Gallup: naisesi painonmuutos lapsen jälkeen?

Lihoi vai laihtui?

Miten on muilla iseillä; jäikö naisellesi lisäkiloja raskaudesta vai laihtuiko vain entisestä?

Meillä kävi niin, että vaimon paino on alimmillaan koko suhteemme aikana. Muksu kohta 2,5 v. Kroppa on naisekkaampi, koska vyötärö on niin kapea. Rinnat pienemmät, mutta sojottavat nännit ovat eroottisinta mitä olen nähnyt. :D

Varmasti vaikuttaa se, että pillerit jäivät pois.
Ja vaimo aikoo nyt palata takaisin liikuntasaliharrastuksen pariin.Saas nähdä miten tilanne kehittyy...

Miten teillä?

PS. Nyt tuli itsellekin paineita... :)

117

5936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+4

Ei jäänyt lisäkiloja. Vielä imettää nuorempaa, joten rinnatkin on mukavan kokoiset. Normaalisti pienet. Kroppa muuten on aikalailla kuten ennen raskautta. Mikään täysin timmi hän ei ole ikinä ollut, ihan normaali nainen.

Aika pitkään on vaimosi pitänyt taukoa liikunnasta, jos vasta nyt jatkaa harrastustaan. Mutta eihän sitä tarvikaan välttämättä liikkua kauheasti kun on timmi muutenkin :)

• Parhaatki prkleet

Pillu menee pilalle jos liian aikaisin liikkumaan alkaa synnytyksen jälkeen. Oletteko kuulleet kohdunlaskeumasta?
        No ne teidän eukot nyt tuskin mitään häävejä on olleet tai tulee olemaan, kun oma naamanne ja kroppanne on suoraan luuseriosastolta:)

• Trolliko?

Trolli

• jess
        Trolliko? kirjoitti:

Trolli

Mikäs siinä jos on trolli jos siitä saa keskustelunaiheen.

• piimälinko
        Trolliko? kirjoitti:

Trolli

Joo ehdottomasti teki hyvää: kuvasi perusteella ei ihme että tuli raskaaksi ja näyttää todellakin nyt naiselliselta ja eroottiselta tuo naisesi. Onnea vaan sinne teille ja ottakaapa muutkin äipät mallia tuosta kuvan naisesta. Puheet siiderivalaista yms voidaan unohtaa! Kyllä Suomi-neitokin voi tosiaan olla kaunis, naisellinen ja eroottinen!

• Laihtui

Laihtui muutaman kilon, liikaakin. Imetys, pillereiden pois jäänti... eikä ole tainnut ehtiä syödä niin usein.

• perhe vai ei

shot yourself, halusitkos sinä sitä lasta myös teidän yhteiseen perheeseen ? Sitten moitit vaimosi vartaloa, kun hän on synnyttänyt teidän suloisen lapsenne. Olisit voinut ajatella ennen raskautta haluatko vaimosi vartalon vai perheen, sillä kai sinä tiesit, että naisten vartalo muuttuu raskauden ja synnytyksen myötä. Olet aika sika, ei olisi mikään ihme, jos tulevaisuudessa olisit viikonloppuisä, ei tollaista halua kukaan. Katsele vaan omaa sikspakkiasi, onko se kunnossa ?

• Laihtui

Vaikka vaimo laihtui, rinnat ei ole kuin rukkaset. Olisko hyvät rintsikat auttaneet vai mistä johtuu. Kuppikoko kyllä putosi F-koosta B.hen

• Laihtui
        Laihtui kirjoitti:

Vaikka vaimo laihtui, rinnat ei ole kuin rukkaset. Olisko hyvät rintsikat auttaneet vai mistä johtuu. Kuppikoko kyllä putosi F-koosta B.hen

Tarkennuksena siis, että en ole vaimoni kanssa pelkkien tissien takia! Ja olenko itsekään ihan samassa kuosissa kuin nuorempana, en! Ja imetys on tärkeä asia, so what vaikka rinnat ehkä kärsii siitä. Eikä ne välttämättä edes kärsi.
        "Shot your selfillä..." ei varmaan vaimoa ole edes, onko edes siinä iässä, että voisi avioitua.

• shfsf

Tarkoititko "shoot yourself?" Ehkä kannattaisi pitäytyä kielissä jotka hallitset. Eli ei missään, veikkaisin...

• Kauheita miehiä!
        Laihtui kirjoitti:

Tarkennuksena siis, että en ole vaimoni kanssa pelkkien tissien takia! Ja olenko itsekään ihan samassa kuosissa kuin nuorempana, en! Ja imetys on tärkeä asia, so what vaikka rinnat ehkä kärsii siitä. Eikä ne välttämättä edes kärsi.
        "Shot your selfillä..." ei varmaan vaimoa ole edes, onko edes siinä iässä, että voisi avioitua.

Puhut asiaa!mun mies ei ainakaan haukkunut mua synnytyksen jälkeen vaan oli erittäin onnellinen pojastaan jonka sai kanssani!hän myös kehuu mua vaikka mulla onkin jääny kiloja.ja nyt vasta tunnen olevani nainen,kun olen synnyttänyt.mun mies näki mun tuskat synnytys salissa ja arvostaa mua sellaisena kuin olen.eli olen hänen lapsen äiti ja hänen rakkautensa edelleen.

• Kauheita miehiä! kirjoitti:

Puhut asiaa!mun mies ei ainakaan haukkunut mua synnytyksen jälkeen vaan oli erittäin onnellinen pojastaan jonka sai kanssani!hän myös kehuu mua vaikka mulla onkin jääny kiloja.ja nyt vasta tunnen olevani nainen,kun olen synnyttänyt.mun mies näki mun tuskat synnytys salissa ja arvostaa mua sellaisena kuin olen.eli olen hänen lapsen äiti ja hänen rakkautensa edelleen.

Eniten ei satu se mtä toinen sanoo, vaan se, mitä toinen ei sano. Varmasti sinun ja jokaisen muunkin miestä etoo naisen selluliitti, varsinkin raskausaikana kerätty. Raskausaikana vauva tarvitsee noin 100 caloria päivässä. Äidin ei siis tarvitse syödä suklaadonitseja tai pakettia jäätelöä päivässä. Monet niitä herkkuja kuitenkin vetelevät sen siivellä kun lapsi muka tarvitsee. Hyi vittu en tiedä mitään niin pahaa katsottavaa kuin lihava ja tiineenä oleva akka. Oikein alkaa mahassa kiertämään pelkkä ajatuskin.

• Rauhoittavat
        ketusyatti kirjoitti:

Eniten ei satu se mtä toinen sanoo, vaan se, mitä toinen ei sano. Varmasti sinun ja jokaisen muunkin miestä etoo naisen selluliitti, varsinkin raskausaikana kerätty. Raskausaikana vauva tarvitsee noin 100 caloria päivässä. Äidin ei siis tarvitse syödä suklaadonitseja tai pakettia jäätelöä päivässä. Monet niitä herkkuja kuitenkin vetelevät sen siivellä kun lapsi muka tarvitsee. Hyi vittu en tiedä mitään niin pahaa katsottavaa kuin lihava ja tiineenä oleva akka. Oikein alkaa mahassa kiertämään pelkkä ajatuskin.

Noh noh, rauhoituppas nyt.

• olkaa miehiä pojat

Heippa vaan poikaset ! Täällä kirjoittelee laiheliini. Painoin 46 kg raskauden alkaessa, 20 kg tuli lisää odotusaikana ja raskausmyrkytys, siis sairaalahoito. Lapsi syntyi normaalisti täysaikaisena. Kotiin pääsin vasta viikon kuluttua kun isä oli saanut "työasiansa" hoidettua, äitiä ei päästetty yksin kotiin lapsen kanssa. Kotiin tullessani painoin 49 kg ja vedin farkut jalkaan, tissit oli timmissä, en pystynyt imettämään vaikka halusin. Isä hehkutteli kauniilla vaimollaan, mutta hehkutus loppui vajaassa puolessa vuodessa, heitin sen jätkän ulos. Jos perhe-elämä ei kiinnosta miehiä, niin viettäköön aikansa ihan missä tahtoo. Lasta hän ei ole halunnut tavata, vaikka siihen ei ole mitään rajoituksia asetettu, hän tapailee muita. Miettikää miehet mitä haluatte. Se kaunis tyttöystävä on edelleen kaunis ja ihana äitinäkin ja ne rinnat eivät ole teitä varten vaan teidän YHTEISTEN lasten ruokintaa varten.

• timmi-isi-

Jos naisella painoa on alle 50 kiloa, kroppa ei voi olla treenattu ja näinollen nainen niinsanottu läskilaiha, joka on kaukana seksikkäästä, timmistä naisesta. Vaimoni painaa 55kiloa ja on pelkkää timmiä lihasta, siro kuin mikä, sekä tiukaksi treenattu. Läski painaa puolet vähemmän kuin lihas. Ja kaksi lasta meillä on joista toinen 9kk.
        Näin eräässä tapahtumassa 3 pienen lapsen äidin, joka panoi varmasti juuri ja juuri sen 46 kiloa ja kyllä oli surkea näky ainakin näin miesvinkkelistä katsottuna, farkut roikkui päällä kun kroppa oli pelkkää luuta ja läskinahkaa. Mieluummin vaikka sitten vähän rehevämpi muodokas nainen, kuin löysä nälkäkurki.

• olkaa miehiä pojat
        timmi-isi- kirjoitti:

Jos naisella painoa on alle 50 kiloa, kroppa ei voi olla treenattu ja näinollen nainen niinsanottu läskilaiha, joka on kaukana seksikkäästä, timmistä naisesta. Vaimoni painaa 55kiloa ja on pelkkää timmiä lihasta, siro kuin mikä, sekä tiukaksi treenattu. Läski painaa puolet vähemmän kuin lihas. Ja kaksi lasta meillä on joista toinen 9kk.
        Näin eräässä tapahtumassa 3 pienen lapsen äidin, joka panoi varmasti juuri ja juuri sen 46 kiloa ja kyllä oli surkea näky ainakin näin miesvinkkelistä katsottuna, farkut roikkui päällä kun kroppa oli pelkkää luuta ja läskinahkaa. Mieluummin vaikka sitten vähän rehevämpi muodokas nainen, kuin löysä nälkäkurki.

Jee, en tiedä, mitä ajattelet läskilaihasta, en edes tiedä mitä tuo sana tarkoittaa, mutta olen todella hyvän näköinen, enkä mikään nälkäkurki tai anorektikko. Kun olen pienen kokoinen 162 cm, ei minun kuulukaan painaa enempää kuin 46-50 kg. Näillä mennään ja menkää tekin omillanne ja läskit kuriin.

• Timmi-isi-
        olkaa miehiä pojat kirjoitti:

Jee, en tiedä, mitä ajattelet läskilaihasta, en edes tiedä mitä tuo sana tarkoittaa, mutta olen todella hyvän näköinen, enkä mikään nälkäkurki tai anorektikko. Kun olen pienen kokoinen 162 cm, ei minun kuulukaan painaa enempää kuin 46-50 kg. Näillä mennään ja menkää tekin omillanne ja läskit kuriin.

Jos kroppasi on pelkkää luuta ja läskinahkaa, niin varmaan paino onkin silloin alle 50kiloa. 46kg on kyllä aivan liian vähän, lihasta tuossa painossa ei kyllä ole nimeksikään.
        Jos taas treenaisit kroppaasi, painosi nousisi automaattisesti, koska lihas painaa puolet enemmän kuin läski, ja menee puolet pienempään tilaan. Sitä vaakaa ei kannata tuijottaa vaan peilikuvaa. Tuskin bikineissä kovin hehkeä näky olet, jos todella painat 46kiloa, ainakaan treenattuihin, timmeihin kroppiin tottuneen vinkkelistä.

• olkaa miehiä pojat
        timmi-isi- kirjoitti:

Hei vaan timmi-isi ! En minä olekaan treenattu kroppainen ruma kovalihaksinen naisenpuolikas, vaan ihan hyvän näköinen ja oloinen naisellinen nainen. Liikun hyötyliikuntana kaiken minkä voin ja syön hyvin ja terveellisesti. Olen pehmoinen ja mukavan tuntuinen vähistä kiloistani huolimatta, kovat lihakset olisivat aika kylmän tuntuisia varmaankin. Mitähän se läskilaiha tarkoittaa ? Noh olkaa te läskeinenne, mutta eihän kenellekään kannata kateellinen olla, ollaan kaikki just sellaisia kuin ollaan, sisällä meillä kaikilla on se paras puolemme, ei ulkopuoli ratkaise. Tsemppiä...

• Nälkäkurki
        timmi-isi- kirjoitti:

Myönnän, että lihasta ei juuri nyt ole, kun en ehdi treenaamaan. Käyn töissä ja sen jälkeen haen lapsen päiväkodista, hoidan lapsen ja kodin. Mies tekee pitkiä päiviä töissä, en pääse salille. Lopetin salijäsenyyteni. Olen koittanut lihottaa itseäni, mutta kiloja ei ole tullut kuin pari takaisin.

Olen joskus parikymppisenäkin painanut alle 50 kg ja lihaksia kyllä oli. Ei ehkä niin paljon, kun mitä sinä pidät lihaksikkaana. Mutta vatsalihakset ja hauikset ym. erottui kuitenkin selkeästi. Olen lyhyt, on eri asia, jos 175 cm pitkä nainen painaa alle 50 kg... Mutta sinun mielestäsi varmaan lyhyyskin on rumaa, naisen pitää olla pitkä?

Ei haittaa vaikka mieheni ei ole niin timmi isi, hän on ihana ihminen muutoin.
        Hän kyllä laihdutti 10 kg, mistä olen iloinen enimmäkseen siksi, että se vaikuttaa hänen terveyteensä. Joka on tärkeämpi vielä kuin ulkonäkö. Ihan sama vaikka et pidä minun ulkonäöstäni, minä en todennäköisesti pitäisi sinun luonteestasi... En pidä ihmisistä, jotka haukkuu ihmisiä läskiksi tai nälkäkurjeksi...

Ja ette miehet ole ajatellee, että naisella voi itsetunto olla alhaalla muutoinkin, kun kroppa muuttuu esim. raskauden takia, ei paljon auta, jos mies vielä laukoo typeryyksiä. Onneksi oma mieheni ei tee niin, mutta erään ystäväni mies kyllä sanoo suoraan "sun persees on levinny" yms. vaimolleen.

• Kauneus katsojan..

Hei vaan timmi-isi ! En minä olekaan treenattu kroppainen ruma kovalihaksinen naisenpuolikas, vaan ihan hyvän näköinen ja oloinen naisellinen nainen. Liikun hyötyliikuntana kaiken minkä voin ja syön hyvin ja terveellisesti. Olen pehmoinen ja mukavan tuntuinen vähistä kiloistani huolimatta, kovat lihakset olisivat aika kylmän tuntuisia varmaankin. Mitähän se läskilaiha tarkoittaa ? Noh olkaa te läskeinenne, mutta eihän kenellekään kannata kateellinen olla, ollaan kaikki just sellaisia kuin ollaan, sisällä meillä kaikilla on se paras puolemme, ei ulkopuoli ratkaise. Tsemppiä...

Makunsa kullakin, joku tykkää bodareista tai fitness-naisista. Pitää sellaista kroppaa kauniina, toiset taas rumana.

• Höpönpöpö

Miten niin ei kuulu painaa enempää? Kyllä 162 cm ja 46 kg on aika laiha? Yli 50 kg tuon pituisella on ihan normaali paino!

• mitäs mitäs
        Höpönpöpö kirjoitti:

Miten niin ei kuulu painaa enempää? Kyllä 162 cm ja 46 kg on aika laiha? Yli 50 kg tuon pituisella on ihan normaali paino!

No entäs 173 cm ja vain 54 kg. En näytä laihalta. En ole läskilaiha. Pidän vartalostani. 46 kg ja 162 cm kuulostaa ihan hyvältä myös.

• timmisi on kuiva
        Timmi-isi- kirjoitti:

Jos kroppasi on pelkkää luuta ja läskinahkaa, niin varmaan paino onkin silloin alle 50kiloa. 46kg on kyllä aivan liian vähän, lihasta tuossa painossa ei kyllä ole nimeksikään.
        Jos taas treenaisit kroppaasi, painosi nousisi automaattisesti, koska lihas painaa puolet enemmän kuin läski, ja menee puolet pienempään tilaan. Sitä vaakaa ei kannata tuijottaa vaan peilikuvaa. Tuskin bikineissä kovin hehkeä näky olet, jos todella painat 46kiloa, ainakaan treenattuihin, timmeihin kroppiin tottuneen vinkkelistä.

Jos nainen on painanut KOKO AIKUISIKÄNSÄ alle 50kg niin silloin on sopusuhtainen ja jopa hehkeä.
        Jos paino on jojoillut yli-ja alipainon kanssa niin kroppa on ihan erilainen. Painan 50kg ja pituus 162cm. Sopivasti lihasta ja rasvakudosta. Naisessa ON OLTAVA myös rasvaa. Hormonitoimintakaan ei muuten toimi.
        Painan nyt keski-ikäisenä saman minkä kaksikymppisenä. Kaksi raskautta on ollut, molemmissa painonnousu 10kg. Normaalipainossa pari kuukautta synnytyksen jälkeen.

• sitäs sitäs
        mitäs mitäs kirjoitti:

No entäs 173 cm ja vain 54 kg. En näytä laihalta. En ole läskilaiha. Pidän vartalostani. 46 kg ja 162 cm kuulostaa ihan hyvältä myös.

Pidemmillä ihmisillä on luonnollisesti mahdollisempaa suurempi painonvaihtelu. Esimerkiksi 180 senttisellä normaalipaino voi olla mitä tahansa 60-80 kilon välillä, kun taas 150 senttisellä painon vaihtelu on pienempää: 42-56kg.

173cm ja 54kg on virallisesti alipainoinen, ei kuitenkaan paljon. Painoindeksisi on 18, kun normaali liikkuu 18,5-25 tienoilla. Parilla lisäkilolla sinäkin olisit jo "normaali".

162 senttiä pitkällä normaalipaino on 49-65kg. Paljon riippuu ruumiinrakenteesta. Jos on hentorakenteinen ja kapealantioinen, ideaalipaino osuu todennäköisemmin normaalin painoindeksin alalaitamille. Jos taas on harteikkaampi/rintavampi/lanteikkaampi/lihaksikkaampi, painoakin on todennäköisesti enemmän, mutta silti olemus on aivan yhtä hoikka.

• BMI+ aivotoiminta=xx
        mitäs mitäs kirjoitti:

Onko tämä joku syömishäiriöisten palsta?
        Kahden lapsen täysimettäneenä äitinä ( imetysaikana ei saa laihduttaa, rasvakudokseen kertyneet lisäaineet erittyvät äidinmaitoon=lapseen), painoindeksi 21, rasva% vähän liikaa,lihasmassaa puuttuu, rinnat luonnollisesti roikkuu...
        Muuten ihan hyväkroppainen jopa muiden, kuin oman ukon mielestä.

• lapset aikuisia jo
        BMI+ aivotoiminta=xx kirjoitti:

Onko tämä joku syömishäiriöisten palsta?
        Kahden lapsen täysimettäneenä äitinä ( imetysaikana ei saa laihduttaa, rasvakudokseen kertyneet lisäaineet erittyvät äidinmaitoon=lapseen), painoindeksi 21, rasva% vähän liikaa,lihasmassaa puuttuu, rinnat luonnollisesti roikkuu...
        Muuten ihan hyväkroppainen jopa muiden, kuin oman ukon mielestä.

Imetysaikana ei pidä varsinaisesti laihduttaa. Itsellä juuri imetys pudotti painoa parissa kuukaudessa normaaliin painoon. Meinasi mennä jopa alipainon puolelle. Imetin kumpaakin lasta lähemmäs vuoden ikään.

• Kauneus katsojan.. kirjoitti:

Makunsa kullakin, joku tykkää bodareista tai fitness-naisista. Pitää sellaista kroppaa kauniina, toiset taas rumana.

Sano yksikin mies joka pitää atleettista vartaloa rumana! Oma miehesi tietenkin valehtelee sinun olevan maailman kaunein tottakai. Kyllä selityksiä löytyy miksei voi vartalostaan pitää huolta. Oma muija on "läskilaiha". Painaa jotain 50kg ja kaikki sanoo sitä pieneksi tai laihaksi. Ite olen sattunut pariin kertaan vaan näkemään ne takareidet jotka roikkuvat pohkeissa! Lihaksista ei tietoakaan. Eikä mene viikkoakaan etten joudu puuttumaan väliinjätettyihin reeneihin.

"En päässyt salille tänään. Se tekee nyt sitten 5 vuotta putkeen"

• Nälkäkurki kirjoitti:

Myönnän, että lihasta ei juuri nyt ole, kun en ehdi treenaamaan. Käyn töissä ja sen jälkeen haen lapsen päiväkodista, hoidan lapsen ja kodin. Mies tekee pitkiä päiviä töissä, en pääse salille. Lopetin salijäsenyyteni. Olen koittanut lihottaa itseäni, mutta kiloja ei ole tullut kuin pari takaisin.

Olen joskus parikymppisenäkin painanut alle 50 kg ja lihaksia kyllä oli. Ei ehkä niin paljon, kun mitä sinä pidät lihaksikkaana. Mutta vatsalihakset ja hauikset ym. erottui kuitenkin selkeästi. Olen lyhyt, on eri asia, jos 175 cm pitkä nainen painaa alle 50 kg... Mutta sinun mielestäsi varmaan lyhyyskin on rumaa, naisen pitää olla pitkä?

Ei haittaa vaikka mieheni ei ole niin timmi isi, hän on ihana ihminen muutoin.
        Hän kyllä laihdutti 10 kg, mistä olen iloinen enimmäkseen siksi, että se vaikuttaa hänen terveyteensä. Joka on tärkeämpi vielä kuin ulkonäkö. Ihan sama vaikka et pidä minun ulkonäöstäni, minä en todennäköisesti pitäisi sinun luonteestasi... En pidä ihmisistä, jotka haukkuu ihmisiä läskiksi tai nälkäkurjeksi...

Ja ette miehet ole ajatellee, että naisella voi itsetunto olla alhaalla muutoinkin, kun kroppa muuttuu esim. raskauden takia, ei paljon auta, jos mies vielä laukoo typeryyksiä. Onneksi oma mieheni ei tee niin, mutta erään ystäväni mies kyllä sanoo suoraan "sun persees on levinny" yms. vaimolleen.

"sun persees on levinny" Eikö pahinta ole se mitä mies ei sano vaimolleen? Ja miksi vitussa ei muka voisi sanoa jos toinen alkaa kerätä massaa miss XL kisoihin? Sanomisen tarkoitus on herättää toinen muuttamaan tapansa. Kun tarpeeksi kerää kiloja alkaa se vartalokin sanoa samaa. Ihmisen kun ei ole tarkoitus olla mikään hylje.

• Mitä täällä tapahtuu
        ketusyatti kirjoitti:

Sano yksikin mies joka pitää atleettista vartaloa rumana! Oma miehesi tietenkin valehtelee sinun olevan maailman kaunein tottakai. Kyllä selityksiä löytyy miksei voi vartalostaan pitää huolta. Oma muija on "läskilaiha". Painaa jotain 50kg ja kaikki sanoo sitä pieneksi tai laihaksi. Ite olen sattunut pariin kertaan vaan näkemään ne takareidet jotka roikkuvat pohkeissa! Lihaksista ei tietoakaan. Eikä mene viikkoakaan etten joudu puuttumaan väliinjätettyihin reeneihin.

Voi sua raukkaa... Öööööö?

• Pers levii käsiin
        ketusyatti kirjoitti:

"sun persees on levinny" Eikö pahinta ole se mitä mies ei sano vaimolleen? Ja miksi vitussa ei muka voisi sanoa jos toinen alkaa kerätä massaa miss XL kisoihin? Sanomisen tarkoitus on herättää toinen muuttamaan tapansa. Kun tarpeeksi kerää kiloja alkaa se vartalokin sanoa samaa. Ihmisen kun ei ole tarkoitus olla mikään hylje.

Joo mut hei asiat voi sanoa niin monella tavalla, "hei sun persees on levinny" ei ole ehkä se kaikkein paras tapa laukoa "totuuksia".

• SexyLargeFatty
        ketusyatti kirjoitti:

Itseasiassa monella miehellä kiihottaa enemmän isot pyöreät reidet ja maha, se kun nainen on kauttaaltaan pyöreä. Se oli ennen ihan kauneusihanne, että mitä suurempi nainen sen kauniimpi.. Ja meneppäs käymään afrikan maissa.. Siellä suuri nainen on himoitumpi kuin musta ja vaimon perseen koolla oikeen kehuskellaan. Mitä suurempi ahteri sen haluttavampi nainen.

"sun persees on levinny" sanominen osoittaa vaan älykkyyden ja hyvien käytöstapojen puutetta, voihan sitä mennä itse treenaamaan vaimon kanssa, niin on molemmilla kivempaa.

Minä olen itse 160cm pitkä ja 90kg, minulla olisi paljon vientiä kaikkialla, mutta uskollinen olen omalle miehelle joka sattuu pitämään minusta tällaisena. Kerran laihduin eikä mies oikeen tykännyt, joten en aio enää otttaa painosta stressiä.

Ps: Toivottavasti olet itse huippukunnossa, jos vaimoltakin sellaista vaadit.

• SexyLargeFatty!
        SexyLargeFatty kirjoitti:

Itseasiassa monella miehellä kiihottaa enemmän isot pyöreät reidet ja maha, se kun nainen on kauttaaltaan pyöreä. Se oli ennen ihan kauneusihanne, että mitä suurempi nainen sen kauniimpi.. Ja meneppäs käymään afrikan maissa.. Siellä suuri nainen on himoitumpi kuin musta ja vaimon perseen koolla oikeen kehuskellaan. Mitä suurempi ahteri sen haluttavampi nainen.

"sun persees on levinny" sanominen osoittaa vaan älykkyyden ja hyvien käytöstapojen puutetta, voihan sitä mennä itse treenaamaan vaimon kanssa, niin on molemmilla kivempaa.

Minä olen itse 160cm pitkä ja 90kg, minulla olisi paljon vientiä kaikkialla, mutta uskollinen olen omalle miehelle joka sattuu pitämään minusta tällaisena. Kerran laihduin eikä mies oikeen tykännyt, joten en aio enää otttaa painosta stressiä.

Siellä suuri nainen on himoitumpi kuin musta ja vaimon ******* koolla oikeen kehuskellaan

Ajatuskatkos ja sanat hyppii..

Eli siellä suuri nainen on himoitumpi kuin laiha ja mustat naiset oikeen esittelee ahteriaan ja vaimon perseen koolla oikeen kehuskellaan..

NÄIN sen kuului mennä..

• SexyLargeFatty kirjoitti:

Tuskin tällä palstalla paljon mustaihoisia kirjoittelee joten voi jättää ne afrikka vertaukset pois. En ole koskaan vaatinut toiselta muuta kuin olen vaatinut itseltänikin. Siinä olet oikeassa että paksut ja LIHAKSIKKAAT reidet ovat ihan ok mutta mitään siideripakkia tuskin halutaan sen enempää kuin miehiltä sitä kuuluisaa kaljamahaa. Sitä paitsi todella moni nainen näyttää siltä kuin olisi ripustettu hernepusseja ympäri kehoa ja tämä ei ole sama asia kuin "muodokas pyöreys".

• johnjohnj
        Pers levii käsiin kirjoitti:

Joo mut hei asiat voi sanoa niin monella tavalla, "hei sun persees on levinny" ei ole ehkä se kaikkein paras tapa laukoa "totuuksia".

Anteeksi mutta teidän gluteus maximus on kerännyt ympärilleen huomattavan määrän rasvaa ja selluliittiä. Sinun tulisi aloitttaa poistotoimet välittömästi!

• naapurintytti
        ketusyatti kirjoitti:

Olet niin naurettava :D meikä nuori aikuinen, 152 cm ja 45 kg, eli painoindeksi 19,5 eli aivan loistava. Seurustelun aikana lihonut kolme kiloa, ja nyt vasta naisellinen, kun ei kaikki lihakset paista. Ja suoraa tisseihin taisi mennä suurin osa siitäkin rasvasta, ja farkut vihdion sopivat. Mikä ulkonäkö ja itsevarmuus! Ihan toista kuin joskus nuorena 37 kiloisena.

Eipä olekaan ihme, että vain pari kertaa olet nähnyt takareidet, jos motkotat naisesi salikäynneistä. Hyi mikä "mies".

• Rehevä ja muodokas

ihanasti sanottu kiitos :) Piristi tällaisen itseensä tyytymättömän rehevän muodokkaan naisen mieltä joka kateellisena katselee näitä "nälkäkurkia".. Vielä elää toivo siitä että yksinhuoltajana pääsen lenkille ja liikkumaan ja joskus 15kg alemmas nykyisestä painosta...

• Nälkäkurki

Kiva, että piristi sinun itsetuntoa ja oli mielestäsi ihanasti sanottu. Minua ei ainakaan ilahduta yhtään vaikka joku mies sanoisi pulskempia naisia läskiksi ja ihailisi kaltaisiani "nälkäkurkea".

• jöpötijööö

Ennemmin pikkasen rehevä kuin riisitautinen.

• Hienoa
        jöpötijööö kirjoitti:

Ennemmin pikkasen rehevä kuin riisitautinen.

Riisitautinen, nälkäkurki, luuviulu, kukkakeppi, ruipelo. Läski, ihramöykky, ihrakasa, läskiperse. Joopa joo!

• Rehevä ja muodokas
        Nälkäkurki kirjoitti:

Kiva, että piristi sinun itsetuntoa ja oli mielestäsi ihanasti sanottu. Minua ei ainakaan ilahduta yhtään vaikka joku mies sanoisi pulskempia naisia läskiksi ja ihailisi kaltaisiani "nälkäkurkea".

Nyky-yhteiskunta antaa kuvan että naisen pitäisi nimenomaan olla langan laiha, ollakseen seksikäs ja kaunis. Se luo paineita teineillä ja myös meille aikuisillekkin. Kun pitäis mahtua pienimpään vaatekokoon mitä kaupasta löytyy..Vaikka omaisi kuinka hyvän itsetunnon niin kyllä se vaan vaikutta vaikkei ihmiset sitä ehkä myönnäkkään...
        En toki ilahtunut siitä että jotain kutsutaan "nälkäkurjeksi" vaan siitä että kaikki eivät ihannoi langanlaihoja vaan meillä rehevilläkin on jotain mahdollisuuksia :D
        mutta lihavat on lepposia, tukeudun siihen ;)

• että silleen
        Rehevä ja muodokas kirjoitti:

Nyky-yhteiskunta antaa kuvan että naisen pitäisi nimenomaan olla langan laiha, ollakseen seksikäs ja kaunis. Se luo paineita teineillä ja myös meille aikuisillekkin. Kun pitäis mahtua pienimpään vaatekokoon mitä kaupasta löytyy..Vaikka omaisi kuinka hyvän itsetunnon niin kyllä se vaan vaikutta vaikkei ihmiset sitä ehkä myönnäkkään...
        En toki ilahtunut siitä että jotain kutsutaan "nälkäkurjeksi" vaan siitä että kaikki eivät ihannoi langanlaihoja vaan meillä rehevilläkin on jotain mahdollisuuksia :D
        mutta lihavat on lepposia, tukeudun siihen ;)

Jaa, sitä odotellessa että joskus pääsisi näkemään edes yhden leppoisan lihavan, ei ole vielä onnistunut.

Joo, kuulun tähän nälkäkurki kastiin, painoindeksi on 18.8 eli normaalipainoinen silti. Neljän lapsen jälkeen ei mene huonosti, harrastan myös liikuntaa, joten en ole laihaläski.

• wiskifish
        Nälkäkurki kirjoitti:

Nälkäkurki voitti juuri 10 minuutin ilmaismatkan lähihistoriaan j Stokaan.

http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/2/7c9gSylSjVs

• MissXL-L.Hjerp
        että silleen kirjoitti:

Jaa, sitä odotellessa että joskus pääsisi näkemään edes yhden leppoisan lihavan, ei ole vielä onnistunut.

Joo, kuulun tähän nälkäkurki kastiin, painoindeksi on 18.8 eli normaalipainoinen silti. Neljän lapsen jälkeen ei mene huonosti, harrastan myös liikuntaa, joten en ole laihaläski.

Tässä on kuule lihava ja leppoisa. Mä en oo täydellinen, ja oon tämmönen vaahtosammutin 162cm, painoo reippaat 92kg. Muotoo löytyy vaikka muillekin jakaa, eikä mulla oo valittamista.
        Naisen kuuluu olla nainen, ja mielestäni maailman typerimpiä asioita ovat kauneusihanteet. Antakaa ihmisen olla millanen haluaa. Makunsa kullakin, mutta ei siitä ihmistä tarvitse silti tuomita! Kunhan oot oma ittes ni eiks se oo tärkeintä. Sitäpaitsi, miksi siitä nostetaan kauhea haloo että ''vaimolle jäi pari kiloa ylimäärästä'' VITTU SE ON SE SAMA NAINEN KEHEN SÄ OOT ENNEN NIITÄ LISÄKILOJA RAKASTUNU, EI SE OLEMUS MUUTU PERKELE MIHINKÄÄN.
        Tommonen typerä ylihössötys painosta vie joiltaki viattomilta lapsilta isät. Miettikää asiaa ensin, tai jättäkää ne lapset hankkimatta jossei siedä naisensa painoa. Itse oon kasvanut ilman isää, ja ikuisesti katkera siitä. Ei tuu se ukko saamaan multa anteeks.

Mutta sitä paremmalla syyllä, jos yhdyt mun kommenttiin, käytkö äänestämässä mua seiskan Miss XL -kisassa. Mä oon puolustamassa koulukiusattuja ja todistamassa sitä että isokin voi olla kaunista !

http://www.seiska.fi/kilpailut/_a338488/aanesta miss xl suosikkisi finaaliin/

Jossei julkaise linkkiä. Mene seiskan sivuille, hakuun miss xl. Ylimmästä linkistä näet esittelyvideon, alemmasta pääset äänestämään.
        Olen numero 3.

• rasva%/ lihas%
        MissXL-L.Hjerp kirjoitti:

Tässä on kuule lihava ja leppoisa. Mä en oo täydellinen, ja oon tämmönen vaahtosammutin 162cm, painoo reippaat 92kg. Muotoo löytyy vaikka muillekin jakaa, eikä mulla oo valittamista.
        Naisen kuuluu olla nainen, ja mielestäni maailman typerimpiä asioita ovat kauneusihanteet. Antakaa ihmisen olla millanen haluaa. Makunsa kullakin, mutta ei siitä ihmistä tarvitse silti tuomita! Kunhan oot oma ittes ni eiks se oo tärkeintä. Sitäpaitsi, miksi siitä nostetaan kauhea haloo että ''vaimolle jäi pari kiloa ylimäärästä'' VITTU SE ON SE SAMA NAINEN KEHEN SÄ OOT ENNEN NIITÄ LISÄKILOJA RAKASTUNU, EI SE OLEMUS MUUTU PERKELE MIHINKÄÄN.
        Tommonen typerä ylihössötys painosta vie joiltaki viattomilta lapsilta isät. Miettikää asiaa ensin, tai jättäkää ne lapset hankkimatta jossei siedä naisensa painoa. Itse oon kasvanut ilman isää, ja ikuisesti katkera siitä. Ei tuu se ukko saamaan multa anteeks.

Mutta sitä paremmalla syyllä, jos yhdyt mun kommenttiin, käytkö äänestämässä mua seiskan Miss XL -kisassa. Mä oon puolustamassa koulukiusattuja ja todistamassa sitä että isokin voi olla kaunista !

Jossei julkaise linkkiä. Mene seiskan sivuille, hakuun miss xl. Ylimmästä linkistä näet esittelyvideon, alemmasta pääset äänestämään.
        Olen numero 3.

Kaikkea hyvää sinulle miss xl,
        mutta silti mieluummin pidän itsestäni huolta.
        Yritän pysyä hyvännäköisenä järkevissä mitoissa ja kunnossa.

• neljä*äiti
        MissXL-L.Hjerp kirjoitti:

Olen numero 3.

Kuulepa missxl-l hjerp, sinä olet se joka itkee itsensä uneen, en minä. Sinä olet se, joka märisee lääkäriltä tullessa, en minä. Sinä olet se joka ottaa itseensä, jos joku vilkaiseekaan sinun ruokaostoksia tai syömistäsi, sinä olet se joka kuolee nuorena. Ja joo, usko huvikses, olet minua kaksi senttiä pidempi ja painat minua yli 40 kiloa enemmän, joten kumpikohan meistä lie sitten paremmalta näyttää, olet sairaanloisen lihava ja minä hoikka. Sinulla ei todellakaan ole mitään muotoja, jos pyöreää omenaa ei lasketa muodoksi.

ps. Raskaus ei ole = tuleva läski.

• laiha ja sairas
        neljä*äiti kirjoitti:

Kuulepa missxl-l hjerp, sinä olet se joka itkee itsensä uneen, en minä. Sinä olet se, joka märisee lääkäriltä tullessa, en minä. Sinä olet se joka ottaa itseensä, jos joku vilkaiseekaan sinun ruokaostoksia tai syömistäsi, sinä olet se joka kuolee nuorena. Ja joo, usko huvikses, olet minua kaksi senttiä pidempi ja painat minua yli 40 kiloa enemmän, joten kumpikohan meistä lie sitten paremmalta näyttää, olet sairaanloisen lihava ja minä hoikka. Sinulla ei todellakaan ole mitään muotoja, jos pyöreää omenaa ei lasketa muodoksi.

ps. Raskaus ei ole = tuleva läski.

Tiedätkös, että ylimielisyys aina välillä kalahtaa omaan nilkkaan. No luultavasti olet vielä nuori,kuten tuo jota moitit. Ei ehkä kannattaisi kuitenkaan. Kukaan meistä ei elinpäiviään tiedä, ei todellakaan..

• MissXL-L.Hjerp kirjoitti:

Olen numero 3.

Noista kisoista sen verran et on aika nöyryyttävää kilpailla kenellä on eniten tavaraa. Itsestään huolta pitäminen kuntoilulla vaatii itsekuria. Leppoisa lihottaminen taasen on aika helppoa mäsäilemällä kaikkea epäterveellistä. Sama kuin kilpailtaisiin kenellä on rikkinäisin auto?!

• vais niin...
        ketusyatti kirjoitti:

Noista kisoista sen verran et on aika nöyryyttävää kilpailla kenellä on eniten tavaraa. Itsestään huolta pitäminen kuntoilulla vaatii itsekuria. Leppoisa lihottaminen taasen on aika helppoa mäsäilemällä kaikkea epäterveellistä. Sama kuin kilpailtaisiin kenellä on rikkinäisin auto?!

Ei kai ne siitä kilpaile, kenellä on eniten "tavaraa" kuten ilmaisit. Kyseessä näyttää olevan pyöreiden naisten missikisat.. kyllä siinä muuta haetaan. Oli pyöreä tai laiha itsensä kanssa on hyvä olla sinut ja nuo naiset varmaan ovatkin sitä, kantavat kilonsa huolimatta tämän nyky-yhteiskunnan paineista. Ja kun ihminen hyväksyy itsensä, hänellä on ehkä enemmän voimavaroja huolehtiakin itsestään, ja silloin kunnosta huolehtiminen tulee automaattisesti. Joten mollaaminen sikseen ;)
        Tässä yhteiskunnassa pitää voida elää rauhassa jokaisen, erilaisen, samanlaisen.. Kaikista ihmisistä löytyy piirteitä, jonka vuoksi toiset ihmiset voivat mollata, moittia ja arvostella. Ihan jokaisesta, jos minulla ei olekaan liikakiloja, voin silti muussa mielessä olla ympäristön mielestä huono. Ja olenkin kyllä, se vaan ei ole niin näkyvää, kuin luiden ympärillä oleva massa :)

Toisaalta terveyden kannalta laihduttamisesta on oikeasit hyötyä, ehkä. Paitsi, että nykyisin ihaillaan langanlaihuutta, mikä tosiaankaan ei ole ihanteellista. Mutta yhtä sallittavaa kuin pyöreyskin.
        Jos haluaa välittää toisesta ihmisestä, kannattaa olla ihminen hänelle, ymmärtää, kuunnella ja välittää. Kyllä ne vaikeatkin asiat voidaan puhua, kun tulee luottamus. Ja keskustelemalla oppii myös itse ymmärtämään, mikä saattaakin sitten olla todella silmät aukaiseva kokemus. Kannattaa kokeilla ja jos ei pysty luottamuksellisiin suhteisiin, vois miettiä, miksi..

tuli vaan mieleeni tällaista...

• gklddddddddd

No ei se yksinhuoltajuus ole mikään syy olla lihava. Tekosyy se on ja vieläpä huono sellainen.

Et muka saa lapselle hoitajaa tunniksi kolmesti viikossa jotta pääset lenkille? Ota muksu mukaan, saat lisätehoja lenkkiin kun pusket rattaita samalla. Kotonakin voi treenata, ei salille ole pakko mennä. Muksu olkkarin lattialle lelulaatikon kanssa ja itse jumppaat vieressä. Ei ole vaikeaa. Terveellistä ruokaa voi myös ostaa yhtä helposti kuin sitä epäterveellistäkin.

Sinä voit aloittaa vaikka heti. Heität vaan nuo tekosyyt roskiin ja alat hommiin.

• huuho79

"NAISESI painonmuutos lapsen jälkeen?" kuuluu otsikko. Onko täällä jotain lesbopareja vai mistä johtuu että TAAS akat on kaakattamassa isien keskusteluissa. Eikö jumalauta saa olla täälläkään rauhassa akkojen kaakatukselta. Menkää omalle palstalle, ei mekään sinne tungeta vikisemään.

• jossessissiii

Ette tuu meidän hiekkikselle, teissä on tyttöbakteereja!!!

Ai saatana mitä kakaroita täällä roikkuu ;:D

• Huuho79
        jossessissiii kirjoitti:

Ette tuu meidän hiekkikselle, teissä on tyttöbakteereja!!!

Ai saatana mitä kakaroita täällä roikkuu ;:D

Akkojen mielipidettä tässä gallupissa ei kyselty, ellei kyse sitten ole lesboparista, jolloin toinen nainen voi puhua "naisestaan". Akkojen kaakatus ei vain kuulu tänne ISIEN palstalle. Saisi edes täällä olla rauhassa, mutta ei näköjään riitä, vaikka akoilla on omat palstansa. Kyllä, me miehetkin halutaan olla rauhassa välillä teiltä naisilta, joten onko siis liikaa vaadittu, että jos on pakko käydä kyttäämässä kirjoituksiamme, niin pitäisitte näppinne kurissa ja jättäisitte kaakatuksenne kirjoittamatta keskustelujemme väliin? Kun ei yhtään kiinnosta eivätkä ne tänne kuulu. Kiitos.

• kyttään
        Huuho79 kirjoitti:

Akkojen mielipidettä tässä gallupissa ei kyselty, ellei kyse sitten ole lesboparista, jolloin toinen nainen voi puhua "naisestaan". Akkojen kaakatus ei vain kuulu tänne ISIEN palstalle. Saisi edes täällä olla rauhassa, mutta ei näköjään riitä, vaikka akoilla on omat palstansa. Kyllä, me miehetkin halutaan olla rauhassa välillä teiltä naisilta, joten onko siis liikaa vaadittu, että jos on pakko käydä kyttäämässä kirjoituksiamme, niin pitäisitte näppinne kurissa ja jättäisitte kaakatuksenne kirjoittamatta keskustelujemme väliin? Kun ei yhtään kiinnosta eivätkä ne tänne kuulu. Kiitos.

Tuon takia en ukkoa koskaan ota.

• IsoKarju

Mulla on vaimon kanssa 4 lasta ja jokasen lapsen jälkeen vaimo on vaan kaunistunu. On niitä kiloja vähän sille tullut mutta niin on 30 vuoden aikana mullekin. Sitä vartenhan on naiset olemassa että ne tekee lapsia. ihan normaalia se on että vähän muuttuu mutta minä rakastan vaimoo just sellasena kun se on eikä pari kiloa tai vähä roikkuvat tissit haittaa ollenkaa. rakastuin vaimoon kun se on ihana ihmine ja ihana se on vieläki. älkää valittako turhia. pitäis vaan olla tyytyväine ku vaimo ja lapset on terveenä.

• IsoKarju

nii ja piti vielä laittaa että yhen kaverin vaimolla oli rintasyöpä. eipä siinä paljo puhuttu roikkuvista tisseistä ku toine piti leikata pois. miettikää sitä.

• Laardia

Raskauskiloja jäi 60kg.

• paskajuttutämäkin

Kyllä se siitä rupsahtaa älä huoli- Kauneus on katoavaista, mutta rumuus senkun lisääntyy.

• Kauneus.

Voi olla pinnallista, mutta rumuus menee luihin ja ytimiin.

• nokuneitiä

Mikään ei mole pysyvää. kaikki virtaa sano jo toi toi Herakleitos. Joskus ihmettelet vielä, miten voit herätä naisen vierestä, jota et mielestäsiole koskaaan iskenyt itsellesi.

• isä 40v

Oma ennen tiineyttä timmihkö nainen omasi napakat d-kupilliset. Ne turposi e kupillisiksi. Paino luonnollisesti nousi ja maha turposi tissien ulkolinjan etupuolelle, ja jäi. Tissitkin pojat imeskeli siihen malliin, et maan vetovoima alkoi tehdä tehtäviään. Tuossa se nyt sohvalla piereskelee jä syö herkkuja jatkuvalla syötöllä, kun niihin jäi tapa. Eikä ymmärrä vaikka asiasta puhuu, ostelee vaan isompia housuja. Vihille en kyllä vie jos ei mahdu entisiin.

Tekis mieli välillä vaihtaa uudempaan, mut on kuulemma kallista touhua.

• cdfsdcsdf

Siis onko tuossa otsikossa kirjoitusvirhe? Tämä ei voi olla 40 vuotiaan aikuisen miehen ja vielä isän kirjoitus. Jos on niin vaihda ihmeessä toiseen. Tuolla tyylillä sinusta ei koskaan tule olemaan iloa vaimollesi.

• romantic lady

Aika karseeta tekstiä. Tee mies hyvä vaimosi onnelliseksi ja hän kaunistuu silmissä.

• ota puolet itsellesi

40v isä voi vaihtaa uudempaan ja pitää huolta että uudempi ei lisäänny. Pitää vaan housut jalassansa.

• höpön nassukat
        cdfsdcsdf kirjoitti:

Siis onko tuossa otsikossa kirjoitusvirhe? Tämä ei voi olla 40 vuotiaan aikuisen miehen ja vielä isän kirjoitus. Jos on niin vaihda ihmeessä toiseen. Tuolla tyylillä sinusta ei koskaan tule olemaan iloa vaimollesi.

keskustelua emännän kaa.."lähetäänkö lenkille kulta"..

• aersf

No ainakin oma mieheni on kehunut minua paremmin näköiseksi nyt lasten (2) jälkeen, vaikka kiloja on 2 enemmän kuin ennen lapsia (oon 170cm ja 64kg), käyn bodypumpissa, zumbassa, salilla yms. 3-4krt/vko. Itse haluisin vielä laihduttaa, mutta mieheni mielestä olen just hyvä tälläin vähän muodokkaampana. Lisäksi olin kuulemma nuorempana joskus liian kiukkuinen kun aina olin jollain nälkädieetillä. Mutta en kyllä toisaalta ymmärrä, miten pinnallisia ihmiset on. Mitä väliä muutamalla kilolla jos puoliso lihoo, eri asia tietysti jos BMI on oikeasti ylipainon puolella. Itse asiassa oma mieheni on vähän ylipainoinen, mutta eipä tuo minua haittaa, yhdessä talsittu jo kohta 11 vuotta...

• foreverfitness.31

aersf: tota arvostan ja kunnioitan että kyllä kiireinen äitikin löytää ja tekee sitä aikaa itselleen jos vain TAHTOA RIITTÄÄ!! Jatka samaan malliin :)
        Turha valittaa niille plösöille tai laiskoille jotka ei kehtaa ja viiti karistaa raskauskiloja tai pie itsestään huolta vaan keksii aina näitä tekosyitä, KUN on sitä sun tätä ja lapset ja koti ja muuta. KAIKILLA ON SAMA TILANNE HEI! Mutta ne jotka oikeasti rakastaa itseään ja haluaa huolehtia itsestään tekee sitä aikaa ja sumplii asiat sillei että pystyy harrastaa ja pitää itsestään huolta.
        Hyvä esimerkki meidän salilla, nuori likka hiukan ylipainoinen koska just synnytti ja se vasta syntynyt on siellä sen kanssa. Joko sitterissä tai rintarepussa ja äiti sitten polkee menemään ja pumppailee. Hieno esimerkki. Ja 2 vanhempaa on päivähoidossa. SE ON TAHDOSTA KIINNI!

itse olen fitness urheilija, 175cm ja 70kg, lihasta on, muodokas kroppa ja en vaihtais mihinkään. Yksikään ihminen ei vielä haukkunut "kulmät lihakseni" kylmiksi tai muuta vastaava. Se on ihan siitä miten kroppansa kantaa! Ja voin taata aika lämpimät mun lihakset on ;) veri kiertää hyvin, yleensä laihat ihmiset ovat todella kylmiä koska verenkierto on huono. Liikunta tekee ihmeitä muös mielelle!

• lsijfofisie

Kova on tarve naisilla tulla tähän ketjuun todistelemaan miten paljon käydään jossain pilipali -jumpissa.

Onko naisillä näin huono itsetunto?

t. Tavallinen nainen, joka ei kerro mittojaan tässä.

• ihana92

Heippa vaan ukot.
      Itse olen n.70kg ja 160cm nuori äiti.
      Paino raskauden ajan tippu koko ajan, ei tullut arpia mihikkään ja enkä revenny kun poika synty 1kk etuajassa ja oli tosi pieni kokonen..
      En ole mikään laiha enkä mikään lihava vaan sopiva.
      Rinnat on pysyny saman kokoisena ja nyt 3kk synnytyksestä aloin tehä vatsalihaksia että sais vielä ton pienen masun pois :)
      Onnea muille äideille.. :)

• Jani85

Kauhee lehmä se eukko on poikimisen jälkeen ja pillu tohjona ja ihan löysä. Lähden tästä etsimään uutta. Ei ton pennunkaan parkumista jaksa kuunnella.

• .

Ihan oikein. Paitsi ettei sitä ensimmäistäkään eukkoa ole. :D

• höpöt sulle

jos toi syynä ettiä uutta eukkoa...niin ei vaan sun heilvilles..arvaas mitä eukkos tekee vp?

• Jo on!

Voi sua poika parka kun ei oo ittellä varmaan ees karvat kasvaneet niin mitä sä pillun päälle ymmärrät saati sit lapsen!

• VOI,VOI

Laittakaa jokainen oma alaston vartalokuvanne tänne,niin äänestetään seksikkäin ja timmein kroppa :D

• haba

Timmi-isä, pakko kommentoida, että et ole ottanut huomioon tuossa läski-laiha kommentissasi meitä, jotka olemme ihan oikeasti lyhyitä.. jos 150cm on pituutta, niin kyllä jo 48 kiloon lihasta mahtuu aika lailla ;)

• Kiikkas

Jestas sentään. Tottakai naisen kroppa muuttuu raskaudessa. Joku voisi sanoa, että raskaana olevana nainen on naisellisimmillaan, elämää täynnä. Siltikin, vaikka vauvan saanti on ihanaa, joutuvat naiset hyväksymään muuttuvan kehonsa.

Ja TE MIEHET! Kannustakaa naista. Pitäkää häntä kuin kukkaa kämmenellä ja kehukaa, kuinka ihana ihminen hän on ja kaunis. Jokainen nainen kaipaa hieman palvontaa.

Kokeilkaa. Väittäisin, että tavasta tulee vastavuoroinen ja sen jälkeen ei ole enää väliä lukemilla. Kilo sinne tai tänne. Tärkeintä on yhteenkuuluvuuden tunne ja se, että olette ensisijaisesti pari, sitten vanhempia pienokaiselle.

• arvostusta kaikille

hienosti sanoit asian!

• nainen25v_

En tajua tuota aloittajan trollailua.

Tiedän montakin nuorta naista jotka on paljon timmimmässä kunnossa raskauksien jälkeen, kuin ennen niitä. Ehkä se on henkinen kypsyminen, jonka mukana tulee myös halu pitää huolta itsestä ja oppii tuntemaan mistä liikunnasta oma kroppa pitääa nauttimaan ruoasta eri tavalla.

Niin ja itsekin olen timmimpi nyt parin lapsen äitinä, kuin nuorempana. Koska nuorempana ei liikunnan eri muodot jaksaneet kiinnostaa niin paljoa kuin nyt, vaikka hoikka olin jo silloinkin.

Mutta vaikka on hoikka ja kropaltaan seksikäs raskauksien jälkeen, niin mitä tuota saivartelemaan? HUONOMPAAN suuntaan menee AINA, vaikka kroppa näyttäisikin paremmalta.

Mutta toisaalta, rumeneehan nainen ilman raskauksiakin ja kroppa huononee, joten miksi jättää ne kokematta?

• Vaimo2lasta:

oikeinko täällä netissä pitää vaimoaan arvostella? Ja mitähän näillä tiedoilla oikein tekee, vertailee muiden vaimoihin.? Voi apua, mitä keskusteluja täällä viritellään, ei tulisi mieleenkään miestäni nettipalstoilla muihin vertailla, ja elimien muotoja ihmetellä. Tunnen myötähäpeää aloittajan puolesta...

• candy.fit

Samaa mieltä. Aloitus on lisäksi trolli ja selvästi naisen kirjoittama.

Miehen kirjoittamana aloitus tuntuu oudolta. Mies voi toki arvostella vaimoaan, mutta yksityiskohtaiset analyysit netissä tuntuvat jotenkin - miten sen nyt kauniisti sanoisi - hieman "neitimäisiltä". Toivon mieheltä tietynlaista miehekkyyttä tässä suhteessa, suoraa puhetta, jos aihetta on.

Minä ja mieheni harrastamme punttisalia tosissamme ja puhumme kropastamme keskenämme. Ei tulisi mieleen analysoida miehen hauista täällä, elimistä puhumattakaan...

• virtaheponen?

Meidän muistuttaa ryhävalasta,ihan samanlainen "möntti"ennen ja jälkeen.
      Pershe leveni kyllä reilusti,nyt matkustaa takapenkillä kun muuten ei pysty vaihtamaan vaihteita.

• Kyllä tällä palstalla voi vaimoaan myös kehua! Menimme naimisiin reilu 30v sitten jolloin vaimini painoi ehkä vajaat 50kg. Meille syntyi 6 lasta tasaisin väliajoin, eli nyt nuorin on jo 16v. Vaimoi painaa nyt ehkä noin 60 kg, eli jokainen lapsi jätti pari kiloa "äiskälle" lisää kauneutta ja naisellisuutta lisää....näin minä sen ajattelen!

• jk

vai niin

• mitä laitetaan,6

Juujuu,mutta miksi miehille kasvaa kaljamahat ja muutenkin rapistuu ekan lapsen jälkeen??

• Aika lapsellinen yleistys. Tässä on miehet keskustelemassa omista akoistaan joten turha tulla tänne vaahtoamaan mistään kaljamahoista cepari!

• yyberalles

Eukko synnytti puolitoista vuotta sitten ja voin sanoa et upeampaa kroppaa en ole nähnyt hänellä ennen tuota kokemusta!!! Puhut asiaa josta useammat äijät vaikenevat...

• peräröör

rinnat pieneni hiukan kokoon d mut perse meni tosi pieneks,joten en jätä häntä enää,vuosi takaperin olis ollu toinen juttu

• joipoi

&kk synnytyksestä. Edottomasti seksikkäämpi. Rinnat & olemus :)

• Tämän kertoja.

Phyyh, samoilta työrukkasilta ne nahkapussit näyttää ku ennenkin!

• Muna Kanasta

Vaimo lapsen jälkeen? Ei Ei Ei se niin mene se menee näin:
      Lapsi tulee vaimon jälkeen. Juuri näin se tapahtuu.

Vai onko, joku niin tyhmä, että väittää munan olleen, ennen kanaa?

• psykologian maisteri

Vai nyt on vaimo raskauden jälkeen paremman näköinen?

No kuten sen itsekin ilmaisit " Varmasti vaikuttaa se, että pillerit jäivät pois "

Alahan syömään taas pillereitä niin todellisuus palautuu.

Harhoissa asiat eivät ole sitä miltä näyttää.

• mikä on kaunista?

Nooh, mihis unohtui se tärkeäksikin mainostettu sisäinen kauneus?

• aaaahhhhh!!!!!!!

nu*ssi sitä kunnolla ja piiitkääänn mmmmm.....

• JORMAOO==o

Eiköhän se nyt oo ihan vitun sama minkä näköinen se vaimo on saatana sen raskauden jälkeen tuleeko niitä arpia vai ei ja näitä lässyn lässy tyhjäpää äitejä hyvänä esimerkkinä "Heippa vaan ukot.
      Itse olen n.70kg ja 160cm nuori äiti.
      Paino raskauden ajan tippu koko ajan, ei tullut arpia mihikkään ja enkä revenny kun poika synty 1kk etuajassa ja oli tosi pieni kokonen..
      En ole mikään laiha enkä mikään lihava vaan sopiva.
      Rinnat on pysyny saman kokoisena ja nyt 3kk synnytyksestä aloin tehä vatsalihaksia että sais vielä ton pienen masun pois :)
      Onnea muille äideille.. :) VITTU MUA kiinnostaaki tuliko sulle arpia ja minkälaiset vitun läskipallot sulla on siinä edessä vai onko ollenkaan ja sun vitun repeämis asteethan onkin keskustelupalstoille ilmoittamisen asia laita ny vielä kuvakin kun kuitenkin sekin löytyy fb jo.Säälittävä horatsu!Haarat auki siellä baaritiskillä tääki ämmä on ja varmasti säälittävä yh.

• todellisuus

no hyi 70 kiloa ja vielä noin lyhyt. mikä läski.

millä asteikolla olet sopiva?

En arvostele, en yritä loukata, vaan yksinkertaisesti vertaan.

esim onko pissa paremman makuista kuin mehu? vastaus: ei

• 70 kg 160 cm on aika kaukana sopivasta. Ja muuten ne rasvat siitä pakista ei niin helpolla pala millään vatsarutistuksilla.

• koittakaasynnyttäite

RÖYHKEÄÄ sontaa täällä! Ihan ku nainen ei muka vois olla kaunis synnytyksen jälkeenkin. Mitä jos naiset keskustelisivat täällä samasta aiheesta jos miesten synnytys olisi mahdollista. Ja tissit ei ole tosiaankaan miehiä varten! Ja mitä tulee painoindekseihin ni niitähän ei nykypäivänä enää kannata kovin vakavsti ottaa. Vähän arvostusta!

• Japetsu72
    • zora_

Monien mielestä arvet jopa kaunistavat ja ovat persoonallinen asia ihmisessä. Aina ei tietty se ihminen ite ole samaa mieltä arvistaan. Mut joka tapauksessa jokanen järkevä tajuaa ettei toisen arvista tai muista "kauneusvirheistä" ole kohteliasta tehdä mitään numeroa. Erityisesti miesten on loukkavaa valittaa jostain naisen raskausarvista. Sitä paitsi samanmoisia arpia voi tulla miehillekin kovasta ihon venymisestä, esim voimakkaasta lihomisesta.
      Kukaan ei ole täydellinen. Lapsen synnyttänyt nainen on kokenut jotain ainutlaatuista, joten ei todellakaan ole miehen tehtävä mennä arvostelemaan miltä nainen näyttää raskauden jälkeen. Ainakaan negatiivisessa mielessä. Ja ihan tiedoksi miehille: ei ole suurikaan ihme vaikka nainen näyttäisi paremmaltakin synnytyksen jälkeen kuin aiemmin.

• 2 yhtä väärässä

No kerropas sitten se, että miksi toista ei saa arvostella, mutta toista saa silti kieltää arvostelemasta?

Yksinkertaistettuna: Miksi on väärin tehdä jotain, mutta oikein kieltää tekemästä?

Tai: Miksi on oikein olla yhdenlainen henkilö, mutta toisenlainen henkilö ei saa olla?

2 ihmistä on yhtä oikeassa, yhtä väärässä, yhtä sovussa ja yhtä riidoissa.

• heihaloo!!
        2 yhtä väärässä kirjoitti:

No kerropas sitten se, että miksi toista ei saa arvostella, mutta toista saa silti kieltää arvostelemasta?

Yksinkertaistettuna: Miksi on väärin tehdä jotain, mutta oikein kieltää tekemästä?

Tai: Miksi on oikein olla yhdenlainen henkilö, mutta toisenlainen henkilö ei saa olla?

2 ihmistä on yhtä oikeassa, yhtä väärässä, yhtä sovussa ja yhtä riidoissa.

Mitä sanahelinää... Onko susta oikein arvostella toisen ulkonäköä? Varmasti sitä tekee jokainen mielessään ku ajatuksiaan ei noin vaan pääse pakoon mut se, meneekö sen möläyttämään päin naamaa...siihen voi vaikuttaa. Ja voihan sitä kieltää toista tekemästä jotain, jos se tyhmä ei ite tajua tekevänsä väärin. Joillekin kun on suotu vaan herneen kokoset aivot.

• Silti 2 samassa
        heihaloo!! kirjoitti:

Mitä sanahelinää... Onko susta oikein arvostella toisen ulkonäköä? Varmasti sitä tekee jokainen mielessään ku ajatuksiaan ei noin vaan pääse pakoon mut se, meneekö sen möläyttämään päin naamaa...siihen voi vaikuttaa. Ja voihan sitä kieltää toista tekemästä jotain, jos se tyhmä ei ite tajua tekevänsä väärin. Joillekin kun on suotu vaan herneen kokoset aivot.

Juuri tätä yritin ilmaista. Miksi toisesta ihmisestä ei saa sanoa millainen hän mutta toiselle saa kyllä sanoa millainen hänen pitäisi olla (ja mikä on oikein). Molemmat puolet tästä asiasta ovat todella lähellä täysin samaa käytöstä mutta toinen on muka enemmän oikeassa. Ei saa sanoa eikä saa kieltää sanomasta. Ei tämä mikään uusi asia ole

• heihaloo!!
        Silti 2 samassa kirjoitti:

Juuri tätä yritin ilmaista. Miksi toisesta ihmisestä ei saa sanoa millainen hän mutta toiselle saa kyllä sanoa millainen hänen pitäisi olla (ja mikä on oikein). Molemmat puolet tästä asiasta ovat todella lähellä täysin samaa käytöstä mutta toinen on muka enemmän oikeassa. Ei saa sanoa eikä saa kieltää sanomasta. Ei tämä mikään uusi asia ole

No on olemassa yleinen moraali josta sinä et varmaan ole kuullutkaan?

• Kaksi samassa
        heihaloo!! kirjoitti:

No on olemassa yleinen moraali josta sinä et varmaan ole kuullutkaan?

Ja mistä sellainen yleinen moraali on alunperinkään muodostunut muutakun hävityistä keskusteluista. Vain yksi mielipide voi olla oikea mutta 2 eriä mielipidettä on tosiaankin eriä.

• SuperMarjo

Itselläni ainakin paino laski raskausaikana 60kg 40kg ja vauva syntyi 200g täysiaikaisena kuitenkin ja a kuppikoko nousi heti tuplaE:n ja pill. vain kiristyi kun ommeltiin kokonaan umpeen synnytykseen jälkeen kun lääkärin mielestä sieltä ei tarvitse enää yhtään lasta tulla eikä myöskään laittaa ja pituus kasvoi myös 160 sinne 185cm ja hiukset vaalenivat mustista blondeiksi kun tyhmenin siinä samalla tullessani äidiksi.Yhtäkään arpea ei tullut minnekkään koska käytin liukkaria koko raskausajan koko kropassa samalla kun mies muutenkin tarvitsi sitä jo pyllyseksin harrastamiseen kun ei uskaltanut naida enää normaalisti ettei vain penis hakkaa vauvan päätä normaalissa seksissä että tälläinen kokemus.

• Rola

Olen ollut naimisissa kohta 40 vuotta ja synnyttänyt 7 lasta. Olen varma ettei mieheni tiedä liivieni kokoa, eikä ole koskaan tiennytkään. Onko sillä väliä A vai E!Hänen mielestä olen timmissä kunnossa. Tunnen itseni kauniiksi hänen silmissään, vieläkin;) Jos mieheni olisi vuosien aikana puhunut minusta noin rumasti kuin aiemmista teksteistä sain lukea, liittomme oli loppunut ajat sitten! Sellasella pohjalla ei ole kasvuvoimaa.

• Mies Malminkartanosta

Meidän muijalla rupes ainaki lepattaa paikat kun purje tuulella

• on voimaa enemmän

Jos sinä ja vähän sinun näköinen nainen seisovat vierekkäin niin pystyykö hän silti suurinpiirtein sanomaan kumpi niistä olet sinä? Eihän tuo minusta mikään ylpeilyn aihe ole että miehesi ei 40 vuoden jälkeenkään tiedä sinusta mitään.

Ehkäpä minullakin itseasiassa on vaimo ja lapset mutta en vain ole niin pinnallinen että olisin tietoinen siitä keitä ja missä he ovat.

• Rola
        on voimaa enemmän kirjoitti:

Jos sinä ja vähän sinun näköinen nainen seisovat vierekkäin niin pystyykö hän silti suurinpiirtein sanomaan kumpi niistä olet sinä? Eihän tuo minusta mikään ylpeilyn aihe ole että miehesi ei 40 vuoden jälkeenkään tiedä sinusta mitään.

Ehkäpä minullakin itseasiassa on vaimo ja lapset mutta en vain ole niin pinnallinen että olisin tietoinen siitä keitä ja missä he ovat.

voi kun se on yks hailee pidemmän päälle lukeeko siinä rintaliivien kokolapussa A vai E. Mieheni tietää kyllä millaset rinnat ja muut paikat minulla on, mutta se ei ole toitottamisen arvoinen juttu:)

• Kiikkustuoliin?

Kropaltaan oikein nätti vieläkin. Pari lisäkiloa ennestään alipainoiselle tekivät ihan hyvää.

Toinen, kannaltani ikävämpi juttu sitten, että tuo seksipuoli loppui tyystin toisen lapsen syntymään. Vieväthän nämä kaksi lasta nyt tietysti äidin siinä missä isänkin huomiota ja aikaa, onhan se ymmärrettävää, mutta pitääkö nyt nelikymppisenä jo alkaa elää kahdeksankymppisen elämää?

Vaimolle tilanne on ihan OK?

• Ehei...

Ota asia puheeksi vaimosi kanssa. Kysy avoimesti mistä moinen tilanne johtuu? Haluttomuudesta, huonosta itsetunnosta (voi kuvitella ettet pidä häntä enää viehättävänä), ajanpuutteesta, väsymyksestä, stressistä, jostain lääkkeistä. Mahdollisia syitä on monia. Syy ei selviä täällä suomi24 keskustelussa ihmettelemällä. Ota asia rohkeasti puheeksi. Älä painosta äläkä syyttele, ole ymmärtäväinen. Naisen ulkonäön kehuminen piristää aina mieltä :)
        Ja kerro mitä Sinä toivoisit suhteeltanne.

• kuik vain ja saatana

pooop pooop...mitähän tässä nyt yritetään sanoa...eli lueppa nyt tarkkaan ns ammattilaisen komma..eka lapsi..joo...toka lapsi..jees...kas kas kolmas lapsi...no kato perkule neljäskin lapsi..mikä perkele siinä naisessa sitten mukamas huonommaksi menis jos ekan lapsen jälkeen se sama pee iii äll äll uu miehelle maistuu..en oikeasti ymmärrä ko otsikon aihetta

• öh

no hyi

• Kiikkustuoliin?

Minusta tuntuu, että toisen lapsen synnyttyä se "pee iii äll äll uu" kasvoi umpeen.

Näin niin kuin miehen näkökulmasta pääteltynä.

:(

• wpoefj

Itse olen 10v aikana synnyttänyt 4 lasta, viimeisimmästä synnytyksestä nyt 3v. Pituus 165cm ja paino 55kg. Missään raskaudessa paino ei noussut enempää yli 7kg ja lähtömitoissa olin aika pian synnytyksestä. Olen toistakymmentä vuotta harrastanut painonnostoa pitkänmatkanjuoksua joten siksi olen edelleen timmi lihaksikas (siksi ei ole painokaan anorektikon lukemissa...). Selluliitit pysyy pois liikunnan raakavegaanipainotteisen ruuan ansiosta. Ainoa todellinen muutos ennen raskauksia olleeseen kroppaan on, että rinnat on pienentyneet, mutta "hyvitykseksi" sain uudenlaiset, terhakat ja usein pystyssä sojottavat nännit :P Vatsassa erottuu sixpack mutta sopivasti pitää olla pehmeääkin, oikeissa paikoissa ;) Urheilullinen ja hyväkroppainen pitkänmatkanjuoksija-mieheni on myös tyytyväinen, kuten minäkin häneen... Mutta rakkaus ei loppuisi vaikka ulkonäkö menisi -mutta rakkautta toista kohtaan osoittaa sekin, että pitää itsensä hyvännäköisenä ja viehättävänä!

• wpoefj

Niin, ja alapääkin on pysynyt tiukkana lantionpohjalihas-treenien ansiosta ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe