Olen juossut lääkärissa yhtenään kaikenmaailman oireilujen takia n 3 kk ajan ja koko tämän ajan on ollut imusolmukkeet turvonneet ,olen laihtunut hirveästi,kamalaa hikoilua,lämpöilyä/kuumeilua almost joka ilta.
Nyt muutama viikko sitten löysin vasemmalta puolelta vähän kilpirauhasen ylänurkasta kovan ja liikkumattoman, noin hieman yli herneen kokoisen patin. Patti ei ole kipeä :s hieman on alannut huolestuttamaan että lieneekö oireet jostain samasta syystä?
Onko muilla ollut vastaavaa?
Kysta,kasvain ym...?
2
189
Vastaukset
- hiphop
onko imusolmukkeitasi ultrattu, jos ei mene yksityiselle ja saat vastauksen nopeasti. Ultraäänessä näkee onko imusolmukkeet ja kaulalla muutenkin kaikki ok, jos ei otetaan näyte. Jos et ole terv.keskuksesta päässyt jo ultraan niin mene ihmeessä sitten yksityiselle ei ne niin kallitta ole ettei niitä raskisi maksaa jos oikeasti oireita on!
Kehotan menemään lääkäriin ja ilmoittamaan että tahot ultraan.
Itse ravasin lähes viikottain lääkärillä n.4kk ajan enne kuin alkoi tapahtua.
Jatkuvaa kuumeilua - flunssaa - korvasärkyä - palantunnetta kurkussa - väsymystä - huimausta - päänsärkyä - hikoilua jne (ja muutama keuhkoputkentulehduskin) ennen kuin alkoivat asiaa sen tarkemmin tutkia.
Nyt odotan pääseväni muutaman viikon päästä kilpirauhasen alueen ultraa. Koska kyseinen "palan tunne" patti tuntuu jo ulos päin.
Lääkäri epäili kystaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806