VARO LOTTOHUIJAUKSIA!! Kalashian Anne, Viimeinen Ilmoitus yms

monta kertaaVoittoja

Olen varmaan jo upporikas koska sähköpostiini tulee aina parin viikon välein tiedotuksia erilaisista lottovoitoista, milloin Englannissa milloin Etelä-Afrikassa jne...joskus 200 000 joskus 1,5 miljoonaa euroa jne.....

Toivottavasti kukaan ei ole enää niin tyhmä Suomessa että menee vastaamaan mihinkään tällaisiin!!!!! Erä tuttavani muutama vuosi sitten oli vielä mennyt soittelemaan tällaiseen huijaukseen.....vastapuolella oli kuulostanut kuin henkilö olisi puhunut englantia Afrikan korostuksella. Nämähän usein menevät niin että he pyytävät ensin jotain pientä summaa rahaa tai luottokortin numeroa jotta voiton lunastukseen liittyvät lakimies- ym. kulut saadaan maksettua ja voitto saadaan vain silloin "vapautettua"...esimerkiksi jos olet voittanut 400 000 euroa, sinun pitää maksaa vaikkapa 350 euroa tai 480 euroa lakimiehen palkkiota varten jotta he tekevät paperit voiton lunastuksesta jne..... ja kun annat luottokortin numeron tai lähetät rahat sinne niin sinnepä menivät ja aivan takuulla ei siitä firmasta enää kuulu yhtään mitään!!!!!!

Useimmaat varmaan tietävät nämä. Tämä on varoitus niille jotka etsivät tietoa näistä. Erityisesti ikäihmisille on alkanut tulla näitä sähköposteihin, joku iäkkäämpi henkilö joka ei tunne näitä asioita voi vielä mennä lankaan. Sähköpostissa voi olla myös tunnettujen firmojen nimiä ja logoja, rosvot käyttävät niitä ilman mitään pelkoa, joten ei kannata luottaa!!!

Varokaa kaikkia epämääräisiä lottovoitto-sähköposteja. Tässä hyvä tuore esimerkki VIIMEINEN ILMOITUS.(VIIMEINEN ILMOITUS ON TEHOKAS!!!! Ihminen hätääntyy että onko tämä VIIMEINEN ILMOITUS: äääk äkkiä lunastamaan voittoa!!!!! ai mihin mä maksan sen 600 euroa ensin???????

viimeinen ilmoitus
Sähköpostiosoitteesi ID on voittanut (450,000.00 euroa) Espanjan "El Gordo" Kansainvälinen Sähköposti arpajaiset palkinnon Lucky Numbers
1872718187/1919828882.
Selvyyden ja menettely Yhteystiedot:
STALLION MEGA CLAIM AGENCY
Herra, Juan Carlos Jr.
E-mail;chaletsplc@rocketmail.com
Puh: 34-602-425-580 (puhuu Englanti)
Koko nimesi, osoite, ikä, ammatti, puhelinnumerot,Onnittelut.Huom: Olet suomalainen, siksi se oli käännetty Englanti.
Ystävällisin terveisin,
Mrs.Gema Antonio

24

3034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörkö

Näyttää tutulta...

• huijattu?

niin näyttää!

• Personal_Trainer

Näyttää tutulta.

• ms

joo tosi tutulta näyttää just luin sähköpostin ja oli tällainen ilmoitus.

viimeinen ilmoitus

Sähköpostiosoitteesi ID on voittanut
      (450,000.00 euroa) Espanjan "El Gordo" Kansainvälinen Sähköposti
      arpajaiset palkinnon Lucky Numbers 9/11/13/24/43 ja Ref: ES/9420X2/68.

Selvyyden ja menettely Yhteystiedot:

STALLION MEGA CLAIM
      AGENCY
      Herra,David Moolman
      E-mail;infosgasl0@aim.com
      Puh: 34-602-425-580
      (puhuu Englanti)

Koko nimesi, osoite, ikä, ammatti,
      puhelinnumerot,Onnittelut. Huom: Olet suomalainen, siksi se oli
      käännetty Englanti.

Ystävällisin terveisin,

• phaa

Kuin myös, juuri tänään!!

• ol

Huomautan lisäksi (vaikken kokeillutkaan), että jo viestissä annettuun puhelinnumeroon soittaminen voi olla erityisen kovasti maksullista.

• j,uyjmhghgf

noita tullu itellenikin, en edes vaivaudu avaamaan noita viestejä, poistan samantien lukematta. koska tiedän etten ole näitä lottoja tehnyt enkä osallistunut mihinkään niin vedätystähän se on. helpoimmalla pääsee kun vaan poistaa samantien.

• rahaatulee;)

Samma här

"TALLION MEGA CLAIM
      AGENCY
      Herra,David
      Moolman.
      Puh: 34-602-425-580(puhuu Englanti)"

Roskiin vain. Ja heti

• Täysin kuin kopio

Näitä viestejä on tullut sähköpostiini aivan kymmenittäin ja eniten niissä ihmetyttää se, mistä kummasta viestin lähettäjät saavat ongittua sinun sähköpostiosoitteesi? Toiseksi asiassa ihmetyttää se, että en ole ottanut osaa mihinkään arvontoin, en antanut omia henkilökohtaisia tietojani ja lottohan on maksullinen peli, johon en ole panostanut senttiäkään. Miten ilman pelipanosta voit voittaa? Ilmoitus oli lähetetty eilen klo 15.50, mutta ei sitä vielä noin 23.00 paikkeilla näkynyt, kun katsoin viimeiset sähköpostini. Tänä aamuna klo 8.30 se jo näkyi.

Eikö tällaisiin huijausviesteihin saa palvelun tarjoajan puolesta mitään sensuuria tai estoa? Eihän Suomessakaan lottovoitoista sähköpostitse ilmoiteta.

Tuntuu muutenkin liian helpolta tavalta voittaa, mikä herättää epäilyksen huijausviestinnästä.

Tällainen tuli eilen:

Ystävällisin terveisin

Sähköpostiosoitteesi ID on voittanut (450,000.00 euroa) Espanjan"El Gordo" Kansainvälinen Sähköposti arpajaiset palkinnon Lucky Numbers 9/11/13/24/43 ja Ref: ES/9420X2/68. Selvyyden ja menettely Yhteystiedot:

STALLION MEGA CLAIM AGENCY
      Herra,David Moolman.
      Puh: 34-602-425-580(puhuu Englanti)

Koko nimesi, osoite, ikä, ammatti, puhelinnumerot,Onnittelut. Huom: Tämä on kansainvälinen arpajaiset ohjelmassa Tämä viesti on automaattisesti käännetty Englanti osaksi Suomessa.

Ystävällisin terveisin,

• Huomasin huijauksen - pitkään pähkäiltyäni - siitä, että liitteenä saatu vastauskaavake ei pysynyt lomakkeena kasassa. Se oli osaavasti ideoitu, mutta kömmähdys oli lomakkeen "heiluminen" - siis sinä voit muokata itse lomakkeen ulkoasua, koska se on laadittu tavallisella word-ohjelmalla. (Annoin palautteeksi "heille" tutustua erääseen kirjaan ja sanoin, että kirja ei ole feikkiä, vaan sisällöltään tosi.)

• Kaikkee ne yrittää..

Just sain saman sähköpostin...Voi ku oiski noin helppoa voittaa lotossa,ei tarttis ees osallistua niin silti voittaa:D

• onnekas onni

Olen myös saanut joskus tuollaisia. Kerran lähetin halutun toimituskulut ja annoin pankkitilinumeroni. Kahden kuukauden kuluttua tuli vain puolet luvatusta summasta, muistaakseni joku runsas puoli miljoonaa.
      Muistakaa että ei ne läheskään kaikki ole huijauksia! En siitä valittanut enkä protestoinut, ehkä se tulee jälkilähetyksessä vielä.

• Talousahdingossa

Tämä onnekas onnihan vesittää kaiken!
        Huijauksia ovat, joten oletko oikeesti saanut rahaa osallistumatta arvontaan, eli ihan vaan sähköpostin perusteella - ulkomailta???
        Mulle kelpaisi kyllä puoletkin summasta 450.000e :(

• kateellinen parka

Onneksi olkoon! Oletpa onnekas, kun voitat lotossa koko ajan! Minä sentään maksan osallistumisesta (Veikkauksen peleihin) muttei voittoja siltikään tule.

• what5

sama paska tulee minulle

1 / 771

EDISTÄMISEN KOORDINAATTORIN
      Postilaatikko
      x
      cokeprize3e@libero.it

11.12 (15 tuntia sitten)

piilokopion vastaanottajille
      EDISTÄMISEN KOORDINAATTORIN

Onnittelut teille tuomme oman ilmoituksen seurauksena Acculotto Award 2013
      promotion.We ovat ilo ilmoittaa teille, että sähköpostiosoitteesi on syntynyt
      voittajaksi Neljä sataviisikymmentätuhatta (450,000.00) Euros.NOTE: hakeutumaan
      väitteesi, ota yhteyttä väite osasto alla sähköpostitse.

NATIONALE POSTCODE AGENCY.S.L
      Yhteystiedot: David Moolman.
      Puh: 34-602-425-580

(1) Koko nimi:
      (2) Puh / Faksi #:
      (3) Ikä:
      (4) voittosumma:

Etsi alla edistäminen päivämäärä, viitenumero ja eränumerot. Muista mainita
      nämä numerot teidän kirjeenvaihtoa väitteesi agentti Mr.David Moolman

PROMOTION DATE: 2013.
      Viitenumero: LFD/2031/8161/08
      ERÄNUMERO: 15/051/IPU
      Lucky Number: ES1242676578
      Lipun numero :56-4EW-466-43H
      Huomaa, että vaaditaan varten issurance laillisesta varmuuskopioida
      laillistamista / notarization asiakirjan oikeudessa.
      HUOM: Kaikki voitot on lunastettava viimeistään 14 päivää,

Ystävällisin terveisin,

Mrs.Hana C
      EDISTÄMISEN KOORDINAATTORIN.

• Las Palmas

Tervehdys Canarialta!

Minulle tuli tuollainen ja kun toistona tuli uudelleen ja uudelleen niin vastasin. 600.000 luvattiin ja laitoin tiedot mutä pyydettiin niin tulikin pettymys kun lupaus oli dollareina.

Kulut vähennettynä summa muuttui euroiksi ja tililleni tuli vain 480.000 euroina. Yli 11.000 otti välittäjä tärkeästi välistä :(

Muista en tiedä mutta itse tulin voiton suhteen petetyksi. Missään ei sanottu että noin paljon ottaa välistä.

• arrakis1

Ei hitsi
      Kylläpäs on monta onnekasta täälläkin. Tais tulla hiukan kalliiksi tuo arpajainen.

• Jästi Bää

Onnekas Onni ja Las Palmas huom! Verottaja jo jäljillänne, huomenna teiltä menee viimeisetkin Jenit. Hyvää menestystä kaikille tulevan vuoden lottereihin toivottaa Osuma Bingo Lottery.

• Kenisha Brown

Daaviddi on monessa mukana.

Nyt myös coca-colan arpajaisia huolehtimassa.

Kas tällaisen olin voittant :b

" PRIZE WINNING DETAILS 2014
      Voitto
      E-mail ID on voittanut sinulle (450,000.00 euroa) Espanjan"Coca-Cola"s 4hkFpostitse arpajaisten palkinnon Onnennumeroiden 0/11/13/16/45 Ref: ES/9820X2/29.Serial m44r4 ES39-23E. Lipun numero A4980 Selkeyden ja menettelyihin Yhteystiedot:
      National Post CODE AGENCY.S.L
      Herra David Moolman.
      E-mail:infocarfer2@aim.com
      Nimesi, osoitteesi, ik4, ammatti, puhelinnumeroita, Onnittelut. Huomaa: T4m4 on kansainv4linen arpajaiset ohjelma, t4m4 viesti on automaattisesti k44nnetty Englanti-Suomi Yst4v4llisin
      terveisin,E-mail:infocarfer2@aim.com
      Brown Kenisha "

• Kenisha

Sain täsmälleen saman mailin tänään.

• Kathjy

Minulle myös tullut kymmenen ainakin näitä, sama David esiintyy.

Voitto
      E-mail ID on voittanut sinulle (450,000.00 euroa) Espanjan"Coca-Cola"s дhkцpostitse arpajaisten palkinnon Onnennumeroiden 0/11/13/16/45 Ref: ES/9820X2/29.Serial mддrд ES39-23E. Lipun numero A4980 Selkeyden ja menettelyihin Yhteystiedot:
      Herra David Moolman.
      E-mail:infosgasl0@aim.com
      Nimesi, osoitteesi, ikд, ammatti, puhelinnumeroita, Onnittelut. Huomaa: Tдmд on kansainvдlinen arpajaiset ohjelma, tдmд viesti on automaattisesti kддnnetty Englanti-Suomi Ystдvдllisin
      terveisin,E-mail:infosgasl0@aim.com
      Bobbi Alley

• tomppa5

Tälläinen tänään..

Lähettäjä: Giorgio Bolla

Viimeinen viesti!
      Voitto
      E-mail ID on voittanut sinulle (450,000.00 euroa) Espanjan"Coca-Cola"s ähköpostitse arpajaisten palkinnon Onnennumeroiden 0/11/13/16/45 Ref: ES/9820X2/29.Serial määrä ES39-23E. Lipun numero A4980 Selkeyden ja menettelyihin Yhteystiedot:
      Herra David Moolman.
      E-mail:infocarfer2@aim.com
      Nimesi, osoitteesi, ikä, ammatti, puhelinnumeroita, Onnittelut. Huomaa: Tämä on kansainvälinen arpajaiset ohjelma, tämä viesti on automaattisesti käännetty Englanti-Suomi Ystävällisin
      terveisin,E-mail:infocarfer2@aim.com
      Bobbi Alley

• Annana

Kukaan ei ole tarttunut tarjoukseen niin sama "onnennumero" kiertää pitkin maata :D Noin se näyttää tietysti vakuuttavammalta - enkä minäkään tarttunut tarjoukseen...

• Annana

Niin, ja minulle näitä juttuja alkoi virrata nykyiseen sähköpostiini vasta, kun olin osallistunut erääseen Amnestyn vetoomukseen. Kiitti vaan, Amnesty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe