Olen seurannut Euroviisuja 1960-luvulta saakka, eikä ole vielä kertaakaan ollut niin säälittävän surkeata tasoa kuin nyt! Häpeällistä.
JÄRKYTTÄVÄÄ SURKEUTTA!
24
313
Vastaukset
- Kyllä me osataan
Tuo hattupäinenhän on aivan mahtava.
Ei tarvitse pelätä hyvää sijoitusta Euroviisuijen aidossa kisassa. - Erkierkkierkki
Jos toi hurri voittaa niin pääsee taas Ruotsin lehdistö irvailemaan Suomelle. Kai tässäkin on jo kyseessä protestiääniä kun tommoisia on yleensäkin ehdokkaana.
Suomi 0 points. - Voiko alemmas vajota
Järkyttävän heikko taso kappaleissa ja juontajissa! Pitäisi oli mahdollisuus olla lähettämättä edustajaa tällaisissa tapauksissa.
- simmutkii
Ohjelma oli kaikkien aikojen fiasko, maailman huonoin ohjelma hyihyihyi. Perrnillan esitys oli kummiskin ainoa oikea musiikkiesitys. Hyvä Pernilla!
- ??????????????????
Finland kan välja rätt sång. Varför skulle denna bit annars vinna?
- Sebulon & Potifar
Vi förstår inte riktigt vad du försöker säga?
- SikuriSokeri
Onneksi sentään ainoa oikea kappale voitti!
Voittaja todellakin ansaitsi voittonsa. Olin paikan päällä katsomassa ja Pernillan laulu oli ainoa, joka sai muuten hälisevän yleisön kuuntelemaan ja keskittymään. Hän oli laulajana paras, lavakarisma oli omaa luokkansa, sävellys oli hyvä ja ennen kaikkea: sanat olivat ERITTÄIN koskettavat. Moni liikuttui kyyneliin Pernillan laulaessa.
- wdwwra
Nyt ,tuloksen jo selvittyä, täytyy ihmetellä
a) kuinka kertakaikkiaan surkeita ne muut piisit oli.
b) mitkä ihmeen latvalahot ovat syyllisiä, esikarsinnasta alkaen? Surkeata.
Onneksi ei sentään se reppana amisviiksisuojalasijehu päässyt. Se olisi ollut Suomen häpeä. Junttimaine on jo olemassa, ei tarvitse enää ruokkia. - Pettynyt-katsoja
Niin eilisessä finaalissakin parhaat biisit esitti väliajalla esiintyneet artistit (robin, anna abreu ym..) Varsinaiset kilpailukappaleet jäivät niiden varjoon...
- VITSIVITSI
kyllä abreu oli tosiaan paras,SAI NAURAA OIKEIN KUNNOLLA, KUN LAULU TULI TAUSTANAUHALTA JA ANNA YRITTI TANSSAHDELLA LYHYVILLÄ PIKKU JALOILLAAN!
- kaunis kappale
Kaunis kappale, mutta ruotsinkieli ei ole hallussa. Voisiko joku kertoa mistä kappaleessa lauletaan?
- Loistavaa!
Kyllä ehdottomasti itse pidän suomen euroviisukappaleesta vaikka onkin ruotsinkielinen. Kerrankin olen tyytyväinen. Itse kilpailua en seurannut ollenkaan, mutta uskon että paras ehdottomasti voitti.
- USKOMATONTA!...
...KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Näin huusi juontaja tuloksen selvittyä. Miksi?? Mitä uskomatonta, käsittämätöntä on siinä, että ainut mahdollinen, (ainakin noista kolmesta, muista en tiedä), euroviisubiisi voitti? Tai ylipäätään ,että joku voitti?
On sääli, noloa ja katsojien aliarvioimista, että YLE kopioi mainoskanavia maneereita myöten. Jos tämäkin ohjelma olisi tehty omin konstein, kopioimatta, olisi se voinut olla jopa katsottava.
Jatkoon!- ....
Jep ja koko ajan juontajat yrittivät tyrkyttää sitä kavalakkimiestä tai sitä pepun heiluttajaa. Siis Pernillaa ei edes näytetty vilaukseltakaan väliajoilla. Jopa ns. tuomarit olivat esiittelemässä niitä mänttiviiksiään, että katsijat harhautuisivat ja kiinnostus heräisi johonkin muuhun ku ruotsinkieliseen. Mutta eipä katsojien manipulointi onnistunutkaan.
- kaikkienaikojensuuri
Ohjelmana eilinen oli surkeuden huippu; myötähäpeää. Kilpailukappaleissa oli yksi musiikkiesitys, joka luonnollisesti voittikin. Jos YLessä on pomoja, niin tämä surkeus oli viimeinen laatuaan.
Mun mielestä kaikki raadit ja tuomarit sais heittää hevon helvettiin euroviisuista. Annettais katsojien päättää alusta loppuun asti :)
Eikä tän vuoden tasoa vielä tiedä, kun suurin osa kappaleista vielä julkaisematta. Joka vuosi on erilainen ja makuja on monia!
Eiköhän lopeteta se murjottaminen ja kannustetaan omia niin kuin muutkin maat tekevät!- joo-juu--
Niin äänestys pitäis vaan olla jotenki oikeudenmukaisempi, että ei sais laittaa vaikka tuhat tekstaria yhdelle kappaleelle. vaan esim. 5 ääntä maksimissaan.
- Iaurakoo
Ehdotan että kannatetaan Venäjää. Ja pyydetään siltä vippinä ydinohjus ,joka lentää ballastisessa kaaressa ruotsiin! ahahahha! Loistava maa!
4800 C astetta, ja homot viuhahtaa taivaalle Iaurakoo kirjoitti:
Ehdotan että kannatetaan Venäjää. Ja pyydetään siltä vippinä ydinohjus ,joka lentää ballastisessa kaaressa ruotsiin! ahahahha! Loistava maa!
4800 C astetta, ja homot viuhahtaa taivaalleaika hurjaa!
Totta. On siinä aikaisemminkin joku raja ollut, mutta se on jotain max 20 ääntä, mikä on aivan liikaa.
- RKP-lobbausta
Freudenthalin ihanteita tänäkin päivänä kunnioittava Rasistinen kansanpuolue eli RKP päässyt lobbaamaan pakkoruotsia jo euroviisuihinkin!
- Iaurakoo
Noniin, ruotsalaiset puhukaa Englantia tai suomea tässä ketjussa tai olkaa hiljaa!
Saatann loitset! Teidänkin homojen takia , Kreikka menettää tukirahojaan! Hypätkää hurrihomot paalaimeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039