Tilasin lähes neljä viikkoa sitten pidennykset jotka eivät VIELÄKÄÄN ole tullut. Olen lähettänyt lukuisia sähköposteja saamatta vastausta!!! Nyt alkaa mennä hermo, toimitusajaksi lupasivat kuitenkin muutamia päiviä. Jos ne hiukset ei tule heti alkuviikosta, vien asian eteenpäin! Harmittaa vietävästi kun olisin tarvinnut ne hiukset jo viikkoja sitten..
VAROITUS Lux Style nettikaupasta
112
8493
Vastaukset
- JJJoooopa
Mä taasen olen odottanut kolme viikkoo :(
- Pernillas
Hei,
Olen tilannut Luxstylestä hiukset ja sainkin ne joku aika sitten (jouduin kyllä odottelemaan pari viikkoa). HIukset näytti tosi hyviltä ja kiiltäviltä mutta ne rupesi muutaman käyttökerran jälkeen takkuuntumaan hyvin helposti. No, ajattelin sitten etttä ne tarvii lisää hoito-aineita jos ne on vaan niin kuivat ja menin sitten pesemään nuo hiukset. Käytin Davinesin tuotteita joita suositellaan hiustenpidennyksille, harjasin hiukset hyvin ennen pesua ja pesin ne varovasti. Lopputulos oli järkyttävä! Hiukset ovat latvasta ikään kuin "kiharat" ja kokonaisuutena hyvin hamppuiset. Käytin paljon hoitoaineita ja suoristin hiukset suoristusraudalla ja sainkin ne näyttämään taas ihan ok:lta mutta heti kun hiuksia vähääkään käyttää, ne menee heti takkuun.
Oon tosi pettynyt vaikka osasin odottaa ettei tuolla hinnalla mitään huippulaatua saa. Eihän näitä voi enää palauttaa mutta reklamaation kirjoitan aivan varmasti tuskin ne kuitenkaan sen antaa olla siellä asiakaskokemus palstallaan. Muutenkin mua nyt ärsyttää niiden markkinointi, ostin kun ne mainosti että vain tänään puoleen hintaan mutta nyt oon huomannut että niillähän on se "tarjous" jokapäivä.- typsistynyt
Sama minulla! Ihan älyttömän helposti menee takkuun... On ollut muitakin ongelmia noiden pidennyksien kanssa. Pari tuttuakin on huomanut samat ongelmat!
- partsiiiiiiii
En ole ostanut sieltä, kiitti varoituksesta.
- paskaa paketissa
Pidennykset oli jo valmiiks huonossa kunnossa, älä tilaa KOSKAAN.... ja kommenttiosuudessa sanotaan:
"Tällä sivustolla julkaisemme melkeinpä kaikenlaisia arvosteluja. Arvostamme kuitenkin maltillisen "sävyisiä" arvosteluja ja pidätämme oikeuden yksittäisten arvostelujen poistamiseen sivustolta. Kiitokset etukäteen."
JA PSKAN V*TUT. Kaikenlaisia arvosteluja ?!!?!?!?!?!?!?!?! laitoin "parempiakin pidennyksiä olen omistanut" ja kommentti poistettiin päivässä eli ihan täyttä kusetusta!!!!!!!!!!!!!! ärsyttää tällänen paska. ja tuo jokapäiväinen "vain tänään -supertarjous" varsinkin..
- 4+6
Kaupassa ei ole mitään vikaa, veikkaanpa että maksu ei ole mennyt tililtä vaikka siltä näyttää joten niitä ei ole maksettu = et saa tuotteita.
Tarkistas tili ensin ja oletko edes saanut vahvistusviestin, jos et niin et ole maksanut. - sdobfgmvl
No ei kaupassa sinällään ollutkaan mitään vikaa, maksu meni ja vahvistusviesti tuli, ainoa mitä ei saanut on ne hiukset!
- pettynyttilaaja
jjooo, oon itekki huomannu ton saman!! taitaa olla pelkkää paskaa tuo LuxStyle, sinne meni 55 euroo turhaa, suosittelen että ette osta sieltä mitää... jos ostatte rahanne menee hukkaaa, iha pelkkää paskaa tuo koko LuxStyle homma!!
sit huomasitteko et niil hiustenpidennyksil on kaikissa samat kommentit ja kaikis 5 tähtee, eli aikalaillla pelkkää paskaa toi koko sivusto.
taidan tehä jonkulaisen ilmotusen tosta sivustosta viranomaisille!! - Hiusususususuusususu
Itse kun tilasin tuli kaikki vahvisteet jne. Tilasin 24.3 ja tänään 2.4 tuli ja hyvät on !
- vittu mitä paskaa
Tilasin 19.4 eikä ole tullut vielä, vaikka toimitusaika piti olla 1-2 päivää... jos ei tän viikon aikana ala kuulumaa nii lähtee vihanen viesti sinne suuntaan! Rahatkin meni jo tililtä ja kuitin tilauksesta sain, joten sais alkaa tulemaan.
apua o; oon just meinannu tilata sielt ja oon lukenu keskustelui netist missä tuotteit kehutaan ja sanotaan et aina on tullu, mut nyt en kyl enää oo varma,,
- Hiusqwertyuj
Mulle ainaki tuli ja ei oo hamppuuntunnu vaikka oon suoristanu ja pessy jne ja mulki kesti joku 2 viikkoo mun mielestä on hyvät
- petttttt
Oletko saanut hiukset. Minä tilasin syyskuussa ja en ole vieläkään saanut tuotteita ja veloitettu oli korttia maaliskuun alussa tällä vudella! lukuisia sähköposteja olen lähettänyt mutta turhaan. Rahat meni mutta tuotteita en saanut.
- joojoo
Itte tilasin kastanjan ruskeat hiukset sieltä ja ne oli tosi hyvät! Ne tuli jossain 4 päivässä, värjäsinki neet kaks kertaa kirkkaan punasiks ja ei tullu mittää, ei hamppuuntunu ja pari kakshaarasta on löytyny ei muuta! Luulen että maksuhäiriöstä toi johtuu ettei ne pidennykset ole tullu, koska mun 3 kaveriakin sai ne samassa ajassa ku minäkin ja laatukin oli hyvä! Ja tiedoksi, että ne pidennykset on joskus maksanu oikeesti 110 euroo. Nyt nettiliike lopetetaan ja sen takia vaan puoleen hintaan. Pari päivää sitten tilasin sieltä blondit hiukset :)
- Weppiselaaja
Vai liike lopetetaan? ei sieltä sitten ainakaan uskalla mitään tilata. Ei kai ne sitä liikettä lopettas jos kaikki ois ok.
Googletin kokemuksia Lux Stylestä ja aika järkkyä luettavaa oli... Huhhuh, onneksi en ehtinyt tilaamaan.
- joojoo
Niin ja tilauksen kesto riippuu siitä että missäpäin maailmaa asustelee, jos asut eteläsuomessa ni tottakai ne tulee nopeammin kun silloin kun asut pohjosessa :D
- gasdfsafsa
ei välttämättä siitäkään, toisessa keskustelussa jo sanoinkin, että mulla tuli hiukset lappiin viiessä päivässä, miinus viikonloppu, eli kolmessa päivässä :) laatu oli todella hyvä, vaikka kerran värjäsinki.
- tosi pettynyt
Ei oo tullu ei, puoli vuotta jo odotellu
- c´mmoon
Mulla on pidennykset LuxStylestä, Ollu jo kuukauden ja vieläkin kuin uudet..
Sain 5-päivän sisällä, klipsutkin pysyny hyvinä..
Ei ole pesuissa hamppuuntunut, kauniisti kiiltää ja ihanan pehmeät.
En ymmärrä mitä valitatte .. :o
Aluksi ei mullakaan meinannu mennä tilaus perille asti, koska siinä tuli jotain häikkää. Sitten kun toisenkerran koetin niin hyvin toimi :)! - Milla
Mulla tuli viikossa sieltä pidennykset. Kerran käyttäny että en tiedä laadusta vielä :)
- Låuraa
Ite tilasin tuolta joskus viime tammikuus pidennykset ja ne kyl tuli ihan perille..Aattelin tilaa niit lisää sielt,mut enpä taida enää tuolta tilaa-,-
- Murmeli88
Tilasin aikasemmin, noin viikossa tuli ja laatu ollut parempi kuin esim. klipsipidennys.fi:ssä tilatuissa. Ainoastaan klipsit hieman huonommat, eivät pysy niin hyvin kiinni ja saa tuperata hyvin.
- avspjnpn
No tuota nyt ei usko kukaan! Luxstylen hiukset on alkuun ihan ok, johtuu paksusta silikoni kerroksesta hiusten pinnassa. Kuitenkin, kun tuo silikoni lähtee pois, hiukset on yksi takkupallo. Ja ei todellakaan ole remyä vaikka niin luxstylen sivuilla väittävätkin. Ihan huijausta koko pulju!
- onnellinenostaja:)
Kyllä minä vaan kun tilasin sieltä sain hiusket alle viikossa ja vielä ne ovat vielä todella hyvässä kunnossa! hyvin kestää lämpöä ja ovat todella aidon tuntuisetkin:) ei mennyt raha hukkaan yhtää!
- ejisifj
Aidon tuntuiset? muttei aidot :(
- onnellinenostaja:)
minä en tiedä onko aidot koska en ole hiusasian tuntija mutta kuten sanoin "ovat todella aidon tuntuiset" :D
- heheheheheheheheh
ai nettikaupassa lukee että "tarvitsemme tuotteillemme testaajia, siksi myymme niitä nyt puoleen hintaan!" :D totta vai tarua?
- daeeeekaaa
Ei sitten Luxstylessä kauppa enää taida oikein käydä :)))))
Eipä ihme, ainakin oman kokemukseni pohjalta voin suositella tilaamaan muualta. Ei todellakaan ollut aitoa hiusta, ainakin suurin osa oli kuitua. Pyh ja pöh tuollaiselle firmalle. Ei ne pitkään voi jatkaa asiakkaiden huijaamista. - näin se on
itse tilasin perjantaina , tukka tuli seuraavana torstaina. Eli aika nopea toimitus. Hiukset on selvästi puoliksi tekokuitua, mutta se ei haittaa jos esim. tuuheutukseen, biletukaksi yms. ottaa käyttöön. Sellaisen kestää ihan hyvin. Paljon on hoidosta kiinni. Muistakaa ihmiset että laadusta pitää maksaa :) Itse myin heti eteenpäin, kokeilumielessä tilasin, kerroin tietkin että puoliksi tekokuitua.
- moai
Mulla tuli muutamien viikkojen jälkeen, ja on kestänyt keväästä lähtien satunnaisessa käytössä. Nyt vetää jo viimeisiään mutta uutta vaan kehiin : ) suositelen oikeesti!
- Huolestunut
Luuletko että saan pidennykset itselle kun tilasin maanantaina ne ? Kun täällä jotkut haukkuu maasta taivaaseen ja jotkut kehuu ja jotku ei oo saanut ollenkaan ja jotkut saa joskus 2 viikon päästä..?
- feeeeaaad
Tuurista kiinni, toivotaan että saat :)
- Muzzy
HAH! Nuo positiiviset kommentit on joko itse firman perustajilta tai heidän ystäviltään. Noinhan ne kaikki firmat tekee. Googlaa oman yrityksen ja löytää sitä kauttaa keskustelupalstoille katsomaan kun ihmiset ovat hiilenä surkeasta palvelusta ja tuotteista. Sitten tietty kerrotaan "omia mahtavia tai edes ok-tasoisia kokemuksia" ko. firmasta. Surkea esitys.
- linnea
3 päivää meni rapunzelilta kun tilasin jatkot :) aivan mahtava palvelu enkä muualta tilaile, suosittelen sieltä.
- Låuo
Nii toi on joku huijaussivusto.. Tilasin tuol n. vuos sit mustat klipsipidennykset ja tuolha sanottii et noi on muka 100% ihmisen aitohiusta.. No koitin värjää noit viimeviikon loppun vaaleemmiks,mut ei ne niist mustist lähteny värjäytyy mikskää.. Eli ne on jotai iha paskaa hiusta
- hahah1
mustista hiuksista on aika mahdotonta vaalentaa ilman värinpoistoo..:DD
- pidennys1
Harmittaapa muakin etten rapunzelilta tilannu vaikka enste meinasin. Tyydyin luxstylen palveluihin...tilasin 23.10...nyt 7.11. no ok, ei oo viel ku 2 viikkoo ja ei näy...mut ku tartteisin ne ens viikon alussa. Petyn pahasti jos eivät tuu pian. Jännä seurata tuleeko vai ei, jos ei tuu niin ilmotus lähtee eteenpäin täältäkin!!! :(
- Vituttaa niin paljon
Itse tilasin viime sunnuntaina,eikä oo näkynyt! >:( Suoraan sanottuna vituttaa tollanen pelleily. Luvataan nopeaa toimitusta ja sitten ei tulekkaan... Olisin tänään tarvinnut niitä tosiaan,mutta ei sitten. En suosittele tilaamaan,jos on kiire saada ne hiukset. Oma kaverini kehui luxstyleä,kun sai 4päivässä hiukset....Pitäisiköhän nostaa jokin joukkokanne ja haastaa oikeuteen? Ehkäpä saadaan tuommoset kusettajat sitten vastuuseen!!!
- hiustyyppinen
Saattavat olla puoliksi aitoa hiusta ja puoliksi tekohiusta. Tilasin kerran Ebaysta tosi halvan pidennyspaketin, jossa luki että 100% aitoa hiusta (ebaysta tilatessa kannattaa aina suhtautua varauksella totta kai) mutta kun koitin värjätä mustaksi niitä niin menivät tosi oudon väriseksi ja ompelijaystäväni sanoi että ne ovat puoliksi kuitua!
- saakeliw
Noniin..lähetin viestiä luxstyleen kun en ollut yli viikoon saanut hiuksia. Minulle vastattiin,että tuote jonka olen tilannut on tilapäisesti loppu ja että toimitus venyy 2-3viikkoon....ÄLKÄÄ TILATKO KUN EIVÄT OSAA HETI OSTAESSAKAAN OLLA REHELLISIÄ JA KERTOA,ETTÄ TILAAMAA TUOTETTA EI TÄLLÄ HETKELLÄ OLE...SAATANA! Tästä lähtien se on dreamhair tai rapunzel
- EIKANNATA
En oo ikinä tilannu netistä mitään muuta ku pari koiran pantaa :) Ei kannata ostaa netistä niin välttyy ongelmilta.
- saakeliw
Tulihan ne hiukset sieltä !! Ja tosi hyvät on...tosi ohuet vaan...:/ Itellä paksu tukka nii pitää kai tilata sitte toinen paketti jos kolmaskin...:) Mutta joo laatu on hyvää ainakiin nyt kun niitä kattoo ja väri on upea :)
- varoituksen sanoj
siskoni valitettavasti tuolta tilasi kun oli halvan hinnan perään, yritimme värjätä astetta tummemmiksi muttei onnistunut eli ei ole aitoa hiusta.
otimme yhteyttä sähköpostilla, johon ei vastattu. jätimme varoitukseksi muille negatiivista palautetta, se poistettiin päivässä.
olemme ottaneet yhteyttä kuluttajasuoja virastoon emmekä olleet kuulemma ensimmäisiä, suosittelen ottamaan yhteyttä sinne päin jotta saamme tämän firman vastuuseen. - aorgboubsv
Myös on suomen kuluttajalain vastaista tuo Luxstylen markkinointi. Väittävät että on 50% ale vain tänään vaikka todellisuudessa kyseessä on niiden normaalihinnat! Ja nuo arvostelut ei ole todellisia, jos mitään negatiivista mainitset, poistavat kommentit heti. Suosittelen suosimaan suomalaisia nettikauppoja, ne ainakin saa tarvittaessa vastuuseen kuluttajasuojan osalta.
- eevuli-
Olin itse kanssa peloissani, kun löysin tämän blogin sieltä juuri tilattuani. Kun lupaus oli todella nopea toimitus, mutta onneksi ne tulivat tänään 5 päivässä. Pelkäsin, että sieltä tulee kusta niskaan. Saitko hiuksesi sitten koska?
- tan000000tantan
Itse tilasin juuri sunnuntaina eli 3.11 ja en ole mitään vielä maksanut sillä laitoin vaihtoehdoksi sen lasku systeemin. Tilaus kuitenkin on tehty ja saa nähdä tulevatko koskaan perille. :D No jos ei tule niin en ainakaan ole menettänyt rahojani. :)
- tan000000tantan
Jeeiii! siiis tilasin 3.12 nää hiustenpidennykset ja tänään tuli postissa! ei mennyt kuin kolme päivää! nyt olen iloinen :)
- vrpwoiavods
No joo, mulle ei sit oo tullut marraskuun alussa ostetut hiukset VIELÄKÄÄN!!! PRKLE!
- hellukka2
KUN OLETTE LAITTANEET MAKSUVAIHTOEHDOKSI "LASKU" ONKO TILAUKSET SITL TULLUT PERILLE ASTI?
Jo on kumma juttu että jo yli vuoden ollut tuo "VAIN TÄNÄÄN -50% " tarjous.
Vuosi sitten nimittäin hinguin näitä oikein inolla, en saanut. Monta kuukautta jaksoin kinuta, mutten saanut ja vissiin ihan hyvä vaan. Olen itse melkoinen valittaja ja valitan mienimmästäkin asiasta, joten ei olis tehny hyvää noitten firmalle.
Mut neuvon tosiaan : Jos ette saa hiuksia, tai jos ei oo 100% oikeeta hiusta tai jos ne tulee myöhemmin mitä pitäis, niin ottakaa ensin yhtiöön yhteyttä ja sanokaa vievänne asia pidemmälle ja vasta sen jälkeen kuluttajasuojaan yhteys.- vitun hyvät
tilasin ne ja sain varmistuskoodin ja sain ne 2 viikon sisällä tohosi se naamio! auttoi ja lähti kaikki 2 käyttö kerran jälkeen.itse olen hyvin tyytyväinen tuotteeseen.
- tyytyväinen
mitään vikaa, kyseiset hiukset ollut mahtavia, 3 päivää ja hiukset tuli!
- Entten tentten..?
Mistähän tuota uskaltaisi klipsipidennykset tilata? Etsi miltä merkiltä vain niin löytyy "haukkumisia" kuinka ovat surkeita jne jne... mietin siis luxstyleä (55e), rapunzelia (94e), dreamhairia (124€/53€). Vai Charmhair (74e) (pituutena 40 tai 50cm)
Tällä hetkellä minulla on delightfulhairin 40cm sinettipidennykset (53e).. Mutta en tiedä johtuuko omasta päänahasta vai näistä sineteistä koska kutisee aivan hirveästi, aivan kuin polttelisi päätä, nämä ovat olleet minulla nyt kolmisen viikkoa...Ihanan pehmeät ja sileät ymsyms oli,mutta ekassa pesussa katosi kaikki pehmeys ja sileys! Nyt se on tullut suunnilleen takaisin kun olen käyttänyt paljon mm. XZ xylitol&hunaja tehohoitoa. (hinnat siis sis postit)
Mistähän nuista neljästä kannaittaisi hommata klipsit? Vai onko jossain parempi paikka? - herttainen1
Ota dreamhairiltavtai klipsipidennys.fi:stä
- sandraaa
Voi ei !! Tilasin juuri äsken sieltä hiukset laskulla, spostia en ole vielä saanut.. katsotaan miten käy :o
- Cybershop
Mäki tilasin eilen laskulla eikä oo s-posti vahvistusta näkyny.. Jos ei loppu viikosta näy, niin käyn hakee cybershopista clip-onit :) maksaa 79 €
- Wefffa
Elekee tilatko tuolta Luxstylestä, JOS ne hiukset toimitetaankin teille, niin ei niillä mitään tee, sellasta jouhta heti ja takussa.
- Juxuna
Itse tilasin pidennykset joulun jälkeen ja nyt tulivat. Kaveri tilasi viikko sitten ja saatiin samaan aikaan... Eli toimitusaika hieman vaihtelee. Ainakin kättelyssä tavara vaikutti aivan hyvältä ja vielä ei puolet hiuksista irronneet. Jännityksellä odotan mitä käy kun yritän nämä värjätä....
- eevuli-
ite en lähtis värjään, koska osa hiusta on tekokuitua :) ainakin hampuiks menee :D
- Juxuna
eevuli- kirjoitti:
ite en lähtis värjään, koska osa hiusta on tekokuitua :) ainakin hampuiks menee :D
Värjäsin ja ihan hyvä tuli. Ei ainakaan mulla hampuksi menneet :o Oon tosin lotrannut öljyjä ja hoitoaineita niihin, mutta ainakin kuukauden ovat pysyneet melko aktiivisessa käytössä ihan hyvänä.
- joojou
Kui nopeesti teille kelle ne on tullllu perille tuli s posti siitä ? ja ootteks kukaa laskul tilannu?
- adeli3
itse tilasin pidennykset tiistaina ja tuli torstaina samalla viikolla.. yllättävän nopiaa tuli ja olen todella tyytyväinen hiusten laatuun!
- rffrarggg
En oo saanut sieltä hiuksia vaikka tilasin laskulla, oon kaks viikkoo jo odottanut. No, hyvä näin, tilaan jostain muualta.
- karvanenmörkö
Ostin luxstylestä hiukset ja mä odotin niitä kuukauden. Lähetin sähköpostii ja ne sano, että varastossa ei ole sitä väriä.
en suosittele luxstylen hiuksia. Ne on paskat. Hiuksii lähtee yhden pesun jälkee ja suoristuksen jälkee niistä tuli paskat. - karvanenmörkö
Ja vielä, suoristuksen aikana hiukset haisivat muoville ja ne ei ole todellakaan aitoo hiusta.
- hiuksia1
Mä tilasin tuossa 13pv laskulla mutta ei ole tullut edes sitä s-posti vahvistusta? Onko kaikille se tullut?
- hiuksia1
Laitoin s-postia ja tuli samana iltana vastaus että vahvistusviesti on kai kadonnut johonkin ja haluamaani väriä ei ole varastossa. Menee siis vielä n. 3vk että saan tukkani -.-
- fwiehfiohf
hahhaa 3 kuukautta???? Joo, ja toimitusajat pitää :)))))))))))))
- Lux Style sucks
Tilauksen jälkeen eivät löytäneet tilausta tietokannastaan ennen kuin pitkällisen viestien vaihdon jälkeen.. saatuani tuotteet lähettivät laskun, vaikka olin jo maksanut tuotteet tilauksen yhteydessä.
Harmi että tajusin lukea tämän ketjun vasta tilauksen tehtyäni.
En käytä enää ikinä yritystä enkä suosittele että kukaan muukaan käyttää!! - Pask** paketissa!
aika paska lafka. Tilasin ihokarvojen poistajan ja se oli ihan skeida. Laitoin negaa palautetta sivulle ja heti se sieltä katoaa ja vaan kehut näkyy.
- tyytyväinen
Ite oon tilannu luxstylestä jo kahet pidennykset ja ovat hyväkuntoset. Nämäkin mitkä mulla on nyt niin ovat kestäneet jo vuoden? Eli laatu on hyvää ja pidennykset ovat tulleet aina 4päivässä! :-)
- iliarawr
Terppa ! Siskoin tilas sieltä pidennykset kanssa, ne kyllä tuli ihan tosi lyhyessä ajassa. Mutta viikkoo myöhemmin siitä sille tuli sieltä 3 pakettia. Jokaisessa oli kynsiviilasetti tai semmoinen ja sitte jotai juttuja joilla sais silkkiset sääret (yhessä paketissa näitä oliki kaks). Laskuissa ei viitattu että ne pitäis maksaa. Viikkoo viel myöhemmin sieltä ilmaantuki viellä yhet pidennykset jotka olivat täysin vastaista väriä mitä hän oli tilannut. Loppujen lopuks on käyny tulemaa postissa älytön kasa laskuja sieltä.. Itekkin mietin pidennyksiä ja että sieltä tilaisin, mutta tän keskustelun lukemisen jälkeen ja siskon tapahtumien, taidan ettiä toisen paikan.
- Pettynyt!
Älkää missään nimessä tilatko tuolta luxstyleltä hiuksia. Minä tilasin kun ajattelin että ei voi olla niin huonot.. Olivat pahemmat kun huonot, yhdestä osiosta oli langat auki ja hiusta irtosi ihan tupottain. Pakkasin takaisin pakettiin ja nyt odottelen tietoa miten palautan. Yhtä tuppoa poltin ja kappas vaan suurin osa tukasta oli muovia, eli jos oikeeta hiusta haluatte niin älkää uskoko tohon. Halvalla ei saa hyvää .. Potuttaa. Nyt kyllä olen valmis maksamaan enemmän että saan kunnon vastiketta rahalle.
- Pettynyt!
Lisäystä. Palautin vialliset hiukset Luxstylelle ja maksoin postimaksun 7.40e. Nyt en saa postikuluja takaisin koska en ota vaihdossa toista tuotetta.. Eli jos ette halua maksaa ilmaa ja haluatte rahoillenne vastinetta niin älkää tilatko tuolta yhtään mitään.. En suosittele. Asiakaspalveluunkin saa yhteyden vaan sähköpostilla.. En ihmettele, en itsekkään jaksaisi vastialla negatiivisiin puheluihin päivät pitkät.
En tiedä auttaisiko asiaa mitenkään jos ottaisi kuluttaja asiamieheen yhteyttä..- hfiewhggg
katsoppa kuluttajasuojan sivuilta, palautuksen täytyy olla kuluttajalle aina ilmainen,. eillei siitä aiheudu huomattavaa kulua. valitus aiheellinen tuostakin toimintatavasta siis. laki nyt vaan on laki!!!
- My cemical hair
Jeps klipsi-kuitu pidennyksii saa cypershopista ja sieltä saa myös aito-hius pidennyksii ne on kans clip on..
Ne on laadukkaita suosittelen tilaus aika on noi 2-5 päivää ja ne on edullisia ja hoito aineita niihin käy silkki-tipat nämä käyvät myös omiiin hiuksiinne ja käy myös pörröisiin piedennyksiin...
Minnulla on jo toiset clip on:it menos suosittelen ja aito-hiuspidennyksiä voi kihartaa, föönata, Tupeerata, pestä ihan normaalisti ja voi myös värjätä lämpimästi suosittelen näitä kahta. ^^- tyytyväinen
Itse tilasin hiukset 4,5kk sitten ja toimituksessa meni alle viikko. Kaikki klipsit oli ehjät ja nyt hiukset ovat siis kestäny 4,5kk ihme kyllä ja hyvässä kunnossa on. Ehkä hieman latvoista kuivui mutta leikkasin pari senttiä, ja välillä aina pessy:) en tiedä sitten jos laatu on tänä vuonna heikentynyt. Olen kihartanut ja suoristellu.
- Tyytyväinen asiakas
Olen itse tilannut useampaan otteeseen ja ollut ihan tyytyväinen. Taitaa olla niin, että suurin osa täällä on vain valittamassa asioista, eikä viitsi ottaa yhteyttä kyseisen yhtiön asiakaspalveluun. Ei tyytyväiset asiakkaat kirjoittelekaan palstoilla, vaan ottaa yhteyttä yhtiöön ongelmista. Ja omasta kokemuksesta tiedän, että jos ei sähköpostiin tule vastausta, kannattaa kokeilla toisesta osoitteesta. Ei ole yhtään epänormaalia, että kahden eri sähköpostisysteemin välillä ei yhteys toimi.
- Humppamajoneesi
Sain just tänään mun tokat pidennykset ja on tosi hyvän väriset ja aidon näköset. Mulla kesti toimitus vaan 6 päivää.
- Gerrrayij
Eipä ole kehumista, pidennykset ainakin puoliksi kuitua, en voi suositella!
- inkkkk
tilasin hiustenpidennykset 4.4 ja eilen 10.4 tuli sähköpostiin viesti että tilaus on lähetetty. katotaan mitä sieltä tulee :o
- vi**nut akka
Saitko sää pidennykset? itse tilasin kans 4.4. ja rahat lähti tililtä ja vahvistus tuli mutta hiuksia ei ole tänä päivänäkään tullut, vaikka lyhyttä toimitusta lupasivat. Nyt olen asiakaspalveluun kirjotellu joka päivä ja ei tästä tuu mittään, pyysin rahapalautusta koska en aijo jäädä heidän kanssaan saikkaamaan, mutta siihenkin heidän pitää oottaa päämajan lupa vaikka varasto sanoo että ei niitä mulle asti ole tullu.... että sellasta.. viimenen kerta kun säästän ja ostan muka edulliset...
- Pettynnyt
Tilasin Luxstylesta ihokarvoihin soveltuvan poisto koneen, heidän Ihmelevyt on hiekkapaperia. Kivat palovammat sain. Kun kommentoin heidän tuotettaan kommentit poistettiin 7 kertaa, laitoin sähköpostia niin ei vastausta. HUIJAUS YRITYS TUO ON
- Pettynnyt
LuxStyle:lla on 14 päivän palautusoikeus ja ilmainen tuotteen vaihto, Näin lukee ks netti sivulla, kas kummaa kun kun sain lopulta heiltä vastauksen niin se on tässä
Kiitos sähköpostistanne.
Ikävä kuulla, että tuote ei ole sopinut ihollenne. Voitte lähettää reklamaationne sähköpostitse tähän samaan osoitteeseen. Pyydämme samassa myös selvitystä siitä, kuinka tuotetta on käytetty, ja oliko tämä ohjeiden mukaisesti.
Jos haluatte palauttaa tuotteen reklamaation kanssa, tällöin reklamaation tulee olla palautuksen mukana. Tässä ohjeet palautukseen reklamaation kanssa.
Reklamaatiopalautuksessa on tärkeää olla mukana kirjallinen reklamaatio englanniksi. Tässä viestissä tarvitsee mainita, mikä palautettavassa tuotteessa on vialla, se, että haluaisitte palauttaa tuotteen (ei vaihto), sekä pyyntö rahojen palautuksesta. Tuote tarkastetaan saapuessa, ja katsotaan, että vika johtuu tuotteesta itsestään. Jos näin katsotaan asian olevan, rahat palautetaan.
On aina asiakkaan vastuulla varmistaa, että paketti saapuu ehjänä LuxStylelle. Asiakas maksaa palautuksen postimaksun. Jos haluatte varmistaa, että paketti saapuu perille, suosittelemme lähettämään sen kirjattuna.
Voitte lähettää paketin osoitteeseen:
LuxStyle ApS
Postboks 1158
5100 Odense C
Danmark
Reklamaation lisäksi, olkaa hyvä ja laittakaa palauttamanne paketin mukaan seuraavat tiedot: tilausnumero, nimi, osoite, puhelinnumero ja maksetun tuotteen palautuksessa tilitietonne kansainvälisessä muodossa (IBAN/SWIFT). Jos tilasitte laskulla, voisitteko laittaa laskun paketin mukana. Jos olitte jo maksaneet laskun, tästä on hyvä olla maininta.
Jos rahojanne ei ole palautettu 5 viikon sisällä postituksesta, pyytäisimme ottamaan meihin yhteyttä.
Kiitos!
Ystävällisin terveisin,
MIssä tuossa on ilmainen palautus, jos minä joudun ne postittaa tanskaan - frieig
buahhahhaa! Muutenkin todella epämääräisen huonot ehdot!! Ei täytä Suomen kuluttajansuojalakia! Ja Luxstylen PITÄÄ noudattaa Suomen kuluttajasuojalakia kun kerran markkinoin suomalaisille.
- gjpogjpo
juuri näin. PALAUTUKSEN PITÄÄ OLLA MAKSUTON KULUTTAJALLE!!!!!! jos ei käy ko. kaupalle on aihetta viedä asia silloin pidemmälle, toiminta on kuluttajansuijalain vastaista!!!
- toffu
Just joo ja onko kellään tietoa onko ne nikkelivapaita vai ei ne klipsit?:(
- riojgioåjg
ei ole nikkelivapaita.
- Klipsipidennys
Olen tilannut nyt 2 erää klipsihiusta Luxstyleltä. Kummatkin klipsipuntit menivät todella nopeasti huonoon kuntoon ja takkuuntui helposti. Viimeisin erä kesti pari viikkoa ja sen jälkeen alkoi latvat menemään huonoksi ja huomasinkin että tukka oli lyhentynyt aikamoisesti. Hiuksia ei pysty pitämään auki eikä kiinni ellet harjaa niitä joka viides minuutti. Aika huonolaatuista tavaraa. Pitänee kokeille tilata jostain muualta. Onko kenelläkään hyviä vinkejä mistä kannattaa tilata että olisi hyvälaatuista ja kestäisi jopa pidempään kuin 1-2 kk? :)
- rihgrhgrgr
Mä olen ollut tyytyväinen hairium ja klipsipidennys.fi hiuksiin, ne on molemmat kestänyt hyvin useamman kuukauden. Rapunzel ja luxstyle ei taas kestä käytössä vaikka halvempia toki ovatkin.
- extensions
Kokemusta löytyy cybershopin 50cm vaaleista klipsipidennyksistä, oli ensimmäiset pidennykset mitkä ostin n. 2 vuotta sitten. Ihan mukavat ensipidennyksiksi olivat, mutta hiusta on todella vähän, vain 80 grammaa.
Oon kokeillut myös cyberin aitohiusnauhaa, mutta 45 cm pituus oli liian lyhyt minulle ja sain hiuksille jatkoa vain pari senttiä.. Lisäksi ne oli älyttömän keltaiset vaikka oma sävy on tarkalleen 613 värikartassa.
Sitten on kokemusta Jyväskyläläisestä Kinnuset - liikkeestä ja hiukset tais olla jotain Simply Natural merkkistä. Vaaleaa hiusnauhaa siis ostin ja käytin sitä lettipidennyksiin. Ihan hyvät olivat.
Rapunzelilta on myös kokemuksia micro ring pidennyksistä, ja klipsipidennyksistä. Rinkulat eivät pysyneet päässä yhtään, vaan tippuilivat harjatessa koska niissä ei ollut vielä silikonisisusta joka estäisi niitten liukumisen. En muutenkaan pitänyt pidennystekniikasta koska omaa päänahkaa ei päässyt kunnolla pesemään ja se rasvottui älyttömästi.
60cm vaaleat klipsipidennykset eivät kauaa kestäneet, sillä älyttömiä määriä hiusta aina lähti aina harjaillessa niitä vaikka ihan luonnonharjalla aina harjasin. Lopullisesti onnistuin pilaamaan pidennykset väärillä shamppoilla. Hiukset kariutuivat 20-30cm ja harmittaa näin jälkeenpäin sillä olishan ne kestäneet vielä jonkun aikaa jos en olis kunnon korjaavia aineita niihin käyttänyt. En enää siis muistanut millä aineilla pidennykset saa pestä, mutta oikealla hoidolla voi vaikuttaa tosi paljon siihen missä kunnossa pidennykset ovat.
Vinkkeinä siis, mitä cybershopin sivuiltakin sain, kannattaa käyttää silkkitippoja hiuksiin, hankkia kunnon luonnonharja ja käyttää väritöntä kynsilakkaa hiustenpidennysten alkuun, joka estää hieman hiusten irtoamista.- leithafea
kaipa kaikki on vain tuurista kiinni. vuosien varrella tullut tilattua paikasta jos toisesta clip on pidennyksiä mm cyber shop, dream hair, rapunzel, ebay myös lux styleltä. Minkään tilauksen toimituksissa ei ollut ongelmia, ja olen samasta kaupasta saanut usein eri laatuista hiusta. Eniten harmitti rapunzel, maksoin itseni kipeäksi ja sain todella heikko laatuista hiusta, että ei rahalla aina parasta saa, toki ymmärrän täysin että ottaa päähän toden teolla kun pakettia ei kuulu, itse joskus tilasin koiralleni pantoja ym ym maksoin tilauksen ennakkoon mutta pakettia ei saapunut, eikä rahoja takaisin vaikka usein olin heihin yhteydessä, myöhemmin firma menikin konkurssiin.. Mutta jos jotakuta pelottaa tilata netistä ja pelkää saavansa paskaa laatua niin suosittelen menemään kampaajalle ostamaan. Myös pitää ottaa huomioon miten elät hiustesi kanssa, oikealla hoidolla saa paskastakin hiuksesta hyvä laatuista, ja kuten monissa kaupoissa ilmoitetaan että hiusta voi värjätä mutta usein myös mainitaan että se ei ole kovin suositeltavaa ottaen huomioon että kyseessä on jo ns kuolevaa hiusta..
- humppamajoneesi
leithafea kirjoitti:
kaipa kaikki on vain tuurista kiinni. vuosien varrella tullut tilattua paikasta jos toisesta clip on pidennyksiä mm cyber shop, dream hair, rapunzel, ebay myös lux styleltä. Minkään tilauksen toimituksissa ei ollut ongelmia, ja olen samasta kaupasta saanut usein eri laatuista hiusta. Eniten harmitti rapunzel, maksoin itseni kipeäksi ja sain todella heikko laatuista hiusta, että ei rahalla aina parasta saa, toki ymmärrän täysin että ottaa päähän toden teolla kun pakettia ei kuulu, itse joskus tilasin koiralleni pantoja ym ym maksoin tilauksen ennakkoon mutta pakettia ei saapunut, eikä rahoja takaisin vaikka usein olin heihin yhteydessä, myöhemmin firma menikin konkurssiin.. Mutta jos jotakuta pelottaa tilata netistä ja pelkää saavansa paskaa laatua niin suosittelen menemään kampaajalle ostamaan. Myös pitää ottaa huomioon miten elät hiustesi kanssa, oikealla hoidolla saa paskastakin hiuksesta hyvä laatuista, ja kuten monissa kaupoissa ilmoitetaan että hiusta voi värjätä mutta usein myös mainitaan että se ei ole kovin suositeltavaa ottaen huomioon että kyseessä on jo ns kuolevaa hiusta..
mitä ikinä teettekin niin älkää tilatko luxstyleltä ! tilasin maaliskuussa ja käytin 3 kertaa ja oon pitäny erinomaisessa kunnossa niin ne menee kamalaan takkuun ja jos niitä pitää muutamankymmenen minuutin päässä niin ne alkaa rastoittumaan, siis niistä alkaa muodostumaan sellaisia takkupötköjä. nyt ois testissä toinen liike
- :))
Tuli kyllä ihan parissa päivässä ja oon vuoden noita pidennyksiä käyttäny. Ne on myös värjätty pari kertaa ja lämpökäsittelen niitä melkein joka kerta, kun niitä käytän. Pidennykset on vieläkin silkkiset ja hyvän oloiset. Toisaalta en enään toista kertaa sieltä mitään tilaisi, kun on niin paljon krittiikkiä saanut.
- memuaww
Itse tilasin kyseisestä kaupasta pidennykset ja tavara saapui perille 4 päivän odottelun jälkeen, vaikka kyseessä olikin joulu. Pidennyksiä olen käyttänyt siitä lähtien lähes joka päivä, lämpökäsitellyt useasti ja nukkunut ja jopa uinut ne päässä. Latvoista ovat hiukan kuluneet ja senttejäkin on nykyisin vähemmän kuin osto hetkellä, mutta en huomaa laatu eroa 120e hintaisiin edellisiin pidennyksiini.
Olin erittäin tyytyväinen tavaraan suhteutettuani sen hintaan! :)- fewwwwq
Luxstylen sivuilla ei ole näkyvillä oikeita asiakasarvioita ja muutenki huijarifirma, kiertäkää kaukaa!!
- ljdlgjslgj
Siis tuolla on noi arvostelut samat neljä joka tuotteessa :o pikkusen huijauksen makua...
- chamakh
Ite tilasin viime keväänä. Toimituksessa kesti ehkä pari viikkoo ja hiuksetkii oli iha jees laatuu nyt meinaa vaa 4kk jälkee ruveta takkuuntuu. Muute ei valittamista:)
- peruhff
Ei ne kyllä laadullaan pärjää muille pidennyksille.
- petupeepee
mä oon tilannu jo kolmet pidennykset tuolta ja mulla noi on kyl toiminu ihan mahtavasti :D ... toimitus aikaon tosin aika pitkä mutta toimii ja oon värjänny ja suoristellu ja kiharrellu ja taas värjänny ja pessy monta monta kertaa ja silti ihan hyvässä kunnossa nää on ? : D oottekoha työ saanu jotkut maanantai kappaleet :D
- ölölö
Minultakin jäi tuote saamatta, kun alkuvuodesta tilasin. Harmitti kun löysin netistä vastaavia kokemuksia useampia.
- Tyytyväinen asiakas
Onpas omituista tekstiä täällä. Itselläni on ollut useammat pidennykset kyseiseltä puljulta, ja ihan hyvät ovat olleet. Jos oon tarvinnu lisätietoa jostain, asiakaspalvelusta oon saanut hyvin asiallista palvelua. Onkohan täällä kukaan oikeasti ollut asiallisesti yhteydessä itse yhtiöön? Ei se yhtiö täältä niitä palvelua kaipaavia asiakkaita löydä. Eikä kannata odottaa ilmaisia palautuksia, jos ulkomailta tilaa.
- siofjsifisa
Yrityksen joka markkinoi suomeen on noudatettava Suomen kuluttajasuoja lakia. Lux style ei noudata ja tuotteiden toimituskin on vaihtelevaa, laadusta puhumattakaan. Olen tilannut, enää en tilaa.
En ole tilannut mitään ko. yritykseltä. En ole saanut väitettyä tuotetta: Alektum läettelee laskua määrältään 8 €, jostain kasvonaamiosta. Valitin aluehallintovirastoon.
Olen tehnyt reklamaation, haluan asian oikeudelliseen perintään. Teen madollisesti tutkintapyynnön sekä valituksen Euroopan kuluttajavirastoon sekä kuluttajariitalautakuntaan perintätoimistosta.- Juu 1
Luxstyle on huippu! Oon tilannu blondit pidennykset sieltä aina ja aijon jatkossakin tilata... Halpa hinta ja nopea toimitus :).eipä oo vielä ainakaan liikettä lopetettu? Akne killeriki on tosi hyvä! En tiiä sit mistä johtuu tuo toimitus häikkää jne..
- pasodhgosd
Luxstyle taitaa käydä mainostamassa itse itseään! VAROKAA! nimimerkki; en ole maksettua tuotettani edelleenkään saanut...
- killikkäp
Auttakaa miten saan laskulla tuolta tilattua . Näkyviin ei tule kun pankki/luottokortti tai verkkomaksaminen vaihtoehdot.ei hyvittais hirveesti etukäteen maksaa!!!! miten siis saan laskulla
- pellavapää456
mä oon ollu kans tosityytyväinen, ei tarvi ostaa kun vuodessa kahet pidennykset ja vähässä kunnossa pysyy,, ja ne tuleekin tosi nopeesti.. viimeeks ootin 2päivä'ä :D
- Lady Annabell
Olen tilannut Lux Stylestä Bumpits blond hiuspannan. Toimitus on ollut nopea noin. 4-5 päivää. Ongelma ei ole ollut toimitus aika, vaan tuote. Tänä aamuna tuli kolmas uusi toimitus, joka kerta, nyt jo kolme kpl mustia bumpitsejä. Olen aivan vaalea ja minun on mahdoton käyttää mustaa pantaa. Bumpits on siis panta joka laitetaan hiusten alle, kun halutaan kohottaa kampausta takaa korkeammalle. Sen on tarkoitus olla mahd. näkymätön. Ihmettelen kuinka tämä kannattaa, pannaan hinta on 5 euroa, sillä hinnalla minulle on lähetetty jo kolme pantaa tanskanmaalta asti!!!!
- Mietteliäss
Hei! Tuliko teille sähköpostiin tilausvahvistusta? mulle vtuli kaksin kappalein, tilasin pidennykset. Mietin että tuleeko ne lähipostiin vai ihan postilaatikkoon asti.. Tilauksesta on kulunut viikko. Mietityttää vaan että meinaako olla tullakseen ikinä, ja meneekö toimitukseen vielä montakin päivää
- Shimali
Hei
Minä Haluan Puhelinnemero. Koska Mä Soitan - Tealance
Itse tilasin aikoinaan kaikista vasleimmat pidennykset, eli jo valmiiksi kaikista huonoimman kuntoset. Paketti tuli alle viikossa ja tukka oli hyvän lastunen, värjäsinkin pariin otteeseen ne pidennykset. Ittellä tosi hyvä kokemus, ja aattelin tässä tilailla uusiksi tukkaa pian. Infoon tänne uusiks kuinka menee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046