Niin. Eli siinä jo mielipiteeni teidän "ylpeydestänne"
Pierumäki on hinttien ja homojen paikka !
Vierumäki ? Paremminkin Pierumäki !
14
1429
Vastaukset
- Kivekset suuhun!
Siellä vaan mökeissä perseet pomppii toistensa päällä ku muna työntyy miehen perseenreikään... oon ite nähnyt
- toopi2
et sitten kehdannu tunkea mukaan tiiviiseen tunnelmaan vaiikka mielesi teki? jäit ulkopuolelle runkkaamaan ja fantasioimaan miehen anuksesta ja kjullista?
- vaari, piippolan
toopi2 kirjoitti:
et sitten kehdannu tunkea mukaan tiiviiseen tunnelmaan vaiikka mielesi teki? jäit ulkopuolelle runkkaamaan ja fantasioimaan miehen anuksesta ja kjullista?
No sä voit tulla tänne ja laittaa vaarin ripulin runteleman perseaukon suullesi ja vaari paskantaa oi laari laari laa
(pierasen sun karva-kullin päälle)
- bmwpinkki
Hönölässä vihataan meitä homoja.. Itse kysyin vuosia sitten eräältä mieheltä jonka mökillä olin naku-uinnilla et voisinko ottaa sulta suihin ja saat panna mua jos haluut. Niin tää äijä suuttui kuin joku luolamies ja väitti ääni väristen vihasta, ettei ole homo ja vihaa homoja jne.. Täällä Tampereella on ihan toinen meno. Heteroäijätkin nuolee toisiaan yökerhoissa ja kokeilevat miesten välistä rakkautta..:)
- homokala
koulu on hirveetä
- BERAAAAAA
Pieruuuuuuuuuuuuuu!
- Pieruisaperse
Paaruisa peeru! Nyt pääsi iso PIERU!!! Paaru-Peeru Fartteri! Pieruperse pieruisaperse!
- Pro-laituri
Hyvin menee, mutta menköön. Heinola ja heinolalaiset on maineensa ansainnu...
- älyhoisukurutsu
Sisäsiittoset runkut tuomitsee ihmisiä nimen perusteella.
- Anonyymi
Mitä vittua tämä keskustelu on :D
- Anonyymi
Hyvin menee, mutta menköön. Heinola ja heinolalaiset on maineensa ansainnu...!!!!
- Anonyymi
ei hyvää päivää mitä juttuja !
- Anonyymi
Ompa todellakin tyhjänpäiväisiä juttuja
- Anonyymi
Heinola ja heinolalaiset on maineensa ansainneet !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722