä pistäppä hakusanaksi esim lyhytkasvuiset - Ei objekti
Aivan kuin aloittaja olisi kysynyt, pystyttekö seurustelemaan vihreäsilmäisten kanssa. Ei suhteen aloittaminen ole pituudesta kiinni vaan siitä, mitä on korvien välissä. Ja veikkaampa, että suurin osa lyhkäsistä ei halua, että heidät valitaan vain siksi, että pienuus viehättää. Olen nainen ja kaikki mieheni ovat olleet kolme kertaa minua pidempiä, mutta se on ollut aivan sattumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712