Loisteliasta

sunnuntaita ihan jokaiselle ;o))),,, vaikka toi keli ei nyt niin loistelias olekkaan :o(((,,, mut mentävä on,,,

Keksikää vaikka jotain sisällätekemistä ettette huku lumeen,,, jotainhan sitä voi aina kehitellä,,, vaikka loikoilua ;o))),,, on sitte huomenissa pirtee olo, ihankun ois viettäny kivan viikonlopun ;o))),,,

49

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liukasta laskiaissunnuntaita;o))),,, muistakaa pulkan pohjaan laittaa vaikka kyntteliä, ja suksiin tervaa ;o))),,, ja sinne pulkkamäkeen sitte mennään potkukelkalla, tai jos hyvin onnistanu lumentulon kans, niin vaikka kotipihassa voi hurjastella ;o))),,,

• mie vaan.:)

Kova tuuli ainakin, laita kiviä taskuun, jos meet ulos.;)
      Taidan ottaa pienet tirsat ja katsella iltapäivällä josko uskaltais ulkona käydä.:)
      Ei voi loikoilla, kun on työpäivä...taas vaihteeksi.:)

• Moikkelis ;o))),,,
        Käväsinpä tekemässä autolla latua maailman ääreen ;o))),,, tuli samalla reissulla mieleen, et pitäskö hakea kaupungille aura-auton kuskiks,,, ois mielenkiintonen jobi, kun tuossa kortisakin on k-a ajo-oikeus ;o))),,,
        Ei ehdi kalusto putsata teitä, ja sit vielä kun tuuli juoksuttaa lunta, niin näkyvyyskään mikään kaksinen ole,,,
        Mimmonehan houkutin pitäs olla yli 150 km:n päässä että lähtisin ajamaan,,, miksei jos joku ihan naaaammmm ;o))),,,

• Oi mari! Eihän säätila ole este ulkoilulle kuin aniharvoin. Joskus tuttavani ovat kahvikupposen toivossa pimputelleet ovikelloa . Ovat päätelleet nyt ei ainakaan ole hiihtämässä, lumipyryn vuoksi. Katkera totuus on paljastunut ,oven pysyessä kiinni.

• mie vaan.

Heeheee...;D Tai sit olet ollut hiljaa ja odottanut, että menevät matkoihinsa.;))

• mie vaan. kirjoitti:

Heeheee...;D Tai sit olet ollut hiljaa ja odottanut, että menevät matkoihinsa.;))

Kaikkea ei pidä paljastaa ;D Ainahan voi sanoa olin hiihtämässä . Täydestä menee;)))

• mie vaan.
        Irkka kirjoitti:

Kaikkea ei pidä paljastaa ;D Ainahan voi sanoa olin hiihtämässä . Täydestä menee;)))

Hysss...ollaan ihan hiljoo, niin saahaan kallaa...sellainen sanonta on...
        eihän tutut lue tätä palstaa?;))
        Mut, uskon että ovat hyymörintajuista porukkaa, kuten sinäkin näytät olevan.:)

• mie vaan. kirjoitti:

Hysss...ollaan ihan hiljoo, niin saahaan kallaa...sellainen sanonta on...
        eihän tutut lue tätä palstaa?;))
        Mut, uskon että ovat hyymörintajuista porukkaa, kuten sinäkin näytät olevan.:)

Pakko niillä on jonkunlainen hyymörintaju olla .Muuten eivät enää kävis siellä oventakana ;)))

• No sitäpä just,,, olin jo, ja iltapäivästä uusiks, kunhan toi pahin myräkkä on ohi,,, tietää kunto- ja hyötyliikuntaa koko kropalle ;o)),,,

• ingaliina
        Irkka kirjoitti:

Pakko niillä on jonkunlainen hyymörintaju olla .Muuten eivät enää kävis siellä oventakana ;)))

Mulle on käynyt monesti niin että olen harjan laittanut ovea vasten merkiksi että kotona en ole kun olen mennyt käväisemään kaupassa ja tullutkin sisälle sitten takaovesta:)Harja on ollut joskus iltapäivään asti ovea vasten:))Rauhassa on saanut olla:)
        Asiakkaalle kerran sanoin että tule vaan olen kotona ja kovasti kuitenkin koputteli harjasta huolimatta ja kysyi että "kuka sinulle on harjan laittanut ovea vasten" Kyllä mua pikkasen hävetti mutta onneksi asiakas ei ollut tosikko:))
        "Huumorinkukka se on maailman kaunein kukka"

Luikasta Laskiaissunnuntaita:)

• mokka-mari kirjoitti:

No sitäpä just,,, olin jo, ja iltapäivästä uusiks, kunhan toi pahin myräkkä on ohi,,, tietää kunto- ja hyötyliikuntaa koko kropalle ;o)),,,

mokka-mari ~~ olet varsinainen hiostaja,, tulee jo hiki pintaan kun lukee viestejäsi. :))
        Potkukelkalla kehotat porukoita hurjastelemaan heti aamusta:)
        Hötyliikuntaa kroppasi varrelle vaan lisää uhoat antaa,,, tota menoa olet kesän tyltua varreltasi kuin ampiainen. ;-D
        Hetkinen,,, ampiaisnainen,,, kissanainen käärmenainen,, hevosnainen,, mitä nainen ei olisikaan :D Vailinainen varsinainen,,, tota, mutta tolla rumballa tuskin sinun varrestasi mitään jää puuttumaan ;o))

• natugladiaattori kirjoitti:

mokka-mari ~~ olet varsinainen hiostaja,, tulee jo hiki pintaan kun lukee viestejäsi. :))
        Potkukelkalla kehotat porukoita hurjastelemaan heti aamusta:)
        Hötyliikuntaa kroppasi varrelle vaan lisää uhoat antaa,,, tota menoa olet kesän tyltua varreltasi kuin ampiainen. ;-D
        Hetkinen,,, ampiaisnainen,,, kissanainen käärmenainen,, hevosnainen,, mitä nainen ei olisikaan :D Vailinainen varsinainen,,, tota, mutta tolla rumballa tuskin sinun varrestasi mitään jää puuttumaan ;o))

Höh,,, tämmönen jokapaikanhöylä kun oon, niin kuntoilu tulee hyödynnettyä samalla kun jotain saa aikaseks,,, ja kivahan se on aina kun näkee itekkin että on tullu muutakin tehtyä kun hyödynnettyä sitä luontaista lahjaa,,, elikkä laiskuutta ;o))),,,

• Toho ny ei huku vaikka yrittäis. Toisaalta parvekkeella joutuu huhkimaan koko ajan lumitöissä, on se niin raskasta. Yritin ehottaa jotta jos semmosen lingon hankkis, ois helpompi putsata. Nyt joutuu kumartelemaan ja tiputtelemaan lumipalloja autojen katoille.

Ja kokemusta on lumessa tarpomisesta. Oli tosa viikolla tuullu ja kinostanu oikeen kivat 15 senttiä työmatkan polulle ja kun olin ensimmäinen yrittäjä, ni piti vaan yrittää osua siihen vanhalle polun pohjalle, ettei sujahda polvee myöten.

Ja taas lähetään yrittämään. Pitäs tonne maalle mennä. Vantaan kaupunkiin.

• No jos ei siellä huku, mut mun pihassa on kyllä senverran että sais lumilinnan kaivamalla,,, En vaan viitti kaivaa,,, Kemin lumilinna jäis hopealle, ja se turistivirta mikä ois pihassa ei oikein jaksa innostaa ;o))),,, ja lisää tulee linnamateriaalia :o(((,,,

• Hjälp!
      Mää en pääse ulos, oven takana puoltoist metriä lunta.. pakko mennä sohvalle kehitteleen jonkinlainen survivaalitaktiikka ennenku röökit loppuu.
      Hjälp!

• Jokos kekkasit miten ulos pääset?,,, leiki Tarzania ja Janea,,, tee lakanoista köysi, sitase patterinputkeen kiinni, ja ei muuta ko heijaat ittes ulos,,, eikä kait satukkaan vaikka ote lipee välillä,,, kait siel on muaallaki lunta ku siinä oven takana?,,,
        Nyt mä lähen,,, on meinaan niitä ulkohommia,,, mut ensin mun on ulkopuolelta ovi saatava esille,,, se on varmaan lumella peiittyny kokonaan,,, selviydytään lumesta,,, tai aletaan lumisotasille ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Jokos kekkasit miten ulos pääset?,,, leiki Tarzania ja Janea,,, tee lakanoista köysi, sitase patterinputkeen kiinni, ja ei muuta ko heijaat ittes ulos,,, eikä kait satukkaan vaikka ote lipee välillä,,, kait siel on muaallaki lunta ku siinä oven takana?,,,
        Nyt mä lähen,,, on meinaan niitä ulkohommia,,, mut ensin mun on ulkopuolelta ovi saatava esille,,, se on varmaan lumella peiittyny kokonaan,,, selviydytään lumesta,,, tai aletaan lumisotasille ;o))),,,

Miinuskuningatar ilmoittautuu jälleen läsnäolevaksi;)
        Reilu kaks tuntia lumitöitä.. sit vedän röökin siinä rappusilla ja ihailen melkein sepelille kolattua pihaa ja humps.. katto päättää tyhjätä lastinsa siihen vastakolattuun pihaan. Vähän nakersi. Sit tuumasin et "hymyt persiiseen ja kola käteen!".

• a-v kirjoitti:

Reilu kaks tuntia lumitöitä.. sit vedän röökin siinä rappusilla ja ihailen melkein sepelille kolattua pihaa ja humps.. katto päättää tyhjätä lastinsa siihen vastakolattuun pihaan. Vähän nakersi. Sit tuumasin et "hymyt persiiseen ja kola käteen!".

Mä oon kade sulle,,, toi miinusten määrä, se on uskomaton ;o))),,, miks ei mulle niitä anneta?,,, tai kyllä niitä kohta pölähtää ;o))),,,
        Sait sitte ittes lingottua jollain leinoin ovesta ulos,,, mä vaan tyhjäsin oven etusen ja rappuset,,, ja sitähän oli,,, Kyllä sen lopun kuorma-auton kääntöpaikan joku kone käy kasaamassa,,, oon muten luvannu viiä ne lumet pihasta, en nosta syytettä viejää vastaan,,, mut ei kelpaa, miks?,,,
        No eipäs katto ainakaan romahda,,, romahti vaan lumet ;o))),,,

• a-v kirjoitti:

joku ruåttalainen ollut 45 päivää autossa vankina lumen takia ,. vähän vaikea uskoa,. lumivyöry on asia erikseen mutta joutua nyt lumisateen vangiksi ,. åj herranen aika ,.

• :D
        mokka-mari kirjoitti:

Mä oon kade sulle,,, toi miinusten määrä, se on uskomaton ;o))),,, miks ei mulle niitä anneta?,,, tai kyllä niitä kohta pölähtää ;o))),,,
        Sait sitte ittes lingottua jollain leinoin ovesta ulos,,, mä vaan tyhjäsin oven etusen ja rappuset,,, ja sitähän oli,,, Kyllä sen lopun kuorma-auton kääntöpaikan joku kone käy kasaamassa,,, oon muten luvannu viiä ne lumet pihasta, en nosta syytettä viejää vastaan,,, mut ei kelpaa, miks?,,,

Jollain on tekohauskaa kuin haravalla tunkiolla, saa tyydytyksen miinusteluistaan. Onneksi olette olemassa juuru häntä varten. Häntähän se on ketjujen persiessä:)))

• :D
        HugaZaga kirjoitti:

joku ruåttalainen ollut 45 päivää autossa vankina lumen takia ,. vähän vaikea uskoa,. lumivyöry on asia erikseen mutta joutua nyt lumisateen vangiksi ,. åj herranen aika ,.

Niin ja oli pysynyt hengissä muka vaan lunta syömällä. En usko ikuna.

• HugaZaga kirjoitti:

Kuinhan mun käy,,, ulkorakennuksen katolla valtava lumimäärä,,, ja peltikatto,,, Pitää kait nyt sitä kattolumikolaa testata,,, jos sais vähänkään vähemmäks sitä lumimäärää,,, keväällä pitää melkee salaa hyökätä ulkorakennuksen räystään alle,,, sit pumppu jyskyttäin kuunnella et oonko elossa, vai litskana lumen alla,,, toistaseks elossa ;o))),,,
        No tuon saman luin,,, ne noi nykyset kommunikointivälineet on kyllä eduks,,, kun muistaa ladata akun ennenkun lähtee, ja hommata autoon puhelimen laturin,,,

• Huga on vajaa
        HugaZaga kirjoitti:

Mikäli yhtään kattelit lehdessä olevaa kuvaa, niin olisit huomannut että miehen Volvo oli sujahtanut näppärästi ojaan ja lumiaurat yms. vetässeet siihen kivan kinoksen päälle.

Oli vähän muutakin kehissä kun lumisade...

• :D kirjoitti:

Niin ja oli pysynyt hengissä muka vaan lunta syömällä. En usko ikuna.

Ihminen pysyy melko kauan hengissä syömättä. Ei tuo 45 päivää mitenkään ihmeellistä ole, jos vain lämpösenä pysyy. Asiaa auttaa jos on kerryttänyt vararavintoa vyötärölle :-)

• Huga on vajaa kirjoitti:

Mikäli yhtään kattelit lehdessä olevaa kuvaa, niin olisit huomannut että miehen Volvo oli sujahtanut näppärästi ojaan ja lumiaurat yms. vetässeet siihen kivan kinoksen päälle.

Tjaa.. no selitä ny samantien sekin, miks tää ruåtsalainen on jääny kykkimään sinne Volvoonsa? Luulis ny hitaammankin muutaman aurauskerran jälkeen tajuavan miten siinä käy. Vaikka onkin ruåtsalainen..

• mokka-mari kirjoitti:

Mää ny vaan oon niin ihana ja kaikkien suuresti kadehtima..;)

• a-v kirjoitti:

Tjaa.. no selitä ny samantien sekin, miks tää ruåtsalainen on jääny kykkimään sinne Volvoonsa? Luulis ny hitaammankin muutaman aurauskerran jälkeen tajuavan miten siinä käy. Vaikka onkin ruåtsalainen..

Se on varmaankin ollut ruotsalainen sosialidemokraatti.

• LaardiBee kirjoitti:

Se on varmaankin ollut ruotsalainen sosialidemokraatti.

Onks nää ruåttalaiset solisilidekromaatit siis jotenki tyhmempiä ku muut vai pelkästään sitkeempiä pysymään hengissä? Jos kykkii autossaan 45 päivää, täytyy varmaan olla molempia..

• Huga on vajaa kirjoitti:

mutta näköjään jonkunsortin sosiaalisia ongelmia miekkosella on ollu.. nimittäin se volvo on jääny siihen ilmeisesti aikalailla omaasta vapaasta tahdosta..

• a-v kirjoitti:

Onks nää ruåttalaiset solisilidekromaatit siis jotenki tyhmempiä ku muut vai pelkästään sitkeempiä pysymään hengissä? Jos kykkii autossaan 45 päivää, täytyy varmaan olla molempia..

Niinpä. Mutta kun ohjekirjan mukaisesti ei hemmo ole saanut ovea auki, ja samaisessa ohjekirjassa varmaan varoitetaan poistumasta autosta ikkunan kautta.

Johan se tuossa ajassa muutenkin on syönyt niin paljon lunta, että auton pitäisi olla putipuhdas.

• LaardiBee kirjoitti:

Niinpä. Mutta kun ohjekirjan mukaisesti ei hemmo ole saanut ovea auki, ja samaisessa ohjekirjassa varmaan varoitetaan poistumasta autosta ikkunan kautta.

Johan se tuossa ajassa muutenkin on syönyt niin paljon lunta, että auton pitäisi olla putipuhdas.

No kuule! Just visioin sitä kuinka hää avaa ikkunan ja jyrsii lunta henkensä pitimiksi.. eiks tossa ajassa pitäis valmistua jo metrikaupalla tunnelia?

• :D kirjoitti:

Jollain on tekohauskaa kuin haravalla tunkiolla, saa tyydytyksen miinusteluistaan. Onneksi olette olemassa juuru häntä varten. Häntähän se on ketjujen persiessä:)))

Just tätä miinustajaa varten lopetin harrastustoiminnakin tälle illalle,,, sen tulee muuten jumalaton paniikki jos ei saa tyydytettyä ees miinustelua ;o))),,,

• a-v kirjoitti:

No kuule! Just visioin sitä kuinka hää avaa ikkunan ja jyrsii lunta henkensä pitimiksi.. eiks tossa ajassa pitäis valmistua jo metrikaupalla tunnelia?

;-DDD,,, mutta kun se onki ruåttalainen,,,siellähän lukee cokis pullojenkin pohjassa: Avataan toisesta päästä,,, tommosia ne on, ruåttalaiset ;o))),,,

• kielibasa kirjoitti:

mutta näköjään jonkunsortin sosiaalisia ongelmia miekkosella on ollu.. nimittäin se volvo on jääny siihen ilmeisesti aikalailla omaasta vapaasta tahdosta..

Jus äsken katoin afton bladetin sivulta sen kuvan ja videon,,, voi kyllä huoleti sanoo jotta jos sen miehen pää on kipee, ei siellä ainakaan järki pakota ;o))),,,
        Siis auratun tie varressa äijä kykkiny biilissään,,, ja ei muka oo osannu lähtee pois,,,

• a-v kirjoitti:

No voi pärskeles,,, siinä ohjekirjassa ei oo kerrottu et kuin ikkuna avataan siitä veivistä,,, tai kuin ovi sisäpuolelta avataan,,,
        Ohkohan sillä ollu sankko siellä biilissään?,,, vai lattiallekko se on jalkaansa nostanu?,,, huh mikä kitku siellä on ollu,,, luulis että täysillä kuleva ois pyrkiny pois autosta vaikka viimisillä voimillaan ;o))),,,

• outoa?
        a-v kirjoitti:

aika jännää ku aivan nimettömät kirjoittajat ovat saaneet eniten miinusta?;)

• a-v kirjoitti:

niin ja olis voinut pissiäkin sinne lumeen, olis sulanu lisää kulkuväylää ,.

• mokka-mari kirjoitti:

;-DDD,,, mutta kun se onki ruåttalainen,,,siellähän lukee cokis pullojenkin pohjassa: Avataan toisesta päästä,,, tommosia ne on, ruåttalaiset ;o))),,,

ehkä hän vaipui talviuneen karhujen lailla ja odotti vain kevättä ,.

• Heko
        outoa? kirjoitti:

aika jännää ku aivan nimettömät kirjoittajat ovat saaneet eniten miinusta?;)

Minä kanssa kirjoitan kirjautumatta,, katotaas miten saan miikkoja,, taitaa tosin miinustaja jo olla väsähtänyt tältä päivältä :/

JOku ehkä ihan hyvässä uskossa odottanut peukalotoiminnon luovan elävyyttä palstaan,,, no joskus täällä pidetäänkin hauskaa miinustajan kustannuksella,, mutta sekin varmaan lähtee v*tutuksesta. :P Saattapi olla niinkin, että miinustelun on aikaisemmin nähty jonkun häiriköijän ottavan työkseen, ja näinkin toivottu keskustelua syntyvän palstoille lisää :-D

Joka täällä on pitempään kirjoittanut, ei juuri huomaa kiinnittää suurempaa huomiota peukaloihin, ja jättää myös toiminnon käyttämättä :DD
        Ehkä tää miinustajakin on vihdoin sen verran osannut päätellä, että onnistuu kiusaamaan paremmin näitä nikittömiä.

• Heko kirjoitti:

Minä kanssa kirjoitan kirjautumatta,, katotaas miten saan miikkoja,, taitaa tosin miinustaja jo olla väsähtänyt tältä päivältä :/

JOku ehkä ihan hyvässä uskossa odottanut peukalotoiminnon luovan elävyyttä palstaan,,, no joskus täällä pidetäänkin hauskaa miinustajan kustannuksella,, mutta sekin varmaan lähtee v*tutuksesta. :P Saattapi olla niinkin, että miinustelun on aikaisemmin nähty jonkun häiriköijän ottavan työkseen, ja näinkin toivottu keskustelua syntyvän palstoille lisää :-D

Joka täällä on pitempään kirjoittanut, ei juuri huomaa kiinnittää suurempaa huomiota peukaloihin, ja jättää myös toiminnon käyttämättä :DD
        Ehkä tää miinustajakin on vihdoin sen verran osannut päätellä, että onnistuu kiusaamaan paremmin näitä nikittömiä.

Huomenta;o))),,,

No eipä tuu seurailtua tuota miinustelua, ei omalla eikä toistenkaan kohalla,,, nytkin rullasin ylhäältä alas asti kun oli miinusteluista maininta,,, Kyllä se tuo a-v on miinusten kuningatar ;o))),,, Mitähän se miinustelija haluaa kertoa tuolla tekemisellään?,,, mut vaikea antaa miinustelijalle pluspeukkuja, kun ei kerro kuka on,,, kerran oon miinustanu, omaa kirjotustani, kun piti kokeilla et toimiiko,,, en ees muista toimiko :o(((,,, no ei sen väliä,,, pitäköön toi vakkarimiinustelija oikeutenaan sen tehä,,, en mie ainakaan viitti,,, luulee vielä kilpailijakseen,,,

• HOV
        a-v kirjoitti:

Jos autosi sujahtaa keskellä lumimyrksyä ojaan, niin menetkö ulos kylmään vai jäätkö lämpimään autoon? Ei olisi itselle ainakaan paha valinta. Luultavasti mies on mennyt autoonsa ja jäänyt odotttamaan, että joku ohikulkija pysähtyisi auttaman. Lumimyräkkä on ollut niin kova, ettei kukaan ohimennyt ole huomannut miehen Volvoa. Sitten aurat yms. vetäisseet siihen kinoksen päälle. Ei olisi mikään ihme jos mies olisi apua odotellessaan vaikka nukahtanut ja herätessään huomannut, ettei pääse pois.

Vielä kysymyksiä?

• HOV kirjoitti:

Jos autosi sujahtaa keskellä lumimyrksyä ojaan, niin menetkö ulos kylmään vai jäätkö lämpimään autoon? Ei olisi itselle ainakaan paha valinta. Luultavasti mies on mennyt autoonsa ja jäänyt odotttamaan, että joku ohikulkija pysähtyisi auttaman. Lumimyräkkä on ollut niin kova, ettei kukaan ohimennyt ole huomannut miehen Volvoa. Sitten aurat yms. vetäisseet siihen kinoksen päälle. Ei olisi mikään ihme jos mies olisi apua odotellessaan vaikka nukahtanut ja herätessään huomannut, ettei pääse pois.

Vielä kysymyksiä?

nooh järkevä ihminen ei jääne sinne autoon ,. koska lumen kasaantuessa auto todnäk sammuu kun ei saa ilmaa ja pakokaasut ei pääse pois ,. ja polttoainekin vääjäämättä loppuu jos jäät pitkiksi ajoiksi ,.
        tosin nyt luki uutisessa että se oli parkkeerannut sen auton siihen, ja joku asunnoton vieläpä eli se on siis asunut autossaan ,. sehän selittääkin jo puolet asiasta ,. kuten sen että sillä oli makuupussi siellä ,. se on vaan päättänyt majoittua siihen ja sitten huomannut ettei pääse enää liikkeelle ,. mut tämäkään ei vielä selitä sitä että jos ikkunan saa auki niin siitä ei muka pääse vapauteen ,.

• Näin se meni.
        HugaZaga kirjoitti:

nooh järkevä ihminen ei jääne sinne autoon ,. koska lumen kasaantuessa auto todnäk sammuu kun ei saa ilmaa ja pakokaasut ei pääse pois ,. ja polttoainekin vääjäämättä loppuu jos jäät pitkiksi ajoiksi ,.
        tosin nyt luki uutisessa että se oli parkkeerannut sen auton siihen, ja joku asunnoton vieläpä eli se on siis asunut autossaan ,. sehän selittääkin jo puolet asiasta ,. kuten sen että sillä oli makuupussi siellä ,. se on vaan päättänyt majoittua siihen ja sitten huomannut ettei pääse enää liikkeelle ,. mut tämäkään ei vielä selitä sitä että jos ikkunan saa auki niin siitä ei muka pääse vapauteen ,.

Lyhyesti: sen kotielämä meni päin...omaa jotakin, eukko otti ja lähti, tyyppi ylivelkaantui. Siis aiemmin. Hän päätti ryhtyä erakoksi ja velkoja pakoon. Muutti autoonsa ja ajoi sinne. Ei se ole syömättä ja juomatta ollut. Vain auto oli lumen vanki. Ei päässyt kylille ja kauppoihin. Söi käpy varastojaan:)))

• Näin se meni. kirjoitti:

Lyhyesti: sen kotielämä meni päin...omaa jotakin, eukko otti ja lähti, tyyppi ylivelkaantui. Siis aiemmin. Hän päätti ryhtyä erakoksi ja velkoja pakoon. Muutti autoonsa ja ajoi sinne. Ei se ole syömättä ja juomatta ollut. Vain auto oli lumen vanki. Ei päässyt kylille ja kauppoihin. Söi käpy varastojaan:)))

sillä on varmaan ollut hanskalokerossa nippu seteleitä joita se ei välttämättä halunnut ojentaa velkojille ,. ja välillä se on sujahtanut ostamaan pitsan ja kipittänyt takaisin lumiautoonsa ,. pitsaa mussuttamaan ja rahojaan vartioimaan ,. :P

• ingaliina

Huomenta:)

Mä myös katsoin ketjun läpi ja huomasin että yllätys yllätys,mä olin saanut plussia:)
      Tavallisesti saan miinuksia jos jotakin saan.Varmaankin jokin erehdys:)Mutta aivan samahan se on minkä verran mitäkin saa:))
      Mä yritin sinulle laittaa useamman plussan mutta ei pystynyt kuin yhden laittamaan.
      Pitääköhän kone aina sammuttaa välillä että uuden plussan saa laitettua:))

Nyt on ilma rauhoittunut,eikä enää tule lunta.Aurinkokin yrittää vähän paistaa.

• eikö vain;)

Todellakin yllättävää???;))

• ingaliina
        eikö vain;) kirjoitti:

Todellakin yllättävää???;))

Ootko sinä se pussailija?Vai laitatko molempia??

• ingaliina
        ingaliina kirjoitti:

Ootko sinä se pussailija?Vai laitatko molempia??

Eikun plussailija piti kirjoittaa:))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe